|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Orzeł
A1
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 17:29, 24 Kwi 2011 Temat postu: Dławienie Dl-650 po odkręceniu gazu |
|
|
Przesiadłem się z Trampka na dl-650 z 2007 roku i uczę się tego motocykla.
Moto ma przejechane 46000 km kompresja bdb, a pojawił się problem że dławi go na wolnych obrotach tj. nie mogę odjechać np ze świateł po uprzednim przegazowaniu puszczam sprzęgło, a moto nie jedzie nie gaśnie, ale nie jedzie, bywa tez tak jak redukuje i po przetrzymaniu na sprzęgle odkręcam gaz i też bywa że go dławi. Kogoś to spotkało???
POMOCY!!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Blazimir
Motocyklista
Dołączył: 25 Sty 2010
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Zgierz/Łódź
|
Wysłany: Nie 18:40, 24 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Lewe powietrze?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Orzeł
A1
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 19:06, 24 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Wielkie dzięki za szybką odp. muszę to odnaleźć, jakieś sugestie jeśli nie jest tak za każdym razem..??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Pon 18:12, 25 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Blazimir napisał: | Lewe powietrze? |
...brudny filtr paliwa/powietrza,
problemy z pompą paliwa,
problemy z czujnikiem położenia przepustnicy, silnikiem krokowym lub jakimś innym czujnikiem diagnostyki wtrysku...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Śro 12:25, 27 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Świder
A1
Dołączył: 23 Mar 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wschowa
|
Wysłany: Śro 10:52, 27 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
witam - ja miałem podobnie w DL1000.Po diagnostyce okazało się że padł wtrysk.po rozebraniu okazało się że poprzedni właściciel wprowadził "ulepszenie" - zdemontował po 1 łopatce w przepustnicach! prawdopodobnie nie umieli wyregulować...ale objaw był taki że motocykl albo "falował" albo gubił się przy obrotach 3200-3500.jak szedłem delikatnie w górę to szarpał przerywał...natomiast jak przyspieszenie było ostre, zdecydowane - przechodził ten zakres obrotów i później było już ok.Tak że ja stawiałbym na układ wtryskowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Śro 12:24, 27 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Świder napisał: | witam - ja miałem podobnie w DL1000.Po diagnostyce okazało się że padł wtrysk.po rozebraniu okazało się że poprzedni właściciel wprowadził "ulepszenie" - zdemontował po 1 łopatce w przepustnicach! prawdopodobnie nie umieli wyregulować...ale objaw był taki że motocykl albo "falował" albo gubił się przy obrotach 3200-3500.jak szedłem delikatnie w górę to szarpał przerywał...natomiast jak przyspieszenie było ostre, zdecydowane - przechodził ten zakres obrotów i później było już ok.Tak że ja stawiałbym na układ wtryskowy |
Ciekawy patent! Ale na pewno nie był on powoden uszkodzenia wtryskiwaczy. Jeżeli rzeczywiście to one padły, to po prostu dokonały swojego żywota z powodu kiepskiego paliwa czy innych czynników...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 12:44, 27 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Świder napisał: | ja stawiałbym na układ wtryskowy |
I jak rozwiązaliście problem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Orzeł
A1
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 15:52, 27 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
działam dalej, synchronizacja przepustnicy zrobiona, a w czwartek do serwisu, wczoraj jeszcze zauważyłem że jadąc dłużej przy 2800 - 3000 np na 3 biegu i odkręcając gaz nie jedzie tylko go dławi, nie może się pozbierać, dopiero jak zredukuje, ewentualnie odpuszczam manetkę i powoli ja odkręcam to idzie. dam znać co było.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Świder
A1
Dołączył: 23 Mar 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wschowa
|
Wysłany: Czw 9:43, 28 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Podejrzewam że wtryski były ok(motor ma przejechane 18tys km z książką i był z Niemiec więc nie sądze by padł wtrysk - ale za to za pomysł z tym zdjęciem klapek to nie wiem)...tylko komputer zwariował przez te ulepszenia....wymieniłem przepustnicę wraz z wtryskami...Kolega handluje częściami i miał taki układ za normalne pieniążki.a tamtą starą zostawiłem sobie na pamiątkę....
po wyregulowaniu komputerowym okazało się że trzeba jeszcze tradycyjnie - wakuometrem.teraz wszystko jest ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zlociutki
A2
Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pon 23:01, 06 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Stawiam na wewnętrzny filtr paliwa, niech zmierzą Ci ciśnienie paliwa na wtryski....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
radekbrt
A
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 21:09, 18 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
i Jaka była przyczyna takiego zachowania? ustaliłeś kolego? Mam identyczną sytuację i mechanik obstawia czujnik położenia przepustnicy, ale gwarancji nie daje. Daj znać jak możesz co u Ciebie było przyczyną. Roczniki widzę że mamy te same i przebieg też identyczny. Będę wdzięczny za pomoc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Potera
Motocyklista
Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 21:54, 18 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
też mam dl 2007 i objawy podobne, ja wymieniam filtr paliwa przy pompie i zobaczymy.
