|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
drozdos
A2
Dołączył: 17 Paź 2014
Posty: 61
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łąck
|
Wysłany: Pon 9:41, 22 Cze 2015 Temat postu: Gaśnięcie na jałowym biegu - DL1000/K6 |
|
|
Witam,
już na zlocie w Łężycach miałem problem, który jak sądziłem po wymianie świec i synchronizacji wróci do normy a tu d...pa.
Maszyna po zjechaniu (najczęściej z autostrady, ale nie tylko) po odjęciu gazu potrafi poparskać trochę, stuknąć w silniku aby potem zgasnąć. Ponowne odpalenie jest utrudnione, lub niemożliwe.
Do 4 tyś. obrotów silnik pracuje nierówno, tak jakby palił na jednym garze. Po odczekaniu jakichś poł h, przestudzeniu leci dalej. Dodam, że zwykle dzieje się to w trasie po zjechaniu z autostrady (objaw wówczas utrzymuje się dość długo), więc aby sobie poradzić podkręcam obroty jałowego do 2tyś. i jedzie dalej.
Przez ten czas udało mi się poczynić kilka ustaleń:
-----------------------------------
1. sporadycznie zdarza się to na zimnym silniku, po ~300 metrach,
2. najczęściej towarzyszy temu metaliczne stuknięcie z silnika,
3. objaw powtarzalny jest po minimum godzinnej jeździe z prędkościami 180-200km/h autostradą (oczywiście niemiecką )
4. zazwyczaj mam wówczas rezerwę paliwa zaświeconą,
5. przy częstszym dotankowywaniu na autostradzie objaw też występuje, ale rzadziej, a ustępuje szybciej,
6. jak latam do 1600km/ nawet 4h ciągle - jest ok.
7. paliwo / rodzaj / marka nie ma znaczenia
Proszę o powstrzymanie się od uwag typu: jeździj wolniej, a proszę o jakieś konstruktywne podpowiedzi. W lipcu ruszam do w góry Rumunii, nie chcę dowiedzieć się po trasie, że przy niższych prędkościach też się spie...y.
Ma ktoś jakiś pomysł co to może być?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez drozdos dnia Pon 9:41, 22 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KANGUR
Motonita
Dołączył: 12 Kwi 2013
Posty: 576
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: Wto 20:34, 23 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Pomysłów jest dużo i dużo o tym też na forum . Mnie na tą chwilę ( już dosyć długą ) pomogła regulacja zaworów w połączeniu z czyszczeniem zaworków PAIR . Problem zniknął i przez 2 tys jak do tej pory nie wrócił .
Koledzy pisali ,że pomagała też kwestia zajrzenia do AIRBOXA i wymiany sparciałych gumowych rurek - mnie to akurat nie pomogło .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hasajacy
A2
Dołączył: 01 Maj 2013
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa, Gocław
|
Wysłany: Śro 7:31, 24 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
A mamy w naszych motkach coś takiego jak odpowietrzenie zbiornika paliwa? Może się zatkało?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hasajacy dnia Śro 7:31, 24 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|