Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

PROBLEMY W DRODZE

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
spike
A1



Dołączył: 26 Kwi 2010
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pionki

PostWysłany: Pon 12:39, 24 Maj 2010    Temat postu: PROBLEMY W DRODZE

W sobote w drodze z Warszawy do Pionek złapałem gume... ze względu na to że jestem jeszcze motocyklowym żółtodziobem, nic nie miałem przy sobie i nie bardzo wiedziałem co z tym robić. Ostatecznie udało mi sie namówić miłego pana, żeby mnie przyjął w zakniętym już warsztacie. To zdarzenie uświadomiło mi że zawsze może się coś zdarzyć... w związku z tym moja prośba.
Czy jest jakiś "uniwersalny" zestaw naprawczy? Coś do zalepienia dziury w kole? coś do łańcucha?Najpotrzebniejsze rzeczy? klucze? Co bierzecie ze sobą w drogę żeby w razie czego poradzić sobie z niewielkimi usterkami? Może podcie przykłady ustere - żebym był gotowy na to co jescze na pewno mi sie przydaży.

Jeszcze przy okazji... kiedy szukałem warszatatu, tocząc sie powoli, na nienapompowanym do końca kole, przegrzałem olej i DL się grzecznie wyłączył.. czy musze teraz wymienić olej? Czy stracił swoje własności? Czy mogę jeździć na nim dalej?

Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ologc
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Monachium/Gdańsk

PostWysłany: Pon 12:49, 24 Maj 2010    Temat postu:

o la boga tyle pytań na raz, te odnośnie łatania opon znajdziesz tu:
http://www.vstromclub.fora.pl/opony-kola,38/zestaw-naprawczy-do-opon,1331.html
http://www.vstromclub.fora.pl/opony-kola,38/ku-przestrodze-spray-do-opon,2973.html

pewnie na motoakcesoriach znajdziesz:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

to na tyle z mojej strony, bo oprócz podstawowego zestawu narzędzi oraz smaru do łańcucha nic mi więcej nie było potrzebne...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mlody
Motonita



Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 13:00, 24 Maj 2010    Temat postu:

Jak mogłeś przegrać olej i skąd o tym wiesz?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jakubdl1000
Motonita



Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon 13:08, 24 Maj 2010    Temat postu:

co do olejum to zawsze lepiej zmienić, a ile jechałeś na kapciu? czy ktoś jechal na kapciu z tyłu? moje doświadczenia sa takie ze jak jeździlem motocyklem enduro z opona detkowa 130/80/17 to można bylo jechac na kapciu bo opona byla na tyle twarda, ze raz w niedziele wracalem tak okolo 200km. Jak jest w DL-u czy można kontynuowac jade powoli czy jest to niemożliwe?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mały
A



Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Jabłonna

PostWysłany: Pon 13:25, 24 Maj 2010    Temat postu:

jakubdl1000 napisał:
co do olejum to zawsze lepiej zmienić, a ile jechałeś na kapciu? czy ktoś jechal na kapciu z tyłu? moje doświadczenia sa takie ze jak jeździlem motocyklem enduro z opona detkowa 130/80/17 to można bylo jechac na kapciu bo opona byla na tyle twarda, ze raz w niedziele wracalem tak okolo 200km. Jak jest w DL-u czy można kontynuowac jade powoli czy jest to niemożliwe?


Zdarzało mi się jechać na kapciu i z tyłu i z przodu (oczywiście nie jednocześnie, nie jestem aż takim pechowcem) , ale na oponach dętkowych z kostką, dystans do 30km i prędkość nie większa niż 50-60 km/h, ale tam potniesz dętkę, a ona i tak do wyrzucenia. Jak jest z bezdętkową chętnie bym się też dowiedział (oczywiście nie na własnej skórze... Wink Wink )


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mały dnia Pon 13:31, 24 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
spike
A1



Dołączył: 26 Kwi 2010
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pionki

PostWysłany: Pon 14:36, 24 Maj 2010    Temat postu:

Mlody napisał:
Jak mogłeś przegrać olej i skąd o tym wiesz?


Znaczy może źle powiedziałem... no szukając warsztatu jechałem baaardzo powoli i temperatura oleju wzrosła na full i DLka zgasła, zapaliła się lampka ostrzegawcza oleju. W pierwszej chwili oczywiście byłem zrozpaczony ze dalej nie pojade. Ale jak mi koleś z warsztatu kołkiem załatał oponę i olej ostygł...wszystko wrócilo do normy. Tylko właśnie nie wiem czy po takiej przygocie musze koniecznie wymieniać olej, czy jeszcze moge na nim jeżdzić... W sumie teraz temperatura wróciła do normy...

Wiem ze dla Was takie pytania mogą być śmieszne i banalne... ale ja naprawdę dopiero się ucze...:/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mlody
Motonita



Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 14:40, 24 Maj 2010    Temat postu:

Masz wskaźnik temperatury oleju czy jak? Chyba podskoczyła Ci temperatura cieczy chłodzącej i dlatego moto się wyłączyło zeby sie nie przegrać. A po zgaśnięciu silnika znika ciśnienie oleju i dlatego zapaliła Ci się czerwona kontrolka oleju. BTW. to musiałeś go strasznie męczyć, że wskoczył Ci na maksymalną temperaturę. Ja nawet w 30 stopniach w korku przez godzine tocząc się powoli na jedynce nie miałem 4 kresek.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
spike
A1



Dołączył: 26 Kwi 2010
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pionki

PostWysłany: Pon 14:42, 24 Maj 2010    Temat postu:

I prawdopodobnie pytanie wygrywające konkurs na najgłupsze na forum...:
Skąd wiadomo czu opona jest dętkowa czy bezdętkowa??

Nagrody możecie wysyłać pocztą... ale odpowiedź też chciałbym poznać...Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mlody
Motonita



Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 14:43, 24 Maj 2010    Temat postu:

Opony są obie bezdętkowe. Masz to napisane na oponie "TL" od słów Tubeless - bezdętkowa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
spike
A1



Dołączył: 26 Kwi 2010
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pionki

PostWysłany: Pon 14:45, 24 Maj 2010    Temat postu:

Dzięki Młody... jak widzisz jeszcze dłuuuuga droga przede mną żeby się wszystkiego nauczyć...Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ologc
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Monachium/Gdańsk

PostWysłany: Pon 14:51, 24 Maj 2010    Temat postu:

spike napisał:
I prawdopodobnie pytanie wygrywające konkurs na najgłupsze na forum...:
Skąd wiadomo czu opona jest dętkowa czy bezdętkowa??

Nagrody możecie wysyłać pocztą... ale odpowiedź też chciałbym poznać...Smile


no to w nagrodę, zamiast odburknąć o szukaniu na forum, zapodam link:
http://www.vstromclub.fora.pl/linki,14/w-temacie-opon,2879.html


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin