|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 22:31, 18 Gru 2011 Temat postu: ModyfikaNcja zawiasu:) |
|
|
Widelec kupiłem, teraz jeszcze trochę czasu i gotówki. Może co z tego wyjdzie
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez konra.dzik dnia Pon 11:20, 19 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Pon 1:09, 19 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Nooo, jestem pod wrażeniem! Ale nie lepiej było poszukać jakiegoś upsidedown razem z półkami?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 11:23, 19 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Też o tym myślałem, w zasadzie to od tego się zaczęło, jednak sam widelec kosztuje duuużo, do tego ma dużo za dużo skoku i pozostaje wpasowanie przedniego koła między lagi, dorabianie adapterów do zacisków itd. Po mojemu kupa kasy i uzależnienie od zakładów które miały by te części podorabiać.
Do tego dochodzi fuckt, że powyższa modyfikancja jest tak prosta, że w każdej chwili można powrócić do całkiem seryjnego wyglądu.
Co do podnoszenia tyłu to na razie zamówię kości u Letko, nie wiem jeszcze tylko jakie. Ponoć takie które podniosą o 2-3cm tył. Potem poszperam i znajdę inny amor.
Z tego co kolega w linku piszę wychodzi z przodu jakieś 185mm skoku i 210mm prześwitu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez konra.dzik dnia Pon 11:23, 19 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Pon 12:08, 19 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Mi nie tyle chodziłoby o zwiększenie skoku/prześwitu co o lepsze amortyzatory/możliwość regulacji. Na jebju de był kompletny przód upsidedown z półkami od KTM-a bodajże, a na osobnej aukcji tego samego sprzedawcy 19" szprychowane koło razem z tarczami, cena za wszystko ok. 500€. Z tego co widziałem nie było zacisków, ale ich dokupienie to ew. kolejne 50-100€ a można trafić sporo taniej. W takim układzie masz najlepsze chyba zawieszenie jakie może być za bardzo rozsądną kasę, a dodatkowo większy skok i prześwit w gratisie
EDIT:
To co Ci zostanie wystawisz na alledrogo i pójdzi jak ciepłe bułeczki, bo przody są poszukiwane, w ten sposób zwróci Ci się część poniesionych kosztów...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Pon 12:12, 19 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 17:44, 19 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Wystawiać na allegro nie będę bo chcę mieć zapas na wszelki wypadek, a i powiedzmy przy sprzedaży moto jest łatwiej- wszystkie graty mam to można zrobić downgrade
Wiadomo że USD byłby lepszy ale 8"(lub więcej) skoku i może inny rozstaw lag...
Mogę mieć problem z ew opuszczeniem moto na lagach, bo te USD mają czasem cieniowane górne golenie. A może sie czepiam
Pomysł z podmianką lag z DRki wydaje mi się najbardziej bezpieczny i dosyć szybki. Za widelec zapłaciłem 300zł z przesyłką.
Dłuższe przewody hamulcowe od trójnika do zacisków tylko + sprężyny to ok 600zł i podwyższenie kierownicy, powiedzmy 100zł. Razem 1000zł + skrzynka warki.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez konra.dzik dnia Pon 17:46, 19 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Pon 18:06, 19 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
konra.dzik napisał: | Wystawiać na allegro nie będę bo chcę mieć zapas na wszelki wypadek, a i powiedzmy przy sprzedaży moto jest łatwiej- wszystkie graty mam to można zrobić downgrade
Wiadomo że USD byłby lepszy ale 8"(lub więcej) skoku i może inny rozstaw lag...
Mogę mieć problem z ew opuszczeniem moto na lagach, bo te USD mają czasem cieniowane górne golenie. A może sie czepiam
Pomysł z podmianką lag z DRki wydaje mi się najbardziej bezpieczny i dosyć szybki. Za widelec zapłaciłem 300zł z przesyłką.
Dłuższe przewody hamulcowe od trójnika do zacisków tylko + sprężyny to ok 600zł i podwyższenie kierownicy, powiedzmy 100zł. Razem 1000zł + skrzynka warki. |
No skoro tak to jasne, masz rację... Tylko tą Warkę to nie na raz, bo pomylisz tył z przodem i zastanów się czy nie lepiej lubelską Perłę, jak by nie było bardziej "treściwa"...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kret
Motocyklista
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 19:18, 19 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
hm..fajny pomysł..mnie strasznie męczy przedni zawias w sztormiaku..zastanawiałem się nad progresami (jeszcze nie wiem które) jako opcja budżetowa i łatwiejsza do przeprowadzenia..albo właśnie wymiana całości + sprężyny, z czym pewnie będzie więcej zabawy.. więc chętnie zobaczę co z tego wynalazku wyjdzie i jakie będą efekty może bym wtedy był chętny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiek87
A1
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 20:54, 06 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Na allegro widzę tylko sprężyny hyperpro, dosyć drogie, ponad 500 stówek, sam z chęcią wymieniłbym u siebie na progresy ale cena poraża, czy są jakieś inne dostępne w PL ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Pią 21:27, 06 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
krzysiek87 napisał: | Na allegro widzę tylko sprężyny hyperpro, dosyć drogie, ponad 500 stówek, sam z chęcią wymieniłbym u siebie na progresy ale cena poraża, czy są jakieś inne dostępne w PL ? |
Wilbers
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kret
Motocyklista
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 15:21, 08 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
a jakieś za/przeciw jeśli chodzi o Hyperpro/Wilbersy/Wirthy..bo różnią się ceną to na pewno, ale czy czymś istotnym jeśli chodzi o jakość/właściwości? w wątku o progresach jakoś nie widzę takich informacji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Nie 16:25, 08 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
kret napisał: | a jakieś za/przeciw jeśli chodzi o Hyperpro/Wilbersy/Wirthy..bo różnią się ceną to na pewno, ale czy czymś istotnym jeśli chodzi o jakość/właściwości? w wątku o progresach jakoś nie widzę takich informacji |
Jest jeszcze Ohlins, WhitePower i Showa...
Moim zdaniem nie. Pewnie jakieś laboratoryjne testy wykazały by jakieś tam różnice między tymi a tymi, ale w takim zakresie w jakim my wykorzystujemy nasze zawieszenia, nie mają one żadnego znaczenia.
Amortyzatory kazdej z tych firm sa i tak o niebo lepsze niż te które mamy "w standardzie"...
Z całą pewnością natomiast Ohlins i WhitePower będą najdroższe z całej stawki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Pon 10:36, 09 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Raczej marna szansa, żeby ktoś napisał porównanie progresów Hyperpro, Wilbers, Wirth, Ohlins bo nawet na naszym gadżeciarskim forum nie ma chyba świra, który najpierw by kupił do DL-a Hyperpro, potem wyrzucił i zmienił na Wilbersy, po pół roku założył Wirth itd.
Czy warto progresy? Moim zdaniem warto nawet za 500, ale taka zmiana nie umywa się nawet do modyfikacji zawieszenia którą tutaj proponuje konra.dzik... BTW jak postępy w przeszczepie??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kret
Motocyklista
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 0:17, 10 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
hehe, liczyłem raczej na kolektywną zbiorczą odpowiedź i usystematyzowanie wiadomości
a postępów też jestem strasznie ciekaw!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: Wto 22:11, 10 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Czytam z zainteresowanie co Konradzik zbuduje , czekam na finał ,a co do sprężyn to zwracam się z pytaniem do Maga - jakiej firmy miałes zamontowane u siebie ?
Napisz prosze .
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Śro 10:20, 11 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Andrzeju, to ja po raz n-ty odpowiem Ci na Twoje pytanie - ja miałem Hyperpro kupione w Grandys Duo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: Śro 11:16, 11 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Tak wiem ale po raz n-ty zapomniałem , skleroza nie boli .
Dzięki
PS. Pochwal sie nowym nabytkiem , wrzuc fotki jak wygląda .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jscoolg
Motocyklista
Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 20:06, 30 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
I jak postępy ?
Tez mi to chodzi po głowie !
Na razie zastanawiam sie nad progresami - czy przy Twojej modyfikacji sprezyny zostają od DLa czy od DR ? Nie chce kupować progresów i mając w planach taka modyfikacje ?
PS
Testował ktos wspomniane w tym artykule Cartrige Emulator - o co chodzi co to jest ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 20:13, 30 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Sprężyny są w lagach, a jak laga dłuższa o prawie 7cm to i sprężyna musi być dłuższa. Sprężyny do DR i tak muszę kupić bo amor kupiłem bez sprężyn, dolnych goleni i sprężyn. W zasadzie same lagi z korkami i tłumikami. Korki maja wentyle
Nie mam czasu póki co nawet się do tego zabrać kombinuje jeszcze co włożyć do tyłu, bo bez ruszania tyłu nawet nie będę wymieniał przodu. Kasy też brakuje, a to wakacje a to naciski ze strony przyszłych teściów...
Spoko, jeszcze w tym roku go posadzę na tym zawiasie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jscoolg
Motocyklista
Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 20:34, 30 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
A z tylu nie wystarczy Ci zmienić kości na krótsze (podniesie zawieszenie)?
Kompletne amory w chorych cenach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 12:30, 31 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Wolałbym zyskać z 15-20mm więcej skoku, niż tylko podniesienie tyłu. Ale jak się nie uda niczego przeszczepić to skończy się na kościach
Teoretycznie amor od TA by się nadał (lekkie modyfikacja dolnego mocowania) tylko sprężynę musiałbym dobrać organoleptycznie.
Wysilam resztki mózgownicy, mierzę, liczę....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 23:22, 12 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Co mam....
Mam lagi z tłumikami od DR650, i kierownicę od niego. Kpl uszczelniaczy i ładne czarne skarpety neoprenowe, zamówione u znajomego co szyje pokrowce na gitary, bezrzepowe.
Czego nie mam:
Czasu i sprężyn...
Zostawiam na zimę, pomyślę jeszcze nad hamulcami, Młody coś wykombinował
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ferdek
A1
Dołączył: 28 Lip 2013
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 18:38, 04 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
I co z tą modyfikancją, udało się? Zastanawiam się, żeby u siebie też to zrobić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ferdek
A1
Dołączył: 28 Lip 2013
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 0:51, 14 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Skoro nikt nic nie wie, to ja powoli zabieram się za moją modyfikację. Zamierzam wrzucić zawias od DRZ400 SM do V-Stroma, jeśli ktoś ma jakąś wiedzę na ten temat, wskazówki, to będę wdzięczny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Andre_Squadron
A1
Dołączył: 25 Paź 2014
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 18:15, 27 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Czy komuś udało się dotrzeć do FlyingFinna i zdobyć jego notatki? Ja z niecierpliością czekam na jakąś odpowiedź od niego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|