|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Remigiusz
Motocyklista
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 461
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chester
|
Wysłany: Śro 12:52, 02 Sie 2023 Temat postu: Układ wydechowy. |
|
|
Witajcie,czy ktoś z was posiadający model DL1000 z płaskim wydechem pod silnikiem zmieniał jego na przelotową zwykłą rureczkę ? Lub czy ktoś zmieniał „cały” układ wydechowy w tym motocyklu?Wiele pytań mam odnośnie tej zmiany począwszy od wysokości wydechu pod silnikiem do ziemi-dźwięku czy samej pracy i osiągów silnika.
P.s
Ten kto nie widział będzie w sztosie ze coś takiego wyprodukowali- płaska żaba (mniemam chodzi o euro itp.itd)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chrzanek
Motonita
Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 719
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 12:07, 08 Sie 2023 Temat postu: |
|
|
Cześć.
Ponieważ dotknął mnie problem wielu DL 1000 posiadających zawór EXUP (zatarł się, przestał pracowac i pojawiał się błąd FI na wyświetlaczu), w miejsce seryjnego kolektora, założyłem element firmy DOMINATOR, dokładnie taki:
[link widoczny dla zalogowanych]
dodatkowo zamontowałem emulator zaworu EXUP firmy HealTech ESE-S05 , taki:
[link widoczny dla zalogowanych]
Motocykl działa tak samo jak działał, w mojej ocenie ma taką samą dynamikę - choć to jest subiektywne, pali tyle samo (tu już liczby wskazują), nie ma ani "czkawki" ani jakiś zakresów obrotów w których działo by się coś innego niż na serii.
Docelowo chciałbym zrobić remap (strojenie) bo zazwyczaj po tego typu modyfikacjach można ugrać kilka KM. Przekroje sa z pewnością lepsze niz na serii, no i jak widać kolektor jest zdecydowanie bardziej "równoodległosciowy" niż seryjny, co jest korzystne z punktu widzenia zjawisk falowych które mają miejsce w wydechu.
Czy warto? Dla mnie warto bo nie chciałem mieć EXUP'a który w mojej ocenie jest zbędnym i zawodnym elementem w niezawodnym modelu. Na brak mocy nie narzekałem i nie narzekam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Remigiusz
Motocyklista
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 461
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chester
|
Wysłany: Wto 16:17, 08 Sie 2023 Temat postu: |
|
|
Ooo dzięki WIELKIE - oto mi chodziło!! Wszystko pięknie i ładnie i do jazdy po krainach gdzie nie zawracają dupy eko katalizatory i inne bzdury to tak ale jeśli chodzi o jazdę w cywilizowanych krainach będzie ciężko.Szkocja którą często odwiedzam zainstalowała systemy sprawdzania spalin indywidualnie pojazdów na trasie 🤬a do większych miast ciężko się wjeżdża na czystych wydechach bez katów ..Zazdroszczę tobie takiej zmiany (aż takiej ) myślałem tylko o większym przelocie pod wydechem.Co do mapowania - tak trzeba zawsze pogrzebać i wsadzić na hamownie i sprzęt uczłowieczyć.
P.s po wymianie filtra na K&N zawsze silniczek lepiej oddycha (mała rzecz a cieszy)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|