|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Potera
Motocyklista
Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 21:21, 11 Kwi 2012 Temat postu: Lańcuch raz Jest naciągnięty raz lużny co to ? |
|
|
Znowu ja dzis po naciagnieciu lańcuch ruszylem i zaczęło coś dziwnie moto pracować, zatrzymalem sie i dotkełem łancucha a on twardy na maxa a przecież zostawiłem luz jak zalecane. Postawiłem na centralne i zaczelem obracać koło i wtedy to zauważyłem. Wyczytałem gdzieś na forach ze może to nierównomiernie rozciagniety lańcuch i ze te dziwne wibracje przy niskich predkosciach które posiadam mogą być od tego ale by sie wyszło zgadzało bo moto dziwnie pracuje a obroty nie skaczą. Miał kotos coś podobnegoa może jakieś inne pomysły ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Woytec
Motocyklista
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 338
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Śro 21:42, 11 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
to nie równo rozciągnięty łańcuch to raczej oznaka tego że łańcuch umiera raczej szykuj się na wymianę napędu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Potera
Motocyklista
Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 21:45, 11 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Hehe wlasnie gdzieś czytałem o tym i to ty pisałes dzięki za troszkę wiedzy. Dam sam radę wymienić ten napęd ? Czy to jakiś problem. ? Dodam ze moto ma przejechane ok 20 tys mil
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Potera dnia Śro 21:46, 11 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 22:02, 11 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Problem może być przy przedniej zębatce i wysprzęgliku ślimakowym.
Najlepiej ściągnij z LINKOWNI serwisówkę i nią się posiłkuj.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cilip
Motocyklista
Dołączył: 31 Sty 2012
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 22:10, 11 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Ja to samo miałem w poprzednim motorze,to naped do wymiany
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 22:11, 11 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Do zębatki dobry jest klucz udarowy, w sensie ten pistolet pneumatyczny co tak śmiesznie bziuka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lasooch
Motonita
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Czw 1:11, 12 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Czym prędzej poluzuj ten łańcuch, przy nierówno rozciągniętym trzeba ustawić luz w najbardziej napiętym jego miejscu. Inaczej bardzo szybko rozwalisz łożyska w tylnym kole.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Potera
Motocyklista
Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 7:45, 12 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Ok dzis to zrobię
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maro
Motocyklista
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: POLICE
|
Wysłany: Czw 18:48, 12 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
lasooch napisał: | Czym prędzej poluzuj ten łańcuch, przy nierówno rozciągniętym trzeba ustawić luz w najbardziej napiętym jego miejscu. Inaczej bardzo szybko rozwalisz łożyska w tylnym kole. |
W tylnym to pół biedy, ale zdawcze w skrzyni też w dupę może nieźlwe dostać, a wymiana takiego to bardzo droga impreza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lasooch
Motonita
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Czw 20:13, 12 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Na szczęście zazwyczaj pierwsze leci to łożysko w tylnym kole. Może inaczej, nie znam nikogo, komu od źle napiętego łańcucha padłoby łożysko wałka zdawczego, za to znam masę przypadków, gdy padło łożysko w talerzu tylnej zębatki. Wynika to głównie z różnicy średnic przedniej i tylnej zębatki oraz z samego "podparcia" jednego i drugiego łożyska.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|