|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
emfed
A1
Dołączył: 26 Mar 2015
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Lublin
|
Wysłany: Nie 12:59, 07 Paź 2018 Temat postu: 650 K7- gaśnie podczas hamowania przy niskim poziomie paliwa |
|
|
Witam kolegów,
Borykam się obecnie z takim problemem, że przy ostrzejszym hamowaniu (w szczególności do zera) gaśnie mi motocykl, z zastrzeżeniem że występuje to tylko przy niskim stanie paliwa. Przejrzałem kilka tematów jednak nie znalazłem identycznego przypadku - czy macie pomysł od czego można by zacząć?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez emfed dnia Nie 19:10, 07 Paź 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mikee86
Motocyklista
Dołączył: 22 Wrz 2014
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Radom
|
Wysłany: Nie 16:06, 07 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
Może filtr pompy paliwa brudny? Jak masz mało paliwa i ostro zahamujesz to resztki paliwa przemieszczają się do przodu i pompa chodzi na sucho
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zolw_Danziger
Maniak motocyklowy
Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 1346
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Nie 20:43, 07 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
Mikee!
Ale może taki symptom wystąpić, tylko i wyłącznie przy znikomej ilości paliwa w zbiorniku! Po drodze mamy węże doprowadzające paliwo do pompy i potrzeba trochę czasu aby je "spalić"!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
emfed
A1
Dołączył: 26 Mar 2015
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Lublin
|
Wysłany: Pon 8:32, 08 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
Dodam, że jak ostatnio znowu pojawił mi się ten problem to wlałem "pod korek" 15 litrów, także w zbiorniku trochę paliwa jeszcze było - problem ustał od ręki przy pełnym zbiorniku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
darekmarciniak1
A1
Dołączył: 02 Mar 2013
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Głowno
|
Wysłany: Pon 20:53, 08 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
Sprawdź czujnik położenia przepustnicy.Podobny problem miałem z SV.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
emfed
A1
Dołączył: 26 Mar 2015
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Lublin
|
Wysłany: Wto 8:17, 09 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
darekmarciniak1 napisał: | Sprawdź czujnik położenia przepustnicy.Podobny problem miałem z SV. |
Na podstawie różnych informacji, które znalazłem w Internecie chyba to jest potencjalnie najbardziej prawdopodobna przyczyna - zastanawiam się tylko czy oznacza to wymianę na nówkę ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez emfed dnia Wto 8:22, 09 Paź 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
darekmarciniak1
A1
Dołączył: 02 Mar 2013
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Głowno
|
Wysłany: Wto 20:39, 09 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
SPRAWDŹ .Moto rozgrzane ,, zwora''w gniazdo diagnostyczne (tak jak przy sprawdzaniu błędów) i sprawdź czy kreska przy C (na wyświetlaczu) jest na środku.Jeżeli nie to luzujesz wkręty przy czujniku i lekko obracając ustawiasz kreskę na środek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 22:32, 17 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
Silnik pompy paliwa do wymiany, filtr niskiego ciśnienia do czyszczenia, bo wysokiego ciśnienia nie wydłubiesz. Przerabiałem, nie maiało znaczenia czy pełno czy pusto. mnie to trafiło na dzień przed wyjazdem w góry, fakt miałem pusto, dotankowałem i jakby przeszło. Na drodze dojazdowej do Pragi max 4500obr/min bo inaczej dusił się. Na krótko pomogło dolanie czyścika do wtrysków w ilości ze trzy razy tyle na zbiornik. Przed wymianą silnika pompa podawała ok 200ml/min, po wymianie c.a. 700ml/min i znowu zamykam budzik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
emfed
A1
Dołączył: 26 Mar 2015
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Lublin
|
Wysłany: Sob 7:23, 20 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
konra.dzik napisał: | Silnik pompy paliwa do wymiany, filtr niskiego ciśnienia do czyszczenia, bo wysokiego ciśnienia nie wydłubiesz. Przerabiałem, nie maiało znaczenia czy pełno czy pusto. mnie to trafiło na dzień przed wyjazdem w góry, fakt miałem pusto, dotankowałem i jakby przeszło. Na drodze dojazdowej do Pragi max 4500obr/min bo inaczej dusił się. Na krótko pomogło dolanie czyścika do wtrysków w ilości ze trzy razy tyle na zbiornik. Przed wymianą silnika pompa podawała ok 200ml/min, po wymianie c.a. 700ml/min i znowu zamykam budzik. |
Czas pokaże póki co, zrobiłem jakieś 600 km i prędkości rzędu 150 km/h czy jazda na wysokich obrotach nie była wg. problemem. Zacznę pewnie od TPS'a i będę szedł po koleii. Patrząc po allegro to zamienniki pompy nie są aż takie drogie jak w pierwszej chwili pomyślałem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Suszny
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie
|
Wysłany: Sob 8:09, 20 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
Złap kawałek autostrady czy innego szybkiego odcinka i odwiń na maxa. Ostatnio kupowaliśmy koledze motocykl i dopiero na powrocie do domu ogarnąłem że coś jest nie tak z pompą. Motocykl dusił się przy ostatnich 2-1,5tys obrotów. Z takimi prędkościami rzadko się jeździ ale to był już jakiś sygnał do dalszych problemów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
emfed
A1
Dołączył: 26 Mar 2015
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Lublin
|
Wysłany: Pią 14:13, 15 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
mikee86 napisał: | Może filtr pompy paliwa brudny? Jak masz mało paliwa i ostro zahamujesz to resztki paliwa przemieszczają się do przodu i pompa chodzi na sucho |
Jeszcze nie testowałem moto po wymianie filtra ale myślę, że mogło to być to
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez emfed dnia Pią 14:13, 15 Mar 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
griba
A
Dołączył: 27 Mar 2015
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Sob 14:37, 16 Mar 2019 Temat postu: Sitko za silniczkiem pompy |
|
|
Czy Ty masz pompę "nowego" typu - taką jak na zdjęciu poniżej? Chyba takie były już od K7?
Jeśli tak to jest tam zminiaturyzowany (w stosunku do pomp "starego" typu) filtr za silniczkiem pompy, który ma postać metalowego sitka. To cudo spłatało mi figla i mimo wymiany "smoka" pompa nadal szwankowała.
Jeśli tak będzie u Ciebie to sitko trzeba przebić drutem i założyć dodatkowy filtr za pompą.
To magiczne sitko po przedmuchaniu starczało na kolejne 200-500 km jazdy i znów się zapychało! Zanim do tego doszedłem parę razy rozbierałem bak dlatego piszę - może się Tobie lub komuś innemu przyda ta informacja.
BTW - w pompie starego typu w przypadku zapchanego filtra za silniczkiem trzeba wykonać bypass tak jak opisali to bodajże na forum V-Strom Riders.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|