Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Stacyjka
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Nie 19:30, 08 Lut 2009    Temat postu: Stacyjka

Koledzy, mam problem ze stacyjką a dokładnie blokuje się. Cieżko jest włożyć kluczyk, a jak już się włoży, przekręcić, zwłaszcza z pozycji zablokowanej kierownicy lub wyjąć.
Czy ktoś miał podobne problemy? Co z tym zrobić?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 20:05, 08 Lut 2009    Temat postu:

psiknąć wazeline techniczną albo delikatnie WD-40 ale bardzo delikatnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Nie 20:19, 08 Lut 2009    Temat postu:

Napewno? Słyszałem że stacyjki nie wolno niczym psikać. Może jakoś rozebrać i wyczyścić? Ale z tego co widziałem, to stacyjka jest na stałe do dolnej półki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cyryl DL1000
Motocyklista



Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Nie 21:12, 08 Lut 2009    Temat postu:

Miałem podobnie w NTV deauville akurat jak kupiec przyjechałSad Sam mi poradził co zrobić.
Zamocz kluczyk w płynie hamulcowym, włóż do stacyjki i pokręć. Powtórz kilka razy. U mnie zadziałało idealnie. Ja robiłem DOT 4 bo akurat miałem pod ręką.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Nie 21:29, 08 Lut 2009    Temat postu:

Muszę to przetestowć, dzięki!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ladzior
A



Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 22:02, 08 Lut 2009    Temat postu:

roadrunner napisał:
Muszę to przetestowć, dzięki!


Płyn hamulcowy jest dość inwazyjny. Pomoże rozruszać, ale czy nie będzie miał wpływu na resztę ?

Ja bym zaczął od odrobiny WD40. Jak nie pomoże to przynajmniej szybko odparuje Smile

pzdr,
ladzior


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PETER
Motocyklista



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: PRUSZKÓW

PostWysłany: Nie 22:04, 08 Lut 2009    Temat postu:

do półki jest przykręcana gdybyś chciał rozebrać WD-40 odradzam i t.p. środki DOT-4 ujdzie w tłoku najlepszym wyjściem rozebrać oczyścić przesmarować smarem stałym

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Nie 22:25, 08 Lut 2009    Temat postu:

Dzięki za rady! Spróbuję jutro płyn hamulcowy i WD zobaczymy co z tego wyjdzie. Ciekawe tylko co się z tą cholerną stacyjką stało??
Boję się że jak ją rozbiorę to się rozneci i święty Boże nie pomorze...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Nie 22:27, 08 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mradom
Motocyklista



Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa\Pruszków

PostWysłany: Nie 22:31, 08 Lut 2009    Temat postu:

Ponoc stacyjki to slaby punkt sztormiaka.
Plyn hamulcowy chyba moze zaszkodzic, nie jest obojetny dla metalu. Ja bym probowal ze smarem silikonowym w spray.
/mr/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grzesiek
A



Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Nie 22:35, 08 Lut 2009    Temat postu:

o matko, pierwsze słyszę, dot do stacyjki ?? powodzenia Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Nie 22:53, 08 Lut 2009    Temat postu:

He he! Ilu forumowiczów tyle opinii!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DLuk
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2008
Posty: 497
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 22:59, 08 Lut 2009    Temat postu:

najstarszy sposób na blokujace się (i zamarznięte) zamki - zeskrobany grafit z ołówka Smile
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cyryl DL1000
Motocyklista



Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Nie 23:09, 08 Lut 2009    Temat postu:

Grzesiek napisał:
o matko, pierwsze słyszę, dot do stacyjki ?? powodzenia Very Happy


A próbowałeś kiedyś? Sądzę, że nie więc nie krytykuj. Ja tak robiłem i stacyjka działała jak nowa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Nie 23:31, 08 Lut 2009    Temat postu:

Cyryl, a może ją wymontować i spróbować tej akcji z DOT-em, bo jak mi ten towar zaleje lakierowane elementy, to mnie krew zaleje...
DOT jest żrący więc wydaje się być dobrym sposobem lub nie w zależności od rodzaju zanieczyszczenia w środku.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Nie 23:35, 08 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grzesiek
A



Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Nie 23:49, 08 Lut 2009    Temat postu:

cyryl DL1000 napisał:
Grzesiek napisał:
o matko, pierwsze słyszę, dot do stacyjki ?? powodzenia Very Happy


A próbowałeś kiedyś? Sądzę, że nie więc nie krytykuj. Ja tak robiłem i stacyjka działała jak nowa.


