|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szibel
A1
Dołączył: 10 Sty 2021
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Nie 18:51, 11 Kwi 2021 Temat postu: Blokada koła podczas jazdy. |
|
|
Witam
Mam problem z DL650 K5.
Dzisiaj podczas jazdy zablokowało mi tylne koło.
Po zatrzymaniu biegi nie zmieniają się. Tylne koło jest cały czas zablokowane.
Jakieś pomysły co to może być? Skrzynia? sprzęgło? Dwa tygodnie zmieniałem rozrząd ale raczej w przypadku urwania łańcuszka rozrządu biegi by się zmieniały?
W ostatnim tygodniu zdarzyło mi się dwa razy, że wypadł piąty bieg w czasie jazdy. Może był już to zwiastun zbliżającej się awarii?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chmarnik
Maniak motocyklowy
Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: Wto 1:03, 13 Kwi 2021 Temat postu: |
|
|
Łańcuch i zębatka zdawcza całe? Reakcja na wciśnięcie dźwigni sprzęgła? Zacisk tylnego hamulca hamulca?
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szibel
A1
Dołączył: 10 Sty 2021
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Wto 18:53, 13 Kwi 2021 Temat postu: |
|
|
Łańcuch i zębatka całe. Hamulec nie trzyma.
Jutro zacznę rozbierać silnik i zobaczę co było przyczyną.
Stawiam jednak na zerwany łańcuszek rozrządu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szibel
A1
Dołączył: 10 Sty 2021
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Śro 18:41, 14 Kwi 2021 Temat postu: |
|
|
Jednak nie rozrząd.
Po zdjęciu pokryw wszystko wygląda dobrze.
Łańcuszki na miejscu.
Wyjąłem tarcze ze sprzęgła i mogę obrócić obie jego części.
Biegi jednak dalej są zablokowane.
Jak powinna działać dźwignia biegów bez tarczek sprzęgła? Powinno dać się zmieniać biegi?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
magrafb
Motocyklista
Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 459
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Czw 12:18, 15 Kwi 2021 Temat postu: |
|
|
Coś mylisz pojęcia bo jak silnik zatrzymany poprzez rozrząd to wciskając sprzęgło koło zaczęło by sie kręcić.
Może wysprzeglik nie wysprzęgla bo dostał łańcuchem i pociekł. Zablokowany silnik może być jeszcze przez magnesy w kole magnesowym nie wiem czy dekiel zdejmowałeś. Tylko tu znowu koło by się kręciło przy wysprzegleniu i wrzuceniu na luz. Zlałeś olej?
Jak dużo opiłków to coś się zmieliło.
Jak coś mam sprawny silnik na części
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chmarnik
Maniak motocyklowy
Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: Czw 12:29, 15 Kwi 2021 Temat postu: |
|
|
magrafb napisał: | Coś mylisz pojęcia bo jak silnik zatrzymany poprzez rozrząd to wciskając sprzęgło koło zaczęło by sie kręcić.
Może wysprzeglik nie wysprzęgla bo dostał łańcuchem i pociekł. Zablokowany silnik może być jeszcze przez magnesy w kole magnesowym nie wiem czy dekiel zdejmowałeś. Tylko tu znowu koło by się kręciło przy wysprzegleniu i wrzuceniu na luz. Zlałeś olej?
Jak dużo opiłków to coś się zmieliło.
Jak coś mam sprawny silnik na części |
Dlatego pytałem o reakcję na wciśnięcie klamki sprzęgła.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szibel
A1
Dołączył: 10 Sty 2021
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Czw 17:30, 15 Kwi 2021 Temat postu: |
|
|
Przed zdjęciem dekli myślałem, że zerwało łańcuszek i np. wkręcił się w zębatki skrzyni.
Teraz wiem, że rozrząd jest na miejscu.
Po wyjęciu tarcz z kosza sprzęgłowego mogę pokręcić zarówno kołem wału korbowego jak też zębatką zdawczą.
Dźwignia biegów jest totalnie zakleszczona. Muszę zdjąć kosz sprzęgłowy i sprawdzić mechanizm zmiany biegów.
Ktoś wie jakiej wielkości jest nakrętka na koszu sprzęgłowym? nie zmierzyłem, a motor mam w innym mieście.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|