|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MarGo80
A2
Dołączył: 29 Wrz 2012
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 22:59, 17 Lut 2013 Temat postu: Stalowe obręcze w kołach do DLa 2012 |
|
|
Tak sobie dumam, że fajnie by było pojechać na Dlu L2 gdzieś na wschód (gdzie ostatnio meteoryty niebo rozświetlają). Generealnie bardzie off-road.
I jak wszyscy dobrze wiemy, nie ma nic lepszego do takich wypraw jak klasyczne stalowe koła. Nowy dl ma alusy.
Czy ktoś wie, czy można dopasować koła na szprychach ze stalowymi obręczami do Dla 2012?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 0:20, 18 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Szprychowe koła oczywiście można sobie założyć:
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez V-Told dnia Pon 0:20, 18 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maro
Motocyklista
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: POLICE
|
Wysłany: Pon 0:48, 18 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
W tym 1000 to cała zawiecha z przodu jest jakaś bajerancka na upside down.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lasooch
Motonita
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Pon 1:22, 18 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
No, przód WP48 przeszczepiony od rudzielca LC8
Nie wiem tylko czy jest sens wkładać do turystycznego motocykla koła enduro... Zawieszenie, waga i prześwit niezależnie od kół raczej nie pozwolą zaszaleć w terenie
A z tymi stalowymi obręczami to bym się nie rozpędzał WSK, simson, MZ, tam były stalowe obręcze Większość motocykli enduro ma jednak w szprychowanych kołach aluminiowe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Woytec
Motocyklista
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 338
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Pon 16:18, 18 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
małe sprostowanie w motocyklach MZ stosowane były oryginalnie obręcze aluminiowe mówię o modelach ES, TS
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gregdobrynin
Motocyklista
Dołączył: 14 Cze 2011
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Oxford, UK
|
Wysłany: Pon 16:52, 18 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
No ciekawa opcja.
Tak sie tylko zastanawiam, ze jesli bedziesz juz jechal w tak ciezkim terenie (rozumiem z dosc znaczna predkoscia), ze obawiasz sie, ze alusy moga nie wytrzymac przy wjechaniu w jakas wieksza przeszkode, to ja bym raczej oczekiwal, ze predzej zawieszenie nie wytrzyma (w sensie malego skoku) i skonczysz z silnikiem w ulkadzie boxer, zamiast oryginalnego V... (nawet majac plyte silnikowa).
Z tego co zauwazylem przy jezdzie w terenie z duzym zaladowaniem, to problemem byl raczej niski przeswit i dobijanie zawieszenia niz same aluminiowe obrecze. Wydaje mi sie, ze przez male predkosci, spowodowane niskim przeswitem, ciezko by bylo rozwalic fele. Ale moze sie nie znam.
Pozdrowienia, Greg
EDIT: Jak zwykle nie doczytalem do konca watku i juz bazgrnalem komentarz, ktory powiela spostrzezenia lasoocha.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez gregdobrynin dnia Pon 16:53, 18 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MarGo80
A2
Dołączył: 29 Wrz 2012
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 18:03, 18 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
A jak zapatrujecie się na wytrzymałość zawieszenia w v-stromach (tylko bez komerchy) w przypadku długoterminowej jazdy po drogach gruntowych. Nie mówię tu o dziurach 30 cm, ale nieustających drogach szutrowych i gruntowych
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gregdobrynin
Motocyklista
Dołączył: 14 Cze 2011
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Oxford, UK
|
Wysłany: Pon 18:13, 18 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Zawieszenie przednie wymienilem pierwsze, na sprezyny Wilbers. Jak wyjmowalem oryginalne po jakis 40 000 km, to jedna sprezyna byla krotsza od drugiej. Po 60 000 km tylnY zawias tez juz sie powoli konczyl. Przy jezdzie w terenie i do tego jeszcze z bagazem, szybciej sie jakos zuzyl.
Generalnie na szutrach i lekkich wyboistych drogach, to DL650 spisywal sie bardzo dobrze. Oczywiscie na oponach typu kostka. Na kamienistym off-roadzie w Pirenejach czy w gorach w Albani, to juz byla typowa wolna pryepychanka, zeby tylko za mocno nie uderzyc spodem (co i tak sie nie udalo i caly czas musialem prostowac plyte, ktora przygniatala przewody olejowe - mialem zamontowana relokacje chlodnicy oleju TT). Ale koniec koncow, wolniej lub szybciej, V-strom wjechal (prawie) wszedzie, gdzie chcialem wjechac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|