|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wildschek
A2
Dołączył: 04 Maj 2017
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: OPOLE
|
Wysłany: Nie 12:47, 17 Wrz 2017 Temat postu: Wskaznik poziomu paliwa.. |
|
|
Witam ..
Dzis bylem troche posmigac i przed wyjzdem zatankowalem pod korek ..po przejechaniu z 5-10 km zauwazylem ze na wyswietlaczu poziomu paliwa ubyla 1 kreska ...mysle sobie ze moze zatankowalem niedokladnie wiec podjechalem na kolejna stacje i dolalem maxa .. I znow ujechalem z 3 moze 5 km i znow spadek jednej kreski na wskazaniu poziomu paliwa ...ups pomyslalem ze cos jest nie tak.. Najdziwniejaze jest to ze jak po postoju znow sie odpali wskazniki pokazuja full tank ale wystarczy przejechac kilka km i spada kreska ...Ma ktos moze jakis pomysl co jest nie tak ..albo zaobserwowal u siebie cos podobnek ???
.chodzi o duzego DLa 1000 .. Z gory dziek za pomoc ..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Suszny
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie
|
Wysłany: Pon 23:46, 18 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Mam 650 k5, mam to samo. Zaraz po wyjechaniu ze stacji paliw spada pierwsza kreska. Czasem się uda że zgaśnie po 20km a czasem nawet dalej zajadę, ale są to wyjątki. Z tego co wiem nie jesteśmy sami z tym że tak to nazwę "problemem", to normalne dla v-stroma - ten typ tak ma. Radzę nie szukać problemu tylko po prostu zaakceptować i polubić
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Suszny dnia Pon 23:48, 18 Wrz 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bosman78
Motocyklista
Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 7:37, 19 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Temat rzeka....tak maja wskazniki motocyklowe. Ja w trampku miałem tak, ze do 200 km.bylo caly czas full a potem wskazowka szybko spadała na czerwone pole po ok 300 km
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wildschek
A2
Dołączył: 04 Maj 2017
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: OPOLE
|
Wysłany: Wto 13:47, 19 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
No dokladnie wlasnie wczoraj tak mialem ze po tankowaniu mialem pelne wskazniki ale za 4 km spadla kreska o 1 poziom ...ale za jakies 50 km znow skoczyla na fula . juz myslalem ze sie naprawilo ale .znow spadla za kilka km ...masakra ...w sumie to az tak nie komplikuje bo dotyczy to osatniej kreski wiec po +100 km i tak spada ...a dalej przynajmmiej na ta chwile jest ok ...ale przyznam ze mimo wszysyko wk..mmie miewiedza dlaczego tak sie dzieje skoro nie mialem tego nigdy...tak zaobserwowalem od dwoch tankowan ..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bosman78
Motocyklista
Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 16:18, 19 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Pewnie plywak czujnika sie zacina, ale.przyznam, iz w moim AL16 skaznik dziala zakakujaco miarodajne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wildschek
A2
Dołączył: 04 Maj 2017
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: OPOLE
|
Wysłany: Wto 16:32, 19 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Pewnie tak ...bujalem juz sprzetem na maksa + heble myslac ze sie odwiesi ...niestety nieeiele to dalo ...sprobuje teraz do zera wyjezdzic tak zeby plywak byl w najnizszym polozeniu i wtedy zatankuje ppd korek ...moze to go ruszy ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Suszny
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie
|
Wysłany: Wto 18:18, 19 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Niech ci do głowy nie przyjdzie tylko jechać z tym do mechanika czy samemu rozbierać i tam grzebać bo możesz jeszcze pogorszyć. Temat powtarza sie w większości DLi, więc jak mówiłem wcześniej, przyzwyczaj się.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
k0nrad
A
Dołączył: 29 Gru 2014
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Chełm
|
Wysłany: Śro 8:28, 20 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
mój DL 650 K5 ma to samo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wildschek
A2
Dołączył: 04 Maj 2017
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: OPOLE
|
Wysłany: Śro 12:52, 20 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Hej ...
Suszny wlasnie mialem taki plan poszperac cos przy tym w mokre fni...ale skoro piszecie ze tak Dlle maja
..ok to niech tak zostanie ..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pepo
Motonita
Dołączył: 26 Sty 2017
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: Śro 19:08, 20 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Znasz spalanie, wiesz ile przejechałeś, wiesz jak jeździłeś czy ogniem czy na lajcie. W tysiącu rozbieżność jest spora. Ja po 4 tysi w zależności od fantazji miałem od 4,5 do 11,5 l/100km (po mieście i z rykiem przy każdej okazji). Nie lekceważ ostatniego kwadracika. To oznacza: Bardzo mało paliwa. Raz już pchałem bestię ... na szczęście kilometr do stacji było. Teraz pamiętam już i liczę sobie. Ot taki urok i papu koniowi trza dać. Nie licz na rzetelność ECU. W samochodach jest podobnie. To szacunkowa wartość. Dużo zmiennych. Problem może być na długiej trasie np. do Włoch gdzie stacje są rzadko i dla spokojnego zwieracza tankować należy na każdej możliwej choć drogo. Byle dolać. Miałem przypadek że podjechałem na oparach w zaplanowaną stację i musiałem czekać 4 godziny na dostawę bo zabrakło wachy. Albo w Szwajcarii 23:03 już mnie nie obsłużyli ... dokulałem się do Włoch z górki i tam dopiero 24 h Agip. Poślady miałem tak spięte że byś karty kredytowej nie włożył. Muskałem manetę.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pepo dnia Śro 19:11, 20 Wrz 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KG-200
Motocyklista
Dołączył: 15 Lip 2015
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa-direct
|
Wysłany: Śro 19:10, 20 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Mam tak samo jak Ty ...... Nie męczy mnie to , Także to chyba nie problem .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
1Marek1
A1
Dołączył: 14 Paź 2017
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków/Krzeszowice
|
Wysłany: Czw 9:30, 02 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Dobrze że jest ten wątek. Ja w swoim nowiutkim DL-u (co wyklucza zacięcie ze starości) pojechałem tankować, kiedy świeciła się jedna cegiełka a komp pokazał zasięg 99 km. I weszło pod korek tylko 13 litrów (pojemność zbiornika 21 litrów). Poza tym tankowanie pod korek jest mega upierdliwe bo pistolet ciagle odbija. Też tak macie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
staszek_s
Motonita
Dołączył: 06 Wrz 2015
Posty: 803
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Radlin, Śląsk
|
Wysłany: Czw 11:08, 02 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Po pierwszym odbiciu wyciągam pistolet że końcówka będzie tylko na jakiś centymetr poniżej koronki baku i leję powolutku aż poziom paliwa sięgnie koronki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Czw 16:42, 02 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
staszek_s napisał: | Po pierwszym odbiciu wyciągam pistolet że końcówka będzie tylko na jakiś centymetr poniżej koronki baku i leję powolutku aż poziom paliwa sięgnie koronki. |
Czynię tak samo. Działa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Grzegorz Szot
A1
Dołączył: 03 Lut 2019
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Nie 15:43, 12 Maj 2019 Temat postu: |
|
|
Witam mnie też zaskoczyła znikająca cegiełka po zatankowaniu. Zadzwoniłem do kuzyna , on mówi że tez tak ma , ale mu to dynda. Mnie to drażni , bo skoro jest to co mi znika!!!!! Generalnie 4 razy wyciagałem pompe ,czyściłem styki mierzyłem opór elektryczny i wiele innych rzeczy.Trwało to miesiąc i napsuło mi krwi. Elektryk ze mnie zaden , ale nie swieci garki lepią. Generalnie chodzi o to ze wskaznik poziomu przy pompie działa na zasadzie oporu elektrycznego. Przy pełnym baku opór wynosi tylko 4,7 do około 15 omów a rezerwa 180-190 omów. Komputer sprawdza położenie czujnika co około 30 sekund. Dlatego po tankowaniu pokazuje pełny bak a po paru kilometrach kreska znika. Czyli po odpaleniu wzrasta napiecie w układzie a wraz z nim opór. Ten odrobine zwiekszony opór powoduje zniknięcie kreski!!!!!!. Cała elektronika w v-stromie jest zmasowana jednym kablem , dodatkowym spiętym z tym grubym przy minusie na akumulatorze. Trzeba wyczyscic złaczke pod bakiem. Ale może to nie pomódz bo cała instalacja w winiku lat się starzeje i zwieksza swój opór. Dlatego przylutowałem dodatkowy przewód do wtyczki od pompy paliwa (kabel na dole,czarno biały) i podpiąłem bezposrednio do minusa na akumulatorze. Dodatkowa masa niczemu nie zaszkodzi a wskaznik od tej pory działa prawidłowo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
magrafb
Motocyklista
Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 459
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pon 10:23, 13 Maj 2019 Temat postu: |
|
|
Wystarczy wyjąć moduł pompy ze zbiornika, i wyczyścić papierem ściernym styki od pływaka - wskaźnika.
Przy okazji można wyczyścić a nawet trzeba sitko na smoku pompy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Grzegorz Szot
A1
Dołączył: 03 Lut 2019
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Śro 17:39, 15 Maj 2019 Temat postu: |
|
|
Czyściłem 2 razy potem wymieniłem wskaźnik a potem całą pompę Nie opisałem wszystkich czynności bo za dużo tego było.A napisałem o tym po to żeby inni nie tracili czasu na "kołysanie bakiem"😀
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|