Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

DL 1000 odkręcam gaz i nie zbiera się....POMOCY!!!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DRUID
A2



Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 23:48, 19 Lis 2010    Temat postu: DL 1000 odkręcam gaz i nie zbiera się....POMOCY!!!

Witam mam problem z moim Dl-1000 rok 2003 właśnie zmieniłem filtry i zrobiłem synchronizację wtrysków bo wcześniej szarpał i strzelał w airboxa. Teraz z tym nie ma tego problemu, ale moto jest ogólnie strasznie zamulone i nie jedzie :(Podczas jazdy np. na 3 biegu przy 4-5 tyś odkręcam gaz i praktycznie nic się nie dzieje (wcześniej wyrywał jak dziki) a teraz po 2-3 sekundach dostaje dopiero właściwej mocy i przyspiesza . Wcześniej nie było tego problemu.
Moto najprawdopodobniej pójdzie z powrotem do mechanika....ale może ktoś miał podobny problem ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez DRUID dnia Pią 23:50, 19 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DLuk
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2008
Posty: 497
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 0:08, 20 Lis 2010    Temat postu:

wg. mnie to jest problem filtra - albo źle zamontowny (nie wiem czy to możliwe) albo coś blokuje dopływ powietrza (szmatka zostawiona w airbox-ie?) albo źle zaomontowane mocowanie filtra lub dolotów i łapie lewe powietrze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DRUID
A2



Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 15:13, 23 Lis 2010    Temat postu:

no i już wiem w czym problem....zbiornik podrdzewiał i niestety rdza zapchała wtryski...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Wto 18:44, 23 Lis 2010    Temat postu:

DRUID napisał:
no i już wiem w czym problem....zbiornik podrdzewiał i niestety rdza zapchała wtryski...


Raczej filtry...
Od zbiornika do wtrysków droga daleka, poza tym, jak by zapchane były wtryskiwacze, to by w ogóle nie jeździł!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DRUID
A2



Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 2:26, 24 Lis 2010    Temat postu:

pompa paliwa sprawdzona i ....niestety też zabrudzona. Także może i dalej coś poszło, ale faktycznie zacznę od filtrów. Chociaż inny bak z inną pompa był założony i niestety nie pomogło....a dalej już tylko układ wtryskowy niestety Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Basmanek
Motocyklista



Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa, Jelonki

PostWysłany: Śro 14:08, 24 Lis 2010    Temat postu:

Rozumiem ze FI sie nie świeci?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DRUID
A2



Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 15:02, 24 Lis 2010    Temat postu:

no nie świeci....sonda na kompie pokazuje za mało paliwa w mieszance.....ale dziś została założony układ paliwowy (kompletny bak, pomba i wtryski z przepustnicami) od innego DL i wszystko cyka. Moto faktycznie bardzo dużo stało to 2003 rok i ma 18 tyś przebiegu....pewnie stał bez paliwa. Finał wszystkiego jest taki, bak, pompa i wtryski do zmiany, a jak zobaczyłem ile syfu było w pompie paliwa to już się nie dziwie, że wtryski też uszkodziło. Dobrze, że moto teraz zaprowadziłem na przegląd bo na wiosnę to bym się zdziwił.....części używane już znalazłem....ale bak najdroższy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bibop
Maniak motocyklowy



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 15:36, 24 Lis 2010    Temat postu:

a baku nie dalo rady zrobic? sa jakies metody na pozbycie sie rdzy ze srodka... sa jakies plyny i srodki mechaniczne (kulki jakies czy cos).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Śro 17:04, 24 Lis 2010    Temat postu:

Pompę rozbierz, wymyj i przepłucz świerzym paliwem, filtry wymyj albo wymień. Powinna być sprawna, skoro pracuje do tej pory, nie zatarła się i nie zablokowała.
Do baku 3 garście kulek z łożysk, szklanka fosolu i pół dnia grzechotania, będzie jak nowy. Można też wypiaskować od wewnątrz, jeżeli masz dojście do jakiegoś warsztatu.
Wtryski wykręć, podłącz pod zasilanie i potraktuj sprężonym powietrzem z obydwu stron, powinno pomóc. Nie ma sensu wymieniać wszystkiego na hura, to nie są tanie rzeczy, więc lepiej nie robić tak jak autoryzowane serwisy-wymieniacze.
W najgorszym wypadku będziesz musiał wymienić tylko wtryskiwacze, całą resztę da się uratować!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Śro 17:07, 24 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kriszo
A2



Dołączył: 20 Lis 2010
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bronikowo/Krzemieniewo k. Leszna

PostWysłany: Śro 21:25, 24 Lis 2010    Temat postu:

Ja w motocyklu JAWA 350 czyściłem zbiornik drobnymi ale ostrymi kamyszkami (dostałem je od kamieniarza który robi lastryko) oraz żwirem drobno ziarnistym i wodą.Taką mieszankę zakręciłem korkiem wlewu i wstawiłem stary kranik(w Twoim przypadku zaślepka tymczasowa zamiast pompy). To wszystko zamocowałem w małej betoniarce na 230V oczywiście owinołem zbornik oraz poblokowałem go styropianem tak aby sie nie ruszł. Poczekałem 30 min i już były pierwsze efekty, wymieniłem zawartośc (była brunatna) i jescze raz 30 min. Potem pozostało płukanie zbiornika ropą oraz bezyną i gotowe.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Floydoo
Motonita



Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000

PostWysłany: Śro 21:57, 24 Lis 2010    Temat postu:

Potwirdzam betoniarka to najleprzy sposob na czyszczenie baku, a do srodka mozna nasypac pare garsci nakretek np M6, bo sa najlatwiej chyba dostepne Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Śro 22:40, 24 Lis 2010    Temat postu:

Kriszo napisał:
Ja w motocyklu JAWA 350 czyściłem zbiornik drobnymi ale ostrymi kamyszkami (dostałem je od kamieniarza który robi lastryko) oraz żwirem drobno ziarnistym i wodą.Taką mieszankę zakręciłem korkiem wlewu i wstawiłem stary kranik(w Twoim przypadku zaślepka tymczasowa zamiast pompy). To wszystko zamocowałem w małej betoniarce na 230V oczywiście owinołem zbornik oraz poblokowałem go styropianem tak aby sie nie ruszł. Poczekałem 30 min i już były pierwsze efekty, wymieniłem zawartośc (była brunatna) i jescze raz 30 min. Potem pozostało płukanie zbiornika ropą oraz bezyną i gotowe.


No i proszę, proste, a jakie skuteczne!! I nie trzeba zbiornika kupować.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
spyder
Motonita



Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 597
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ruda Śląska, MotoAvToSy

PostWysłany: Czw 8:34, 25 Lis 2010    Temat postu:

roadrunner napisał:

No i proszę, proste, a jakie skuteczne!! I nie trzeba zbiornika kupować.


No proste ale trzeba kupić betoniarke Very Happy Po czyszczeniu baku można ją wykorzysać do budowy garażu Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Czw 15:51, 25 Lis 2010    Temat postu:

spyder napisał:
roadrunner napisał:

No i proszę, proste, a jakie skuteczne!! I nie trzeba zbiornika kupować.


No proste ale trzeba kupić betoniarke Very Happy Po czyszczeniu baku można ją wykorzysać do budowy garażu Smile


Czyli nie ma żadnego problemu...! Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DRUID
A2



Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 10:45, 27 Lis 2010    Temat postu:

Niby wszystko proste, ale czy wsadziłbyś bak od swojego motocykla do betoniarki, po czym zamontował go na motor i liczyła na to że cudownie przestanie rdzewieć. Tankowanie do pełna tu też nic nie pomoże korozja jest jak stonka ziemniaczana...nie do wytępienia Smile Jest też inna sprawa wtryski tylko w pewnym zakresie można przeczyścić, ale generalnie to część nie rozbieralna. Już czyszczone wiem, że są do wymiany. Kupując inne nawet nie nowe...szkoda całą robotę ponawiać za jakiś czas skoro wszystko zaczyna się od zbiornika. Co najdziwniejsze używane wtryski wraz z pompą to koszt 400 zł. bo co się okazuje to się w ogóle nie psuje...i ciężko to sprzedać. Tylko ceny zbiorników paliwa powalają na kolana......dobrze że zima przyszła to jest czas coś poszukać......no i najważniejsze nie będę musiał betoniarki kupować.....bo z budowlanką to u mnie kiepsko Smile

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez DRUID dnia Sob 10:47, 27 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bibop
Maniak motocyklowy



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 12:15, 27 Lis 2010    Temat postu:

imho przesadzasz z tym rdzewieniem zbiornika... zamiast wydawac 300-600 pln na "nowy" zbiornik, tez nie wiadomo w jakim stanie, to lepiej juz go chyba tymi nakretkami/kulkami potraktowac. Nie musisz od razu kupowac betoniarki, wystarczy wlasna sila rak, a jak masz slabe raczki to przy okazji troche Ci urosna Wink
oszukaj w sieci bo ja gdzies czytalem jak usunac rdze. Tam tez sie pojawial ten fosol wspomniany przez roadrunnera. Poza tym to jak sie boisz to daj do jakiegos lakiernika pozniej, moze sa jakies metody na zabezpieczenie antykorozyjne.

Jak boisz sie kolejnego rdzewienia to przy okazji mozesz sprobowac jakis filtr dodatkowy zainstalowac w zbiorniku. Koles z Shoei mi mowil, ze jadac na wschod to do baku wlozyl jakas gabke czy cos takiego zeby troche ochronic pompe przed "smieciami". Nie pamietam juz co on tam wkladal, ale podobno sporo ludzi tak robi zeby wtryskow nie pozapychac.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Pon 0:48, 29 Lis 2010    Temat postu:

Jeżeli "wybetorniarkowany" i/lub wypiaskowany, normalnie używany zbiornik, zardzewieje Ci znowu, to stawiam kratę piwa i odrdzewiam go jeszcze raz sam!
Przy okazji, widziałem dyszę-samoróbkę do piaskowania, nakładaną na myjkę ciśnieniową. Takim "patetntem" szybko by poszło...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Pon 0:51, 29 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin