|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Andri_hl
A2
Dołączył: 18 Maj 2014
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 21:36, 05 Kwi 2017 Temat postu: DL 1000 gaśnie na wolnych obrotach po rozgrzaniu |
|
|
Witajcie,
Od kilku dni obserwuję, że moje moto (DL 1000, 2003 r.) gaśnie na wolnych obrotach po tym jak się silnik rozgrzeje.
Przez kilka pierwszych kilometrów po odpaleniu silnik pracuje równo. Jak wskaźnik temperatury wyświetli dwa pola, zdarza mu się zakrztusić i zgasnąć na wolnych obrotach. Jak wyświetli trzy pola to gaśnie jak tylko odejmę gazu.
Ktoś ma sugestię gdzie szukać rozwiązania?
Z góry dziękuję!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spokrob
Maniak motocyklowy
Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 1327
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: Śro 21:41, 05 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
A nie masz ustawionych za wolnych obrotów...? Powinny wynosić o ile pamiętam od 1300 do 1500.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Spokrob dnia Śro 21:42, 05 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Andri_hl
A2
Dołączył: 18 Maj 2014
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 22:09, 05 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Obrotomierz właśnie tak pokazuje - nieco poniżej 1500.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Turek
A
Dołączył: 28 Maj 2015
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: Pią 21:58, 07 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Przewody, świece ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzesiek420
A1
Dołączył: 13 Sie 2016
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 20:36, 08 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
A nie masz czasem takich objawów,jak jedziesz dłużej jedną prędkością?
Podobno to przypadłość DL 1000, rozwiązaniem jest od czasu do czasu zamknąć gaz podczas jazdy. Jeżeli się mylę niech .mnie ktoś poprawi.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez grzesiek420 dnia Sob 20:39, 08 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DLuk
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2008
Posty: 497
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 22:42, 08 Kwi 2017 Temat postu: Re: DL 1000 gaśnie na wolnych obrotach po rozgrzaniu |
|
|
Andri_hl napisał: | Od kilku dni obserwuję... |
Czy robiłeś coś przy moto przed tymi kilku dniami? Filtr powietrza? Zawory?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KSD
Gość
|
Wysłany: Nie 0:03, 09 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Czy w momencie kiedy jest rozgrzany i chce gasnąć, kilka mocnych "przegazówek" rozwiązuje w danej chwili problem?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Andri_hl
A2
Dołączył: 18 Maj 2014
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 20:25, 09 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Objawy mam nawet na krótkiej trasie po mieście z częśtą zmianą prędkości.
Przegazówki nie rozwiązuja sprawy - nawet po kliku przegazówkach - jak puszczę manetkę tak by silnik pracował na wolnych obrotach to gaśnie.
Nie robiłem nic przy moto w ostatnim czasie.
We wtorek umówiłem się w serwisie - dam znać co powie "lekarz".
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Śliwa
A1
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pon 13:55, 10 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Daj znac bo właśnie dzis miałem przez chwile podobny objaw.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Andri_hl
A2
Dołączył: 18 Maj 2014
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 12:38, 11 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Pierwsza diagnoza - zawory do regulacji. Ale majster twierdzi, że na tym się nie skończy.
Przebąkuje o wymianie rozrządu – wyda werdykt, gdy zrobi zawory.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DLuk
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2008
Posty: 497
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 22:39, 11 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Zawory mogą być przyczyną...
Co do łańcuchów rozrządu to na pewno nie są przyczyną gaśnięcia moto. Co do ew. wymiany to musiałbyś mieć min. 80-100tys. przejechane żeby była konieczność wymiany, w 1000 łańcuchy są dość krótkie. Poczekaj może Ktoś z forum miał takie przebiegi i się wypowie kiedy musiał je wymieniać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Benek
Motocyklista
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Śro 14:28, 12 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Andri_hl napisał: | Ale majster twierdzi, że na tym się nie skończy.
Przebąkuje o wymianie rozrządu – wyda werdykt, gdy zrobi zawory. |
No dobry majster "szanuje" klienta i kocha jego portfel.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Andri_hl
A2
Dołączył: 18 Maj 2014
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 0:40, 18 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Po serwisie:
- regulacja zaworów
- wymiana klocków i czyszczenie tłoczków w tylnym hamulcu
- czyszczenie wtryskiwaczy
Na chwilę obecną pomogło.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KANGUR
Motonita
Dołączył: 12 Kwi 2013
Posty: 576
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: Wto 22:39, 18 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
U mnie pomógł zestaw zrobiony jednocześnie czyli zawory i czyszczenie PAIR . Co jasne eksploatacja ( filtry , świece itd. ) wymieniona zgodnie z zaleceniami producenta czyli we właściwym czasie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ciecierek
A
Dołączył: 23 Sie 2016
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warmia-Orneta
|
Wysłany: Czw 21:18, 23 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
Witam wszystkich, u mnie dl 650 k4 2004. Ostatnio zrobiłem regulację zaworów i wymianę łańcuchów rozrządu i sytuacja jak wyżej u kolegów, na zimno ładnie pali i chodzi równo.Ale po 7-8 kilometrów na wolnych obrotach faluje, szarpie itp. Czy przyczyną może być minimalny luz zaworowy na wydechowych ale mieszczący się w normie czyli 0,20-0,30? Chyba że macie jakieś inne sugestie dodam,że świece wymienione.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
geniusz
Motocyklista
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 22:42, 23 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
Miałem kiedyś podobny objaw.
