|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek
A1
Dołączył: 22 Maj 2010
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: oświęcim
|
Wysłany: Nie 11:29, 08 Cze 2014 Temat postu: temperatura chłodzenia |
|
|
Witam wszystkich.Posiadam DL-650 rocznik 2006.Od jakiegoś czasu zauważyłem że wskażnik temperatury ''skacze''.Dochodzi do trzech kresek,trzyma tak i co jakiś czas spada na dwie kreski i znów do trzech.Nie ma znaczenia czy jest upał,zimno,prędkość,obciążenie,długość trasy.Nie dzieje się to zawsze.Czasami przejadę trasę i trzyma trzy kreski.Może ktoś z kolegów miał taki przypadek lub wie coś w tym temacie.Z góry dziękuje za rade.Pozdrawiam.Wojtek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Matt
Motonita
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Rzeszów/Jędrzejów
|
Wysłany: Nie 11:45, 08 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Jak 2-3 kreski to chyba nie ma się czym przejmować. Może temperatura jaką odczytuje wówczas jest skrajna miedzy drugą a trzecią kreską i dlatego skacze (nie wiem też mam od nie dawna DLa )
A wiatrak na chłodnicy Ci się włącza?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ksiądz
A2
Dołączył: 12 Kwi 2014
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Nie 11:55, 08 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
W prawdzie mam 1000 ale wydaje mi się, że 2-3 to wszystko ok. Wczoraj w upale na trasie 2 kreski a w miejscowości gdzie przejazd był w spacerowym tempie 4 kreski. Przy 4 w pewnym momencie załączył wentylator. Wyjazd poza miejscowość - szybsze tempo - lepsze chłodzenie i powrót do 2 kresek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek
A1
Dołączył: 22 Maj 2010
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: oświęcim
|
Wysłany: Nie 13:47, 08 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Od kiedy go kupiłem tj w 2010 roku zawsze trzymał 3 kreski.Od tego sezonu temp. skacze.Co do wentylatora(wiatraka)to nie zwróciłem uwagi czy działa.Postaram się to sprawdzić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marulin
Motonita
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 924
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: DKL
|
Wysłany: Nie 14:28, 08 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
nie nakręcaj się. 2-3kreski wszystko jest ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ksiądz
A2
Dołączył: 12 Kwi 2014
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Nie 22:12, 08 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
A czy od 2010 wymieniałeś płyn? Może tak być, że zalany płyn stracił trochę właściwości. Pamiętaj, że temperatura zamarzania to jedno a idzie z tym w parze temperatura wrzenia. Ale 3 kreski to na prawdę nić niepokojącego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek
A1
Dołączył: 22 Maj 2010
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: oświęcim
|
Wysłany: Pon 15:51, 09 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Wszystkie wymiany serwis robię na czas.Zastosuję się do rady kolegi który wcześniej pisał żeby się nie napinać Tak zrobię i będę dalej bezstresowo nawijał km.Pozdrawiam i dziękuje za rady.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marcin.BB
A
Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Wto 21:37, 10 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Również mam rocznik 2010. Zawsze od nowości ma 3 kreski. Nawet w Rumunii, przy ponad 30 stopniach C, jadą szutrami, nigdy nie zapaliła się czwarta kreska, natomiast pełzając czasem nieco w błocie, pierwszy raz słyszałem swój wentylator (normalnie nigdy się nie włącza). Raz może lub dwa, gdy jechałem w temperaturze poniżej 5 stopni, jadąc bardzo wolno, bo padał śnieg, zapaliły się 2 kreski.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Marcin.BB dnia Śro 22:54, 11 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciask
A1
Dołączył: 04 Sty 2014
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Płock
|
Wysłany: Śro 8:57, 11 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
U mnie zdarza się czasem podczas normalnej jazdy, że z trzech zejdzie na dwie, ale rzadko i na krótko- chyba tylko podczas jazdy przy niższych temperaturach. Myślę, że nie ma powodu do zmartwień
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rexed
A
Dołączył: 18 Lut 2014
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 9:13, 11 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
W moim po przejechaniu 4 tyś. km nigdy jeszcze nie widziałem 4. kreski, ani nie słyszałem wentylatora, ale też nie katowałem go nigdy w miejscu. Między 2. a 3. czasem się waha.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
scalmar
Motonita
Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pią 7:36, 04 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
To ja się podłączę. W sobotę zrobiłem 280 km ( nonstop ) przyy prędkości prawie cały czas ok. 140 km/h. Końcówka ( 20 km) wolniejsza bo w deszczu. Przyjechałem do garażu, moto na centralkę i na biegu cały czas chodził jakieś 10 min. Chciałem wysuszyć i przesmarować łańcuch. Po raz pierwszy temperatur wzrosła na maksa i włączył się wentylator. Też zastanawiam się czy to normalne ( takie mocne rozgrzanie ) . Od jakiej temperatury powinien włączać się wentylator?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomaki
A1
Dołączył: 04 Cze 2014
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Tczew
|
Wysłany: Wto 16:49, 08 Lip 2014 Temat postu: Witam |
|
|
Podłącze sie do tematu gdyż i ja wszedłem w posiadanie DL 1000 z 2002r i dziś pierwszy raz spotkało mnie cos dziwnego gdyz temperatura wzrosła do tego stopnia iz musiałem sie zatrzymać i co dziwne po wyłączeniu silnika na może minute włączeniu ponownie wszystko bylo ok ale cały czas zastanawiam sie co to może byc i jesli chodzi o trase to w danym wyjeździe zrobiłem tylko 25km wiec śmieszna sprawa obawiam sie ze to cos grubszego jakieś pomysły bądź wskazówki ???
Pozdrawiam Tomek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ksiądz
A2
Dołączył: 12 Kwi 2014
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Wto 20:29, 08 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Scalmar wydaje mi się to normalne. Silnik miałeś rozgrzany + 10 minut na postoju w garażu. Martwiłbym się gdyby wentylator się nie załączył.
Stojące moto, którego chłodnicy nie owiewa powietrze jak w czasie jazdy, więc wentylator schładza płyn w chłodnicy.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ksiądz dnia Wto 20:32, 08 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|