 |
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Remigiusz
Motocyklista
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 461
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chester
|
Wysłany: Pon 11:31, 22 Kwi 2024 Temat postu: Exup |
|
|
Witam.Czy ktoś ma lub gdzieś jest na forum info na temat jak wygląda exup w przekroju (?) Czy to jest ułożyskowane??Jak to wygląda w środku mechanicznie ..Dokładnie mi chodzi o exhaust exup valve inside.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Remigiusz dnia Pon 11:32, 22 Kwi 2024, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Remigiusz
Motocyklista
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 461
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chester
|
Wysłany: Wto 14:22, 23 Kwi 2024 Temat postu: |
|
|
Ok….brak odpowiedzi tak więc zacznę od nowa z innej beczki ..- po przesmarowaniu sprężyny od Exupa zaczęły występować różne problemy z F1 (czyli przepustnica nie działa lub się zawiesza) smary które używałem były smarami odpornymi na wysoki temperatury było ich sporo (6-7) i za każdym razem było tak samo czyli wyskakiwał błąd F1 dalem sobie spokój i czyściłem WD40 - to POMAGA!! Teraz kupiłem ESE i mam zamiar zainstalować .Ktoś miał z tym doczynienia ? Wady ?Zalety ?A może ktoś miał problemy podobne z Exupem ?Dzieki za pomoc.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Remigiusz dnia Wto 14:24, 23 Kwi 2024, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chrzanek
Motonita
Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 720
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 23:38, 23 Kwi 2024 Temat postu: |
|
|
Cześć Remigiusz.
Też miałem problem z EXUP, też doraźnie "naprawiałem" różnymi cudownymi środkami jak np WD40.
Pomagało ale na krótko. Problem wracał. Tzn motocykl działał normalnie ale błąd FI na wyświetlaczu irytował.
Sama przepustnica się przycina bo pracuje w temperaturze spalin + niekorzystny skład spalin których tez nie pomaga. Przepustnica sterowana jest silnikiem który umieszczony jest obok sprężyny tylnego zawieszenia i też ma niełatwe warunki pracy. Piach i woda z tylnego koła atakują i silnik i cięgna. To sie z czasem zaciera.
Reasumując:
Rozwiązanie to emulator zaworu EXUP produkowany przez firmę HealTech, model ESE-S05.
Błąd FI znika na zawsze.
Mi dodatkowo przeszkadzało że mam w wydechu przepustnice która i tak nie działa więc zastosowałem dekat firmy Dominator.
Motocykl jeżdzi tak samo dobrze jak stary DL jak i nowszy DL 1050. Oba wspomniane nie mają zaworu EXUP i jak widać nawet sam producent stwierdził że to nie jest potrzebne skoro w następcy 1000 już tego elementu nie ma.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Struna
Motonita
Dołączył: 08 Sie 2017
Posty: 537
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków / Skawina
|
Wysłany: Śro 10:20, 24 Kwi 2024 Temat postu: |
|
|
Może nie ma dlatego, że mieli mnóstwo zgłoszeń gwarancyjnych, co tez kosztuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
staszek_s
Motonita
Dołączył: 06 Wrz 2015
Posty: 803
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Radlin, Śląsk
|
Wysłany: Śro 13:12, 24 Kwi 2024 Temat postu: |
|
|
Potwierdzam, emulator rozwiązuje sprawę definitywnie, szkoda nerwów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|