Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

DL1000 gaśnie na trasie (2002)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Luki1982
A1



Dołączył: 12 Mar 2011
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Grodzisk Mazowiecki

PostWysłany: Wto 11:01, 31 Lip 2012    Temat postu: DL1000 gaśnie na trasie (2002)

Witam,
Zgodnie z tematem, moja maszyna gaśnie po dłuższym rozgrzaniu (np. po kilkudziesięciu kilometrach autostrady). Nie trzyma obrotów i szarpie, nie ma opcji na jazdę w takim stanie. Oddałem Suzi do mechanika, który sprawdził: układ paliwowy, świece, wymienił fajki.
Nie pomogło. Za drugim podejściem rozebrał go na części pierwsze, poczyścił, posprawdzał i nadal to samo.
Zaczynam już tracić nadzieję, że uda się rozwiązać ten problem.
Jedyne co mi pozostało to przekładka modułu/kompa i sprawdznie czy to nie jego defekt powoduje problem.
Znalazłem 2 sztuki (2002-2004), ale zanim zdecyduje się na wydanie 400-500 zł chciałbym mieć pewność, że to na pewno jest to.
Mieszkam w Grodzisku Mazowieckim (30km od Wawy), jest może ktoś kto byłby tak miły i zgodził się na podmiankę kompa (1h wystarczy aby mieć pewność)?
Może jest ktoś kto miał ten sam problem i go rozwiązał?
Z góry dzięki za wszelkie sugestie.
Pozdrawiam
Lukasz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hebi
A1



Dołączył: 01 Paź 2010
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice rzeszowa

PostWysłany: Wto 20:58, 11 Wrz 2012    Temat postu:

Cześć - a sprawdzałeś filtr powietrza ? - DL jest czuły na zapchany filtr powietrza , objawia się to tym , ze jak zimny to nie odpala od razu - lubi sobie zgasnąć , a jak już jest ciepły to można zapomnieć o wolnych obrotach ( mówię o totalnie zapchanym filtrze - gdy się dużo jeździ syfiastymi drogami)
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 21:38, 11 Wrz 2012    Temat postu:

Cześć, zgodnie z przypadłością tema ląduje tam gdzie powinien Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Luki1982
A1



Dołączył: 12 Mar 2011
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Grodzisk Mazowiecki

PostWysłany: Wto 11:41, 18 Wrz 2012    Temat postu:

Wyjaśniło się. W końcu trafiłem na mechanika z prawdziwego zdarzenia (trzeci w tym sezonie). Okazało się, że prawdopodobnie od nowości nie były regulowane zawory. Były zbyt ciasno i po dobrym rozgrzaniu jeden z cylindrów wariował do tego stopnia, że ciśnienie wywalilo jeden z wtrysków. Wyregulował jak należy wymienił płyn chłodniczy i jest SUPER. Wszystko kosztowało 300zł. Poprzedni "fachowcy" wzięli więcej i nic nie zrobili, jeden doszukiwał się błędów z komputerem, a drugi z prądem.
Ale niestety całe lato stracone...
Gdyby ktoś potrzebował kumatego mechanika w okolicach warszawy, dajcie znać to podeślę Wam namiary.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kkaczor
A



Dołączył: 03 Gru 2011
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 12:06, 18 Wrz 2012    Temat postu:

Skoro mechanik jest kumaty, to może po prostu daj namiary na forum oficjalnie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
buku22
Motocyklista



Dołączył: 27 Lut 2012
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chotomów k. Warszawy

PostWysłany: Wto 12:32, 18 Wrz 2012    Temat postu:

Pewnie przeczytamy "Michał" Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Luki1982
A1



Dołączył: 12 Mar 2011
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Grodzisk Mazowiecki

PostWysłany: Wto 22:01, 18 Wrz 2012    Temat postu:

No nie Michał.
Jest to Marek, ma warsztat w Michałowicach
Jego telefon to 501 084 682

PS Nie chodziło Ci przypadkiem o Michała Smoka z Piaseczna?

Pozdrawiam
Lukasz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jerry-120
A1



Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Krosno

PostWysłany: Pon 17:28, 24 Cze 2013    Temat postu:

Odświeżę temat, chodź w innym temacie już zapodałem temat.
Luki, a czy jak zwiększyłeś obroty tak do ok 6-8 tyś, to kopcił na czarno?
Przed wyjazdem miałem regulowane zawory i był tylko jeden który miał za mały luz, który został ustawiony wg normy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin