|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
magrafb
Motocyklista
Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 459
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Śro 18:11, 16 Lis 2011 Temat postu: błąd FI 42 |
|
|
Czy ktoś miał do czynienia z tym błędem? Objawia się to w momencie włączenia zapłonu zapala sie FI, rozrusznik kręci a silnik nie pali. Po kilku próbach wł/wyłącz zapłon jest ok.
Szukałem w serwisówce i jakoś ten błąd jest dla mnie nieczytelnie wytłumaczony. Nie wiem gdzie łapki wsadzic.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seku
A2
Dołączył: 07 Paź 2010
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 20:52, 18 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Ostatnio miałem dokładnie ten sam problem w moim 1000 K2.
Udało się ustalić w czym problem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
magrafb
Motocyklista
Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 459
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Nie 21:50, 18 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Nic z tym nie robiłem. Jeżdze tak cały czas.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skalar
Motocyklista
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 0:02, 19 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Brak sygnału zapłonu na ECU - do sprawdzenia styki w stacyjce, złaczka wiązki nad chłodnicą i ewentualnie złacze ECU (baardzo mało prawdopodobne). zacząłbym od rozpięcia złączki nad chłodnicą i sprawdzenia przejścia zgodnie z serwisówką przy przełączaniu kluczyka (dla DL650 opis 8-39, dla DL1000 opis 7-32).
[link widoczny dla zalogowanych] - przyda się jeżeli tam będzie problem a nie na zielonym złączu nad chłodnicą którego styki czasem ulegaja przegrzaniu w naszych moto.
Powodzenia w naprawie - problem wygląda na łatwy do ogarnięcia dla lubiacych majsterkować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jerry-120
A1
Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Krosno
|
Wysłany: Pon 22:08, 19 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Ja w sobotę z tym walczyłem.
Zgodnie ze wskazówkami opisanymi w serwisówce, zdemontowałem zbiornik paliwa i obudowę filtra powietrza. Rozłączyłem zieloną złączkę, podociskałem malutkim śrubokrętem każdą końcówkę konektorową, a następnie wszystko nasmarowałem smarem miedzianym.
Po zmontowaniu przeprowadziłem kilkanaście prób i wszystko działało jak należy.
Oby taki stan się nie zmienił.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Wto 18:06, 27 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Warto to złącze potraktować preparatem typu "kontakt". Mi przez nie nieprawidłowo działał wskaźnik paliwa...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ŁUKASZ44
A1
Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 20:07, 23 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
witam .mam dl 1000 z 2003 roku i mam ten sam problem czyli FI miga i błąd c42 iskra jest paliwo cisnie ale wtryski nie puszczają co mam zrobic , kostki czysciłem i nic nie pomogło, co mam zrobic bo juz nie mam siły do tego wariata??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DRUID
A2
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 20:32, 23 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Ja przestawię mniej optymistyczną wersję niż zaśniedziałe styki....otóż w moi DL 1000 K3 pojawiał się ten sam problem świecąca kontrolka F1 kręci i nie odpala. Później zaczął nierówno pracować i kichać w airboxa. Wiedząc o tym że moto u poprzedniego właściciela stał 3 lata bez użytkowania, sprawdziłem bak i niestety trafiłem, rdza w baku poszła w pompę i wtryski. Jedno i drugie do wyrzucenia. Po zakupie "nowych" po problemie.....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Śro 21:20, 23 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
C42 to brak masy ze stacyjki na ECU.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ŁUKASZ44
A1
Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 21:44, 23 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
C42 to brak masy ze stacyjki na ECU.
czyli co moge zrobic gdzie szukac tej masy??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 22:34, 23 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
ŁUKASZ44 napisał: | C42 to brak masy ze stacyjki na ECU.
czyli co moge zrobic gdzie szukac tej masy?? |
Obejrzeć stacyjkę?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Suszny
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie
|
Wysłany: Nie 19:30, 06 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj na MotoMikołaju zgasiłem motocykl, rozdałem cukierki i motocykla ponownie nie mogłem już odpalić.
Migająca czerwona kontrolka i F1 na wyświetlaczu... Kanapa w górę, zworka - błąd C42 - Ignition Switch Signal (Anti-Theft).
-Światła są
-wskazówki chodzą
-pompa paliwa załącza się tylko na 0,5sek (powinna 3sek)
-rozrusznik kręci ale motocykl nie odpala
Do garażu nie miałem daleko więc szybkie holowanie i rozbieram motocykl.
Na pierwszy ogień poszły przyciski do odpalania przy prawej manetce, i kostki pod chłodnicą. Co z góry wydawało mi sie mało prawdopodobne ponieważ całkiem niedawno czyściłem wszystkie te punkty i smarowałem wazelina techniczną. Kostki i przełączniki ok więc szukam dalej.
W drugim podejściu zająłem się stacyjką (kierowałem się wskazówkami z forum SV [link widoczny dla zalogowanych] )
Po rozebraniu stacyjki problem było widać jak na dłoni.
Jeden przewód żółto-pomarańczowy urwał się przy lucie. Końcówka urwanego kabla była zaśniedziała, to na pewno osłabiło przewód do tego wibracje i usterka gotowa. Po przylutowaniu urwanego kabla na swoje miejsce motocykl gadał jak trzeba.
Kostka od wiązki kabli ze stacyjki, to zielona kostka za chłodnicą.
Do odkręcenia stacyjki od górnej półki (dwie śruby wkręcone na klej) potrzebny jest specjalny bit (torx z otworem w środku)
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Suszny dnia Nie 19:33, 06 Gru 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|