Tylko ze Umnie zdążyło sie to wczoraj jak nagle wystartowalem z pod garażu i po jakiś 100m sie załatwił i zgasł, próbowałem odpalać i nadal startował na chwile i gasł odeczekalem chwile, wycioagnelem kluczyk, troszkę przechylilem moto na lewo prawo i zapalił normalnie, potem jeździłem troszkę ok 140km i wszystko ok, myśle za filtr a wy co na to ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Potera dnia Nie 22:08, 18 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 13 tematów
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Pon 11:00, 19 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
A może po prostu trochę gorszej jakości paliwo?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 11:15, 19 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Postało w zbiorniku woda ściekła... Miałem to samo po zimie bo nie zalałem wahy pod korek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Potera
Motocyklista
Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 11:16, 19 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
wiesz co dzień wczesniej tankowałem na shellu zawsze sądziłem że mają dobre paliwo, ale tego nie wziełem pod uwagę. Filtr i tak wymienię
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
radekbrt
A
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 17:08, 19 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
u mnie raczej paliwo odpada, tankowałem go już po zimie 4 razy chyba na full, w zimę tez stał zalany, do tego zalałem go raz vervą i dwa razy shell rancing bo też myślałem o wodzie w paliwie ale nic to nie dało.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Potera
Motocyklista
Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 20:34, 22 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Witam. Dziś zakupiłem nowy filtr paliwa ten przypompie koszt 140 zł, ale chyba było warto po tym jak zobaczyłem jak wyglądał stary mam nadzieję ze to bedzie przyczyna dławienia
fotka starego
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skalar
Motocyklista
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 1:33, 23 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Musze cię zmartwić...
Wymiana może okazać sie zupełnie nieskuteczna bo nie wymieniłeś filtra wysokiego ciśnienia w obudowie pompy. Tamten wraz z fragmentem obudowy kosztuje ponad 100USD - w PL aż sie boję zapytać .
Poszukaj wątków odnośnie pomp - były tam i numery części (sam pisałem zainteresowanym).
W K7 była zmiana konstrukcji pompy więc mam nadzieję ze Ty masz już nową - w starej z wymianą filtra były jakieś schody ale szczegółów nie pamietam już.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dober
DeTox nie pomoże
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pobiedziska/Poznań
|
Wysłany: Pią 2:45, 23 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Potera, jest poprawa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Potera
Motocyklista
Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 8:54, 23 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Jutro zobaczymy jadę do Wrocławia ale tak naprawdę raz mi sie tylko załatwił, innych oznak nie było raczej. Gdzie ten drugi filtr tam już nic nie było ? Chyba ze by był w tej metalowej puszce ale nie wyglądała mi ona na rozbieralna. Zauważyłem jakby pompą dużo ciszej pracowała wczoraj p wymianie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maikpl
A
Dołączył: 29 Gru 2011
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pią 10:17, 23 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
witam mam pytanie odnosnie filtra paliwa. czy mozna zamontowac dodatkowy filtr paliwa na przewod? czy nie jest to konieczne? moto to dl 08rok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Potera
Motocyklista
Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 11:14, 23 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Dać sie da ale chyba złe ciśnienie będzie podawane na wtryski tak myśle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skalar
Motocyklista
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 11:37, 23 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Poczytaj ten wątek. Są w nim opisane obydwie konstrukcje pompy, numery części a nawet sposób na przepłukanie filtra wysokiego ciśnienia.. całe kompendium dotyczące zasilania paliwem:P.
P.S. Wyszukiwarka nie gryzie....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Pią 21:30, 23 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
maikpl napisał: | witam mam pytanie odnosnie filtra paliwa. czy mozna zamontowac dodatkowy filtr paliwa na przewod? czy nie jest to konieczne? moto to dl 08rok |
Kolego mam nadzieję że żartujesz... Chcesz ciąć ciśnieniowy przewód paliwa? A z głową masz wszystko w porządku??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Potera
Motocyklista
Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 21:39, 23 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
skalar napisał: | Poczytaj ten wątek. Są w nim opisane obydwie konstrukcje pompy, numery części a nawet sposób na przepłukanie filtra wysokiego ciśnienia.. całe kompendium dotyczące zasilania paliwem:P.
P.S. Wyszukiwarka nie gryzie.... |
Ja widzę tylko jeden filtr Umnie, mam ta biała pompę w swoim dl, dl 650 2007 koniec roku.
gdzie jest drugi flitr, pokażcie mi na tej fotce bo już sam zgłupiałem ? 2 to filtr który wymieniłem.
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Potera dnia Pią 21:53, 23 Mar 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skalar
Motocyklista
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 22:58, 23 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Echs... może zostaw to jednak mechanikowi?
Filtr znajduje sie w elemencie nr 7 w zaznaczonym miejscu:
a tak wyglada od drugiej strony:
niestety wymiana jako całość a koszty mało rozsądne więc przed wymiana sugeruję srawdzenie wydajności pompy zgodnie z dokumentacją - po co narażać się na zbędne wydatki?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Potera
Motocyklista
Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 7:54, 24 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Dzięki. Za info, czyli czeka mnie znowu rozbiórka poczekam i zobaczymy co sie będzie działo teraz, może już będzie ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Sob 11:07, 24 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
W części nr. 7 masz jeszcze siteczko...
