|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mikaels
A1
Dołączył: 10 Mar 2011
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Tegoborze / Dublin
|
Wysłany: Nie 20:08, 15 Kwi 2012 Temat postu: Brak mocy 3tys obr |
|
|
Panowie, podejrzewam ze "ten typ tak ma" ale u mnie dziura momentu obrotowego w zakresie 3-4tys obr pojawila sie dopiero teraz po uszczelnieniu wydechu. Serwisant wymienil uszczelke bo mi mocno dmuchalo z tylnego tlumika i teraz sie tym jezdzic nie da Przy mocnym odkreceniu manetki tlucze sie jakbym z 6stki startowal. Chce sie upewnic czy to norma ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jabko
A1
Dołączył: 13 Sty 2011
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łódź/Włocławek
|
Wysłany: Pon 9:35, 16 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Nie wiem jak bardzo u Ciebie to jest uciążliwe ale u mnie lubi poprychac przey delikatnym głaskaniu manety gdzies tak miedzy przy 3800-3900 obrotow (np. wyjezdzam z terenu zabudowanego i delikatnie odkrecam), dzieje sie tak najczesciej na biegach od 4-ki w gore, duzo czesciej przy jezdzie z pasazerem.
Ponizej tych magicznych obrotow jest okej, powyżej także - ja z reguly ten rejon obrotomierza mijam energicznym ruchem manety i wtedy problemu nie ma a moto idzie jak głupie
Jesli ktoś miał podobnie i udało mu się z tym uporać, to chętnie u siebie też wypróbuje - niby nauczylem sie z tym zyc ale jak by mialo byc gładziutko w tym rejonie obrotow to plakac nie bede
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bearl
A1
Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 15:40, 08 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
jabko:
Ja miałem podobnie. Pomaga na to podłączenie "magicznego pudełka" sterującego ilością mieszanki podawanej przy określonym zakresie obrotów. Nie wiem jak to się nazywa (ale nie jest to PowerCommander ani nic instalowanego na stałe).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 16:00, 08 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
bearl napisał: | jabko:
Ja miałem podobnie. Pomaga na to podłączenie "magicznego pudełka" sterującego ilością mieszanki podawanej przy określonym zakresie obrotów. Nie wiem jak to się nazywa (ale nie jest to PowerCommander ani nic instalowanego na stałe). |
Może chodzi ci o Power Commandera z Autotune'm lub Juice Boxa, ale tego akurat też montuje się na stałe. To samo można zrobić na hamowni i wtedy faktycznie nie wozi się ze sobą pudełka, ale też nie można mapy później modyfikować we własnym zakresie.
Dobrze wiedzieć, że jest ktoś, kto próbując uporać się z tą upierdliwością, pokonał ją w określony sposób. Póki co były tylko spekulacje na ten temat
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mikaels
A1
Dołączył: 10 Mar 2011
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Tegoborze / Dublin
|
Wysłany: Wto 18:27, 08 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Mowicie o YOSHI BOX'ie, przerabialem kilka razy, poprzednio pomogl +5% mieszanki na wolnych obr, teraz takie same ustawienia i nie daje rady!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 19:23, 08 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Jak nie chcesz bawić się w urządzonka, to zostaje hamownia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bearl
A1
Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 20:20, 08 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
No właśnie sprawa nie jest taka różowa, bo mam wrażenie że te zabawy z mieszanką to trochę jak leczenie syfa pudrem. Czyli zwalczają objawy a nie przyczynę.
Ja miałem tak, że efekt kaszlu albo duszenia się, niekiedy przy akompaniamencie strzałów, z czasem był narastający. I nie potrafię tego wytłumaczyć. Nie wydaje się, by warunki zewnętrzne miały jakiekolwiek znaczenie. Może jakość paliwa? Ale żeby aż tak?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 22:46, 08 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Powercommander
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bearl
A1
Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 8:00, 09 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
A jeśli hamownia, to jak to się robi?
Pewnie najpierw trzeba znaleźć odpowiednią, która potrafi obsłużyć dużego DLa?
Czy ktoś może doradzić? Jestem z Poznania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|