Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

650 K7- gaśnie podczas hamowania przy niskim poziomie paliwa

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
emfed
A1



Dołączył: 26 Mar 2015
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Lublin

PostWysłany: Nie 12:59, 07 Paź 2018    Temat postu: 650 K7- gaśnie podczas hamowania przy niskim poziomie paliwa

Witam kolegów,

Borykam się obecnie z takim problemem, że przy ostrzejszym hamowaniu (w szczególności do zera) gaśnie mi motocykl, z zastrzeżeniem że występuje to tylko przy niskim stanie paliwa. Przejrzałem kilka tematów jednak nie znalazłem identycznego przypadku - czy macie pomysł od czego można by zacząć?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez emfed dnia Nie 19:10, 07 Paź 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mikee86
Motocyklista



Dołączył: 22 Wrz 2014
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Radom

PostWysłany: Nie 16:06, 07 Paź 2018    Temat postu:

Może filtr pompy paliwa brudny? Jak masz mało paliwa i ostro zahamujesz to resztki paliwa przemieszczają się do przodu i pompa chodzi na sucho

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zolw_Danziger
Maniak motocyklowy



Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 1346
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Nie 20:43, 07 Paź 2018    Temat postu:

Mikee!
Ale może taki symptom wystąpić, tylko i wyłącznie przy znikomej ilości paliwa w zbiorniku! Po drodze mamy węże doprowadzające paliwo do pompy i potrzeba trochę czasu aby je "spalić"!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
emfed
A1



Dołączył: 26 Mar 2015
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Lublin

PostWysłany: Pon 8:32, 08 Paź 2018    Temat postu:

Dodam, że jak ostatnio znowu pojawił mi się ten problem to wlałem "pod korek" 15 litrów, także w zbiorniku trochę paliwa jeszcze było - problem ustał od ręki przy pełnym zbiorniku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
darekmarciniak1
A1



Dołączył: 02 Mar 2013
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Głowno

PostWysłany: Pon 20:53, 08 Paź 2018    Temat postu:

Sprawdź czujnik położenia przepustnicy.Podobny problem miałem z SV.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
emfed
A1



Dołączył: 26 Mar 2015
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Lublin

PostWysłany: Wto 8:17, 09 Paź 2018    Temat postu:

darekmarciniak1 napisał:
Sprawdź czujnik położenia przepustnicy.Podobny problem miałem z SV.


Na podstawie różnych informacji, które znalazłem w Internecie chyba to jest potencjalnie najbardziej prawdopodobna przyczyna - zastanawiam się tylko czy oznacza to wymianę na nówkę ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez emfed dnia Wto 8:22, 09 Paź 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
darekmarciniak1
A1



Dołączył: 02 Mar 2013
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Głowno

PostWysłany: Wto 20:39, 09 Paź 2018    Temat postu:

SPRAWDŹ .Moto rozgrzane ,, zwora''w gniazdo diagnostyczne (tak jak przy sprawdzaniu błędów) i sprawdź czy kreska przy C (na wyświetlaczu) jest na środku.Jeżeli nie to luzujesz wkręty przy czujniku i lekko obracając ustawiasz kreskę na środek.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 22:32, 17 Paź 2018    Temat postu:

Silnik pompy paliwa do wymiany, filtr niskiego ciśnienia do czyszczenia, bo wysokiego ciśnienia nie wydłubiesz. Przerabiałem, nie maiało znaczenia czy pełno czy pusto. mnie to trafiło na dzień przed wyjazdem w góry, fakt miałem pusto, dotankowałem i jakby przeszło. Na drodze dojazdowej do Pragi max 4500obr/min bo inaczej dusił się. Na krótko pomogło dolanie czyścika do wtrysków w ilości ze trzy razy tyle na zbiornik. Przed wymianą silnika pompa podawała ok 200ml/min, po wymianie c.a. 700ml/min i znowu zamykam budzik.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
emfed
A1



Dołączył: 26 Mar 2015
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Lublin

PostWysłany: Sob 7:23, 20 Paź 2018    Temat postu:

konra.dzik napisał:
Silnik pompy paliwa do wymiany, filtr niskiego ciśnienia do czyszczenia, bo wysokiego ciśnienia nie wydłubiesz. Przerabiałem, nie maiało znaczenia czy pełno czy pusto. mnie to trafiło na dzień przed wyjazdem w góry, fakt miałem pusto, dotankowałem i jakby przeszło. Na drodze dojazdowej do Pragi max 4500obr/min bo inaczej dusił się. Na krótko pomogło dolanie czyścika do wtrysków w ilości ze trzy razy tyle na zbiornik. Przed wymianą silnika pompa podawała ok 200ml/min, po wymianie c.a. 700ml/min i znowu zamykam budzik.


Czas pokaże Very Happy póki co, zrobiłem jakieś 600 km i prędkości rzędu 150 km/h czy jazda na wysokich obrotach nie była wg. problemem. Zacznę pewnie od TPS'a i będę szedł po koleii. Patrząc po allegro to zamienniki pompy nie są aż takie drogie jak w pierwszej chwili pomyślałem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Suszny
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie

PostWysłany: Sob 8:09, 20 Paź 2018    Temat postu:

Złap kawałek autostrady czy innego szybkiego odcinka i odwiń na maxa. Ostatnio kupowaliśmy koledze motocykl i dopiero na powrocie do domu ogarnąłem że coś jest nie tak z pompą. Motocykl dusił się przy ostatnich 2-1,5tys obrotów. Z takimi prędkościami rzadko się jeździ ale to był już jakiś sygnał do dalszych problemów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
emfed
A1



Dołączył: 26 Mar 2015
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Lublin

PostWysłany: Pią 14:13, 15 Mar 2019    Temat postu:

mikee86 napisał:
Może filtr pompy paliwa brudny? Jak masz mało paliwa i ostro zahamujesz to resztki paliwa przemieszczają się do przodu i pompa chodzi na sucho




Jeszcze nie testowałem moto po wymianie filtra ale myślę, że mogło to być to Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez emfed dnia Pią 14:13, 15 Mar 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
griba
A



Dołączył: 27 Mar 2015
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Sob 14:37, 16 Mar 2019    Temat postu: Sitko za silniczkiem pompy

Czy Ty masz pompę "nowego" typu - taką jak na zdjęciu poniżej? Chyba takie były już od K7?



Jeśli tak to jest tam zminiaturyzowany (w stosunku do pomp "starego" typu) filtr za silniczkiem pompy, który ma postać metalowego sitka. To cudo spłatało mi figla i mimo wymiany "smoka" pompa nadal szwankowała.

Jeśli tak będzie u Ciebie to sitko trzeba przebić drutem i założyć dodatkowy filtr za pompą.

To magiczne sitko po przedmuchaniu starczało na kolejne 200-500 km jazdy i znów się zapychało! Zanim do tego doszedłem parę razy rozbierałem bak dlatego piszę - może się Tobie lub komuś innemu przyda ta informacja. Wink





BTW - w pompie starego typu w przypadku zapchanego filtra za silniczkiem trzeba wykonać bypass tak jak opisali to bodajże na forum V-Strom Riders.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin