![Forum VStromClub Strona Główna](http://vstrom.com.pl/cms/images/forum_banner.jpg) |
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marlon777
Motonita
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 1164
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rybnik, Chwałęcice
|
Wysłany: Pon 9:27, 24 Maj 2010 Temat postu: drgania kierownicy |
|
|
Kompani. Po zakupie dl 1000 z Niemiec zauważyłem pewien feler. Przekraczając 120 km/h zaczyna mocna drżeć kierownica. Dopiero jak popuszczę gazu (dociążę przód) to drgania w zasadzie ustają. Przemol w sobotę jeździł i stwierdził że faktycznie jest coś nie tak. luzów na główce nie ma.
Proszę o pomoc co może być przyczyną . Tylko nie piszcie proszę porad typu: to nie przekraczaj 120 itp.
PS. Zauważyłem że na kole nie mam żadnego odważnika - ale jego brak powodowałby aż tak poważne skutki?
Pewnie najrozsądniej będzie zamontować koło i innego i wyeliminować krzywą ramę lub uszkodzone lagi?
z góry dziękuję i czekam na opinie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mradom
Motocyklista
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa\Pruszków
|
Wysłany: Pon 9:30, 24 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
w 1. kolejnosci podjedz wywazyc przednie kolo.
/mr/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Aspius
A
Dołączył: 08 Lip 2009
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Garwolin
|
Wysłany: Pon 11:49, 24 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Musisz wyważyć koło, u mnie odpadł ciężarek z obręczy, wyczułem to właśnie po delikatnym drganiu kierownicy przy większych prędkościach. Wcześniej wszystko bylo ok, w tym tygodniu wybieram się na wyważenie!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adi-049
Motocyklista
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pon 12:22, 24 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
też kiedyś w innym sprzęcie tak miałem i ustało po wyważeniu OBU KÓŁ! przy okazji skasowałem luz na główce ramy (a wydawało mi się że nie ma luzu)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jakubdl1000
Motonita
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pon 13:10, 24 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
kolo - wyważenie na bank jest przyczyną
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 13:32, 24 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Czasem opona potrafi nierównomiernie się zużywać. Czytałem o tym, kiedy wybierałem dla siebie oponę. Nie pamiętam tylko przy których taki faler występował najczęściej... W razie czego, to weź to pod uwagę, ale myślę - podobnie jak pozostali - że to tylko kwestia wyważenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Basmanek
Motocyklista
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa, Jelonki
|
Wysłany: Pon 13:33, 24 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Wyważenie zdecydowanie tak, ale na skutek jego braku tudziez złej eksploatacji opona moze rowniez byc zużyta nierownomiernie, bieżnik ząbkuje i bedzie biło mimowszystko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mater
A1
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wiskitki/k Żyrardowa
|
Wysłany: Pon 14:06, 24 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
przyczyn może być kilka 1. nie wyważona opona 2 uszkodzona felga (np. ktoś wjechał na krawężnik miał 3mm wypuklinie i takie same objawy). jak oddasz koło do wyważenia to powinni to ustalić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marlon777
Motonita
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 1164
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rybnik, Chwałęcice
|
Wysłany: Pon 17:45, 24 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
właśnie wróciłem od polecanych chłopaków z Mikołowa i stwierdzono:
1. wyważono koło i przyklejono aż 45g - wszystko znikło. Taki kawałek metalu a tak istotny.
2. niestety przy okazji okazało się że mam lekko krzywą felgę i nadaje się do prostowania (250pln). tylko nie wiem czy jest to konieczne jeśli podczas jazdy nie jest to absolutnie odczuwalne - proszę o radę
3. krzywe tarcze do prostowania 2 x 100 a jeśli się nie uda to 2 x 700pln - no to już koniecznie muszę zrobić.
Bardzo dziękuję za opinie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mater
A1
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wiskitki/k Żyrardowa
|
Wysłany: Pon 22:00, 24 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
słuchaj może nie jest to konieczne ale czy warto w tak głupi sposób ryzykować ?? ja bym naprawił.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Pon 22:36, 24 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Ja też! Przy okazji dokręć główkę ramy, niby nie ma luzów ale...
U mnie pukało w główce ramy przy mocnym dochamywowaniu, sprawdzałem wielokrotnie szarpiąc za lagi i luzów nie było ale pukanie znikneło dopiero po dokręceniu nakrętki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przemol
Motocyklista
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław Trzebnica
|
Wysłany: Wto 7:45, 25 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Marlon, te hamulce to priorytet dla Ciebie, wiesz o tym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marlon777
Motonita
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 1164
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rybnik, Chwałęcice
|
Wysłany: Wto 10:16, 25 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Przemol napisał: | Marlon, te hamulce to priorytet dla Ciebie, wiesz o tym. |
Tak tak Przemol wiem i na 100% to będę robił. Jestem już umówiony na naprawę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marlon777
Motonita
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 1164
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rybnik, Chwałęcice
|
Wysłany: Wto 10:57, 25 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Może okazać się że moich tarcz nie będzie można wyprostować więc zacząłem szukać coś w zamian. Moje pytanie jest następujące. Czy tarcze z 650-ki są takie same jak do 1000-ki. Co sądzicie o tych aukcjach?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
i ewentualnie do SV
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez marlon777 dnia Wto 11:14, 25 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
iktorn79
A2
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: WWL
|
Wysłany: Śro 0:46, 07 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
A jak się Wasze sprzęty zachowują przy np. 160km/h? ja gdy jechałem obciążony (komplet kufrów), to kiera zaczęła mi trochę drżeć. Innego dnia testowałem bez obciążenia i było ok. Przejechał się na nim znajomy - duży ciężki chłop i też mu drżała przy 160km/h.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Śro 9:22, 07 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Mam podobnie - w trzy kufry przy 160 km/h robi się delikatne shimmy, do opanowania, ale wyraźnie odczuwalne. Z samym topcasem tego nie ma.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
iktorn79
A2
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: WWL
|
Wysłany: Śro 9:55, 07 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Właśnie o tym mówię. Wygląda na to, że trzeba do kompletu ciężkiego tankbaga dorzucić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|