|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
globtdm
A2
Dołączył: 26 Paź 2011
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Śro 23:45, 11 Kwi 2012 Temat postu: Problem z uruchomieniem małego dl-a |
|
|
Witam
mam chyba mały wielki problem, po przekręceniu stacyjki i naciśnięciu guzika startera moto nie odpala, czujnik od sprzęgła sprawdzony nawet go z mostkowałem dalej nic, przycisk startera działa bo światła przygasają, uruchomienie na krótko czyli z mostkowanie na przekaźniku śrub na chwile uruchamia moto, ale z guzika dalej nic, bezpieczniki sprawdzone, już mi nic do głowy nie przychodzi, może ktoś ma jakiś pomysł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 23:56, 11 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Złóż stopkę i wrzuć luz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skalar
Motocyklista
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 0:58, 12 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Mało szczegółów napisałeś...
DL 650 czy 1000 - rocznik modelowy??
Świeci się CHECK czy nie?
Zakładam że nie (bo odpaliłeś na krótko) to do sprawdzenia przycisk rozrusznika (styki), kostka stacyjki(styki), złącza i kable "po drodze"
A z nietypowych - może to odcięcie rozrusznika (immobilizer) w alarmie i samouzbrajanie do immo tylko?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Coliniak
Motonita
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: in the middle of nowhere
|
Wysłany: Czw 7:15, 12 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
konra.dzik napisał: | Złóż stopkę i wrzuć luz. |
loooooooool
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
globtdm
A2
Dołączył: 26 Paź 2011
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Czw 9:36, 12 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
dl 650 2006
po przekręceniu stacyjki CHECK się zapala naciskam rozrusznik, światła przygasają (czyli myślę że włącznik działa) motocykl nie odpala. Czujnik sprzęgła spjołem na krótko, sprawdziłem czy masuje i sprawdziłem czy obwód się zamyka, zamyka w żółtej kostce pod filtrem powietrza.
Dziś posprawdzam dokładnie kostki, przełożę główny moduł aby go wykluczyć,
alarmu brak, immobilizer brak.
Po uruchomieniu (zwarcie na przekaźniku) na kródko Check gaśnie moto normalnie działa.
Na pych też działa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Czw 9:39, 12 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Akumulator...?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
globtdm
A2
Dołączył: 26 Paź 2011
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Czw 10:13, 12 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
MaG napisał: | Akumulator...? |
akumulator odpada bo pali na krótko ze zwarcia, po zatym jest cały czas podpięty pod automat (prostownik) aby w trakcie szukania prądu napięcie nie spadło.
Sprawa o tyle dziwna że stało się to w trakcie przejażdżki, w środku dnia raptownie przestał odpalać z guzika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jawa
A
Dołączył: 30 Mar 2009
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 10:48, 12 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Sprawdź może kostkę startera. Rozebranie i wyczyszczenie to sprawa kilku minut.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Coliniak
Motonita
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: in the middle of nowhere
|
Wysłany: Czw 13:04, 12 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
W aucie podobny objaw daja podwieszone szczotki na rozruszniku, cewka dziala z tego co piszesz bo przygasaja Ci swiatla. ja bym sprawdzil jeszcze przewody do rozrusznika, sprawdz mase.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skalar
Motocyklista
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 22:01, 12 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Echs.... zaczynacie wymyślać jakies przedziwne teorie
Jezeli świeci się CHECK to wg schematu ze strony 4-13 SM do sprawdzenia jest:
1. Czujnik bocznej stopki
2. Kill switch na kierownicy
3. GPS (gear position switch)
4. Przekaźnik stopki bocznej
5. Kostka stacyjki
Zacząłbym od doprowadzenia do zgaśnięcia CHECK ENGINE bo bez tego nie ma co szukać głębiej problemu. Ponieważ problem pojawił się nagle to sprawdź czujnik stopki bocznej i przekźnik stopki bocznej (ma mieć przejście przy złożonej stopce!), kill switch w pozycji RUN też ma miec przejście.
Na terminalu 9 ECU (dla ECU K4-K6 - pojedyncza wtyczka bo od k& wzwyż jest zmiana ECU i pinów!) powinieneś mieć + 12V (bez tego sygnału swiecić się będzie CHECK ENGINE!!)
Co dos szczegółów co na którym kablu i na której złączce odsyłam do SM rozdział 8.
Jeżeli uporasz się z CHECK-iem a rozrusznik dalej nie będzie kręcił to do sprawdzenia dopiero wtedy jest:
1. czujnik sprzęgła
2. stycznik (przekaźnik) rozrusznika
3. Przycisk startera
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel257
Motocyklista
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Czw 22:28, 12 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Gdyby coś było ze stopka to na luzie powinien odpalić, najwyżej po wbiciu biegu by gasł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
globtdm
A2
Dołączył: 26 Paź 2011
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pią 10:12, 13 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Abra kadaba czary mary i ktoś lecie po browary, dzięki wszystkim za pomocne pomysły usterka usunięta.
po prześwietleniu wszystkich kostek kosteczek przekaźników, zacząłem odnowa, okazało się że problem dotyczy jednak startera rozrusznika na kierownicy, tam gdzie idą cztery kable. Po całkowitym rozebraniu wyszło że wina za leży po stronie jednej z dwóch sprężynek (poprzeczna malutka) która miało już dość. Nie ma co Suza to twarda sztuka teraz muszę ją do kupy poskładać bo sobotę parady zloty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|