 |
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rexed
A
Dołączył: 18 Lut 2014
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 19:13, 23 Mar 2014 Temat postu: Falowanie napiecia lancucha |
|
|
Witam, szukalem podobnego tematu, ale nie znalazlem..
Łańcuch zrobił się głośny (albo dopiero zaczęło mi to przeszkadzac) wiec postanowilem sprawdzic luz (naciag) a tam sytuacja następująca: w pelnym polozeniu kola jest niezle napiety, a przekrecajac z pol obrotu luz robi sie za duzy, przekrecajac dalej zmienia sie w ta czy inna strone. Probowalem regulowac, ale na nic to. Naped w mojej ocenie nie jest mocno zuzyty, wiec moze sama tylna zebatka ma bicie? Rozebralem kolo tylne, obczailem ten tlumik drgan skretnych i chyba wsjo ok, ale po zlozeniu dalej to samo a lancuch napierdala.
Co myslicie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chmarnik
Maniak motocyklowy
Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: Nie 20:08, 23 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
A ile ten zestaw przeleciał? Z nierówno wyciągniętym łańcuchem nic nie zrobisz. Tak mogło się zdarzyć. Nierówne wyciągnięcie może kwalifikować do wymiany niezależnie od stanu zębatek.
Słuchaj stary! Właśnie przeczytałem twój następny wątek. Ty, na razie, nie przejmuj się tym łańcuchem.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez chmarnik dnia Nie 20:15, 23 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sobek
A
Dołączył: 07 Sty 2014
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Tychy
|
Wysłany: Nie 20:29, 23 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Łańcuch ewidentnie przeciągnięty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rexed
A
Dołączył: 18 Lut 2014
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 20:47, 23 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Tya. To nie byl najlepszy dzien..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lyko
A
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 165
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 20:47, 23 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
chmarnik napisał: | A ile ten zestaw przeleciał? Z nierówno wyciągniętym łańcuchem nic nie zrobisz. Tak mogło się zdarzyć. Nierówne wyciągnięcie może kwalifikować do wymiany niezależnie od stanu zębatek.
Słuchaj stary! Właśnie przeczytałem twój następny wątek. Ty, na razie, nie przejmuj się tym łańcuchem. |
Choć brzmi to nieco komicznie,właśnie dokładnie to samo przyszło mi do głowy. Czasem tak jest, że lepiej usiąść i poczekać, bo nic nie wychodzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marulin
Motonita
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 924
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: DKL
|
Wysłany: Nie 20:48, 23 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
napęd do wymiany...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rexed
A
Dołączył: 18 Lut 2014
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 19:47, 24 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
W przedstawicielstwie Suzuki krzyknęli sobie ok 550 za napęd: 150 + 50 zębatki i 350 łańcuch (chyba dip). Brać to, czy nie ma sensu i szukać czegoś innego? Poczytam jeszcze wątki o łańcuchach u nas i może dojdę do jakiś wniosków.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rexed dnia Pon 20:25, 24 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Pon 22:24, 24 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Jeżeli to rzeczywiście DID + zębatki sunstar (albo oryginał Suzuki, nie wiem kto robi) to nawet rozsądna cena jak na ASO, pewnie ze 100 PLN jesteś w stanie urwać kupując na allegro, ale pewnie robociznę Ci więcej policzą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rexed
A
Dołączył: 18 Lut 2014
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 10:37, 25 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Jest jakaś grubsza filozofia w zakładaniu tego napędu?
Bo w zasadzie jestem nastawiony robić to sam, głównie z uwagi na to, że nie mam jak w tygodniu podjechać do nich moto, a na weekendzie to zapewne zamknięte jest.
Pewnie brałbym spinkę, bo niby wszyscy uważają zakuwanie za pewniejsze, ale zapinke zawsze można rozpiąć, a przypadki jej samoistnego odpięcia są chyba sporadycze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
novy
Motonita
Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Busko-Zdrój
|
Wysłany: Wto 10:54, 25 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Filozofii żadnej nie ma, odkręcasz zębatki i zakładasz nowe - jak dobrze poszukasz to nawet na yt znajdziesz jakieś filmiki poglądowe. Ale z tą spinką to ja bym nie ryzykował. Nawet w instrukcji obsługi pisze że należy zakuć. No ale to już Twoja decyzja ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miotacztruskawek
Motonita
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
|
Wysłany: Wto 11:29, 25 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Filozofia zadna. Oczywiscie trzeba miec narzedzia.
Tylna zebatka to pikus. Potrzebny zwykly klucz plaski. Problemem moze byc przod, bo musisz miec duza nasadke, 32 czy 36...
Zakuwanie to tez zadna filozofia. Mozna bez problemow kupic zakuwacz (wychodzi porownywalne do kosztow w jakims warsztacie) i zrobic to samemu profesjonalnie. Mozna na dwa mlotk i punktak.
Osobiscie kupilem zakuwacz, ale gdybym nie kupowal przez net, tylko mal wczesniej to w reku, to kupilbym tylko koncowke do zakuwacza, i zaciskal w jams nieduzym imadle...
Przepraszam za pisownie, ale to z tel...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wiktor07
A2
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 11:52, 25 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Też tak miałem z łańcuchem.
Skończyło się wymianą.
Ja kupowałem w motochellenge (did,sunstar)ok .450 ale to jakiś czas temu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rexed
A
Dołączył: 18 Lut 2014
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 11:10, 31 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Założyłem, zacisnąłem imadłem przez kulkę łożyskową ile było pary w tym skromnym systemie.
Zrobiłem póki co z 400km i trzyma się. Można mieć nadzieje, że będzie ok Poprawa w cichości napędu i równości pracy spora.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DARKOM
Motonita
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: IŁAWA
|
Wysłany: Czw 21:24, 15 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
niedawno miale to samo,łańcuch az mi strzelał (choc mam scotoilera) okazało sie ze przednia zebatka do bani była i łańcuch przeciągnięty złoty DID i zebatki sunstar z wymianą 520zł,oczywiscie łańcuch zakuty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|