Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nierówna praca silnika

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rysy
A



Dołączył: 02 Mar 2013
Posty: 103
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/2

PostWysłany: Nie 17:29, 14 Lip 2013    Temat postu: Nierówna praca silnika

Po uruchomieniu zimnego silnika ( nieraz stoi przez tydzień ), silnik wchodzi na wyższe obroty ok 1800, później spada do 1200- 1400. Ale obroty się wahają miedzy 1200 - 1400. Jak się rozgrzeje ( to jest zapala się druga kreska temperatury ) to obroty są stałe ok 1300. Wymieniłem nowe świece na irydowe i nowy filtr powietrza tak ze trzy miesiące temu. Motocykl wkręca się dobrze na obroty przy jeździe nie ma żadnego problemu. Za dwa tygodnie wybieramy się z znajomymi w Bieszczady. I się martwię czy to nie jest jakaś poważniejsza rzecz. Motocykl jest z 2008r. K8 650.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rysy
A



Dołączył: 02 Mar 2013
Posty: 103
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/2

PostWysłany: Wto 15:54, 16 Lip 2013    Temat postu:

Ile powinno być obrotów na ssaniu. Bo może przyrzyna leży właśnie w tym że mam za mało obrotów na ssaniu. U mnie jest ok 1500.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jaca
Motonita



Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 801
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bytom

PostWysłany: Wto 20:17, 16 Lip 2013    Temat postu: Re: Nierówna praca silnika

rysy napisał:
Po uruchomieniu zimnego silnika ( nieraz stoi przez tydzień ), silnik wchodzi na wyższe obroty ok 1800, później spada do 1200- 1400. Ale obroty się wahają miedzy 1200 - 1400.
Wg mnie tak jest OK.
Gdzieś już było na forum, że DL-650 nie ma ssania jako takiego, obroty są regulowane przez ECU (może ktoś sprecyzuje czy tak jest we wszystkich rocznikach czy dopiero od któregoś modelu).
Też mam K8 i dokładnie tak się zachowuje po uruchomieniu na zimno - podchodzi pod 1800 i za chwilę spada do tego poziomu o którym piszesz (1200 - 1400).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Wto 22:17, 16 Lip 2013    Temat postu: Re: Nierówna praca silnika

Jaca napisał:
rysy napisał:
Po uruchomieniu zimnego silnika ( nieraz stoi przez tydzień ), silnik wchodzi na wyższe obroty ok 1800, później spada do 1200- 1400. Ale obroty się wahają miedzy 1200 - 1400.
Wg mnie tak jest OK.
Gdzieś już było na forum, że DL-650 nie ma ssania jako takiego, obroty są regulowane przez ECU (może ktoś sprecyzuje czy tak jest we wszystkich rocznikach czy dopiero od któregoś modelu).
Też mam K8 i dokładnie tak się zachowuje po uruchomieniu na zimno - podchodzi pod 1800 i za chwilę spada do tego poziomu o którym piszesz (1200 - 1400).


Zgadza się, DL 650 i 1000 po 2004 r. nie mają ssania. K4 i K5 miały śrubkę regulacyjną wolnych obrotów która zniknęła od K6.
czyli wszystkie modele od K6 w górę mają w pełni automatyczną regulację obrotów realizowaną wyłącznie przez ECU.

Kolego rysy,
masz problemy z czytaniem czy obsługą podstawowych funkcji forum?
Temat był tyle razy maglowany że nawet średnio rozgarnięty pomocnik murarza sobie poradzi ze znalezieniem przynajmniej kilku tematów.
Czytałeś TO, czy szkoda sobie zawracać głowę takimi pierdołami?
W TYM wątku express odpowiedział Ci na pytanie, więc trzeba było na wszelki wypadek otworzyć kolejny wątek??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin