|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miłek
A
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łuków (lubelskie)
|
Wysłany: Pią 12:06, 15 Paź 2010 Temat postu: Drgania przy hamowaniu przodem ? |
|
|
Witam !
Koledzy mam problem z hamowaniem przednim hamulcem w DL650 k5. Przy prędkości około 100 km/h i wyżej wyczuwam drgania kierownicy przy MOCNIEJSZYM lub DŁUŻSZYM hamowaniu przodem. Poza tym moto prowadzi się OK przy różnych prędkościach. Nie dawno go kupiłem i ma nową tarcze z przodu ale nie ja ją wstawiałem. Może jest krzywa ? Może wyważenie kola (ale prowadzi siw super), może opona ale chyba wtedy powinienem coś czuć przy prowadzenie a tu tylko HAMOWANIE jest nie tak ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adam
Motocyklista
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Pią 12:19, 15 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
sprawdz klocki moze sa juz wytarte, tarcza tez moze byc krzywa. przy cylinderkach sa tam takie powiedzmy "dopychacze" mogły sie zapiec i wtedy hamulce nie wycieraja sie rowno a jesli sa juz mocno wytarte to moga dawac takie objawy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Blazimir
Motocyklista
Dołączył: 25 Sty 2010
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Zgierz/Łódź
|
Wysłany: Pią 13:45, 15 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
A nie masz luzu na główce ramy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Basmanek
Motocyklista
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa, Jelonki
|
Wysłany: Pią 16:11, 15 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
na moj gust zwichrowana tarcza / luz na głowce ramy, ewentualnie oba naraz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marlon777
Motonita
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 1164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rybnik, Chwałęcice
|
Wysłany: Pią 16:24, 15 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Według mnie też zwichrowane tarcze i luz na główce. Ja dopiero po wymianie tarcz i skasowaniu luzu poznałem prawdziwą przyjemność z jazdy.
PS
prostowanie tarcz na dłuższą metę nic nie daje. Pozytywny efekt będzie się utrzymywał tylko przez 2000-3000 km a potem znowu zwichrują się czyli powrócą do pierwotnego kształtu.
Koszt jednej tarczy od 375 do około 1100. Ja mam te za 375 i przejechałem 6.000 i wszystko gra!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miłek
A
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łuków (lubelskie)
|
Wysłany: Pią 21:05, 15 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Dzięki za odpowiedzi.
Luzu na główce ramy nie mam - był sprawdzany. A jak można sprawdzić tarczę bo szybko wymienić to nie sztuka ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marlon777
Motonita
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 1164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rybnik, Chwałęcice
|
Wysłany: Pon 9:42, 18 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
ja tego nie robiłem osobiście ale domyślam się, że zdejmowane jest koło i na stojaku - takim do wyważania koła - przykładany jest hm.... mikromierz? i mierzone przy obracaniu koła wahnięcia z pionu. U mnie na jednej tarczy wahnięcie było 1,24 mm a na drugiej 0,80 mm. może ktoś to widział jak to się robi ale chyba tak - u każdego szpeniury powinieneś to zrobić i powinno być wykryte.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibop
Maniak motocyklowy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 10:08, 18 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
mozesz tez sprobowac postawc moto na centralnej i podniesc przod. Przystaw markera tak zeby byl o cos w miare stabilnie oparty, zakrec kolem i przysuwaj markera do tarczy. Jak zacznie rysowac kreske to przestan przysuwac. Jak kreska bedzie przerywana to znaczy, ze tarcza krzywa. Ja robilem tak jak centrowalem kolo w rowerze. Moze metoda prymitywna, ale cos tam mozna zobaczyc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|