![Forum VStromClub Strona Główna](http://vstrom.com.pl/cms/images/forum_banner.jpg) |
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
driv
A2
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Nie 22:18, 04 Lip 2010 Temat postu: gaśnie po wrzuceniu I biegu |
|
|
Witam,
dawno mnie nie było na forum - ale pojawił się problem jak w temacie. Od czasu do czasu przy wciśniętej klamce sprzęgła i po wrzuceniu jedynki motocykl gaśnie. Nie dzieje się to zawsze ale od czasu do czasu - wydaje mi się że ma to związek ze sprzęgłem - jakby pracowało pomimo wciśniętej klamki. Co powinienem zrobić - naciągnąć linkę czy ją poluzować. No chyba że macie Koledzy inny pomysł. Poza tym motorek super ostatnio zwiedził Węgry i było ekstra:) Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GrzesiekK
Motonita
Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 523
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Czę100chowa
|
Wysłany: Nie 22:29, 04 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Stawiam na czujnik / przewód stopki bocznej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Raper
Motocyklista
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 338
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Radomsko / Łódź
|
Wysłany: Nie 22:42, 04 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
GrzesiekK napisał: | Stawiam na czujnik / przewód stopki bocznej |
Ja też.
Sprawdz czy wszystko dobrze łączy przy klamce jak i na dole.
Styki przeczyść, poruszaj...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
driv
A2
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Nie 23:01, 04 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Jutro sprawdzę - ale to faktycznie może być to nie pomyślałem. a tak w ogóle co zrobić z linką żeby sprzęgło nie łapało przy samej kierownicy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Nie 23:08, 04 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Jeżeli masz prawidłowy luz na pancerzu linki sprzęgła (2-3mm), to poszukaj przyczyny, tak jak koledzy pisali, w wyłączniku klamki sprzęgła lub w wyłączniku stopki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Pon 11:33, 05 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
driv napisał: | Jutro sprawdzę - ale to faktycznie może być to nie pomyślałem. a tak w ogóle co zrobić z linką żeby sprzęgło nie łapało przy samej kierownicy? |
Wyregulować - masz przecież regulacje linki sprzęgła przy klamce - jak pokręcisz nakrętko do regulacji luzu to sam poczujesz na sprzęgle zmiany.
Ale od niewystarczająco naciągniętej linki sprzęgła to raczej by Ci nie gasł - co najwyżej 1-ka wchodziła by Ci jeszcze głośniej i z większym szarpnięciem niż przy prawidłowo wyregulowanym sprzęgle. Więc raczej stopka...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|