|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fax
A1
Dołączył: 05 Sty 2019
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Nie 22:33, 06 Sty 2019 Temat postu: Wymiana przelacznika |
|
|
hej chce zmienic przelacznik prawy.mam bez zalaczania swiatel i chce zmianic na taki w ktorym sam moge zalaczyc lub ewentualnie wylaczyc swiatla. czy ktos juz zmienial? chce wiedziec czy jest to kwestia zmiany i podlaczenia kostek czy trzeba cos przerobic. prosze o info
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szary1977
A2
Dołączył: 14 Maj 2017
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Krupski Młyn
|
Wysłany: Czw 18:31, 10 Sty 2019 Temat postu: |
|
|
Pewnie będziesz miał coś do przerobienia zobacz po schemacie elektryki twojego DL i "starszego" DL wtedy będziesz wiedział dokładnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mikee86
Motocyklista
Dołączył: 22 Wrz 2014
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Radom
|
Wysłany: Czw 20:01, 10 Sty 2019 Temat postu: |
|
|
Taki sposób włączania świateł w motocyklu jest uwarunkowany przepisami. Chyba od 2004 roku światła miały zapalać się po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon. Więc twoje przeróbki trochę mijają się z przepisami i w razie W (w najgorszym przypadku dzwona), jak ktoś się dopatrzy takiej przeróbki to możesz mieć problemy. Niech się jeszcze wypowie ktoś bardziej obeznany w temacie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
odyniec
Motonita
Dołączył: 19 Sie 2015
Posty: 631
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: Pią 10:40, 11 Sty 2019 Temat postu: Re: Wymiana przelacznika |
|
|
fax napisał: | hej chce zmienic przelacznik prawy.mam bez zalaczania swiatel i chce zmianic na taki w ktorym sam moge zalaczyc lub ewentualnie wylaczyc swiatla. czy ktos juz zmienial? chce wiedziec czy jest to kwestia zmiany i podlaczenia kostek czy trzeba cos przerobic. prosze o info |
to to fajnie, a czym jeździsz?
ps. coś ci polskie znaki nie działają?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Pią 11:19, 11 Sty 2019 Temat postu: |
|
|
mikee86 napisał: | Taki sposób włączania świateł w motocyklu jest uwarunkowany przepisami. Chyba od 2004 roku światła miały zapalać się po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon. Więc twoje przeróbki trochę mijają się z przepisami i w razie W (w najgorszym przypadku dzwona), jak ktoś się dopatrzy takiej przeróbki to możesz mieć problemy. Niech się jeszcze wypowie ktoś bardziej obeznany w temacie |
Chyba nie do końca jest tak, jak piszesz... U mnie w Tigerze po przekręceniu kluczyka zapala się tylko pozycyjne, a mijania włączają się dopiero po uruchomieniu silnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mikee86
Motocyklista
Dołączył: 22 Wrz 2014
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Radom
|
Wysłany: Pią 11:48, 11 Sty 2019 Temat postu: |
|
|
@biblo, może akurat w tigerach jest inaczej. Zaznaczyłem też żeby wypowiedział się ktoś, kto ma większą wiedzę w tym temacie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Pią 13:25, 11 Sty 2019 Temat postu: |
|
|
Że niby Tigery obowiązuje inna homologacja??? Bzdura...
Przepisy homologacyjne dla wszystkich jednośladów są jednakowe, tak więc skoro Tiger ma rozwiązanie opisane powyżej, to jest to dopuszczalne...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
staszek_s
Motonita
Dołączył: 06 Wrz 2015
Posty: 803
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Radlin, Śląsk
|
Wysłany: Pią 16:07, 11 Sty 2019 Temat postu: |
|
|
Nie wiem jak jest w przepisach ale jest delikatna różnica między włączaniem ręcznie świateł a włączaniem automatycznie po uruchomieniu silnika - to drugie to jednak automat.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
odyniec
Motonita
Dołączył: 19 Sie 2015
Posty: 631
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: Pią 16:28, 11 Sty 2019 Temat postu: |
|
|
staszek_s napisał: | Nie wiem jak jest w przepisach ale jest delikatna różnica między włączaniem ręcznie świateł a włączaniem automatycznie po uruchomieniu silnika - to drugie to jednak automat. |
Jaka różnica?
Dwa różne rozwiązania, każde z nich ma swoje wady i zalety.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
staszek_s
Motonita
Dołączył: 06 Wrz 2015
Posty: 803
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Radlin, Śląsk
|
Wysłany: Pią 16:43, 11 Sty 2019 Temat postu: |
|
|
Sam sobie odpowiedziałeś
Ja miałem na myśli przepisy, być może (ale nie wiem tego) dopuszczone jest włączanie automatyczne z opóźnieniem a nie jest dopuszczone włączanie ręczne, warto by było sprawdzić zanim się przerobi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Pią 17:40, 11 Sty 2019 Temat postu: |
|
|
Dopiero od 1 stycznia 2016 r. obowiązują przepisy wymagające, aby każdy nowo rejestrowany jednoślad był wyposażony w automatyczny włącznik świateł po uruchomieniu silnika. Wcześniej nie było to wymagane...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Sob 10:37, 12 Sty 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mikee86
Motocyklista
Dołączył: 22 Wrz 2014
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Radom
|
Wysłany: Pią 21:23, 11 Sty 2019 Temat postu: |
|
|
@biblo, nie napisałem że tigery mają inną homologację. Chodziło mi o sposób załączania świateł. U was są po przekręceniu zapłonu postojowki a u mnie są mijania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Suszny
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie
|
Wysłany: Pią 22:50, 11 Sty 2019 Temat postu: |
|
|
Fax powiedz jeszcze czy wyłączanie świateł jest ci potrzebne, bo masz zamiar jeździć bez światel, lub chcesz cichaczem przemknąć koło sąsiada? Czy może chodzi ci o to żeby światła nie zapalały sie od razu po przekręceniu stacyjki?
Jest to ważne, bo jeśli wyłącznik potrzebujesz dla tej ostatniej czynności to jest wiele innych tańszych i ciekawych rozwiązań.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szary1977
A2
Dołączył: 14 Maj 2017
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Krupski Młyn
|
Wysłany: Sob 1:03, 12 Sty 2019 Temat postu: |
|
|
biblo napisał: | mikee86 napisał: | Taki sposób włączania świateł w motocyklu jest uwarunkowany przepisami. Chyba od 2004 roku światła miały zapalać się po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon. Więc twoje przeróbki trochę mijają się z przepisami i w razie W (w najgorszym przypadku dzwona), jak ktoś się dopatrzy takiej przeróbki to możesz mieć problemy. Niech się jeszcze wypowie ktoś bardziej obeznany w temacie |
Chyba nie do końca jest tak, jak piszesz... U mnie w Tigerze po przekręceniu kluczyka zapala się tylko pozycyjne, a mijania włączają się dopiero po uruchomieniu silnika. |
Według mnie nie ma różnicy czy jednoślad czy dwuślad wymogi unijne, ja w astrze z 2016 to po uruchomieniu silnika uruchamiają się postojówki " pozycyjne" a dopiero po zmierzchu włączają się mijania.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez szary1977 dnia Sob 1:12, 12 Sty 2019, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Sob 10:36, 12 Sty 2019 Temat postu: |
|
|
szary1977 napisał: |
Według mnie nie ma różnicy czy jednoślad czy dwuślad wymogi unijne, ja w astrze z 2016 to po uruchomieniu silnika uruchamiają się postojówki " pozycyjne" a dopiero po zmierzchu włączają się mijania. |
Możesz wyjaśnić, co wnosi do tematu Twój post???
Jak odpalisz auto, to włączają Ci się wymagane światła do jazdy dziennej (a nie "postojówki pozycyjne"). A mijania mogą pracować w trybie automatycznym (same się włączają np. po zmierzchu lub w tunelu), ale musi być też tryb manualny... Taka automatyka jest dodatkowym bajerem, a nie jakimś wymogiem homologacji...
BTW:: moim zdaniem nie ma co dalej prowadzić tych dywagacji i domyślać się "co poeta miał na myśli"... Tak, jak zauważył odyniec i Suszny potrzeba trochę więcej informacji od autora wątku, żeby udzielić mu jakiejś sensownej rady...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Sob 10:43, 12 Sty 2019, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szary1977
A2
Dołączył: 14 Maj 2017
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Krupski Młyn
|
Wysłany: Nie 1:22, 13 Sty 2019 Temat postu: |
|
|
Miałem to na myśli że zarówno w autach jak i motocyklach po uruchomieniu silnika zapalają się światła pozycyjne które są zarazem światłami do jazdy dziennej, a że zapalają się dodatkowo światła mijania to fakt że to dodatkowy bajer. Bardziej mi się rozchodziło o te automatycznie zapalane światła do jazdy dziennej.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez szary1977 dnia Nie 11:50, 13 Sty 2019, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Nie 12:20, 13 Sty 2019 Temat postu: |
|
|
szary1977 napisał: | Miałem to na myśli że zarówno w autach jak i motocyklach po uruchomieniu silnika zapalają się światła pozycyjne które są zarazem światłami do jazdy dziennej, a że zapalają się dodatkowo światła mijania to fakt że to dodatkowy bajer. Bardziej mi się rozchodziło o te automatycznie zapalanie świateł do jazdy dziennej. |
Stary, coś mieszasz... Światła pozycyjne, to światła pozycyjne (są z przodu i z tyłu pojazdu), a światła do jazdy dziennej, to światła do jazdy dziennej (są tylko z przodu).
W motocyklach od bardzo dawna - zanim pojawiło się coś takiego, jak światła do jazdy dziennej w samochodach - jest obowiązek jazdy na światłach całą dobę. W starszych motocyklach nic nie włączało się automatycznie, tylko kierowca przed rozpoczęciem jazdy miał obowiązek odpalić światła mijania (a z nimi często włączały się pozycyjne przednie). Do dyspozycji miał włącznik świateł i do wyboru pozycje: wszystkie światła wyłączone/włączone światła pozycyjne/włączone światła mijania + przełącznik mijania/długie.
Po pewnym czasie, ale też dawno, producenci jednośladów zaczęli wprowadzać samoczynne włączanie się świateł mijania po przekręceniu kluczyka. Z motocykla zniknął wyłącznik świateł i nie można było ich całkiem wyłączyć. Wadą tego rozwiązania jest to, że światła ciągną prąd z aku jeszcze zanim alternator rozpocznie ładowanie. A że chociażby w takim DL-u tych świateł jest sporo (dwie duże żarówki z przodu + małe z tyłu), to łatwo było rozładować akumulator (jak za długo czekałeś z naciśnięciem starteru, albo był problem z odpaleniem silnika, albo po prostu wyłączyłeś moto kill switchem i zapomniałeś przekręcić kluczyk na OFF). Taki system odpalania świateł miałem w swoim V-Stromie z 2007 r.
No i jak w motocyklach zaczęło się pojawiać więcej elektroniki, to ktoś w końcu wymyślił, żeby światła włączały się nie po przekręceniu kluczyka, tylko dopiero po uruchomieniu silnika. To likwidowało wspomniane wcześniej bolączki. Tu również nie ma już wyłącznika pozwalającego całkowicie wyłączyć światła.
W ostatnich latach, przy okazji pojawienia się różnych bajeranckich świateł (jak chociażby w GS-ie) niektóre moto są wyposażane w światła do jazdy dziennej, ale jest to dodatkowe - nie wymagane przez homologacje - wyposażenie. I też włączają się po uruchomieniu silnika...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Pon 20:41, 14 Sty 2019, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mikee86
Motocyklista
Dołączył: 22 Wrz 2014
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Radom
|
Wysłany: Nie 13:49, 13 Sty 2019 Temat postu: |
|
|
Biblo dobrze prawisz w ostatnim poście, polać Ci. Właśnie o to dokładnie mi chodziło z tymi światłami w DLach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szary1977
A2
Dołączył: 14 Maj 2017
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Krupski Młyn
|
Wysłany: Pon 9:01, 14 Sty 2019 Temat postu: |
|
|
Biblo chodzi mi o to że w niektórych autach światła do jazdy dziennej są te same co postojowe przednie tak już robi wiele producentów aut np. Opel, BMW, Daf, Volvo.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez szary1977 dnia Pon 9:10, 14 Sty 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zolw_Danziger
Maniak motocyklowy
Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 1346
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pon 20:15, 14 Sty 2019 Temat postu: |
|
|
Szary!
Mnie się zdaje, że próbujesz z uporem maniaka opisać działanie świateł w pojazdach 4-kołowych... a mamy tu Forum jednośladów, hmn!
Ale Herr Biblo napisał i opisał dokładnie oraz sprecyzował jak powinny działać światła w motocyklach i od kiedy obowiązuje przepis natychmiastowego włączenia świateł mijania po uruchomieniu motocykla (nie koniecznie odpaleniu jego silnika)!!!
Biblo dobrze prawi!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szary1977
A2
Dołączył: 14 Maj 2017
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Krupski Młyn
|
Wysłany: Pon 22:39, 14 Sty 2019 Temat postu: |
|
|
Nie do końca tylko 4-kołowcach bo BMW też ma taki sam system w motocyklach bo widziałem to na własne oczy u kumpla w BMW K 1600 i jeszcze też widziałem w innych motocyklach które widziałem za granicami kraju. I nie twierdzę że biblio nie ma rację bo ma słuszna rację tylko ja poprawiam się z moimi opisami (o co mi chodzi).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez szary1977 dnia Pon 23:06, 14 Sty 2019, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fax
A1
Dołączył: 05 Sty 2019
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Wto 22:19, 15 Sty 2019 Temat postu: |
|
|
Hej przelacznik kupilem , jak sie troszke rozciepli to dam znac czy wystarczylo tylko zmienic przelacznik i podpiac kostke. Kolega pytal po co mi to, taki kaprys sam chce zadecydowac czy maja swiecic czy nie:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Suszny
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie
|
Wysłany: Pon 12:12, 28 Sty 2019 Temat postu: |
|
|
Nie jestem do końca pewny, ale wydaje mi się że jazda bez świateł może odbić się negatywnie na alternatorze lub regulatorze napięcia. Obciążenie żarówek jednak jest znaczne, jeśli je wyłączysz ten prąd gdzieś się będzie musiał rozejść.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
odyniec
Motonita
Dołączył: 19 Sie 2015
Posty: 631
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: Wto 10:48, 29 Sty 2019 Temat postu: |
|
|
Suszny napisał: | Nie jestem do końca pewny, ale wydaje mi się że jazda bez świateł może odbić się negatywnie na alternatorze lub regulatorze napięcia. Obciążenie żarówek jednak jest znaczne, jeśli je wyłączysz ten prąd gdzieś się będzie musiał rozejść. | to jest zadanie regulatora napięcia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fryderyk
A2
Dołączył: 10 Paź 2015
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 17:54, 06 Lut 2019 Temat postu: |
|
|
odyniec napisał: | to jest zadanie regulatora napięcia. |
Owszem. Ale w DL-u, podobnie jak w większości motocykli, alternator ma inną budowę niż w większości współczesnych samochodów, podobnie jak regulator napięcia. Alternator zawsze pracuje na pełnej mocy i produkuje tyle energii elektrycznej, ile da radę. Z kolei zadaniem regulatora napięcia jest "utylizacja" nadmiarowej (w danej chwili) energii tak, aby napięcie w instalacji elektrycznej nie przekraczało określonej granicy. Zatem im mniejsze obciążenie instalacji elektrycznej (vide brak włączonych świateł), tym większe obciążenie i nagrzewanie się regulatora napięcia. Idąc dalej... Producent projektując motocykl prawdopodobnie wziął pod uwagę fakt, że światła włączają się automatycznie, a co za tym idzie obciążają instalację zawsze, kiedy pracuje silnik. W związku z tym regulator napięcia może być przystosowany do pracy z włączonymi światłami, ewentualnie przez ograniczony czas z włączoną jedną lampą (przepalona żarówka), natomiast niekoniecznie musi sobie dawać radę w sytuacji, kiedy obie lampy są wyłączone.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
odyniec
Motonita
Dołączył: 19 Sie 2015
Posty: 631
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: Czw 10:23, 07 Lut 2019 Temat postu: |
|
|
Fryderyk napisał: | W związku z tym regulator napięcia może być przystosowany do pracy z włączonymi światłami, ewentualnie przez ograniczony czas z włączoną jedną lampą (przepalona żarówka), natomiast niekoniecznie musi sobie dawać radę w sytuacji, kiedy obie lampy są wyłączone. |
I tak i nie.
O ile w Suzuki Vstrom regulator bez problemu da rade ze względu na umiejscowienie i konstrukcję,
O tyle większość motocykli Hondy ma właśnie problem z nadmiarem energii, położeniem i chłodzeniem.
Reasumując w Vstromach nie ma o co się bać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fino
A2
Dołączył: 26 Lis 2012
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: KRK
|
Wysłany: Nie 21:30, 10 Lut 2019 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
tu narysowałem schemacik jak takie światła zmodyfikować- też planowałem. NIe znoszę dodawać zdjęć przez hosting, więc do ściągnięcia za free opis
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|