|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
doski
A1
Dołączył: 23 Lis 2015
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 20:54, 20 Cze 2016 Temat postu: DL650: Spadające obroty |
|
|
Witam wszystkich, podczepieam sie pod temat.
A mianowicie mam v-strom 650 2008 rok. Kupilem go ok pol roku temu. I po pewnym czasie zaczely mi spadac za bardzo obroty podczas dojezdzania do swiatel itp. zdazalo sie tez ze zgasl. Z forum wyczytalem ze nalezy zaczas od synchronizacji przepustanic a jak nie pomoze to pewnie wadliwy TPS. Ale odziwo po jakims czasi mu przeszlo i chodzi jak trzeba. Ostanio zrobilem jednak synchro przepustnic, bardzo niewielka roznica byla, ale jak chcialem sprawdzic tps, wlaczylem dealer mode i kreska jest na srodku jak potrzeba ale po dodaniu gazu nie przeskakuje wyzej. Na 8tys go wkecilem i nic, dalej na srodku. Dodam ze moto chodzi ok.
Maial ktos moze podobna sytuacje? czy to znaczy ze moge juz zaczac szukac nowego tps ?
Admin: wydzielone do nowego wątku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
centrino
Motocyklista
Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: DLU
|
Wysłany: Pon 21:40, 20 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
No coś z tym TPS`em jest nie halo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
doski
A1
Dołączył: 23 Lis 2015
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 12:50, 21 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Te tps sa takie same we wszystkich modelach? Z 2005 roku bedzie pasowal? Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przemko81
Motocyklista
Dołączył: 26 Sie 2012
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Reda
|
Wysłany: Nie 21:09, 26 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Na bank Tps w zeszłym roku przerabiałem to samo, gasł przy zmianie biegów, jak wbijałem luz i nie było to regularne. Najlepiej podmienić i sprawdzić na innym bo mojego badali w serwisie i nic nie wskazywało że jest coś nie tak, mechanicznie i po sprawdzeniu na oporność było ok a po przełożeniu z innego problem zniknął.
Niestety koszt nowego to 350 zł ale przynajmniej jeździsz bez nerwów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|