|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szuja
DeTox nie pomoże
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa
|
Wysłany: Pią 23:48, 13 Mar 2009 Temat postu: grzanie sie dl'a |
|
|
witam, po kilku minutach z wlaczonym silnikiem temperatura wskakuje na max skali no i oczywiscie wlacza sie czerwona lampka na zegarze. Plyn chlodniczy w odpowiedniej ilosci.
Macie jakies pomysly co moze byc przyczyna takiej przypadlosci? Dzisiaj po ciemaku juz nie chcialem sprawdzac czy wiatrak chodzi, ale jesli to nie wiatrak to co to moze jeszcze byc? I gdzie ewentualnie jeszcze na wlasna reke moglbym szukac usterki? Moze po prostu czujnik temperatury poszedl w pissdoo? Jest to do sprawdzenia i wymiany na wlasna reke czy musi byc serwis? Za wszelkie info z gory dziekuje, pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cyryl DL1000
Motocyklista
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Sob 0:35, 14 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
W moim jest podobnie. Jak jest cieplo i stoje z 5-10minut to pokazuje max na skali ale ja wiem, że nie działa mi wentylator bo kupiłem z taka usterką. Teraz zimno i narazie to nie przeszkadza ale niedługo będę musiał sie tym zająć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Odi
A2
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Dziki Wschód ;) Biała Podlaska
|
Wysłany: Sob 0:50, 14 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Najpierw proponuję sprawdzić czujnik tempretatury. Potrzebujesz najtanszy multimetr.
dodatkowo moze byc:
-termostat
-chlodnica zabita syfem (zewn)
-zasyfiony uklad chlodzenia (wewn)-mało prawdopodobne
-witrak
Procedura sprawdzania czujnika opisana jest w service manualu ale dla pewnosci zamieszczam ponizej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wojtala
A2
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Sob 9:45, 14 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Takie objawy miałem w hondzie przy uszkodzonym termostacie. Zacznij od sprawdzenia, czy włącza się wentylator.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szuja
DeTox nie pomoże
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa
|
Wysłany: Sob 18:42, 14 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
jeszcze raz dzieki za pomoc, wentylator nie zalaczal sie i zaczalem sprawdzac kable od niego odchodzace, okazalo sie, ze z dwoch poczatkowo kabelkow w pewnym momencie robil sie jeden , a dalej znowu dwa. Skonczylo sie wiec na polaczeniu drugiego kabelka i wrocilo chlodzenie, pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zlociutki
A2
Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Wto 11:03, 05 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Odswierze troche temat... Jaka temperature trzymaja wasze dl-ki podczas jazdy? W moim na trasie zawsze sa 2 kreski, jak jade wolno na nizszym biegu pokazuje sie 3 , natomiast na swiatłach po miescie zwykle pojawia sie 4, po wlaczeniu wentylatora spada do 3 i po chwili znow 4. Nigdy nie wszedł mi na 5 kreske ani nie zapaliła sie kontrolka. DL 1000 K3. Pozdro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szuja
DeTox nie pomoże
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa
|
Wysłany: Wto 11:35, 05 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
zlociutki, przy sprawnym wentylatorze mam identycznie jak u Ciebie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zlociutki
A2
Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Wto 12:24, 05 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Czyli to normalne...do tej pory miałem moto chłodzone powietrzem i czujnika nie było wiec byłem nieswiadomy i spokojniejszy ... Dzieki za szybka odpowiedz...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mradom
Motocyklista
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa\Pruszków
|
Wysłany: Wto 12:30, 05 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
U mnie po rozgrzaniu sie utrzymuje na stalym poziomie 3 kresek, bez wzgledu jak jezdze.
/mr/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
thekamil
A
Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Wto 13:22, 05 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
mradom napisał: | U mnie po rozgrzaniu sie utrzymuje na stalym poziomie 3 kresek, bez wzgledu jak jezdze.
/mr/ |
u mnie jest identycznie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zlociutki
A2
Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Wto 13:22, 05 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Czyli jeszcze inaczej...ciekawe jak u innych... Przykladowo w paradzie w Czestochowie zadko spadał mi na 3 kreski, praktycznie cały czas były 4 ale tam było wiecej stania jak jazdy.... Podczas wyjazdu na przemian 3 i 4 ... Ale mimo wszystko wyglada na to ze jest wszystko wporzo musze sie oswoic ze jest w moto cos takiego jak wskaznik temp. Pozdrawiam...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Złoty
Motocyklista
Dołączył: 11 Wrz 2008
Posty: 379
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Jabłonna
|
Wysłany: Wto 15:18, 05 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
thekamil napisał: | mradom napisał: | U mnie po rozgrzaniu sie utrzymuje na stalym poziomie 3 kresek, bez wzgledu jak jezdze.
/mr/ |
u mnie jest identycznie |
u mnie też jest zawsze 3 kreski nawet w jakbym stał w mega korku w upał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Wto 15:22, 05 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
jak wyżej - 3 kreski nawet w korkach w W-wie przy 30 stopniach w sierpniu... sprzęgło się zaczyna ślizgać z gorąca, ale temeperatura silnika - 3 kreski;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zlociutki
A2
Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Wto 15:56, 05 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
A jak w innych 1000czkach? moze mam inny czujnik od wentylatora?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cyryl DL1000
Motocyklista
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Wto 17:27, 05 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Podczas jazdy mam zawsze 2 kreski. W korkach 3-4, zależy czy długo stoję. DL 1000 K4
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zlociutki
A2
Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Wto 17:50, 05 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Wychodziłby na to ze jest ok Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibop
Maniak motocyklowy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 20:59, 05 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
u mnie w dl650 caly czas 3 kreski.
czterech jeszcze nie mialem i mam nadzieje, ze nie bede mial
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bibop dnia Wto 21:00, 05 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hub
A1
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 20:05, 06 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
sprawdz czy nie jest zsunięty przewod z czujnika temp, moj kumpel tak mial w burgmanie - jak ruszył i ujechal pare kilometrow to temp. na maxa. miał zaśniedziały styk. Pozdr.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szuja
DeTox nie pomoże
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa
|
Wysłany: Śro 17:16, 14 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
no i wyjasnilo sie, dlaczego w korkach temperatura wody leciala na max... popsuty czujnik temperatury, wiatrak mial podlaczenie z dupy, czyli krecil sie w druga strone, a i jeszcze... juz bez wplywu na temperature - jakas czesc czujnika wyladowala wewnatrz chlodnicy Na szczescie Michalow Sz. rozkminil sprawe, bo inaczej bylbym dalej w ciemnej dupie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rysy
A
Dołączył: 02 Mar 2013
Posty: 103
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/2
|
Wysłany: Sob 7:48, 17 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
U mnie w 650 jest przeważnie trzy kreski chyba że było chłodno i przy szybszej jeździe spasało do dwóch.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|