![Forum VStromClub Strona Główna](http://vstrom.com.pl/cms/images/forum_banner.jpg) |
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Berni
A1
Dołączył: 05 Kwi 2017
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 15:00, 30 Kwi 2018 Temat postu: Dławienie się Dl 650 + reset błędów komputera |
|
|
Suzuki dl 650 2006 rok
Z problemem borykam się od zeszłego roku, objaw był taki że przy dużym obciążeniu silnika ( wysoki bieg duża prędkość ) motocykl zaczynał się dławić i później nie chciał już przestać. Jak jechałem do prędkości ok 120 km/h wszystko było ok.
Oddałem do serwisu. Okazało się że w baku było zardzewiałe bagno. Chłopaki wyczyścili bak, przewód paliwowy, wtryskiwacze, wyregulowali przepustnice a na końcu doszli że pompa paliwa ledwo zipała także wstawili zamiennik.
DL praktycznie przestał dławić się przy ostrym pałowaniu, sporadycznie zdarzy się krótka odcinka i jedzie dalej, natomiast jedzie mi teraz nierówno przy jednolitym trzymaniu manetki ( uczucie jakby moto się bujał bądź jechał po nierównej drodze), potrafi też mocniej się zdławić po redukcji biegów i ponownym odkręceniu manetki. Czuć też od niego paliwem. Jako że mechanik nie miał teraz dla mnie dużo czasu zdążył jedynie podpiąć sprzęt do komputera, który wskazał że sonda lambda przy niskich obrotach ( tak do 2,5 -3 k ) nie działa w ogóle, później słabo a przy ok 6 k jest ok. Niestety tu się moja wiedza kończy ale wyniki " V " różniły się w zależności od obrotów bardziej lub mniej na dwóch ( czymśtam gdzie to się mierzy ).
Pytanko do Was, czy sonda może powodować takiego rodzaju problemy, czy jak już ją wymienię to prawdopodobnie popsute jest coś innego ?
Z innej beczki po podłączeniu komputera wyskoczyły nam błędy w pozycji past. Wiele z nich jest pewnie nieaktualnych i chciałbym je zresetować żeby pokazywał tylko te aktualne. Nie udało mi się znaleźć jak to zrobić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Struna
Motonita
Dołączył: 08 Sie 2017
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków / Skawina
|
Wysłany: Pon 22:35, 30 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
odepnij aku na noc - powinny się skasować.
Co do sondy - jeśli w jakimś zakresie działa poprawnie, to raczej jest sprawna a problem jest w dawkowaniu paliwa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rodzer90
A1
Dołączył: 26 Kwi 2017
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: Pon 20:37, 28 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Czy doszedłeś końca z szarpaniem motocykla ( chodzi mi o to bujanie przy jednostajnym trzymaniu manetki ) ? Bo mam to samo u siebie i drąże temat , bo argumenty ze ten typ tak ma do mnie nie przemawiają i jest to dla mnie totalną bzdurą .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zolw_Danziger
Maniak motocyklowy
Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 1346
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pon 21:17, 28 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Rodzer90 napisał: | Czy doszedłeś końca z szarpaniem motocykla ( chodzi mi o to bujanie przy jednostajnym trzymaniu manetki ) ? Bo mam to samo u siebie i drąże temat , bo argumenty ze ten typ tak ma do mnie nie przemawiają i jest to dla mnie totalną bzdurą . |
Śmierdzi mi to nie równomiernym/skokowym podawaniem mieszanki poaliwowej!
Tzn albo:
a) przepustnica
b) sonda lambda
c) wtryski
Nic innego mi nie przychodzi do głowy, zwłaszcza Berni, że twierdzisz, iż masz wyczyszczony cały układ paliwowy!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MAREK WASNIEWSKI
A1
Dołączył: 21 Paź 2017
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: GDYNIA
|
Wysłany: Wto 5:42, 29 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
To jest pompa paliwa coś z nią jest nie tak ...zawór trzymający ciśnienie w przewodach paliwowych może uszkodzony ...cześć w pompie nr 1...sprawdź to ...zmierz ciśnienie paliwa...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Struna
Motonita
Dołączył: 08 Sie 2017
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków / Skawina
|
Wysłany: Wto 11:12, 29 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
czujnik położenia przepustnic(y) też może dawać podobne objawy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|