Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

chłodnica

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 18:05, 28 Lip 2008    Temat postu: chłodnica

Szanowni. Po solidnym rozgrzaniu motocykla,podnosi mi się poziom płynu w zbiorniku wyrównującym chłodnicy... Wczoraj,po przejechaniu jakichś 100km płyn mi wręcz wykipiał-kiedy już stanąłem i zgasiłem silnik... Przy czym wskażnik temperatury w czasie jazdy nie informował o przegrzaniu.Ktoś może tak miał i wie w czym problem?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtala
A2



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pon 18:28, 28 Lip 2008    Temat postu:

Podobne problemy miałem kiedyś w Hondzie. Wtedy okazało się, że powodem jest uszkodzony termostat. I co ciekawe był cały czas otwarty. Układ ciśnieniowy nie pracował jak trzeba, a wentylator i tak nie wyrabiał z chłodzeniem. Po wyłączeniu nadmiar płynu wylatywał wężykiem przelewowym ze zbiorniczka. Zacznij od wykonania próby. Przejedz się kawałek, a po jeździe nie wyłączaj moto i sprawdz kiedy i jak często załącza się wentylator.

powodzenia


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vpawel
Motonita



Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 659
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Pruszków

PostWysłany: Wto 20:16, 29 Lip 2008    Temat postu:

Po nagrzaniu silnika do temp pracy normalne jest,że poziom płynu w zbiorniczku się zwiększa.Jeśli chodzi o wykipienie to jesli odkręcisz korek od zbiorniczka z gorącym płynem to normalne,że ci wykipi . Nie napisałeś jaki masz poziom płynu przy gorącym silniku,nie napisałeś czy włącza ci sie wentylator.W 1000-cu wiatrak startuje przy 3 kreskach a 2 to normalna temperatura. W 650 o 1 kreske wyżej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 15:24, 31 Lip 2008    Temat postu:

Normalne jest i owszem,że poziom płynu zwiększa się powiedzmy o 1,no 2cm. Ale do korka to już raczej przesada... A korka nie wyjmowałem przy gorącym silniku. "...bo taka głupia to ja już nie jestem..." jak było w popularnej piosence. płyn wykipiał przez wężyk,przy zatkanym zbiorniku wyrównawczym-korkiem jak Pambu przykazał. A poziom płynu przy gorącym silniku-trudno określić-bo wzrasta do wykipienia jak tylko się zatrzymam.Wentylator oczywiście działa.Włączając się przy 3 kreskach.
Zabawne jest to,że moto ma tylko 12 000km przebiegu,nie był bity,szlifnięty, żadnej wywrotki. Więc to chyba trochę zbyt wcześnie na podobne usterki. Zanosi się na to,że po naprawie "pójdzie do Żyda"...
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Coliniak
Motonita



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere

PostWysłany: Pią 14:41, 01 Sie 2008    Temat postu:

nawet jak naprawisz i sprzedaz a potem kupisz nowy to i tak nie bedziesz mial gwarancji, ze nastepny bedzie bezawaryjny Very Happy

moze tylko wystaczy wymienic termostat i wszystko wroci do normy - pewnie to taka swoista proba Laughing

chyba zbyt latwo sie poddajesz...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pią 18:23, 01 Sie 2008    Temat postu:

Dobrze,że cholerstwo nie wystawiło mnie na tę próbę 1000 km od domu...
A suzuki kupiłem min. po to,żeby lać paliwo i latać a nie zastanawiać się po
12 000km,czy jeśli leje się z dołu taka zielona ciecz to normalne Very Happy
Od zawsze miałem tak,że albo coś było super albo już tego nie chciałem.
Dlatego nigdy nie miałem fiata i dlatego nie kupiłem, na ten przykład, ducati-choć wygląda czadowo,niemal w każdym modelu.
Wiem,że to może być bzdura-a na pewno będę wiedział jak mój mechanik będzie miał czas i dla mnie... Na tą chwilę mam niesmak.Zwłaszcza,że sezon zapie...la i pewnie na mnie nie zaczeka...
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin