|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maro
Motocyklista
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: POLICE
|
Wysłany: Pon 1:14, 04 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Czy ktoś montował już te manetki z tym nowym sterownikiem?.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Śro 14:24, 05 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Cześć,
Nie chcę tworzyć nowego tematu, więc odświeżę ten.
Robię porządek w instalacji elektrycznej mojego nabytku i natknąłem się na przekaźnik, do którego mam podłączone grzane manetki, gniazdo 12v i zasilanie navi. Przekaźnik nie działa poprawni i muszę go wymienić bo sprawia wrażenie uszkodzonego mechanicznie stąd pytanie do Was czy wartu kupić ponownie taki sam sterownik jak ten uszkodzony, czy może polecicie coś lepszego, wytrzymalszego.
Przekaźnik, który znalazłem pod kanapą to PS-541, wygląda tak jak w poniższym sklepie:
[link widoczny dla zalogowanych]
Jego przeznaczenie (światła Poloneza, Skody) jest dość oryginalne ale może to dobry patent?? Poproszę o poradę jakiegoś elektronika/właściwie elektryka:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zim
A2
Dołączył: 25 Lip 2013
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Swidnica/DolnySlask
|
Wysłany: Śro 14:28, 05 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
To zwykły przekaźnik 12v 30A spokojnie powinien wystarczyć. Zamontowałem bardzo podobny.
Nie kupuj tylko najtańszego jaki znajdziesz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Śro 16:36, 05 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Dzięki, a możesz coś konkretnie zarekomendować - jakiś link do sklepu/aukcji itp?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Neno
Motonita
Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 751
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Zambrów
|
Wysłany: Śro 18:49, 05 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Ja też taki miałem zamontowany w poprzednim motocyklu. Działał spokojnie 3 lata i nie zawodził.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fino
A2
Dołączył: 26 Lis 2012
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: KRK
|
Wysłany: Czw 14:25, 06 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Zastosuj bez problemów. Nie lubi jedynie bezpośredniego chlapania wodą. Rozwiązanie praktycznie niezawodne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zim
A2
Dołączył: 25 Lip 2013
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Swidnica/DolnySlask
|
Wysłany: Czw 19:20, 06 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Ja zastosowałem dokładnie taki [link widoczny dla zalogowanych] tylko z lokalnego sklepu za 8 zl
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Pią 23:29, 07 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
No ja kupiłem na allegro i ... jestem 30 pln chudszy:) Wymieniłem, podłączone jest tak samo jak w instrukcji znalezionej na forum :
30 aku+
85 aku-
86 rozruch (+)
87 manetki
Ma to sens??
Manetki dalej nie grzeją, podejrzewam sterownik Oxfordów (ten z jednym przyciskiem i diodami).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Coliniak
Motonita
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: in the middle of nowhere
|
Wysłany: Pon 21:17, 07 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
maro napisał: | Czy ktoś montował już te manetki z tym nowym sterownikiem?.
[link widoczny dla zalogowanych] |
leza u mnie w szafie , na dniach bede zakladal,,jeszcze sie zastanawiam czy pojsc przez oryginalne zcze czy tez przekaznik...
.... no i zalozylem dzis, wlutopwalem sie w instalacje po usunieciu oryginalnej wtyczki. Troche zabawy bylo bo miejsca niewiele na prace z lutownica ale sie udalo. Poprzednie Oxfordy sluzyly mi bezproblemowo, choc musze przyznac, ze mialem podlaczone pod aku i 2 razy po wyjsciu z pracy zabraklo pradu .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Coliniak dnia Pią 21:47, 11 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
koder77
A1
Dołączył: 05 Kwi 2014
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: Pią 12:58, 16 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Witam.
Ja zamontowałem najnowsze manetki Oxforda. Ten sterownik jest dużo lepszy niż poprzednie wersje. Na początku miałem je podłączyć przez przekaźnik, ale ostatecznie podłączyłem bezpośrednio z akumulatora. Sterownik wyczówa moment gdy silnik jest wyłączony i sam pod 2 min. wyłącza grzanie jeśli zapomnimy. W stanie wyłączonym bierze jakiś mikroampery więc nie ma obaw że wyładuje akumulator.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hermes
Motonita
Dołączył: 02 Lut 2014
Posty: 688
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 21:21, 01 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Panowie, szybkie pytanie - jeśli chcę podłączyć grzane manetki do kostki, która jest wyprowadzona przy filtrze to tak czy siak daję bezpiecznik na + za kostkę a przed sterownik?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hermes
Motonita
Dołączył: 02 Lut 2014
Posty: 688
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 12:57, 04 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Zdjąłem górę airboxu, żeby lepiej było wtyczki widać...
Nie mogłem znaleźć wyprowadzenia gniazda na grzane manetki...
W K4 ono na pewno jest?
Poniżej zdjęcie
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Hermes dnia Pią 12:58, 04 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marek445
A2
Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Szadek
|
Wysłany: Czw 19:54, 23 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Witam, mam do was pytanie.
Jak u was grzeją oryginalne manetki?
Grzeją na całym obwodzie czy tylko w jednym miejscu?
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fino
A2
Dołączył: 26 Lis 2012
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: KRK
|
Wysłany: Sob 13:34, 25 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Moje grzeją na jakiejś 1/3 obwodu, ale to też Oxford
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szuja
DeTox nie pomoże
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa
|
Wysłany: Sob 15:18, 25 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
@Marek, na calym obwodzie (nowy Oxford)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
makak1982
A1
Dołączył: 01 Wrz 2014
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: Pon 9:03, 02 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Ma ktoś u siebie coś podobnego?
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
centrino
Motocyklista
Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: DLU
|
Wysłany: Czw 9:56, 25 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Zakupiłem Oxfordy, wziąłem się za montaż, jednak mam problem. \
Mianowicie lewa jest dość luźna (opór który stawia założona można porównać do oporu jaki powinien mieś szczelinomierz przy prawidłowo wyregulowanym zaworze ) i muszę ją wkleić. Jednak przy tej temperaturce Butapren za Chiny Ludowe nie chce złapać.
Doradźcie Panowie/Panie jaki klej zastosować bo na klejach to ja się nie znam a do dołączonego superglue mam średnie zaufanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
antyks
Maniak motocyklowy
Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 2/2 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Czw 10:02, 25 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Mi zakładał manetki mechanik. A żeby było zabawniej wkleił je tak - że przyłącze elektryczne przy zamkniętej manetce skierowane było w stronę rączki hamulca. Więc pierwsze skrzyżowanie gdzie musiałem ostrzej przyhamować i okazało się że nie mam hamulców tylko spowalniacze...
W garażu bez problemu zerwałem je z kleju na którym je założył , przykleiłem je na poksipolu lekko tylko wcześniej odtłuszczając . Trzyma jak beton.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jakubol
Motocyklista
Dołączył: 25 Sie 2015
Posty: 391
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Świebodzin
|
Wysłany: Czw 10:12, 25 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Ja założyłem na dołączonego do zestawu gluta ,pięć razy przymierzałem manety ,żeby nie było cyrku jak u Antyksa.Potem smarujesz po obwodzie początek rurki kiery i wsuwasz takim ruchem obrotowym.szybkie ustawienie i po 30 sek.beton.Rolgaz plastyk szlifowany.Zobaczymy jak po dłuższym czasie glut trzyma.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Daniels
A2
Dołączył: 28 Sty 2016
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw 12:35, 25 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Ja od dwóch tygodni wojuję z klejeniem. Lewa wlazła w miarę ciasno, dostała kilka pasków supergluta i siedzi sztywno. Na rolgazie zeszlifowałem do zera plastikowy "pierścień" na brzegu i zeszlifowałem znacznie wytłoczenia, w które ogryginalna manetka była wpasowana. Zalałem parę pasków supergluta ale po 5km jazdy "traciłem moc". Klej puścił a manetka jest luźna, ściąga się dwoma palcami. Pomyślałem o butaprenie ale po 4 dniach w garażu przy temp 0-7 był jeszcze mokry pod manetką. Wczoraj zalałem Kropelkę. Boję się ruszać.
Pogrubienie rolgazu taśmą np. izolacyjną budzi obawę, że albo superglue ją spali a wysoka temp. latem spowoduje i tak ślizganie.
Jak teraz Kropelka nie złapie to planuję ponaklejać najpierw "gumowe paski pogrubiające" i dopiero na ciasno manetkę. Kolejne podejścia przewidują klej epoksydowy czy silikon szklarski.
Brakuje porad, że warto kleić manetki nie zimą a chociaż przy 10+.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
centrino
Motocyklista
Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: DLU
|
Wysłany: Czw 12:38, 25 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Ja się zastanawiałem czy nie podłączyć zestawu prowizorycznie, odpalić motka, skleić i niech sobie chodzi z 30min do godzinki z włączonym podgrzewaniem.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez centrino dnia Czw 12:38, 25 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szuja
DeTox nie pomoże
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa
|
Wysłany: Czw 13:04, 25 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Podobnie, lewa weszla ciasno, prawa (rollgaz) luzniej. Originalny glut i wszystko ok
Proponuje przed nalozeniem kleju oczyscic rollgaz (odtluscic, odpylic, usunac pozostalosci po wczesniejszym kleju). Druga sprawa, najpierw trzeba przymierzyc na sucho ustawienie, potem naniesc swiezego kleju i w miare szybko (przed zawiazywaniem sie kleju) ulozyc manetke na rollgazie (juz bez poprawek ustawienia). Potem warto odczekac zamiast 5 minut to np kwadrans. Mozna tez scisnac manetke na czas wiazania kleju, ale wtedy trzeba trzymac przez caly ten czas, manetka nie powinna pracowac wzgledem rollgazu podczas tego procesu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
griba
A
Dołączył: 27 Mar 2015
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Czw 20:55, 25 Lut 2016 Temat postu: Taśma daje radę! |
|
|
Daniels napisał: | Pogrubienie rolgazu taśmą np. izolacyjną budzi obawę, że albo superglue ją spali a wysoka temp. latem spowoduje i tak ślizganie.
|
Idzie to zrobić taśmą izolacyjną nawet bez kleju. Owijasz taśmą roll-gaz tak, żeby "prawie" nie dało się wcisnąć manetki. A potem wciskasz ją na odrobinę oleju silikonowego lub ślinę.
Jak na razie testy w różnych warunkach temperaturowych na dystansie około 2 x 10k km wypadły dość pomyślnie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez griba dnia Pią 0:12, 26 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
centrino
Motocyklista
Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: DLU
|
Wysłany: Czw 23:47, 25 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
W końcu użyłem kleju dostarczonego przez producenta (superglut) i na razie trzymają. Jednak na pomyłkę w ustawieniu manetki przy tym kleju jest baaaaardzo mały margines.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jarbar
A2
Dołączył: 19 Lip 2016
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Tychy
|
Wysłany: Wto 8:26, 09 Sie 2016 Temat postu: Się podepnę |
|
|
Mam nadzieję, że linki do fotek będą działały.
Mam zainstalowane Oxfordy - w salonie. Sterownik zamontowali mi w ten sposób - bardzo wygodne miejsce ale ... boję się, że będę miał problem z tankbagiem, który chcę kupić.
Czy ktoś ma jakiś inny patent na umieszczenie tego sterownika ? I to najlepiej jak najmniejszym kosztem roboty
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jarbar dnia Wto 8:32, 09 Sie 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
antyks
Maniak motocyklowy
Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 2/2 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Wto 8:29, 09 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Linki nie działają niestety.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Daniels
A2
Dołączył: 28 Sty 2016
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto 9:08, 09 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
U mnie linki działają. Z tego co pamiętam blaszkę mocującą odginałem aby zamocować odwrotnie. Teraz blaszka z modułem styka się z ramieniem lusterka, jest wyżej i nie blokuje wysokiego tankbaga. Nie mam niestety dostępu do motora aby zrobić zdjęcia ale znalazłem takie, sorry za jakość
[/img]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Wto 9:51, 09 Sie 2016 Temat postu: Re: Się podepnę |
|
|
jarbar napisał: | Mam nadzieję, że linki do fotek będą działały.
Mam zainstalowane Oxfordy - w salonie. Sterownik zamontowali mi w ten sposób - bardzo wygodne miejsce ale ... boję się, że będę miał problem z tankbagiem, który chcę kupić.
Czy ktoś ma jakiś inny patent na umieszczenie tego sterownika ? I to najlepiej jak najmniejszym kosztem roboty
[link widoczny dla zalogowanych] |
To sie nie bardzo wykazali.
To samo miejsce, elementy montaże z manetek i wygląda tak:
Nie koliduje.
Zdjęcie starego sterownika; nowy mam założony identycznie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jarbar
A2
Dołączył: 19 Lip 2016
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Tychy
|
Wysłany: Wto 11:05, 09 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Czyli wychodzi na to, że u mnie oryginalną blachę zawinęli. Co prawda obecna pozycja jest bardzo wygodna bo praktycznie włączam kciukiem, ale rzeczywiście trzeba będzie przerobić tak jak u Was. Mam tylko nadzieję, że blacha mi nie pęknie jak będę to odginał w drugą stronę.
Dzięki za fotki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Wto 11:16, 09 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
jarbar napisał: | Czyli wychodzi na to, że u mnie oryginalną blachę zawinęli. Co prawda obecna pozycja jest bardzo wygodna bo praktycznie włączam kciukiem, ale rzeczywiście trzeba będzie przerobić tak jak u Was. Mam tylko nadzieję, że blacha mi nie pęknie jak będę to odginał w drugą stronę.
Dzięki za fotki |
Blacha jest gniotsa-nie łamiotsa. Przynajmniej raz da radę.
A jak Ci pęknie to mam na zbyciu nówkę sztukę z manetek, bo wymieniłem V7 na V8 a blacha została na moto tak jak była.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jarbar
A2
Dołączył: 19 Lip 2016
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Tychy
|
Wysłany: Wto 11:18, 09 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Super - Dzięki. Jakby co to wiem gdzie uderzyć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
antyks
Maniak motocyklowy
Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 2/2 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Śro 7:18, 10 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Ja mam zamocowane do górnej półki. Wygodnie i nie ma z tym żadnych problemów, w niczym nie przeszkadzają.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jarbar
A2
Dołączył: 19 Lip 2016
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Tychy
|
Wysłany: Czw 11:38, 11 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Kupiłem tankbag i tak jak przypuszczałem, sterownik przeszkadzał. Zatem zrobiłem tak jak u Was. Fotki tutaj: [link widoczny dla zalogowanych]
Zastanawia mnie tylko jedna rzecz - u mnie nie ma możliwości wkręcenia drugiej śruby. Dlatego blacha trochę się przygina do przodu - zastosowałem na razie patent - gumowy odbojnik drzwiowy pomiędzy lusterkiem a sterownikiem, a przez miejsce na drugą śrubę przepuszczę trytytkę.
Dzięki za pomoc.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jarbar dnia Czw 11:40, 11 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Czw 14:32, 11 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
jarbar napisał: |
Zastanawia mnie tylko jedna rzecz - u mnie nie ma możliwości wkręcenia drugiej śruby. Dlatego blacha trochę się przygina do przodu - zastosowałem na razie patent - gumowy odbojnik drzwiowy pomiędzy lusterkiem a sterownikiem, a przez miejsce na drugą śrubę przepuszczę trytytkę.
|
Nie bardzo rozumiem dlaczego nie masz możliwości wkręcenia drugiej śruby.
W komplecie z manetkami są dwie śruby, dłuższe niż oryginalne oraz dwie tulejki dystansowe. Tulejki powodują odsuniecie blachy o 4-5 mm od mocowania klamki, co powoduje, że wszystko ładnie wchodzi i nic nie trzeba kombinować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jarbar
A2
Dołączył: 19 Lip 2016
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Tychy
|
Wysłany: Czw 14:42, 11 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Express - po prostu w moim nowym DL-u brak takowej śruby - zresztą oczywiście nie odstałem tulei i dłuższych śrub w salonie. Ale lusterko i manetka tak jakby trzymały się na jednej śrubie ?? Chyba ze ja czegoś nie widzę i nie kumam ...
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Czw 15:04, 11 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
jarbar napisał: | Express - po prostu w moim nowym DL-u brak takowej śruby - zresztą oczywiście nie odstałem tulei i dłuższych śrub w salonie. Ale lusterko i manetka tak jakby trzymały się na jednej śrubie ?? Chyba ze ja czegoś nie widzę i nie kumam ...
[link widoczny dla zalogowanych] |
OK. Wszystko jasne.
W DL 650 masz mocowanie korpusu klamki sprzęgła na jedną śrubę, domykającą obejmę.
W 1000 jest inaczej (korpus jest dwuczęściowy, skręcany dwiema śrubami). I te ostatnie foty (kolegi i moje) są z 1000.
Niezależnie od modelu motocykla mocowanie powinno być zrobione na dłuższej śrubie z wykorzystaniem tulejki. Może być na jednej śrubie, w tym przypadku w dolną dziurę w blaszce.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maryba
A1
Dołączył: 04 Lis 2016
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 23:10, 09 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Słuchajcie ..czytam..szukam ..ale albo mi umknęło albo jeszcze za słabo sie orientuję .
O co chodzi z fabryczną wtyczką od manetek ? gdzie to jest jak to znaleźć.. czy manetki OXFORD można pod to podpiąć - czy trzeba po przekaźniku zasilanie ciągnąć
BTW czy ktos sie orientuje czym się różnią modele OXFORD ADVENTURE od OXFORD SPORT albo OXFORD TOURING.
Generalnie te OXFORDY są ok ? jakieś uwagi co do tych manetek ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kitza
A
Dołączył: 29 Maj 2014
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Śro 23:27, 09 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
maryba napisał: | BTW czy ktos sie orientuje czym się różnią modele OXFORD ADVENTURE od OXFORD SPORT albo OXFORD TOURING. |
Z tego co pamiętam ze swoich poszukiwań, różnią się szerokością.
Ze strony Oxforda:"Manetki ADVENTURE posiadaj długość całkowitą 132 mm z możliwością przycięcia do 122 mm. Touringi od 120 mm do 110 mm. Sporty od 123 mm do 114 mm. Ponadto wszystkie wymienione wcześniej manetki różnią się fakturą manetki. Sportowe posiadają najbardziej chropowatą powierzchnię, zapewniającą najpewniejszy chwyt nawet przy największych prędkościach. Adventure są moim zdaniem najbardziej wygodne natomiast Touringi to coś pomiędzy sportami a adventure".
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
brel
A1
Dołączył: 12 Cze 2016
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 20:39, 05 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Witam wszystkich na forum. Pozwolę sobie wkleić wcześniejszy post kolegi kitza
Z tego co pamiętam ze swoich poszukiwań, różnią się szerokością.
Ze strony Oxforda:"Manetki ADVENTURE posiadaj długość całkowitą 132 mm z możliwością przycięcia do 122 mm. Touringi od 120 mm do 110 mm. Sporty od 123 mm do 114 mm. Ponadto wszystkie wymienione wcześniej manetki różnią się fakturą manetki. Sportowe posiadają najbardziej chropowatą powierzchnię, zapewniającą najpewniejszy chwyt nawet przy największych prędkościach. Adventure są moim zdaniem najbardziej wygodne natomiast Touringi to coś pomiędzy sportami a adventure".
Czyli które z tych wszystkich wymienionych przez kolegę manetek oxforda przypasują najlepiej na długość bez wielkiego docinania. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Pon 22:11, 05 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
brel napisał: |
Czyli które z tych wszystkich wymienionych przez kolegę manetek oxforda przypasują najlepiej na długość bez wielkiego docinania. Pozdrawiam |
U mnie Touring siadły idealnie. Żadnego dopasowywania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
brel
A1
Dołączył: 12 Cze 2016
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 0:01, 06 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Dzięki express za tak szybką odpowiedź . Poczekam jeszcze zanim zamówię , może ktoś ma inne zdanie na te manetki. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamyk
A
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 17:23, 29 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Ja nabyłem touringi i dumam jak to podłączyć .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek_J
Motocyklista
Dołączył: 05 Cze 2017
Posty: 340
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rzut beretem od Pyrzowic
|
Wysłany: Czw 7:43, 10 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Podpinam się pod temat, żeby niepotrzebnie nie mnożyć wątków.
Mam w swojej DL-ce podgrzewane manetki Oxford. Kupiłem je już razem z motocyklem niecały rok temu, były w 100% ok. Użyłem ich zaledwie kilka razy w zakresie 30-50% mocy, gdy warunki drogowe w okresie "okołozimowym" pozwalały na przejażdżkę. Od pewnego czasu widzę, że guma manetek się zmienia - jest miejscami przytarta i jakby... lepka. Przejechałem przez ten rok na motocyklu raptem jakieś 12 tys. km - nie jest to przecież na tyle dużo, żeby tak "złachać" manetki samymi dłońmi w rękawicach. Czy jest to jakiś efekt wtórny grzania ? Co z tym fantem zrobić ? Przecież nie będę co roku wymieniał manetek...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
novy
Motonita
Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Busko-Zdrój
|
Wysłany: Czw 9:08, 10 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Ja używam już kilka lat i nie zauważyłem efektów opisanych przez Ciebie. Manetki wyglądają normalnie nie są ani lepkie ani starte. Z tym że nie jest to oxford.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez novy dnia Czw 9:08, 10 Maj 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
>Carlos<
A1
Dołączył: 22 Lis 2017
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: Sob 2:56, 01 Gru 2018 Temat postu: |
|
|
Bo z Oxfordem tak jest. Dwóch moich kolegów założyło w tym samym czasie, przebiegi robią podobne i obydwu po dwóch sezonach tak się powycierały, że wyglądały jakby miały się zaraz rozpaść, a guma zrobiła się taka kleista. Ja u siebie w poprzednim moto przez 4 sezony miałem Daytona i wyglądały jak nowe. Do obecnego moto też założyłem Daytona. Trochę droższe, a jednak jakość o wiele lepsza. Wersja z włączaniem guzikiem, a nie potencjometrem.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez >Carlos< dnia Sob 2:57, 01 Gru 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
brono
A2
Dołączył: 17 Sty 2012
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Brzeg
|
Wysłany: Wto 5:40, 02 Cze 2020 Temat postu: |
|
|
Ktoś może wie czy w dl1000 2019 wtyczka pod bakiem do podłączenia grzanych manetek jest taka sama jak była w dl650? A jeśli nie to jaka?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Palix
A1
Dołączył: 20 Wrz 2020
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pią 20:06, 25 Wrz 2020 Temat postu: |
|
|
Czy może ktoś poratować instrukcją obsługi grzania manetek Suzuki🤪? Kupiłem DL650 2017 rok i ni kija nie wiem jak ustawić grzanie. Wiem tylko jak włączyć i że ilość mrugnięć podświetlenia wskazuje poziom grzania. Ale jak to się zmienia i wyłącza?
Będę wdzięczny za info 😉
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|