Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Gasnie na zimnym silniku

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
diver
A1



Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 14:03, 08 Cze 2009    Temat postu: Gasnie na zimnym silniku

Panowie mam problem z swoja 650- ką. Gąsnie niespodziewanie na zimnym silniku, a szczególnei przy zmianie z 1 na 2 Sad . Myslałem ze to moze swiece, ale po ich zmianie nadal tak samo. Może ktos z was miał taki problem?? Jęsli tak napiszcie jak go rozwiazaliście.
Dzięki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Pią 22:20, 12 Cze 2009    Temat postu:

A jakie masz "wolne obroty"? Silnik pracuje równomiernie?
Wyczyść lub wymień filtr powietrza.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Pią 22:22, 12 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
diver
A1



Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 12:37, 15 Cze 2009    Temat postu:

obroty koło 1000 - czyli w normie i równomiernie. Filtr K&N podobno czyszczony na ostatnim przeglądzie około 500 km temu. To raczej nie niestety nie to.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Pon 19:17, 15 Cze 2009    Temat postu:

Zrób synchro wtrysku koszt ok. 100 zł i zajrzyj do filtra, w "podobno" to ja bym nie wierzył...
Nie wiem co rozumiesz przez "koło 1000-ca" ale wolne obroty powinny być miedzy 1100 a 1300 na pewno nie niżej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
koko
A



Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon 22:40, 15 Cze 2009    Temat postu:

w dl 1000 obroty biegu jałowego z tego co pamiętam to 1300+- 50

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
thekamil
A



Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Katowice

PostWysłany: Wto 18:07, 16 Cze 2009    Temat postu:

u mnie obroty na jałowym to 1000 Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adi-049
Motocyklista



Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublin

PostWysłany: Wto 18:19, 16 Cze 2009    Temat postu:

Ja mam na swoim jak podaje serwis 1300 na wolych. Bywa tak że czasem jeszcze bym podniósł. Uwaga ; nie zawsze obroty są takie jak na wskaźniku (obrotościomierzu) ponieważ jest to urządzenie poglądowe , najlepiej sprawdzić na przyrządach serwisowych

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zlociutki
A2



Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kielce

PostWysłany: Śro 0:39, 17 Cze 2009    Temat postu:

W moim 1000-cu tez jest 1300 obr i nie gaśnie....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin