|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gregorio
Motocyklista
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 499
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Wto 22:43, 08 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Ja temat na razie odraczam. Dzisiaj zawiozłem motocykl do ustawienia luzów zaworowych, bo doszedłem do wniosku, że samodzielna operacja w tym zakresie może mnie przerosnąć i kazało się, że łańcuchy rozrządu się skończyły. Tak, że nie wiadomo, czy na weekend się maszynerie uda poskładać. Jak ogarnę się z tym wszystkim wezmę się za synchronizację przepustnic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 22:45, 08 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Prawda to. Jak zmieniłem wydech to zdarzyło się że przy redukcji zgasł... albo przy ruszaniu.
Pomogło strojenie na hamowni. Ale raczej skłaniam się ku pałer komaderowi. korekcja map być musi coś mi się wydaje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Floydoo
Motonita
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000
|
Wysłany: Wto 23:33, 08 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Parskanie... u mnie tez wystepuje/wystepowalo.
W zeszlym sezonie to juz mnie wkurzal na maxa bo potrafil na jedynce przy manewrch tak kichnac ze silnik stawal i moto mi sie zwalic chcialo, to wkurwialo mnie najbardziej.
Postanowilem zrobic zawory i PAIR przy okazji, wiec tak po rozebraniu okazalo sie ze zawory nie mial niemal wogole luzu bo na ssacych 0,05mm blacha nie wchodzila, z czego wniosek ze zawory sie nie domykaly, wiec to moglo tez sie przyczyniac do kichania.
Oki zrobilem te zawory, wyczyscilem PAIR.... oj bylo co czyscic syfu co nie miara (50tys km). i wymienilem filtr powietrza.
Zlozylem moto do kupy, nie zostalo mi srobek i zagadal
Chodzi ostrzej nie wczesniej, ma lepsze odejscie, na pierwszych przejazdkach kichnal raz, ale zwale to na ukladanie sie po rozbieraniu, teraz zrobilem ok 600km, 2 zbiorniki i poki co nie kicha i wsio chodzi jak nalezy no tyle ze bardzie dziki sie zrobil, ale to fajne jest do powyzszego ciagnie rowno (na odpowiednim biegu) niemal od wolnych i plynnie, ale napewno sie nie krztusi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 23:33, 08 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
gregorio napisał: | Ja temat na razie odraczam. Dzisiaj zawiozłem motocykl do ustawienia luzów zaworowych, bo doszedłem do wniosku, że samodzielna operacja w tym zakresie może mnie przerosnąć i kazało się, że łańcuchy rozrządu się skończyły. Tak, że nie wiadomo, czy na weekend się maszynerie uda poskładać. Jak ogarnę się z tym wszystkim wezmę się za synchronizację przepustnic |
Gregorio, ile masz nastukane?
Maro, PC możesz się sam pobawić bez płacenia dodatkowo za hamownię. Albo na odwrót - pojechać na hamownię i tam zrobić sobie jedną mapę... Ze strony PC masz do pobrania domyślną zrobioną mapę do DL 1000.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maro
Motocyklista
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: POLICE
|
Wysłany: Śro 0:45, 09 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Ja za głupi jestem na kombinowanie samemu z mapą, nawet nie wiem czy po zakupie PC ogarnę jak to podłączyć .
Naraznie wyreguluję co trzeba, pośmigam i zobaczę. Jak dalej będzie mnie wk... to wtedy pokombinuję z PC.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gregorio
Motocyklista
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 499
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Śro 6:59, 09 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
V-Told napisał: | gregorio napisał: | Ja temat na razie odraczam. Dzisiaj zawiozłem motocykl do ustawienia luzów zaworowych, bo doszedłem do wniosku, że samodzielna operacja w tym zakresie może mnie przerosnąć i kazało się, że łańcuchy rozrządu się skończyły. Tak, że nie wiadomo, czy na weekend się maszynerie uda poskładać. Jak ogarnę się z tym wszystkim wezmę się za synchronizację przepustnic |
Gregorio, ile masz nastukane?
|
54 kkm, przynajmniej licznik tyle pokazuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maro
Motocyklista
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: POLICE
|
Wysłany: Czw 22:34, 10 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj jeszcze raz sobie zwarłem te styki w kostce i jak na wolnych obrotach było -C 00 to od 2200 kreska przeskoczyła do góry. Czy to oznacza jakiś błąd?.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maro
Motocyklista
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: POLICE
|
Wysłany: Nie 19:21, 13 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
A więc z najświeższych wiadomości dotyczących dławienia się i kichania mogę powiedzież , że.
Zrobiłem synchro w ASO ale to niespecjalnie pomogło. Za radą kolegi zatankowałem innego paliwa niż na stacji co zawsze, nie pomogło.
Poznałem dzisiaj kolesia który lata na 1000 K7. Wymienilismy się modułami i sprawa się od razu wydała. Po zamianie modułów wsiadłem na swoje moto i nic sie nie działo. Wsiadłem na moto kolegi z moim kompem i poczułem sie jak na swoim, W newralgicznym zakresie obrotów na trójce zaczął prychać i kichac jak głupi. Dla mnie wniosek nasuwa się tylko jeden mam walnięty moduł. I pytanie czy da się coś z tym zrobić?. Czy da się wgrać tam jakieś nowe oprogramowanie mapy czy coś. Czy w ASO coś mogą zaradzić. Czy najlepiej poszukać jakiejś używki z młodszego rocznika.
Z tego co wiadomo to w K5 były jakieś sztuki z wadliwymi modułami które Suzuki jeszcze wtedy na gwarancji wymiemniało, możliwe że ja a może i Bajbus jesteśmy posiadaczami takich wadliwych modułów.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez maro dnia Pon 8:30, 14 Maj 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 22:14, 13 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Nie pamiętam kiedy, gdzie i dla którego rocznika, ale kiedyś była chyba mała akcja serwisowa z wymianą modułów lub tylko wgrywaniem nowych map dla któregoś rocznika. Nie wiem czy właśnie nie do 2005.
Mój jest 2006... I problemy ewidentnie narastają w miarę oddalania się od przeglądów z synchro. Zdarzają się gaśnięcia po wciśnięciu sprzęgła, prychania i strzelanie. U mnie synchronizacja właśnie się robi. Trzeci raz w ciągu dwóch lat. Dam znać jak odbiorę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 21:57, 16 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Odbierając dziś motocykl z serwisu od Michała Szramy, otrzymałem newsa, że w związku z tym, iż Michał dostaje coraz więcej zapytań o problem prychania i dławienia się dużego DL'a w pewnym zakresie obrotów, zrodził się u niego pomysł zakupu urządzenia zdolnego do przeprogramowania komputera sterującego podawaną mieszanką.
Działa to na zasadzie Power Commandera, ale jest podłączane do motocykla jednorazowo i nie trzeba go ze sobą wozić. Jeśli Michał się w to wyposaży, to dam wam znać co dalej i ewentualnie jak to się sprawuje.
Przy okazji obejrzałem sobie zmodyfikowany kosz sprzęgłowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maro
Motocyklista
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: POLICE
|
Wysłany: Czw 0:04, 17 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
No bardzo chętnie bym się na takie programowanko pisał. Jak będziesz coś wiedział daj znać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bajbus
A1
Dołączył: 18 Gru 2011
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Konstancin-Jeziorna
|
Wysłany: Pią 16:53, 18 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Byłem dzisiaj w ASO w Piasecznie zapytać się o handbary i przy okazji pogadałem odnośnie naszego problemu z dławieniem i prychaniem. Obstawiają czujnik położenia przepustnic, a moduł na ostatnim miejscu ale też możliwe. Nie chce robić nic na zapas i u siebie też bym chciał sprawdzić ten moduł. Tylko, że nie znam nikogo kto by dosiadał DLa. Jest tu może ktoś z warszawy i okolic, kto byłby tak miły i ustawił się ze mną na mały teścik ? (Aha maro, z czystej ciekawości zapytałem przy okazji o cenę modułu w ASO ... haha przerosło to moje najśmielsze oczekiwania - ok 5500 pln się ceni ^^ )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 17:04, 18 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Michał też sprawdził mi cenę modułu. 4900... Zawsze 6 stówek zostaje
Gdyby ktoś wymieniał ten czujnik, to niech się podzieli wrażeniami. Wydaje mi się to jednak mało prawdopodobnym trafieniem z tego względu, że problem jest bardzo powszechny i gdyby ktoś znalazł usterkę, która jest 'sprawcą', to już dawno byśmy o tym wiedzieli. Natomiast o PC głosy pojawiają się już od dawna.
Dodam jeszcze jedno - w zeszłym roku latałem DL'em (KLV) identycznym jak mój - z filtrem K&N, wydechami Two Brothers, ale dodatkowo z Power Commanderem i tamten nie prychał, nie dławił się, a od 3 tyś. obr szedł jak burza. Nie mogę tego uznać za 100% dowód, bo przejechałem może z 10-15 km i raczej nastawiałem się na sprawdzenie ile warte są dodatkowe koniki, niż czy prycha, czy nie . Znajomy z kolei nie skarżył się, żeby mój prychał...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maro
Motocyklista
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: POLICE
|
Wysłany: Pią 19:46, 18 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Wczoraj załozyłem moduł od K4 według numeracjii na module to to samo co w moim K5. Zakupiłem na Allegro za 250 zł. więc jestem sporo kasy do przodu .
Zrobiłem jazdę testową i ani razu nie prychnął i nie kichnął.
Mam nadzieję, że to to choć nie niczego jeszcze nie wykluczam. Chętnie bym poekspoerymentował na złocie może znajdzie się ktos chętny na chwilową podmianę modułu. Gdyby u kogoś znowu by zaczął kichać było by to potwierdzenie niemal 100% że w huja wali moduł.
Skąd oni w ASo takie ceny biorą, masakra jakaś.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez maro dnia Pią 19:51, 18 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 21:01, 18 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Maro, nie wiem jak testowałeś, ale upewnij się może w taki sposób, aby wziąć pasażera na tył i na 3-cim i 4-tym biegu spróbować trzymać ok 3700-3800 obr/min. Delikatnie poprzechodzić przez ten obszar i trochę go w nim potrzymać. No a z modułem to co? Czym mogą się różnić? Zestrojeniem mapy najwyżej, czyli nadal jesteśmy niejako w punkcie wyjścia, bo wszyscy nie wymienimy sobie modułów, a już na pewno nie na nowe
U mnie "cyka" nadal po synchronizacji przepustnic, ale raczej w sytuacji kiedy robię tzw. przegazówkę redukując bieg i obroty spadają poniżej 3 tyś. - wtedy potrafi się zadławić. Przedwczoraj specjalnie sprawdzałem.
Po synchronizacji ogólnie lepiej chodzi i równo trzyma obroty, ale prycha skubaniec nadal
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maro
Motocyklista
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: POLICE
|
Wysłany: Pią 21:36, 18 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Z pasażerem nie próbowałem ale mogę spróbować. Ja cały czas drąże z tym modułem bo tak mi to wyszło jak się kolesiem z K7 zamienielismy i u niego od razu na moim zgłupiał. Teraz na tym od K4 mam chwilowo spokój więc narazie tutaj upatruję przyczyny. Może te moduły po jakimś przebiegu po prostu zaczynają świrować sam nie wiem. Żeby chociaż w ASO mogli to jakoś sprawdzić a jak pytałem to powiedzieli że się nie da. Mogą mi zrobić diagnostykę kompyerową za 250 zeta. Ale juz dwa razy mi podłączali jakiegoś laptopa i błędów nie stwierdzili więc ki h... wodę mąci.,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bajbus
A1
Dołączył: 18 Gru 2011
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Konstancin-Jeziorna
|
Wysłany: Śro 10:06, 30 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Nie chciałem nic wcześniej pisać, żeby nie zapeszać ale myślę, że dobry zbiornik paliwa już wyjeździłem i nic się nie dzieje. Problem dławienia, prychania, strzelania jakby ręką odjął :] .
A zaczęło się od tego, że jakiś czas temu ktoś mi powiedział, żebym wyjął moduł i zobaczył czy żaden pin nie jest luźny, bo może to powodować właśnie jakieś zakłócenia przy pracy. Wszystko okazało się, że jest tak jak powinno być. Zapiąłem moduł i w drogę, zirytowany już, że nie znam źródła problemu. Ale nagle po operacji wyjęcia i włożenia na miejsce modułu, motocykl zaczął elegancko pracować :]. Zbiera się z niskich obrotów bez żadnego szarpania, nie rzuca już nim i nie strzela przy jednolitych obrotach i nie gaśnie podczas ruszania/ redukcji :].
Jedyne co mi przychodzi do głowy to albo że kostki nie były dopięte albo może jakiś paproch się dostał do środka i na którymś pinie były zakłócenia.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bajbus dnia Śro 10:07, 30 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 12:29, 30 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Bajbus napisał: | Nie chciałem nic wcześniej pisać, żeby nie zapeszać ale myślę, że dobry zbiornik paliwa już wyjeździłem i nic się nie dzieje. Problem dławienia, prychania, strzelania jakby ręką odjął :] (...) |
Mógłbyś może wstawić zdjęcie modułu? bo nawet nie wiem który to jest element i jak się do niego dobrać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bajbus
A1
Dołączył: 18 Gru 2011
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Konstancin-Jeziorna
|
Wysłany: Śro 14:03, 30 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
V-Told nie ma sprawy :] oto i moduł zapłonu :
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 16:54, 30 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Wielkie dzięki, Bajbus
Sprawdzę to na dniach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maro
Motocyklista
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: POLICE
|
Wysłany: Śro 19:33, 30 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Ja jak do tej pory jeżdzę na tym zakupionym od K4 i jak narazie też nie prycha. Zdarzyło mi się tylko, że raz mi strzelił na przygazówce podczas redukcji ale to nie to co miałem wczesniej.
Na dniach przerzucę się na mój stary modół i zobaczę co się będzie działo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 23:53, 01 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Jedna z kostek trochę odstawała i udało mi się ją docisnąć, ale to chyba tzw. wishful thinking, więc nie oczekuję po tym zbyt wiele. Wyjąłem też cały moduł - i na połączeniach wszystko gra. Zobaczymy. Może we wtorek uda się sprawdzić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jacek_m
A1
Dołączył: 24 Wrz 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 8:31, 02 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Witam.
Sprawa "cykania", czy strzelania w airboxa jest ogólnie znana. Na tym forum też Strzały powstają od "lewego powietrza". Trzeba sprawdzić wszystko co ma na to wpływ, od sławnej opaski na wężu idącym do airboxa do luźnych wtrysków. Nie wiem dlaczego jeszcze nikt Wam nie wytłumaczył i nie skierował do odpowiedniego tematu. Przeczytajcie temat podlinkowany poniżej a w szczególności post jakubadl100.
Miłej lektury.
http://www.vstromclub.fora.pl/usterki-i-awarie,45/strzlanie-we-filter-powietrza,2597-25.html
Jacek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gregorio
Motocyklista
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 499
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Sob 10:46, 02 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
jacek_m napisał: | Strzały powstają od "lewego powietrza". |
Strzały powstają również przy rozbieżności podciśnień w przepustnicach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maro
Motocyklista
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: POLICE
|
Wysłany: Nie 0:36, 03 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Jacek weź mi wytłumacz jakim cudem może się poluziwać wtryskiwacz. Ostatnio ściągałem cały zespół przepustnic i oglądałem sobie jak te wtryskiwacze są zamontowane i jakoś nie sądze aby mogły się w jakiś sposób poluzować.
Te słynne cykanie to jakaś wielka niewyjaśniona tajemnica, u każdego co innego pomaga to wyeliminować w mniejszym lub większym stopniu. U mnie narazie po wymianie modułu nic nie cyka i nie prycha.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lasooch
Motonita
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Nie 7:12, 03 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Pewnie nie chodziło o poluzowanie samego wtryskiwacza, tylko o poluzowanie się korpusu przepustnicy w króćcu ssącym, sam to kiedyś przerabiałem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 12:23, 03 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
maro napisał: | Jacek weź mi wytłumacz jakim cudem może się poluziwać wtryskiwacz. Ostatnio ściągałem cały zespół przepustnic i oglądałem sobie jak te wtryskiwacze są zamontowane i jakoś nie sądze aby mogły się w jakiś sposób poluzować.
Te słynne cykanie to jakaś wielka niewyjaśniona tajemnica, u każdego co innego pomaga to wyeliminować w mniejszym lub większym stopniu. U mnie narazie po wymianie modułu nic nie cyka i nie prycha. |
Zdecydowanie mogą się poluzować. U mnie są w porządku - sprawdzane przy ostatnim przeglądzie.
Co do lewego powietrza i opaski, to zdrowo musi wytrzęść maszynę, aby się poluzowała. U mnie się kiedyś poluzowała i nie dało się jechać, ciągle prychał i gasł - ale niezależnie od obrotów, biegu i sytuacji (przyspieszanie, stała prędkość itd.). Przejechałem się po wertepach i taki był efekt. Na ogół wystarczy zerknąć na opaskę z boku i zobaczyć czy gumowa nakładka się spod niej nie wysunęła, do tego nie trzeba nawet ściągać zbiornika. Chyba że opaska jest po prostu luźna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maro
Motocyklista
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: POLICE
|
Wysłany: Pon 10:55, 04 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Ale żeby nie wiem po jakich wertepach nie jechać to wtryskiwacze są tak zamocowane , że nie mają praktycznie żadnych szans na poluzowanie się.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 15:08, 04 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
maro napisał: | Ale żeby nie wiem po jakich wertepach nie jechać to wtryskiwacze są tak zamocowane , że nie mają praktycznie żadnych szans na poluzowanie się. |
Wtryski to raczej z innego powodu . Ja miałem na myśli luzującą się opaskę pod airboxem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kriszo
A2
Dołączył: 20 Lis 2010
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bronikowo/Krzemieniewo k. Leszna
|
Wysłany: Czw 18:10, 30 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Odświeżę temat dziś będę wykonywał synchronizację przepustnic i w związku z tym mam pytanie czy wyprowadzone wężyki pod siedzenie i oczywiście zaślepione mają jakieś znaczenie podczas późniejszej pracy.Synchronizacje zacznę oczywiście od wprowadzenia komputera w stan diagnostyczny jak to opisywał Roadrunner
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Czw 19:04, 30 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Wężyki oczywiście możesz sobie "wyciągnąć" pod siedzenie, tylko nie wiem jaki ma to sens skoro i tak do regulacji każdorazowo trzeba podnieść zbiornik. No i jeżeli już uprzesz się tak zrobić, to musisz poprowadzi wężyki tak, żeby nie przepaliły się o coś i nie rozłączyły, bo Ci kiedyś nagle moto zwariuje w najmniej oczekiwanym momencie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lasooch
Motonita
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Czw 19:28, 30 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Nie trzeba ściągać baku Wystarczy zdjąć boczne owiewki i da się wcisnąć rękę z maleńkim śrubokrętem pod bak, sprawdzone
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maro
Motocyklista
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: POLICE
|
Wysłany: Czw 20:26, 30 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Kriszo napisał: | Odświeżę temat dziś będę wykonywał synchronizację przepustnic i w związku z tym mam pytanie czy wyprowadzone wężyki pod siedzenie i oczywiście zaślepione mają jakieś znaczenie podczas późniejszej pracy.Synchronizacje zacznę oczywiście od wprowadzenia komputera w stan diagnostyczny jak to opisywał Roadrunner |
Mam wyprowadzone wężyki i nic się nie dzieje z nimi. U mnie synchro robił ASO Suzuki i podczas synchro nie wprowadzali kompa w tryb serwisowy a mechanik stwierdził że do synchro nie ma takiej potrzeby .
U mnie generalnie moto chodzi jak narazie bez żadnych kichań i prychań od momentu jak wymieniłem moduł zapłonowy na inny od K4 kupiony na allegro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kriszo
A2
Dołączył: 20 Lis 2010
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bronikowo/Krzemieniewo k. Leszna
|
Wysłany: Czw 21:48, 30 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Synchronizacja wykonana na elektronicznych wakuometrach moto po takim zabiegu dostaje nowego życia zupełnie inna praca silnika. Dziękuje za pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ciewek
A1
Dołączył: 07 Maj 2014
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Tczew
|
Wysłany: Śro 0:30, 07 Maj 2014 Temat postu: Strzały w airbox, brak mocy |
|
|
Cześć,
U mnie w DL1000K2 były zapchane wtryskiwacze. Po przedmuchaniu w odwrotną stronę jak ręką odjął.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|