Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Dławienie Dl-650 po odkręceniu gazu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Orzeł
A1



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 17:29, 24 Kwi 2011    Temat postu: Dławienie Dl-650 po odkręceniu gazu

Przesiadłem się z Trampka na dl-650 z 2007 roku i uczę się tego motocykla.
Moto ma przejechane 46000 km kompresja bdb, a pojawił się problem że dławi go na wolnych obrotach tj. nie mogę odjechać np ze świateł po uprzednim przegazowaniu puszczam sprzęgło, a moto nie jedzie nie gaśnie, ale nie jedzie, bywa tez tak jak redukuje i po przetrzymaniu na sprzęgle odkręcam gaz i też bywa że go dławi. Kogoś to spotkało???
POMOCY!!!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Blazimir
Motocyklista



Dołączył: 25 Sty 2010
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Zgierz/Łódź

PostWysłany: Nie 18:40, 24 Kwi 2011    Temat postu:

Lewe powietrze?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Orzeł
A1



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 19:06, 24 Kwi 2011    Temat postu:

Wielkie dzięki za szybką odp. muszę to odnaleźć, jakieś sugestie jeśli nie jest tak za każdym razem..??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Pon 18:12, 25 Kwi 2011    Temat postu:

Blazimir napisał:
Lewe powietrze?


...brudny filtr paliwa/powietrza,
problemy z pompą paliwa,
problemy z czujnikiem położenia przepustnicy, silnikiem krokowym lub jakimś innym czujnikiem diagnostyki wtrysku...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Śro 12:25, 27 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Świder
A1



Dołączył: 23 Mar 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wschowa

PostWysłany: Śro 10:52, 27 Kwi 2011    Temat postu:

witam - ja miałem podobnie w DL1000.Po diagnostyce okazało się że padł wtrysk.po rozebraniu okazało się że poprzedni właściciel wprowadził "ulepszenie" - zdemontował po 1 łopatce w przepustnicach! prawdopodobnie nie umieli wyregulować...ale objaw był taki że motocykl albo "falował" albo gubił się przy obrotach 3200-3500.jak szedłem delikatnie w górę to szarpał przerywał...natomiast jak przyspieszenie było ostre, zdecydowane - przechodził ten zakres obrotów i później było już ok.Tak że ja stawiałbym na układ wtryskowy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Śro 12:24, 27 Kwi 2011    Temat postu:

Świder napisał:
witam - ja miałem podobnie w DL1000.Po diagnostyce okazało się że padł wtrysk.po rozebraniu okazało się że poprzedni właściciel wprowadził "ulepszenie" - zdemontował po 1 łopatce w przepustnicach! prawdopodobnie nie umieli wyregulować...ale objaw był taki że motocykl albo "falował" albo gubił się przy obrotach 3200-3500.jak szedłem delikatnie w górę to szarpał przerywał...natomiast jak przyspieszenie było ostre, zdecydowane - przechodził ten zakres obrotów i później było już ok.Tak że ja stawiałbym na układ wtryskowy



Ciekawy patent! Twisted Evil Ale na pewno nie był on powoden uszkodzenia wtryskiwaczy. Jeżeli rzeczywiście to one padły, to po prostu dokonały swojego żywota z powodu kiepskiego paliwa czy innych czynników...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 12:44, 27 Kwi 2011    Temat postu:

Świder napisał:
ja stawiałbym na układ wtryskowy


I jak rozwiązaliście problem?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Orzeł
A1



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 15:52, 27 Kwi 2011    Temat postu:

działam dalej, synchronizacja przepustnicy zrobiona, a w czwartek do serwisu, wczoraj jeszcze zauważyłem że jadąc dłużej przy 2800 - 3000 np na 3 biegu i odkręcając gaz nie jedzie tylko go dławi, nie może się pozbierać, dopiero jak zredukuje, ewentualnie odpuszczam manetkę i powoli ja odkręcam to idzie. dam znać co było.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Świder
A1



Dołączył: 23 Mar 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wschowa

PostWysłany: Czw 9:43, 28 Kwi 2011    Temat postu:

Podejrzewam że wtryski były ok(motor ma przejechane 18tys km z książką i był z Niemiec więc nie sądze by padł wtrysk - ale za to za pomysł z tym zdjęciem klapek to nie wiem)...tylko komputer zwariował przez te ulepszenia....wymieniłem przepustnicę wraz z wtryskami...Kolega handluje częściami i miał taki układ za normalne pieniążki.a tamtą starą zostawiłem sobie na pamiątkę....
po wyregulowaniu komputerowym okazało się że trzeba jeszcze tradycyjnie - wakuometrem.teraz wszystko jest ok.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zlociutki
A2



Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pon 23:01, 06 Cze 2011    Temat postu:

Stawiam na wewnętrzny filtr paliwa, niech zmierzą Ci ciśnienie paliwa na wtryski....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
radekbrt
A



Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 21:09, 18 Mar 2012    Temat postu:

i Jaka była przyczyna takiego zachowania? ustaliłeś kolego? Mam identyczną sytuację i mechanik obstawia czujnik położenia przepustnicy, ale gwarancji nie daje. Daj znać jak możesz co u Ciebie było przyczyną. Roczniki widzę że mamy te same i przebieg też identyczny. Będę wdzięczny za pomoc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Potera
Motocyklista



Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 21:54, 18 Mar 2012    Temat postu:

też mam dl 2007 i objawy podobne, ja wymieniam filtr paliwa przy pompie i zobaczymy.

Tylko ze Umnie zdążyło sie to wczoraj jak nagle wystartowalem z pod garażu i po jakiś 100m sie załatwił i zgasł, próbowałem odpalać i nadal startował na chwile i gasł odeczekalem chwile, wycioagnelem kluczyk, troszkę przechylilem moto na lewo prawo i zapalił normalnie, potem jeździłem troszkę ok 140km i wszystko ok, myśle za filtr a wy co na to ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Potera dnia Nie 22:08, 18 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 13 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Pon 11:00, 19 Mar 2012    Temat postu:

A może po prostu trochę gorszej jakości paliwo?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 11:15, 19 Mar 2012    Temat postu:

Postało w zbiorniku woda ściekła... Miałem to samo po zimie bo nie zalałem wahy pod korek.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Potera
Motocyklista



Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 11:16, 19 Mar 2012    Temat postu:

wiesz co dzień wczesniej tankowałem na shellu zawsze sądziłem że mają dobre paliwo, ale tego nie wziełem pod uwagę. Filtr i tak wymienię Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
radekbrt
A



Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 17:08, 19 Mar 2012    Temat postu:

u mnie raczej paliwo odpada, tankowałem go już po zimie 4 razy chyba na full, w zimę tez stał zalany, do tego zalałem go raz vervą i dwa razy shell rancing bo też myślałem o wodzie w paliwie ale nic to nie dało.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Potera
Motocyklista



Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 20:34, 22 Mar 2012    Temat postu:

Witam. Dziś zakupiłem nowy filtr paliwa ten przypompie koszt 140 zł, ale chyba było warto po tym jak zobaczyłem jak wyglądał stary Smile mam nadzieję ze to bedzie przyczyna dławienia

fotka starego

[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skalar
Motocyklista



Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 1:33, 23 Mar 2012    Temat postu:

Musze cię zmartwić...
Wymiana może okazać sie zupełnie nieskuteczna bo nie wymieniłeś filtra wysokiego ciśnienia w obudowie pompy. Tamten wraz z fragmentem obudowy kosztuje ponad 100USD - w PL aż sie boję zapytać Wink.
Poszukaj wątków odnośnie pomp - były tam i numery części (sam pisałem zainteresowanym).
W K7 była zmiana konstrukcji pompy więc mam nadzieję ze Ty masz już nową - w starej z wymianą filtra były jakieś schody ale szczegółów nie pamietam już.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dober
DeTox nie pomoże



Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań

PostWysłany: Pią 2:45, 23 Mar 2012    Temat postu:

Potera, jest poprawa?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Potera
Motocyklista



Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 8:54, 23 Mar 2012    Temat postu:

Jutro zobaczymy jadę do Wrocławia Smile ale tak naprawdę raz mi sie tylko załatwił, innych oznak nie było raczej. Gdzie ten drugi filtr tam już nic nie było ? Chyba ze by był w tej metalowej puszce ale nie wyglądała mi ona na rozbieralna. Zauważyłem jakby pompą dużo ciszej pracowała wczoraj p wymianie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maikpl
A



Dołączył: 29 Gru 2011
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pią 10:17, 23 Mar 2012    Temat postu:

witam mam pytanie odnosnie filtra paliwa. czy mozna zamontowac dodatkowy filtr paliwa na przewod? czy nie jest to konieczne? moto to dl 08rok

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Potera
Motocyklista



Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 11:14, 23 Mar 2012    Temat postu:

Dać sie da ale chyba złe ciśnienie będzie podawane na wtryski Wink tak myśle

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skalar
Motocyklista



Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 11:37, 23 Mar 2012    Temat postu:

Poczytaj ten wątek. Są w nim opisane obydwie konstrukcje pompy, numery części a nawet sposób na przepłukanie filtra wysokiego ciśnienia.. całe kompendium dotyczące zasilania paliwem:P.

P.S. Wyszukiwarka nie gryzie....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Pią 21:30, 23 Mar 2012    Temat postu:

maikpl napisał:
witam mam pytanie odnosnie filtra paliwa. czy mozna zamontowac dodatkowy filtr paliwa na przewod? czy nie jest to konieczne? moto to dl 08rok


Kolego mam nadzieję że żartujesz... Chcesz ciąć ciśnieniowy przewód paliwa? A z głową masz wszystko w porządku??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Potera
Motocyklista



Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 21:39, 23 Mar 2012    Temat postu:

skalar napisał:
Poczytaj ten wątek. Są w nim opisane obydwie konstrukcje pompy, numery części a nawet sposób na przepłukanie filtra wysokiego ciśnienia.. całe kompendium dotyczące zasilania paliwem:P.

P.S. Wyszukiwarka nie gryzie....


Ja widzę tylko jeden filtr Umnie, mam ta biała pompę w swoim dl, dl 650 2007 koniec roku.

gdzie jest drugi flitr, pokażcie mi na tej fotce bo już sam zgłupiałem ? 2 to filtr który wymieniłem.

[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Potera dnia Pią 21:53, 23 Mar 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skalar
Motocyklista



Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 22:58, 23 Mar 2012    Temat postu:

Echs... może zostaw to jednak mechanikowi?


Filtr znajduje sie w elemencie nr 7 w zaznaczonym miejscu:

a tak wyglada od drugiej strony:

niestety wymiana jako całość a koszty mało rozsądne więc przed wymiana sugeruję srawdzenie wydajności pompy zgodnie z dokumentacją - po co narażać się na zbędne wydatki?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Potera
Motocyklista



Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 7:54, 24 Mar 2012    Temat postu:

Dzięki. Za info, czyli czeka mnie znowu rozbiórka Wink poczekam i zobaczymy co sie będzie działo teraz, może już będzie ok.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Sob 11:07, 24 Mar 2012    Temat postu:

W części nr. 7 masz jeszcze siteczko...

O, kolega Skalar mnie ubiegł... Smile Ja tą część przedmuchałem sprężonym powietrzem i tyle, wyleciało z tamtąd trochę paproszków więc chyba pomogło...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Sob 11:11, 24 Mar 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Potera
Motocyklista



Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 14:20, 24 Mar 2012    Temat postu:

Dzięki, rozbiorę to i przedmucham Smile wlasnie troszkę pojezdzilem i chyba nadal tak dziwnie pracuje ok 5tys obrotów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Potera
Motocyklista



Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 17:21, 27 Mar 2012    Temat postu:

dziś rozebrałem tą pompę i dmuchałem płucami jakiś opór jest ale nie sądze by pompa miała z tym problem.

[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]

zastanawiam mnie tylko co to jest za ustrojstwo, tak sobie myslę za jakiś zawór bezpieczeństwa ? nie można go przedmuchać dlatego tak pomyslałem ?

[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Potera dnia Wto 17:25, 27 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Wto 17:29, 27 Mar 2012    Temat postu:

Opór powinien być bo tam jest bardzo gęste sitko, ale w praktyce syfy się na nim zatrzymują a nie "wnikają" więc wystarczy przedmuchać, ale sprężonym powietrzem a nie płucami...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
radekbrt
A



Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 21:29, 31 Mar 2012    Temat postu:

pojechałem z moim na serwis i stwierdzono na wstępie, że należy zrobić regulację czujników położenia przepustnicy i to załatwi sprawę, ponoć często to jest przy takim przebiegu. Dam znać jak już będę miał pewność że pomogło. Podjechanie do serwisu podpowiedział mi kumpel który miał identycznie i u niego było jak ręką odjął.. chodzi mi tutaj o dławienie przy gwałtownym odkręceniu manetki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Potera
Motocyklista



Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 22:06, 01 Kwi 2012    Temat postu:

Filtr wysokiego ciśnienia przedmuchany sprężarką, filtr powietrza wymieniony, świece tez, odpalilem pochodził troszkę i powiem tak: obroty niby bez zarzutów, pompa prawie nieslyszalna Smile. Jakoś w tygodniu zrobię mała przejażdżkę i dam znać. Dzięki road za pomoc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
redzmar
A1



Dołączył: 16 Mar 2012
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA

PostWysłany: Pią 10:29, 13 Kwi 2012    Temat postu:

Witam serdecznie,
U mnie wystąpił ten sam problem. Tzn. występowały szarpania przy nagłym odkręceniu gazu powyżej 6tys, problem ten nie występował zawsze, po moich obserwacjach nasilał sie przy mniejszej ilości paliwa w baku. Po przeczytaniu tego postu postanowiłem się zabrać za rozbieranie pompy, dzielę się spostrzeżeniami:
1. filtr niskiego ciśnienia, tzw. herbatka, był dosyć mocno zabrudzony, (niestety z braku wcześniejszego przygotowania- (zamówienie w suzu- czeka sie 3 dni robocze po wpłacie zaliczki, a moto rozebrane), musiałem go przeczyścić, tzn. przedmuchać, płukać i tak na zmianę- dość intensywnie


2. filtr wysokiego- niestety nie można się tam dostać, od razu tez zrezygnowałem z ewentualnych nawierceń itp., tak, więc pozostało mi go również przedmuchać i płukać paliwem, wyleciało z niego dosyć dużo czarnych małych paprochów, aby przepływ powietrza był bardziej skuteczny zrobiłem patent do pistoletu od kompresora, tak by powietrze przedmuchiwało w dobrą stronę tzn. odwrotny kierunek niż płynie paliwo.


Efekt: moto działa SUPER, nie ma żadnych problemów, wkręca się na obroty, przyspiesza
zrobiłem ponad 300km, specjalnie jechałem tez trochę na rezerwie i nic, wszystko ok.

Na koniec bardzo dziękuje Szanownym kolegom za pomoc, radę i zdjęcia

Pozdrawiam serdecznie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
radekbrt
A



Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 16:10, 13 Kwi 2012    Temat postu:

Jak Potera efekty u Ciebie po wykonanych pracach?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kkaczor
A



Dołączył: 03 Gru 2011
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 1:58, 20 Maj 2012    Temat postu:

I u mnie pojawił się podobny problem, tylko objawia się troszkę inaczej: do 8tys idzie gładko, powyżej 8 zaczyna tracić moc. Ale nie pojawia się to przy gwałtownym odkręceniu manetki. Wrzucam 3 przy 3-4 tys, odkręcam gaz i idzie bez problemów, ale do ok. 8 tys. Potem zaczynają się schody i chce mnie zsadzić z siodła.

Myślicie, że to filtry w pompie paliwa?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Nie 13:31, 20 Maj 2012    Temat postu:

Jest taka możliwość...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kkaczor
A



Dołączył: 03 Gru 2011
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 14:53, 22 Maj 2012    Temat postu:

Dziwna sprawa jest taka, że objawy występują dopiero jak się silnik mocno rozgrzeje. Kilka razy spokojnie leci do 11tys, a za 4-5 zaczyna się dławić. Nie wygląda mi to na filtr Neutral Pada pompa?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin