|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
diver
A1
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 14:03, 08 Cze 2009 Temat postu: Gasnie na zimnym silniku |
|
|
Panowie mam problem z swoja 650- ką. Gąsnie niespodziewanie na zimnym silniku, a szczególnei przy zmianie z 1 na 2 . Myslałem ze to moze swiece, ale po ich zmianie nadal tak samo. Może ktos z was miał taki problem?? Jęsli tak napiszcie jak go rozwiazaliście.
Dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Pią 22:20, 12 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
A jakie masz "wolne obroty"? Silnik pracuje równomiernie?
Wyczyść lub wymień filtr powietrza.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Pią 22:22, 12 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
diver
A1
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 12:37, 15 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
obroty koło 1000 - czyli w normie i równomiernie. Filtr K&N podobno czyszczony na ostatnim przeglądzie około 500 km temu. To raczej nie niestety nie to.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Pon 19:17, 15 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Zrób synchro wtrysku koszt ok. 100 zł i zajrzyj do filtra, w "podobno" to ja bym nie wierzył...
Nie wiem co rozumiesz przez "koło 1000-ca" ale wolne obroty powinny być miedzy 1100 a 1300 na pewno nie niżej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
koko
A
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pon 22:40, 15 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
w dl 1000 obroty biegu jałowego z tego co pamiętam to 1300+- 50
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
thekamil
A
Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Wto 18:07, 16 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
u mnie obroty na jałowym to 1000
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adi-049
Motocyklista
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Wto 18:19, 16 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Ja mam na swoim jak podaje serwis 1300 na wolych. Bywa tak że czasem jeszcze bym podniósł. Uwaga ; nie zawsze obroty są takie jak na wskaźniku (obrotościomierzu) ponieważ jest to urządzenie poglądowe , najlepiej sprawdzić na przyrządach serwisowych
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|