Ciekawe jak długo, nie próbowałem i nie zamierzam, najlepszym sposobem jest posmarowanie kluczyka zwykłym olejem silnikowym i "pomerdanie" w stacyjce


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Odi
A2



Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Dziki Wschód ;) Biała Podlaska

PostWysłany: Pon 0:09, 09 Lut 2009    Temat postu:

Czolem braci DeeLowej!

Juz pisalem o tym Roadrunnerowi via gg ale moze napisze jeszcze na forum, zostanie dla potomnych.
Problemy ze stacyjkami mialem zarowno w moim obecnym DL jak i poprzedniej BMW. Na pl.rec.motocykle a moze jakims forum wyczytalem, ze najlepiej uzyc cos a'la WD40. Wszystkie te specyfiki skladają sie glownie z nafty, ktora jest "sucha" w odroznieniu od oleju, towotu, wazeliny itp a co za tym idzie nie przyciąga/zatrzymuje kurzu i innego syfu. U mnie w DL doszlo do tego stanu, ze podczas przekrecania musialem "pracowac" kluczem gora-dol aby cokolwiek osiągnąć.
Nie neguje sposobu z plynem hamulcowym bo nie stosowalem i nie mam doswiadczenia ale balbym sie tego bo jednak DOT4 jest nieprzyjazny dla plasikow i lakierow. Wystarczy chwila nieuwagi i z lakieru zrobi sie galaretka.

Ja co jakis czas profilaktycznie aplikuje do stacyjki Penetrusa (tanszy od WD40). Szczegolnie po deszczu. Mam spokoj i dlatego polecam to rozwiazanie.

Ktos wspomnial wczesniej o graficie i to wydaje sie byc dobry pomysl pod warunkiem, ze jest dobrze rozdrobniony.

Pozdrawiam,
Odi


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Pon 0:24, 09 Lut 2009    Temat postu:

Wiesz, Grzesiek, właśnie mechanior odradzał mi tego rodzaju zabiegi bo podobno łapie kurz potem na potęgę i już nie da się nic zrobić, a jak stacyjka nierozbieralna to całkiem mogiła.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grzesiek
A



Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Pon 16:43, 09 Lut 2009    Temat postu:

Z racją jak z dupą, każdy ma swoją Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Pon 19:15, 09 Lut 2009    Temat postu:

Zastosowałem patent z DOT-em zadziałało idealnie, stacyjka chodzi jak nowa. Zobaczymy z czasem jak się będzie sprawowała, w każdym razie dzięki Cyryl.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cyryl DL1000
Motocyklista



Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Pon 21:28, 09 Lut 2009    Temat postu:

Mówiłem, że DOT działa. A gadanie, że szkodzi na lakier to już przesada bo wystarczy trochę uwagi albo jak już macie parkinsona i ręce wam się trzęsą to rozłóżcie sobie szmatę i po sprawie. Niektórzy z Was widzę lubią utrudniać sobie życie:)

roadrunner - nie ma za co:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Odi
A2



Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Dziki Wschód ;) Biała Podlaska

PostWysłany: Pon 21:46, 09 Lut 2009    Temat postu:

cyryl DL1000 napisał:
Niektórzy z Was widzę lubią utrudniać sobie życie:)


No Pain, No GAIN Wink

Pozdrawiam,
Odi


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
thekamil
A



Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pon 20:58, 16 Lut 2009    Temat postu:

miałem podobny problem, jednak u mnie do wymiany poszedł kluczyk. nie wiem jak wasze, ale mój jest bardzo podatny za zgięcia i odkształcenia. dorobiłem kluczyk za 20 zeta i działa bez problemow.
a stacyjke swoja drogą zalewam co jakis czas WD40.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Brzo
Administrator



Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 22:33, 16 Lut 2009    Temat postu:

Ja kiedyś użyłem tego dziadostwa WD40 i miałem tylko problem. Więc doświadczalnie wiem, że ten specyfik nie nadaje się do smarowania czegokolwiek hmmm zastanawiam się poco właściwie jest Wink Jak ktoś napisał łapie skubany kurz jak opętany i wszystko z czasem się lepi na maxa.
No ale z DOT nie próbowałem dajcie znać jak będzie za 2-3 miechy Very Happy

p. Brzo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Pon 23:30, 16 Lut 2009    Temat postu:

Nie omieszkam, ale jak narazie b. mi się podoba. Nie przypominam sobie żeby ta stacyjka chodziła kiedykolwiek lepiej niż teraz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pawluk
Administrator



Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 9:42, 05 Cze 2009    Temat postu:

No i mnie dziś rano dopadł podobny problem Sad
Sprawdzę ten patent z płynem hamulcowym.

p.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adamar
Maniak motocyklowy



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1220
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: CK

PostWysłany: Pią 11:38, 05 Cze 2009    Temat postu:

Absolutnie żaden olej czy WD40 tylko DOT na kluczyk tak ja pisał Cyryl DL1000 lub PETER, wszelkie smary są po prostu tłuste i kurz z brudem zrobi pastę ścierną natomiast DOT to rozpuści, oczywiście najlepiej zanieść do serwisu oni wyczyszczą przesmarują i po sprawie, tylko uważaj na lakier to tyle Smile też miałem ten problem w nowym DL650, jest to najczęściej jak jest gorąco, delikatnie poruszam i działa, to prawda że stacyjka to słaby punkt Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bibop
Maniak motocyklowy



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 12:33, 05 Cze 2009    Temat postu:

dobrze wiedziec... ja jak mi sie cos "przycinalo" to troche wd40 na kluczyk i dzialalo, ale teraz potraktuje DOTem (tylko musze kupic Razz)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ATCQ
A1



Dołączył: 15 Paź 2008
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pią 18:05, 05 Cze 2009    Temat postu:

u mnie jest lepiej, po odpaleniu mogę wyciągać i wkładać kluczyk bez ograniczeń, co Wy na to ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Pią 18:23, 05 Cze 2009    Temat postu:

Yyyyyp???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szuja
DeTox nie pomoże



Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa

PostWysłany: Pią 18:26, 05 Cze 2009    Temat postu:

ATCQ rozumiem, ze zazwyczaj masz przy sobie pek zapasowych kluczykow, bo po jakiejs offroad'owej jezdzie znika slad po tym co bylo w stacyjce? Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pawluk
Administrator



Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 23:20, 05 Cze 2009    Temat postu:

Niestety, DOT zupełnie się nie sprawdził ;(
nie wiem zresztą czy nie zaszkodzi.

Poskutkowało ostukanie stacyjki z boku.
Za chwilę ponownie zaciąłem i znów
dwa delikatne puknięcia pomogły.
Przeczyściłem okolice blokady kierownicy - na razie jest OK.

Znane hasło reklamowe Suzuki... okazało się trafione Wink

p.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ATCQ
A1



Dołączył: 15 Paź 2008
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Sob 6:19, 06 Cze 2009    Temat postu:

nie no tak źle nie jest, ale np. nie gasząc silnika mogę kufry otworzyć, a kluczyki mam spięte razem Smile pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zlociutki
A2



Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kielce

PostWysłany: Sob 8:36, 06 Cze 2009    Temat postu:

Ja tak miałem w xj 600s. Na wszelka wszelkośc przy kluczyku miałem breloczek z karabinczykiem i przypinałem go do linki sprzęgła - w razie gdyby wypadł ze stacyjki ....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zulus
A



Dołączył: 15 Paź 2007
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno

PostWysłany: Sob 9:13, 06 Cze 2009    Temat postu:

