![Forum VStromClub Strona Główna](http://vstrom.com.pl/cms/images/forum_banner.jpg) |
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
antyks
Maniak motocyklowy
Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 2/2 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Sob 11:54, 18 Lip 2015 Temat postu: Awaria alarmu suzuki -prośba o pomoc. |
|
|
Witajcie. Jestem pod Pragą w Czechach i mam problem, nie umiem rozbroić fabrycznego alarmu w moto. Myślałem że padły baterie w pilocie, wymieniłem baterie i dalej lipa.
Nie wiem co alarm wyłącza, czy pompę paliwa czy też zapłon. Alarm wzbudzony jest bez czujnika ruchu.
Ktoś miał coś podobnego? Wczoraj zrobiłem ze 200 km w ulewie, może coś zalało... .
Niestety nie mam kodu serwisowego, nie dostałem od poprzedniego właściciela a teraz jest gość niedostępny.
Macie jakieś pomysły? Można to jakoś obejść?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Sob 13:37, 18 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Jurek, podeślij mi na PW jakiś telefon do siebie!
Jacek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HERMAN
Motonita
Dołączył: 03 Lip 2011
Posty: 567
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 15:12, 18 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
U kolegi kiedyś też wystąpił problem z alarmem.Po telefonie do serwisu dowiedzieliśmy się,że czasami alarm ma zakłócenia na stacjach lub pod marketami.Wystarczyło moto przeprowadzić kilkadziesiąt metrów i sprzęt odpalił.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
magrafb
Motocyklista
Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Sob 15:56, 18 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
mielismy podobny problem w Turcji. Alarm montowany w suzuki piaseczno.
W zadupku była schowana pusta biała kostka. Wystarczyło zrobić zworkę i alarm przestawał działać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zaghar
A1
Dołączył: 06 Maj 2015
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 15:58, 18 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Jeśli jesteś w centrum miasta to fale radiowe mogą zakłócać kluczyk.
Miałem tak samo w Warszawie, ale równie dobrze winne mogą być okoliczne maszty radiowo-telewizyjne.
Klikaj kluczykiem możliwie blisko czujnika czyli prawdopodobnie pod kanapą.
U mnie działa jak przykładam kluczyk blisko kanapy (przy napisie DL650) lub ewentualnie jak podkładałem kluczyk pod kanapę nad tylnym kołem.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Zaghar dnia Sob 16:08, 18 Lip 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chmarnik
Maniak motocyklowy
Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: Sob 16:30, 18 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Potwierdzam, z tymi zakłóceniami. Raz kolega pod masztem radiostacji, a drugi raz sam nie mogłem załączyć alarmu w "dziwnym" miejscu, a jest to w serwisie, więc powtarza się ludziom regularnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Sob 18:11, 18 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Tak jak pisze magrafb trzeba znaleźć białą (czasem szarą) kostkę w zadupku lub kostkę wpiętą w alarm i zewrzeć dwa ciemnoniebieskie kable.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
antyks
Maniak motocyklowy
Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 2/2 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Sob 22:02, 18 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Dziękuję Wam wszystkim. Byłem w centrum miasta, ale po 2 godzinach dłubania i słów które naprawdę nie nadają się do zacytowania udało się zdobyć kod serwisowy.
Jutro wyjeźdzam i zobaczymy czy to były zakłucemia czy coś innego. Dam jeszcze znać. Co prawda zaczeło mnie martwić coś jeszcze - czyli dziwny grzechot czasami pojawiający się w okolicach silnika już od 4000 obr. Ale jutro się temu przyjrzę dokładniej.
8
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
antyks
Maniak motocyklowy
Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 2/2 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Wto 6:16, 21 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Oczywiście okazało się że miejiście rację - po odpaleniu moto kodem serwisowym i przejechaniu 10 km, pilot zaczął normalnie działać.
Dla przyszłych pokoleń - nie gasić silnika w centrum Brandys nad Labem koło Pragi:)
Ale sam bym na to nie wpadł
Jeszcze raz dziękuję.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nita
Motocyklista
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Wto 10:18, 21 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Miałem tak w Serbii w Nowym Sadzie obudziłem hotel o 5 rano . Po wbiciu kodu się uspokoił i działa do dzisiaj normalnie .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zaghar
A1
Dołączył: 06 Maj 2015
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 15:14, 21 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Na przyszłość dobrym pomysłem byłoby przetrenowanie w kontrolowanych warunkach (czyli mając przy sobie kod serwisowy na wszelki wypadek) gdzie przyłożyć kluczyk żeby czujka go wychwyciła. Nie zawsze będziesz w zasięgu sieci komórkowych żeby wezwać ewentualną pomoc.
Ja się tak zdziwiłem w Warszawie pod pałacem kultury. Na szczęście znajomy znał problem i powiedział jak klikać i gdzie klikać żeby odblokować moto.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Artbea
A2
Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 17:11, 19 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Cześć, chciałbym pociągnąć temat tajemniczej kostki do dezaktywacji alarmu. Kupiłem motocykl w 2009 roku w Piasecznie. Ma swoje lata i przebieg. Do tej pory miałem tylko sporadyczne problemy z zakłóceniem pracy alarmu, ale generalnie dawałem sobie radę, zwykle klikając pilotem w okolicach tyłu kanapy.
Wydaje mi się, że miałem wspomnianą kostkę, ale nie mam, a poz tym nie wiedziałem do czego ona służy (teraz wiem). Dzwoniłem do Piaseczna aby kupić nową, ale już tego patentu nie mają. Czy wiecie, czy można coś takiego dorobić, kupić lub w inny sposób pozyskać.
Dodam jeszcze, że wprowadzenie kodu fabrycznego, wymaga sprawnego pilota i działającej diodki, a w trasie różne rzeczy mogą się przydarzyć. Tak czy inaczej, chętnie bym pozyskał.
Pozdrawiam, Artur
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Suszny
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie
|
Wysłany: Czw 20:35, 19 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Artbea napisał: | Dodam jeszcze, że wprowadzenie kodu fabrycznego, wymaga sprawnego pilota i działającej diodki, a w trasie różne rzeczy mogą się przydarzyć. |
Dlatego właśnie wywaliłem alarm ze swojego motocykla zanim w trasie na jakimś zadupiu zaczęły by się problemy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pietryna
A
Dołączył: 09 Sie 2015
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto 21:34, 16 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
No i mam problem...
Mam alarm Meta System który wygląda jak M357T-V2 ale różni się tym, że nie ma konektora. Kable są zalane klejem. Chyba, że klej zalewa konektor. W każdym razie mam 5 niezidentyfikowanych kabli, wszystkie wchodzą do wiązki tylnego oświetlenia co bardzo mnie dziwi.
Na pewno dwa idą do sterowania rozrusznikiem (przecięty zielono-żółty idący do konektora na przekaźniku rozrusznika), dwa idą do kierunkowskazów.
Dwa idą do jakiegoś konektora 4 pin nie podłączonego do niczego (konektor ma dwa pozostałe ucięte przy samej dupie). Myślałem, że może jest to substytut (instalator miał wolny konektor to go użył) tego przycisku awaryjnego i je zwarłem ale nie pomogło.
Zwarcie tego sterowania rozrusznikiem wiele nie daje bo pompa paliwa nie działa tak czy siak.
Oczywiście instrukcji w internecie nie ma do innego jak MT357T-V2. Wszystkie kable wychodzące z alarmu są czarne.
Robota dobrze wykonana. Wyprucie tego gówna bez znajomości czym to jest, jest niemożliwe dopóki nie rozwinę wiązek, bądź nie przedzwonię wszystkiego, żeby znaleźć co jest czym. Jeszcze jest opcja żeby wyciąć i pozwierać te kable wychodzące z wiązki bo one mimo, że czarne to mają na całej długości złote znaczniki do identyfikacji. Tylko wszystkie wchodzą do wiązki z jednej strony, a trochę głupie wydaje mi się ciągnięcie kabli pod dupę tylko po to żeby je zawrócić (mówię o sytuacji, że na tej wiązce nie wisiałby alarm).
Teoretycznie jakieś dwa z nich powinny być zasilaniem alarmu bo wprost takich nie ma.
Jakieś pomysły?
edit:
[link widoczny dla zalogowanych]
Po tym wychodzi że to jednak V2 bo mam ten biały konetor z anteną. Reszta kabli wchodzi głębiej i wszystko zalane. Może pod klejem jest konektor ale nie wiem czy uda się to wyskrobać.
edit2:
Metodą prób i błędów, oraz spalonego bezpiecznika od zapłonu doszedłem co do czego zewrzeć, żeby to gówno puściło. Przy czym nadal jakby ktoś miał koncepcję jakąś co i jak jest z tym dziadostwem...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pietryna dnia Wto 22:13, 16 Sie 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|