Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

DL 1000 gaśnie na wolnych obrotach po rozgrzaniu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Andri_hl
A2



Dołączył: 18 Maj 2014
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 21:36, 05 Kwi 2017    Temat postu: DL 1000 gaśnie na wolnych obrotach po rozgrzaniu

Witajcie,

Od kilku dni obserwuję, że moje moto (DL 1000, 2003 r.) gaśnie na wolnych obrotach po tym jak się silnik rozgrzeje.

Przez kilka pierwszych kilometrów po odpaleniu silnik pracuje równo. Jak wskaźnik temperatury wyświetli dwa pola, zdarza mu się zakrztusić i zgasnąć na wolnych obrotach. Jak wyświetli trzy pola to gaśnie jak tylko odejmę gazu.

Ktoś ma sugestię gdzie szukać rozwiązania?

Z góry dziękuję!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spokrob
Maniak motocyklowy



Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 1327
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Koszalin

PostWysłany: Śro 21:41, 05 Kwi 2017    Temat postu:

A nie masz ustawionych za wolnych obrotów...? Powinny wynosić o ile pamiętam od 1300 do 1500.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Spokrob dnia Śro 21:42, 05 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Andri_hl
A2



Dołączył: 18 Maj 2014
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 22:09, 05 Kwi 2017    Temat postu:

Obrotomierz właśnie tak pokazuje - nieco poniżej 1500.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Turek
A



Dołączył: 28 Maj 2015
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Koszalin

PostWysłany: Pią 21:58, 07 Kwi 2017    Temat postu:

Przewody, świece ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzesiek420
A1



Dołączył: 13 Sie 2016
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 20:36, 08 Kwi 2017    Temat postu:

A nie masz czasem takich objawów,jak jedziesz dłużej jedną prędkością?
Podobno to przypadłość DL 1000, rozwiązaniem jest od czasu do czasu zamknąć gaz podczas jazdy. Jeżeli się mylę niech .mnie ktoś poprawi.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez grzesiek420 dnia Sob 20:39, 08 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DLuk
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2008
Posty: 497
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 22:42, 08 Kwi 2017    Temat postu: Re: DL 1000 gaśnie na wolnych obrotach po rozgrzaniu

Andri_hl napisał:
Od kilku dni obserwuję...

Czy robiłeś coś przy moto przed tymi kilku dniami? Filtr powietrza? Zawory?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KSD
Gość






PostWysłany: Nie 0:03, 09 Kwi 2017    Temat postu:

Czy w momencie kiedy jest rozgrzany i chce gasnąć, kilka mocnych "przegazówek" rozwiązuje w danej chwili problem?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Andri_hl
A2



Dołączył: 18 Maj 2014
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 20:25, 09 Kwi 2017    Temat postu:

Objawy mam nawet na krótkiej trasie po mieście z częśtą zmianą prędkości.

Przegazówki nie rozwiązuja sprawy - nawet po kliku przegazówkach - jak puszczę manetkę tak by silnik pracował na wolnych obrotach to gaśnie.

Nie robiłem nic przy moto w ostatnim czasie.

We wtorek umówiłem się w serwisie - dam znać co powie "lekarz".


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Śliwa
A1



Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pon 13:55, 10 Kwi 2017    Temat postu:

Daj znac bo właśnie dzis miałem przez chwile podobny objaw.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Andri_hl
A2



Dołączył: 18 Maj 2014
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 12:38, 11 Kwi 2017    Temat postu:

Pierwsza diagnoza - zawory do regulacji. Ale majster twierdzi, że na tym się nie skończy.
Przebąkuje o wymianie rozrządu – wyda werdykt, gdy zrobi zawory.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DLuk
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2008
Posty: 497
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 22:39, 11 Kwi 2017    Temat postu:

Zawory mogą być przyczyną...

Co do łańcuchów rozrządu to na pewno nie są przyczyną gaśnięcia moto. Co do ew. wymiany to musiałbyś mieć min. 80-100tys. przejechane żeby była konieczność wymiany, w 1000 łańcuchy są dość krótkie. Poczekaj może Ktoś z forum miał takie przebiegi i się wypowie kiedy musiał je wymieniać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Benek
Motocyklista



Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Śro 14:28, 12 Kwi 2017    Temat postu:

Andri_hl napisał:
Ale majster twierdzi, że na tym się nie skończy.
Przebąkuje o wymianie rozrządu – wyda werdykt, gdy zrobi zawory.

No dobry majster "szanuje" klienta i kocha jego portfel. Laughing Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Andri_hl
A2



Dołączył: 18 Maj 2014
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 0:40, 18 Kwi 2017    Temat postu:

Po serwisie:
- regulacja zaworów
- wymiana klocków i czyszczenie tłoczków w tylnym hamulcu
- czyszczenie wtryskiwaczy
Na chwilę obecną pomogło.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KANGUR
Motonita



Dołączył: 12 Kwi 2013
Posty: 576
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ŁÓDŹ

PostWysłany: Wto 22:39, 18 Kwi 2017    Temat postu:

U mnie pomógł zestaw zrobiony jednocześnie czyli zawory i czyszczenie PAIR . Co jasne eksploatacja ( filtry , świece itd. ) wymieniona zgodnie z zaleceniami producenta czyli we właściwym czasie Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ciecierek
A



Dołączył: 23 Sie 2016
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warmia-Orneta

PostWysłany: Czw 21:18, 23 Sie 2018    Temat postu:

Witam wszystkich, u mnie dl 650 k4 2004. Ostatnio zrobiłem regulację zaworów i wymianę łańcuchów rozrządu i sytuacja jak wyżej u kolegów, na zimno ładnie pali i chodzi równo.Ale po 7-8 kilometrów na wolnych obrotach faluje, szarpie itp. Czy przyczyną może być minimalny luz zaworowy na wydechowych ale mieszczący się w normie czyli 0,20-0,30? Chyba że macie jakieś inne sugestie dodam,że świece wymienione.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
geniusz
Motocyklista



Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 22:42, 23 Sie 2018    Temat postu:

Miałem kiedyś podobny objaw.
Rozłączyć wszystkie wtyczki przy wtryskach kupić "contactspray" przesmarować złącza. Silnik krokowy głupieje z powodu wzrostu oporności na złączach. Żadne zawory a tym bardziej rozrząd nie jest przyczyną.
Błędne sygnały do kompa dochodzą.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ciecierek
A



Dołączył: 23 Sie 2016
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warmia-Orneta

PostWysłany: Czw 23:52, 23 Sie 2018    Temat postu:

No tak ale czy temperatura silnika ma tyle do rzeczy? A może cewki wys.napięcia? Jaki może być objaw jej uszkodzenia? Może je zamienić miejscami?
Swoją drogą jutro posprawdzam wszystkie kostki i zobaczymy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
reeich
A1



Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 14:36, 24 Sie 2018    Temat postu:

Ciecierek ile tys km że łańcuchy ruszałes?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ciecierek
A



Dołączył: 23 Sie 2016
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warmia-Orneta

PostWysłany: Pią 14:51, 24 Sie 2018    Temat postu:

72 tys., miałem robić regulację luzów zaworowych i okazało się że łańcuchy wyciągnięte.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
darekmarciniak1
A1



Dołączył: 02 Mar 2013
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Głowno

PostWysłany: Pią 20:17, 24 Sie 2018    Temat postu:

Sprawdzałeś błędy i położenie przepustnicy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ciecierek
A



Dołączył: 23 Sie 2016
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warmia-Orneta

PostWysłany: Pią 22:37, 24 Sie 2018    Temat postu:

Niestety nie bo nie mam odpowiedniego sprzętu, jedynie co mogłem zrobić to wszystkie styki poczyścić ale jeszcze nie odpalałem. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Suszny
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie

PostWysłany: Pią 23:56, 24 Sie 2018    Temat postu:

A jaki sprzęt jest potrzebny żeby błędy sprawdzić? Podpowiem: kawałek drucika, kabla, spinacz biurowy, lub cokolwiek innego co przewodzi prąd i jesteś w stanie tym zewrzeć dwa styki w kostce.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ciecierek
A



Dołączył: 23 Sie 2016
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warmia-Orneta

PostWysłany: Sob 9:18, 25 Sie 2018    Temat postu:

Wiesz Suszny o ile z mechaniką radzę sobie całkiem nieźle to elektryka i elektronika to już gorzej. Jakbym krok po kroku wiedział co robić to może bym spróbował.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
reeich
A1



Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 10:52, 26 Sie 2018    Temat postu:

Zawory zrobione a przepustnice i wtryski nie ruszane to moze tez być przyczyną.Zastanawiają mnie te łańcuchy mam 66tys zrobione ostatnio sprawdzany rozrzad i wszystko w należytym porządku

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wloczykij
A1



Dołączył: 14 Paź 2018
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Niepołomice

PostWysłany: Wto 14:17, 06 Lis 2018    Temat postu:

Co do problemu z gaśnięciem czy występuje to u was regularnie czy pojawia się niespodziewanie po czym po chwili problem znika ??

Czy ktoś znalazł źródło czy tylko pomysły i poszlaki co może być problemem ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ciecierek
A



Dołączył: 23 Sie 2016
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warmia-Orneta

PostWysłany: Wto 14:47, 06 Lis 2018    Temat postu:

Witam wszystkich zainteresowanych,u mnie okazało się że fajka cewki ma przebicie po rozgrzaniu, wymiana załatwiła temat.
Pozdrawiam serdecznie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wloczykij
A1



Dołączył: 14 Paź 2018
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Niepołomice

PostWysłany: Śro 11:25, 07 Lis 2018    Temat postu:

Dzięki, będzie trop gdyby problem powrócił.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
S2ajbus
A1



Dołączył: 22 Wrz 2017
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wejherowo

PostWysłany: Wto 12:36, 04 Cze 2019    Temat postu:

Dzień dobry,
Przepraszam za odkopanie tematu, ale może tutaj pasuje.
W moim DL1000 2006 - jest taki objaw, że przy dłuższej jednostajnej jeździe motocykl gaśnie na niskich obrotach , a przy powiedzmy średnich obrotach, pracuje strasznie nie równo. Coś jak by mu wypadał zapłon.
Lekarstwem w moim wypadku jest reset systemu. Przy wyłączeniu zasilania z kluczyka i ponownym uruchomieniu silnik pracuje normalnie. Przy krótkich przejazdach też nigdy nie było problemu. Ale autostrada i utrzymywanie prędkości wprowadza go w taki stan dziwny stan.
Czy wiecie może co trzeba zrobić aby to poprawić?

Maciej


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek1976
A1



Dołączył: 07 Lip 2017
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Głogow

PostWysłany: Nie 20:45, 07 Lip 2019    Temat postu:

Witam kolegów. Mialem ten sam problem, na zimno smigal a po rozgrzaniu swirowal. To zgasl, to swiatla zgasly, prychal i kichal...pech chcial ze wczoraj podczas jazdy do Chorwacji zgasl i koniec... Zero prądu... Dokulalem sie na parking i zaczalem szukac, ruszac kablami i okazalo się ze stopila sie kostka pod chlodnica. Dostalem od polskiego trakera kilka kabli i do roboty... Po zrobieniuobejsc wszystkie objawy zniknęły

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin