 |
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Czw 21:07, 21 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Jeszcze nie montowałem, ale wyszło nieźle.
Całość z nierdzewki.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Dystans dospawany daje dokładnie 8+6=14mm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czesterbb
Motocyklista
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bielsko Biała
|
Wysłany: Nie 19:29, 24 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Montaż zrobiony
Hamulec poprawił się diametralnie.....
Adaptery i zaciski mam od Letko.....
pasują idealnie.......
oryginalna pompa działa z tymi zaciskami idealnie,
hamulec obsługuje się dwoma palcami....
po prostu REWELACJA
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
agentczor
Motocyklista
Dołączył: 14 Lip 2012
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Nie 19:47, 24 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
No to letko produkcja seryjna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rommel
Motocyklista
Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Nie 20:13, 24 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
zacisk od czego, w jakiej cenie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miotacztruskawek
Motonita
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
|
Wysłany: Nie 20:53, 24 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
A zacisk równo nad tarczą wisi
I czy cała powierzchnia klocka przylega do tarczy
Jeżeli tak pogratulować wykonania
Dla chętnych zaś jak wspominałem plik na CNC, jakby ktoś chciał samemu sobie zrobić adapter
A lista pasujących zacisków wygląda tak...
Tokico
gsxr 600 2001-2003
gsxr 750 2000-2003
sv1000
Nissin
cbr900 sc33
cbr600 f4-f4i każdy rocznik
I to na pewno jeszcze nie koniec. U mnie czeka Tokico GSR 600 2006r.
Dla szukających: Nissiny mają podobno tłoczki o większej średnicy, więc mają niby być lepsze... Dla estetów można znaleźć wersje w złotym kolorze
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez miotacztruskawek dnia Pon 0:44, 25 Lut 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czesterbb
Motocyklista
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bielsko Biała
|
Wysłany: Nie 21:06, 24 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
zacisk wisi równo i przylega całą powierzchnią.
Zaciski gsxr 600 k2 130 na Allegro za komplet
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez czesterbb dnia Nie 21:06, 24 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Nie 23:43, 24 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Jeżeli bedą chętni to mogę pomóc
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez letko dnia Śro 16:44, 28 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rommel
Motocyklista
Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Nie 23:55, 24 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
pisze się na adaptery i zaczynam poszukiwanie zacisków
Poprosze jak na stroomtroperze w czerni
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rommel dnia Nie 23:59, 24 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
agentczor
Motocyklista
Dołączył: 14 Lip 2012
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Nie 23:57, 24 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Ja bym sie pisał w połowie marca o ile to pasuje do 1000
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rommel
Motocyklista
Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Nie 23:59, 24 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
w małym i dużym DLu przód nie ejst identico od główki ramy w dół?
EDIT:
Z tego co mi kolega pisze, to takie samo mocowanie maja 6 tłoczkowe zaciski z gixxa 1000 k1 k2, prawda li to Panowie?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rommel dnia Pon 0:17, 25 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maro
Motocyklista
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: POLICE
|
Wysłany: Pon 0:34, 25 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Jeśli na adaptery rusza jakaś oficjalna lista to też bym łyknął komplet ale najchętniej czarne matowe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miotacztruskawek
Motonita
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
|
Wysłany: Pon 0:42, 25 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
rommel napisał: |
Z tego co mi kolega pisze, to takie samo mocowanie maja 6 tłoczkowe zaciski z gixxa 1000 k1 k2, prawda li to Panowie? |
Prawda Prawda. Będą pasować przez adapter.
A tausen nie wiem, czy ma ten sam przód, ale ma tą samą średnicę tarcz, te same zaciski, więc i przeróbka musi pasować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hct
A1
Dołączył: 29 Kwi 2012
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Jasło
|
Wysłany: Pon 8:20, 25 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Ja też się piszę na te adaptery im szybciej tym lepiej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miotacztruskawek
Motonita
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
|
Wysłany: Pon 8:41, 25 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Plik z rysunkiem adaptera na obrabiarki CNC.
[link widoczny dla zalogowanych]
NA TYM PROJEKCIE CELOWO ZOSTAŁY POMINIĘTE TULEJKI DYSTANSOWE. TANIEJ JEST TO WYCIĄĆ Z BLACHY 8mm I POTEM TULEJKI DOSPAWAĆ, NIŻ FREZOWAĆ TO Z JEDNEGO KAWAŁKA STALI.
TULEJKI POWINNY MIEĆ 6mm GRUBOŚCI, ŚR WEW 8mm, ŚR ZEW ok 15mm. Gdzie i jak te tulejki dospawać znajdziecie kilka postów wyżej. Po spawaniu tylko trzeba delikatnie rozwiercić otwory na 8,2mm i 10,2mm
Miłego sztachania
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez miotacztruskawek dnia Śro 0:00, 27 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rommel
Motocyklista
Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pon 9:40, 25 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Ja wolałbym kupić od razu u letko, ma fachowców od spawania... I tak momentami martwie się czy spawy wytrzymają hamowanie awaryjne półtonowym , więc sprawy opon i hamowania w motocyklu zostawiam profesjonalistom
Letko, moze zrób temat i jedziemy z zamówieniem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Pon 11:24, 25 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
W piątek będę miał 5 kompletów, ale dwa już są zamówione. Jak trzeba będzie to się dorobi więcej.
Chętnych zapraszam na PW
miotacztruskawek otwory muszą mieć luz czyli 8,2mm i 10,2mm Nie robi się otworów o takiej średnicy jak śruba.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez letko dnia Śro 16:45, 28 Sie 2013, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rodman
A
Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa / Kutno
|
Wysłany: Pon 20:45, 25 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
czesterbb napisał: |
Montaż zrobiony
Hamulec poprawił się diametralnie.....
Adaptery i zaciski mam od Letko.....
pasują idealnie.......
oryginalna pompa działa z tymi zaciskami idealnie,
hamulec obsługuje się dwoma palcami....
po prostu REWELACJA  |
Czesterbb
napisz proszę jakie śruby dopasowałeś do tego adaptera ( wymiar i twardość) i czy skręcałeś to na nakrętki czy jakiś inny patent. Z tego co pamiętam to od drugiej strony nie ma jakoś dużo miejsca
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czesterbb
Motocyklista
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bielsko Biała
|
Wysłany: Pon 22:07, 25 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Adaptery przykręciłem na śrubach M10x35 twardość 12,9 z nakrętką samohamującą a zacisk na śrubach M8x30 o tej samej twardości.
Miejsca na nakrętki jest sporo, bo w oryginale uchwyt zacisku tam wchodzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Wto 0:11, 26 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
czesterBB - 1 szt
hct - 1 szt
rodman - 1 szt
rommel - 1 szt
pasmowidma - 1szt
Pozamiatane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miotacztruskawek
Motonita
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
|
Wysłany: Śro 0:10, 27 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
letko napisał: |
miotacztruskawek otwory muszą mieć luz czyli 8,2mm i 10,2mm Nie robi się otworów o takiej średnicy jak śruba.  |
Nikt nie jest doskonały, opis już poprawiony, pliku niestety już nie dam rady poprawić.
Ja dziś swoje odebrałem, muszę jeszcze dospawać tulejki i pomalować. Na razie przymierzałem na sucho i wszystko ładnie pasuje . Moje tylko trochę brzydsze, bo wycinane laserem, ale po znajomości więc nie narzekam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rodman
A
Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa / Kutno
|
Wysłany: Śro 23:28, 27 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
a tak z innej beczki,
jakie planujecie wstawić klocki do tych zacisków Tokico i Nissin?
Svracingparts proponuje w swoim zestawie klocki Galfer wersje Sintered Metal ale nie wiem który model dokładnie bo są dwa:
1370
- progresywna charakterystyka i czucie hamulca
- brak fedingu
- niewielki hałas pracy
- niewielki spadek efektywnosci na mokrym
- niski stopien zu¿ycia klocka
- nie niszczy tarczy
- zastosowanie: przód i tył Street
Gestosc 4,30±0,10g/cmł
Twardosc HR 89HRB
Wytrzymałosc na sciskanie ›35kg/cmł
lub 1375
- du¿a siła hamowania, progresywne czucie hamulca
- brak fedingu
- niewielki hałas pracy
- niewielki spadek efektywnosci na mokrym
- niski stopien zu¿ycia klocka
- nie niszczy tarczy
- zastosowanie: przód
Sport: SBK, SSPP
Gestosc 4,10±0,10g/cmł
Twardosc HR 90HRB
Wytrzymałosc na sciskanie ›35kg/cmł
Można je zamówić np. w olekmotocykle
Ja pod uwagę jeszcze biorę:
- Vesrah, Carbone Lorreine, EBC HH
Do tej pory na potrzeby zeszłorocznych testów dobijałem klocki, które przyszły do mnie razem z zaciskami ale już ich prawie nie ma i będę musiał wsadzić jakieś nówki.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rodman dnia Śro 23:36, 27 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czesterbb
Motocyklista
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bielsko Biała
|
Wysłany: Śro 23:33, 27 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Mam złe doświadczenia z Galferem, więc chyba zdcyduje się na Vesrah lub TRW
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rodman
A
Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa / Kutno
|
Wysłany: Śro 23:40, 27 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
czesterbb napisał: | Mam złe doświadczenia z Galferem |
czy te złe doświadczenia dotyczą wersji Sintered czy "zwykłej"?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miotacztruskawek
Motonita
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
|
Wysłany: Czw 0:18, 28 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Ja bym się dobrze zastanowił nad sensownością brania klocków HH i pokrewnych. V Strom to moja pierwsza maszyna, ale gdy zmieniałem klocki to byłem mocno zdecydowany na porządne spiekane, bo hample mi słabo działały. Padło na TRW z mieszanką SRQ. Po wymianie mam bardzo pozytywne doświadczenie, ale ich wadą ma być szybsze zjadanie tarcz.
Przy zaciskach 4 tłoczkowych zastanawiałbym się, czy faktycznie warto, bo hamulce mają podobno łapać lepiej . Piszę podobno, bo u mnie modyfikacja jest jeszcze w toku, że o testach drogowych nie wspomnę.
Dla przykładu w rowerze jeździłem swego czasu na zestawie Shitmano. Tam bez porządnych klocków metalicznych nie było czego szukać w lesie. Po zmianie hampli na Avidy kwestia klocków przestała dla mnie istnieć... Kompletnie mnie to nie interesuje, bo i tak hamuje super
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Czw 0:54, 28 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Bardzo ciekawy jestem tych zmodyfikowanych hamulców...
Zwłaszcza że w mojej ocenie mały DL ma przyzwoite w standardzie. No ale może to kwestia tego, że przesiadłem się na DL-a z Afryki a wcześniej Transalpa gdzie jak wiadomo hamulce były mierne żeby nie powiedzieć niedostateczne...
Z drugiej strony "dwupalcowe" hamulce w DL-u bez ABS, mogą się okazać wręcz niebezpieczne...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czesterbb
Motocyklista
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bielsko Biała
|
Wysłany: Czw 10:52, 28 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Zwykłą werje miałem zapewne
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez czesterbb dnia Czw 10:53, 28 Lut 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miotacztruskawek
Motonita
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
|
Wysłany: Pią 0:15, 01 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Adapter malowany szprajem, czarny mat. W lewym dolnym rogu jest zdjęcie malowania, a właściwie suszenia. Postanowiłem skopiować rozwiązanie z SV Racing Parts i nakrętki trzymające adapter w widelcu zespawałem ze sobą przy pomocy resztek starego klucza. Dzięki czemu nakrętki się nie nie odkręcą , jeżeli już to śruby . Zdjęcia dookoła.
Zacisk ładnie siedzi nad tarczą.
czesterbb miałeś okazję się już przejechać na tym zestawie Hamuje to u ciebie
Ja na razie jeździłem tylko po parkingu. Klamka wchodzi wyraźnie lżej, natomiast wciąż mam kiepską siłę hamowania. Dopuszczam jednak jak na razie wszystkie możliwe błędy w sztuce składania układu hamulcowego, zapowietrzony układ, klocki i tarcze zalane płynem i niedotarte klocki. Zrobiłem może 500m po parkingu trzymając gaz i hampel zaciągnięty do końca, trochę się wyrobił, ale ciągle mało. W przyszłym tyg powalczę mocniej, bo na razie to inna robota goni
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez miotacztruskawek dnia Pon 20:49, 04 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rommel
Motocyklista
Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pią 0:26, 01 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
serio jest tak mała różnica? żeby przeróbka nie minęła się z celem, bo radialnej pompy do DLa nie wsadze(ohydnie wygląda...)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czesterbb
Motocyklista
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bielsko Biała
|
Wysłany: Pią 9:56, 01 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Jak dla mnie po dobrym odpowietrzeniu układu to różnica jest porażająca.
zrobiłem może z 5 km
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miotacztruskawek
Motonita
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
|
Wysłany: Pią 10:14, 01 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
czesterbb napisał: | Jak dla mnie po dobrym odpowietrzeniu układu to różnica jest porażająca.
zrobiłem może z 5 km  |
Czyli, że zacznę od odpowietrzania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Pią 12:05, 01 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Miotacz ,a rozbierałeś i czyściłeś zacisk? Czester rozebrał w mak wyczyścił tłoczki sprawdził gumki i zrobił totalny przegląd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czesterbb
Motocyklista
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bielsko Biała
|
Wysłany: Pią 13:20, 01 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
A efekt dopiero będzie pełen jak założe nowe klocki i je dotre
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miotacztruskawek
Motonita
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
|
Wysłany: Pią 17:03, 01 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
letko napisał: | Miotacz ,a rozbierałeś i czyściłeś zacisk? Czester rozebrał w mak wyczyścił tłoczki sprawdził gumki i zrobił totalny przegląd. |
Rozkręcać samego zacisku nie rozkręcałem, ale tłoczki wypychałem na maksa i czyściłem wszystko co wystawało na zewnątrz.
Dziś z rana przeciągnąłem przez układ szklankę płynu, ładnie odpowietrzyłem i hamowanie jest już sensowne. Niestety z lenistwa nie wyciągnąłem klocków przy przekładaniu zacisków i zalałem je płynem. Teraz klocki zostawiają czarne plamy (czyt. są mokre). Przeczyszczę je w benzynie powinno być lepiej. Do tego szukając dziś na tarczach miejsca gdzie kończyły się stare klocki zauważyłem, że mam delikatny rant. Czyli znowu wychodzi, że muszę porządnie dotrzeć kocki. W sumie myślę teraz o ich wymianie, ale to jak już w kwietniu, po wypłacie
W każdym razie czuć już różnicę w hamowaniu. Potrzebna jest o wiele mniejsza siła do uzyskania takiego samego spowolnienia jak wcześniej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Haart
Motocyklista
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Pią 20:20, 01 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Mały offtop: Czester, a o jakich klockach Vesraha myślisz? Tych miękich, czy twardych? W Suzuki mają promocję i chcieli mi dać w dobrej cenie EBC HH, ale że o EBC raczej nie piszą dobrze to wziąłem miękkie Vesrahy - takie mi Olek polecił...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rodman
A
Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa / Kutno
|
Wysłany: Pią 21:01, 01 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
W jakiej cenie wyszły te Vesrahy po upuście?
Ostatnio mailowałem z Blairem z SVracingparts i dostałem info ze Galfery spisują się pod czterema tłoczkami super i nie ma co się martwić o tarcze, podobno dobrze parują się z Galferami i ich nie zżerają. Sprzedał takich kompletów już bardzo dużo i ludzi chwalą sobie te zestawy.
Klocki które można u niego zakupić do adapterów to dokładnie FD107G1370 (jest to wersja sintered-złota), sprawdziłem i w Polsce można je kupić od 91zł/kpl.
Miotacztruskawek:
widzę ze Twój adapter musi mieć minimalne inne ułożenie lub ustawienie dziur niż ten mój i te wykonane przez Letko. Zauważyłem na Twojej fotce ze zacisk/klocki zostawiają na tarczy minimalny rancik od wew. strony tarczy którego w przypadku naszych adapterów nie ma ( u nas klocki obcierają o minimalnie większą część tarczy).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rodman dnia Pią 21:04, 01 Mar 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Pią 21:49, 01 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Może na DL 650 jest minimalnie inne mocowanie do lagi niz w Twoim Litrze? chociaż nie chce mi się w to wierzyć. Przecież adapter który masz ode mnie jest wykonany wg rysunku miotacza Zaciski mały jak i wielki ma takie same(chyba, ze się mylę ?)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez letko dnia Pią 22:56, 01 Mar 2013, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rodman
A
Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa / Kutno
|
Wysłany: Pią 22:11, 01 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
letko napisał: | Może na DL 650 jest minimalnie inne mocowanie do lagi niz w Twoim Litrze? Przecież adapter który masz ode mnie jest wykonany wg rysunku miotacza chociaż nie chce mi się w to wierzyć. Przecież zaciski mały jak i wielki ma takie same(chyba, ze się mylę ?) |
hehe ciekawe , myśle ze nie jest to kwestia pojemności, czester ma 650 i u niego tarcza jest tak dotarta jak i u mnie. Miotacz ma również 650 i tarcza jest inaczej dotarta
Ten adapter który wykonałem w zeszłym roku jest identyczny jak ten Twój Letko, może miotacz ma lekkie przesunięcie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rodman dnia Pią 22:13, 01 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miotacztruskawek
Motonita
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
|
Wysłany: Pią 23:34, 01 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
rodman napisał: |
Miotacztruskawek:
widzę ze Twój adapter musi mieć minimalne inne ułożenie lub ustawienie dziur niż ten mój i te wykonane przez Letko. Zauważyłem na Twojej fotce ze zacisk/klocki zostawiają na tarczy minimalny rancik od wew. strony tarczy którego w przypadku naszych adapterów nie ma ( u nas klocki obcierają o minimalnie większą część tarczy). |
Bo ja szukałem maksymalnego momentu hamującego, dlatego klocki obcierają o tarczę możliwie po zewnętrznej .
A tak poważnie to też to widzę, tylko, że wszystkie adaptery są wg projektu acinr_PL z forum SVki, który z bratem jedynie przerysowaliśmy w AutoCadzie. U mnie sam adapter jak i otwory były cięte laserem przez komputer, więc wykluczam błąd przy wierceniu. Ale jak oglądałem całość, to klocki nie wystają poza tarczę. Z kolei u was widać to samo, tylko w drugą stronę, delikatny rancik na zew stronie tarczy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czesterbb
Motocyklista
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bielsko Biała
|
Wysłany: Sob 11:04, 02 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Myślę o miękkich vesrahach,aczkolwiek rozmawiałem wczoraj z Marcinem,i okazuje się że oryginalne klocki w DL-u są złote, więc zastanawiam się czy jednak złotych klocków nie kupić
Kupuje niebieskie Nissiny i zobaczymy co się będzie działo
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez czesterbb dnia Sob 13:09, 02 Mar 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Pon 16:41, 04 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
A mój kolega mechanik który pomaga mi w obsłudze rozebrał i wyczyścił moje zaciski i założył do nich klocki brembo Carbon Ceramic. Zobaczymy jak to będzie działało. Ja i tak w większej mierze hamuję silnikiem. Jednak do awaryjnego hamowania jak nie przelecę przez kierownicę może się przydadzą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rodman
A
Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa / Kutno
|
Wysłany: Pon 20:39, 04 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
letko napisał: | założył do nich klocki brembo Carbon Ceramic. |
ile takie klocki kosztowały?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Pon 21:46, 04 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
140 zł na dwa zaciski.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czesterbb
Motocyklista
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bielsko Biała
|
Wysłany: Pon 22:31, 04 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Będę składał w czwartek wieczorem na Nissinach,
jak zrobię jazdę próbną, to napisze jak się sprawują
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez czesterbb dnia Pon 22:31, 04 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rommel
Motocyklista
Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pon 23:30, 04 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
chłopaki, ja odstąpie jeśli ktoś chce swój adapter, bo dzisiaj sie przejechałem, i coś dziwnego dzieje się z przodem, wiec ostatnią rzecza jaką teraz będe robił to hamulce...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
folwar
A1
Dołączył: 07 Sty 2011
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 7:26, 05 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Rommel poszło pw.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miotacztruskawek
Motonita
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
|
Wysłany: Wto 8:41, 05 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
rommel napisał: | chłopaki, ja odstąpie jeśli ktoś chce swój adapter, bo dzisiaj sie przejechałem, i coś dziwnego dzieje się z przodem, wiec ostatnią rzecza jaką teraz będe robił to hamulce... |
Mógłbyś rozwinąć pojęcie "coś dziwnego"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rommel
Motocyklista
Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Wto 12:39, 05 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Letko, folwar przejmie mój adapter
miotacztruskawek - coś dziwnego jest, nerwowo sie przód w winklu zachowuje, ma tendencję do węzykowania :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lasooch
Motonita
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Wto 12:45, 05 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Pewnie padły łożyska w którymś kole, tak się to zazwyczaj objawia. Przy jeździe na wprost jest ok, w zakręcie zaczyna lekko rzucać motocyklem na boki. Może być też kwestia łożysk główki, ale jednak zacząłbym od kół
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rommel
Motocyklista
Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Wto 13:41, 05 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
łozysko główki jest nowiutkie. Półki i lagi były na geometri, lewa laga miała 3 mm odchylenia, wyprostowano. Mówisz że to może łozyska w kole? Wcześniej to nie występowało.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rommel dnia Wto 13:42, 05 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miotacztruskawek
Motonita
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
|
Wysłany: Wto 14:39, 05 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
rommel. Na chlopski rozum, jezeli to wina hamulcow, to cos masz nie tak z zaciskami, moze sa brudne/zapieczone/nie odpuszczaja. Moze sproboj zalozyc stare zaciski i sie przejedz, popatrz. Jezeli to zniknie, to pogrzeb w zaciskach 4 tloczkowych. A jak nie to szukaj w kolach, jak pisze lasoch.
W kazdym razie nie ma co wylewac dziecka z kapiela.
Sorka za pisownie, bylo z kom...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|