O, kolega Skalar mnie ubiegł... Ja tą część przedmuchałem sprężonym powietrzem i tyle, wyleciało z tamtąd trochę paproszków więc chyba pomogło...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Sob 11:11, 24 Mar 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Potera
Motocyklista
Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 14:20, 24 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Dzięki, rozbiorę to i przedmucham wlasnie troszkę pojezdzilem i chyba nadal tak dziwnie pracuje ok 5tys obrotów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Potera
Motocyklista
Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 17:21, 27 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
dziś rozebrałem tą pompę i dmuchałem płucami jakiś opór jest ale nie sądze by pompa miała z tym problem.
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
zastanawiam mnie tylko co to jest za ustrojstwo, tak sobie myslę za jakiś zawór bezpieczeństwa ? nie można go przedmuchać dlatego tak pomyslałem ?
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Potera dnia Wto 17:25, 27 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Wto 17:29, 27 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Opór powinien być bo tam jest bardzo gęste sitko, ale w praktyce syfy się na nim zatrzymują a nie "wnikają" więc wystarczy przedmuchać, ale sprężonym powietrzem a nie płucami...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
radekbrt
A
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 21:29, 31 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
pojechałem z moim na serwis i stwierdzono na wstępie, że należy zrobić regulację czujników położenia przepustnicy i to załatwi sprawę, ponoć często to jest przy takim przebiegu. Dam znać jak już będę miał pewność że pomogło. Podjechanie do serwisu podpowiedział mi kumpel który miał identycznie i u niego było jak ręką odjął.. chodzi mi tutaj o dławienie przy gwałtownym odkręceniu manetki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Potera
Motocyklista
Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 22:06, 01 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Filtr wysokiego ciśnienia przedmuchany sprężarką, filtr powietrza wymieniony, świece tez, odpalilem pochodził troszkę i powiem tak: obroty niby bez zarzutów, pompa prawie nieslyszalna . Jakoś w tygodniu zrobię mała przejażdżkę i dam znać. Dzięki road za pomoc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
redzmar
A1
Dołączył: 16 Mar 2012
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany: Pią 10:29, 13 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Witam serdecznie,
U mnie wystąpił ten sam problem. Tzn. występowały szarpania przy nagłym odkręceniu gazu powyżej 6tys, problem ten nie występował zawsze, po moich obserwacjach nasilał sie przy mniejszej ilości paliwa w baku. Po przeczytaniu tego postu postanowiłem się zabrać za rozbieranie pompy, dzielę się spostrzeżeniami:
1. filtr niskiego ciśnienia, tzw. herbatka, był dosyć mocno zabrudzony, (niestety z braku wcześniejszego przygotowania- (zamówienie w suzu- czeka sie 3 dni robocze po wpłacie zaliczki, a moto rozebrane), musiałem go przeczyścić, tzn. przedmuchać, płukać i tak na zmianę- dość intensywnie
2. filtr wysokiego- niestety nie można się tam dostać, od razu tez zrezygnowałem z ewentualnych nawierceń itp., tak, więc pozostało mi go również przedmuchać i płukać paliwem, wyleciało z niego dosyć dużo czarnych małych paprochów, aby przepływ powietrza był bardziej skuteczny zrobiłem patent do pistoletu od kompresora, tak by powietrze przedmuchiwało w dobrą stronę tzn. odwrotny kierunek niż płynie paliwo.
Efekt: moto działa SUPER, nie ma żadnych problemów, wkręca się na obroty, przyspiesza
zrobiłem ponad 300km, specjalnie jechałem tez trochę na rezerwie i nic, wszystko ok.
Na koniec bardzo dziękuje Szanownym kolegom za pomoc, radę i zdjęcia
Pozdrawiam serdecznie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
radekbrt
A
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 16:10, 13 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Jak Potera efekty u Ciebie po wykonanych pracach?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kkaczor
A
Dołączył: 03 Gru 2011
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 1:58, 20 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
I u mnie pojawił się podobny problem, tylko objawia się troszkę inaczej: do 8tys idzie gładko, powyżej 8 zaczyna tracić moc. Ale nie pojawia się to przy gwałtownym odkręceniu manetki. Wrzucam 3 przy 3-4 tys, odkręcam gaz i idzie bez problemów, ale do ok. 8 tys. Potem zaczynają się schody i chce mnie zsadzić z siodła.
Myślicie, że to filtry w pompie paliwa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Nie 13:31, 20 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Jest taka możliwość...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kkaczor
A
Dołączył: 03 Gru 2011
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 14:53, 22 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Dziwna sprawa jest taka, że objawy występują dopiero jak się silnik mocno rozgrzeje. Kilka razy spokojnie leci do 11tys, a za 4-5 zaczyna się dławić. Nie wygląda mi to na filtr Pada pompa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|