|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bearl
A1
Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 10:24, 09 Cze 2011 Temat postu: Dławienie przy 3-4 tys obrotów |
|
|
Chronologicznie historia biegnie tak (przepraszam, długie)
- zauważyłem spadek mocy i dławienie przy odkręcaniu gazu pomiędzy 3-4 tys. obrotów. dławienie z biegiem czasu (tydzień) było coraz bardziej zauważalne. moto do mechanika.
- mechanik sprawdził luzy zaworowe, ustawił jak trzeba, problem znikł.
- po kilkuset kilometrach wrócił (autostrada w Niemczech), a po godzinie dało się słyszeć cykliczne ..przepierdzanie powietrza. no to stop, z kumplem jechałem, więc badamy.
- po uniesieniu baku sprawa jasna - zsunął się króciec ssący (chyba tak się to nazywa) - połączenie między cylindrem a tym całym dobrodziejstwem powyżej. prawdopodobnie mechanik nie dokręcił zacisku przy okazji regulacji zaworów. zakładamy, dokręcamy.... motocykl działa jak marzenie. jedziemy dalej.
- po kolejnych 2 kkm problem dławienia powraca. już w domu unoszę bak, widzę że wszystko jest jak powinno być, skręcam z powrotem - znów działa dobrze.
Wniosek więc mój taki - że problem tkwi w baku. Może sitko filtrujące gdzieś w okolicy pompy pod bakiem? Może filtr paliwa? Chętnie posłucham rad mądrzejszych zanim zacznę to rozbierać, zwłaszcza że nie wiem czy można to zrobić samemu, czy lepiej od razu dać do serwisu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maro78
A2
Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Białołęka
|
Wysłany: Czw 14:21, 09 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Proponuję też zrobić synchronizację przepustnic - u mnie prychał, strzelał... Pomogło.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bearl
A1
Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 9:51, 28 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Synchronizacja przepustnic ogólnie pomogła silnikowi (wzrost mocy i równiejsza praca), nie zlikwidowała natomiast opisanego efektu.
Teraz podejrzenia padają na wtryskiwacze. Być może pojawiło się na jednym z nich jakieś zanieczyszczenie destabilizujące pracę.
Dziś rano ni z tego ni z owego nastąpiła znaczna poprawa. Z wizytą u mechanika muszę poczekać na kolejne pogorszenie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
apollo4forti
A2
Dołączył: 04 Lut 2010
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: warszawa - stopnica
|
Wysłany: Wto 13:51, 28 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
A jaką wachę lejesz???
z rozmowy z zDLotu, poradę dostałem od mechanika żeby zmienić stacje i paliwo na zwykłe z v-oszukaństwa na 95. Szczególnie jeśli pojawiają sie dziwności w pracy które znikają i pojawiają sie. Jak nie pomoże to wtedy szukać dalej. Może to ma jakieś znaczenie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bearl
A1
Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 13:57, 28 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Wyłącznie Shell, BP i czasem Orlen, Pb95, nie V-Power, nie Ultimate.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kriszo
A2
Dołączył: 20 Lis 2010
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bronikowo/Krzemieniewo k. Leszna
|
Wysłany: Czw 17:28, 30 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
witam Bearl gdzie synchronizowałeś przepustnice i ile ta przyjemność kosztowała.
Jestem z Leszna i tez mnie to czeka rozglądając się za dobrym fachowcem. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gregorio
Motocyklista
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 499
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Czw 17:55, 30 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Kriszo, sam sobie możesz to zrobić jeśli masz odrobinę zdolności mechanicznych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bearl
A1
Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 13:14, 01 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
No, mam takiego mechanika w Tarnowie Podgórnym, ale sama czynność skomplikowana nie jest.
Musisz tylko mieć Odpowiedni Przyrząd, czyli albo dwa mierniki (wakuometry), albo zmontowaną samodzielnie U-rurkę.
Wakuometry kupisz pewnie w granicach 40pln za jeden. Do tego przewody (koszt pomijalny) - i hopla, pewnie nie zajmie Ci to więcej niż 2h.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gregorio
Motocyklista
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 499
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Pią 13:54, 01 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Z wakuometrami podobno nie jest dokładnie chociaż nie wiem bo nie robiłem, z U rurką banalnie proste i dokładne, do tego tanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bearl
A1
Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 9:50, 04 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Motocykl trafił do serwisu Suzuki Liberty Motors w Poznaniu.
Tkwi tam od ponad 2 tygodni.
(Z opinią o tym serwisie w wątku Polecam/Nie polecam wstrzymam się do momentu zakończenia naprawy)
Wczoraj zadzwonili, że udało im się znaleźć w końcu przyczynę. Diagnoza: uszkodzony silnik krokowy sterujący przepustnicami. Czekam więc na wycenę i termin naprawy.
Motocykl ma przejechane 29kkm, więc trochę wcześnie na takie awarie, ale cóż zrobić. Licho nie śpi.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bearl dnia Czw 11:38, 04 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bearl
A1
Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 17:13, 09 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Help!!
Okazuje się, że takiego silniczka nie można zdobyć w serwisie inaczej niż w zestawie z całym modułem przepustnic. Kosztuje to ponad 3000pln.
Czy ktoś mi może pomóc zdobyć taki silniczek?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|