Rozłączyć wszystkie wtyczki przy wtryskach kupić "contactspray" przesmarować złącza. Silnik krokowy głupieje z powodu wzrostu oporności na złączach. Żadne zawory a tym bardziej rozrząd nie jest przyczyną.
Błędne sygnały do kompa dochodzą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ciecierek
A
Dołączył: 23 Sie 2016
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warmia-Orneta
|
Wysłany: Czw 23:52, 23 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
No tak ale czy temperatura silnika ma tyle do rzeczy? A może cewki wys.napięcia? Jaki może być objaw jej uszkodzenia? Może je zamienić miejscami?
Swoją drogą jutro posprawdzam wszystkie kostki i zobaczymy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
reeich
A1
Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 14:36, 24 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
Ciecierek ile tys km że łańcuchy ruszałes?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ciecierek
A
Dołączył: 23 Sie 2016
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warmia-Orneta
|
Wysłany: Pią 14:51, 24 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
72 tys., miałem robić regulację luzów zaworowych i okazało się że łańcuchy wyciągnięte.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
darekmarciniak1
A1
Dołączył: 02 Mar 2013
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Głowno
|
Wysłany: Pią 20:17, 24 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
Sprawdzałeś błędy i położenie przepustnicy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ciecierek
A
Dołączył: 23 Sie 2016
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warmia-Orneta
|
Wysłany: Pią 22:37, 24 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
Niestety nie bo nie mam odpowiedniego sprzętu, jedynie co mogłem zrobić to wszystkie styki poczyścić ale jeszcze nie odpalałem. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Suszny
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie
|
Wysłany: Pią 23:56, 24 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
A jaki sprzęt jest potrzebny żeby błędy sprawdzić? Podpowiem: kawałek drucika, kabla, spinacz biurowy, lub cokolwiek innego co przewodzi prąd i jesteś w stanie tym zewrzeć dwa styki w kostce.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ciecierek
A
Dołączył: 23 Sie 2016
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warmia-Orneta
|
Wysłany: Sob 9:18, 25 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
Wiesz Suszny o ile z mechaniką radzę sobie całkiem nieźle to elektryka i elektronika to już gorzej. Jakbym krok po kroku wiedział co robić to może bym spróbował.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
reeich
A1
Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 10:52, 26 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
Zawory zrobione a przepustnice i wtryski nie ruszane to moze tez być przyczyną.Zastanawiają mnie te łańcuchy mam 66tys zrobione ostatnio sprawdzany rozrzad i wszystko w należytym porządku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wloczykij
A1
Dołączył: 14 Paź 2018
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Niepołomice
|
Wysłany: Wto 14:17, 06 Lis 2018 Temat postu: |
|
|
Co do problemu z gaśnięciem czy występuje to u was regularnie czy pojawia się niespodziewanie po czym po chwili problem znika ??
Czy ktoś znalazł źródło czy tylko pomysły i poszlaki co może być problemem ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ciecierek
A
Dołączył: 23 Sie 2016
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warmia-Orneta
|
Wysłany: Wto 14:47, 06 Lis 2018 Temat postu: |
|
|
Witam wszystkich zainteresowanych,u mnie okazało się że fajka cewki ma przebicie po rozgrzaniu, wymiana załatwiła temat.
Pozdrawiam serdecznie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wloczykij
A1
Dołączył: 14 Paź 2018
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Niepołomice
|
Wysłany: Śro 11:25, 07 Lis 2018 Temat postu: |
|
|
Dzięki, będzie trop gdyby problem powrócił.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
S2ajbus
A1
Dołączył: 22 Wrz 2017
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wejherowo
|
Wysłany: Wto 12:36, 04 Cze 2019 Temat postu: |
|
|
Dzień dobry,
Przepraszam za odkopanie tematu, ale może tutaj pasuje.
W moim DL1000 2006 - jest taki objaw, że przy dłuższej jednostajnej jeździe motocykl gaśnie na niskich obrotach , a przy powiedzmy średnich obrotach, pracuje strasznie nie równo. Coś jak by mu wypadał zapłon.
Lekarstwem w moim wypadku jest reset systemu. Przy wyłączeniu zasilania z kluczyka i ponownym uruchomieniu silnik pracuje normalnie. Przy krótkich przejazdach też nigdy nie było problemu. Ale autostrada i utrzymywanie prędkości wprowadza go w taki stan dziwny stan.
Czy wiecie może co trzeba zrobić aby to poprawić?
Maciej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1976
A1
Dołączył: 07 Lip 2017
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Głogow
|
Wysłany: Nie 20:45, 07 Lip 2019 Temat postu: |
|
|
Witam kolegów. Mialem ten sam problem, na zimno smigal a po rozgrzaniu swirowal. To zgasl, to swiatla zgasly, prychal i kichal...pech chcial ze wczoraj podczas jazdy do Chorwacji zgasl i koniec... Zero prądu... Dokulalem sie na parking i zaczalem szukac, ruszac kablami i okazalo się ze stopila sie kostka pod chlodnica. Dostalem od polskiego trakera kilka kabli i do roboty... Po zrobieniuobejsc wszystkie objawy zniknęły
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|