Pewnie spadną na mnie gromy ze strony przeciwników tej metody ale ja wpuściłem do stacyjki smar w sprayu motula (oczywiście penetrujący a nie do łańcuchów) i stacyjka "nówka sztuka" Smile miałem niestety już tak, że musiałem dobre killkanaście minut walczyć z moto o zwrot kluczyków ze stacyjki Smile . Na bazie własnych doświadczeń polecam tę metodę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 10:46, 06 Cze 2009    Temat postu:

ja zawsze ma przy sobie drugi komplet kluczyków, tak na wypadek "W".
a ostatnio psiknąłem sobie do stacyjki odmrażacz do zamków na bazie teflonu, firmy która produkuje płyn hamulcowy, i gra Smile nie wiem jak długo zobaczymy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
m_lew
A2



Dołączył: 02 Mar 2013
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 0:21, 12 Mar 2013    Temat postu:

Odświeżam temat, bo jako nowy posiadacz DL650 od razu spotkałem się z tym problemem - a precyzując, oryginalny kluczyk daje się bez problemu włożyć, wyjąć, odblokować ster i zablokować, ale np. maszyny nie uruchomie Smile
Kluczyk zas zapasowy - nieoryginalny- dorabiany niegdyś przez poprzedniego właściciela, pracuje idealnie.
Wydaje się więc zdrowszym rozwiązaniem stosowanie nowego kluczyka, dorobionego w ASO bądź poza nim, niż aplikowanie substancji. Stacyjka jest najwyraźniej mocno wrażliwa na wyrobiony kluczyk, może więc po prostu baaardzo precyzyjna?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukaszt2
Motocyklista



Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 0:42, 12 Mar 2013    Temat postu:

moj to K9 i tez problem wystepuje, WD40 co jakis czas i czesciowo pomaga ale nie eliminuje problemu do konca. nie wystepuje u mnie na tak duza sklae jak u innych, czasami zeby odblokowac kiere trzeba z 15 sekund pomajdrolic

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nelson_20
Motocyklista



Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 475
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łowicz/Bełchów/Skierniewice

PostWysłany: Wto 8:24, 12 Mar 2013    Temat postu:

Oj tam trzeba z wyczuciem i cierpliwością. Raz mi się zdarzyło tak, że ten ruchoma plastikowa obudowa stacyjki tak się obróciła że nie mogłem włożyć kluczyka do stacyjki. Udało się. Trochę łaciny się posypało w trakcie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Creed
Motonita



Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 581
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Przemyśl

PostWysłany: Wto 16:53, 12 Mar 2013    Temat postu:

ja raz miałem też podobny problem ale kolega mi psikną jakiś środek do potencjometrów o podziało Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 15:06, 14 Mar 2013    Temat postu:

ja niestety tez od czasu do czasu muszę pomajdrolić przy stacyjce; trochę w lewo parę razy, trochę w prawo i rusza
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chmarnik
Maniak motocyklowy



Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wieluń

PostWysłany: Nie 17:21, 17 Mar 2013    Temat postu:

Moja od nowości moto nie działała płynnie. Trochę mnie to dziwiło. Ale okazuje się, że ten typ tak ma.
A kluczyk jest faktycznie miękki i trzeba uważać. Załatwiłbym go nie na stacyjce, a na korku wlewu paliwa.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez chmarnik dnia Nie 17:23, 17 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czupakabra
A1



Dołączył: 28 Maj 2012
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 8:15, 27 Maj 2013    Temat postu:

Mnie dziś też spotkała rano niespodzianka Evil or Very Mad
Moto bez problemu udało się odblokować ale przekreć w pozycję zapłonu już nie Evil or Very Mad Po jakiś dziesięciu minutach jakoś udało się odpalić.
Stacyjkę umyłem płynem do mycia gaźników ( kiedyś przetestowałem na włączniku od kierunków w trasie, jak mi znikły ) , a następnie wpuściłm dwie krople oliwki technicznej.
Na chwilę obecną pomogło Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kriss
A



Dołączył: 11 Lip 2012
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kołobrzeg

PostWysłany: Wto 7:45, 28 Maj 2013    Temat postu:

a ja mam inny problem - bo za cholerę nie mogę przekręcić kluczyka na "pozycję" Sad dusze nie duszę kręce i dupa - kluczyk nie chce przeskoczyć na pozycję pozycji PE Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
firefighter
A1



Dołączył: 27 Kwi 2014
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 21:01, 27 Paź 2014    Temat postu:

Miałem ten sam problem w tym roku na początku sezonu nie pomagały wszelkie wstrzyknięte płyny typu dot, wd i inne specyfiki. Całkiem przypadkiem złamałem jeden kluczyk i zapobiegawczo dorobiłem zapasowy który okazał sie idealny stacyjka działa jak nowa. Polecam sobie dorobić kluczyk pewnie pomoże.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dch
A1



Dołączył: 10 Lip 2015
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Mielec

PostWysłany: Nie 21:50, 19 Lip 2015    Temat postu:

Odświeże temat, bo uważam, że użycie DOT-u jest do bani. Miałem problem z przekręceniem kluczyka na pozycję ON. Chciałem użyć WD 40 lub jakiegoś smaru silikonowego ale po przeczytaniu tematu zdecydowałem się na DOT. Efekt! Ani w prawo, ani w lewo. Kluczyk zapasowy, nowy, to samo. Ostatecznie napuściłem WD i stacyjka jak nowa, kręce bez oporów. Nie wiem na jak długo, ale i tak w zimie rozkręce, wyczyszcze i nasmaruje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
k0nrad
A



Dołączył: 29 Gru 2014
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Chełm

PostWysłany: Czw 15:31, 03 Wrz 2015    Temat postu:

Ja również miałem ostatnio problem z przekręceniem kluczyka w stacyjce. Szczególnie z położenia blokady kierownicy. O ile samo smarowanie stacyjki nic nie dało, to użycie zapasowego kluczyka całkowicie rozwiązało sprawę. Więc jeżeli macie zapasowy kluczyk to zacznijcie najpierw od niego Smile

Dorobiłem jeszcze jeden kluczyk na bazie zapasowego i wszystko działa jak nowe!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szuja
DeTox nie pomoże



Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa

PostWysłany: Czw 15:40, 03 Wrz 2015    Temat postu:

a moze cos takiego by pomoglo? stosowal juz to ktos?

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Top Gun
A



Dołączył: 10 Gru 2014
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Czw 15:55, 03 Wrz 2015    Temat postu:

Grzesiek napisał:
cyryl DL1000 napisał:
Grzesiek napisał:
o matko, pierwsze słyszę, dot do stacyjki ?? powodzenia Very Happy


A próbowałeś kiedyś? Sądzę, że nie więc nie krytykuj. Ja tak robiłem i stacyjka działała jak nowa.


Ciekawe jak długo, nie próbowałem i nie zamierzam, najlepszym sposobem jest posmarowanie kluczyka zwykłym olejem silnikowym i "pomerdanie" w stacyjce


Smar do łancucha też działa...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zakręt
A1



Dołączył: 05 Lip 2016
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Głogów

PostWysłany: Wto 22:22, 12 Lip 2016    Temat postu:

U mnie również po zakupie VStroma dany problem występuje. Próbowałew DOT nie pomogło. Próbowałem preparatem z silikonem - troche udało się wyciągnąć syfu na kluczyku i niby zaczęło lepiej pracować ale nie do końca. Następnie spirytus - również dużej różnicy nie ma. Pozostały jeszcze 3 opcje: WD, olej maszynowy do zamków no i ewentualnie dorobienie kluczyka. Jak się uda poinformuje o postępach

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kondzio
A1



Dołączył: 20 Cze 2017
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 8:06, 25 Cze 2017    Temat postu:

Jeśli chodzi o stacyjkę to u mnie również się zacina i gdzieś w necie przeczytałem, żeby wypłukać ją naftą. Zrobiłem tak i teraz działa dużo lepiej. Jednak, żeby przekręcić kluczyk trzeba poruszać kluczykiem góra-dół. Pewnie w zimę ją zaniosę do serwisu z zamkami. Teraz trochę szkoda czasu. Zastanawiam się też nad zastosowaniem płynu hamulcowego, bo część osób pisała, że pomaga. Doradzicie coś? Polecacie jakiś serwis do stacyjek w Warszawie?
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin