Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

ECU hacking by Carry
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Patenty i usprawnienia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Carry
A2



Dołączył: 05 Mar 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 10:52, 06 Mar 2017    Temat postu: ECU hacking by Carry

Witajcie,

Od 5 lat siedze w temacie hackowania i flashowania fabrycznych sterowników Suzuki Kawasaki i Yamahy. Na różnych forach można znaleźć sporo informacji na temat mojej pracy - jak byłby ktoś zainteresowany to moge podesłać linki lub przekleić.

Obecnie pracuje nad DL i SV status jest taki:

SV 1000 - mogę robić od 2005 w górę
SV 650 i gladiusy - mogę robić od 2003 w górę

DL 650 - mogę robić 2007-2010 - jestem w trakcie weryfikacji definicji

Poszukuję sterowników do zgrania wsadu abym mógł uruchomić pozostałe roczniki DL - z nowszym nie ma problemu bo mam dogadany. Potrzebuje nadal sterownika z rocznika 2003-2006. Sterownik potrzebny jest mi na chwile - musze się podłączyć przez główną kostkę i przegrać pamięć procesora - wtedy mogę zacząć robić definicje do tego modelu i wprowadzać zmiany.

Co to daje?

Można zminić mapy paliwa - np nagrać mapy z PCIII na fabryczną mapę i mieć efekt jak by się zakupiło PC i wgrało predefiniowaną mapę ze strony pod wydech.

Można przestawić odcinkę

Mozna zrobic TRE - czyli czysta podmiana map zaplonowych na biegach bez ingerencji w pozostale mapy modulu

Mozna przestawic otwarcia STP czyli drugich przepustnic ktore w silnikach V2 bardzo mocno ograniczaja doznania szczegolnie na dolnych obrotach

I to najwazniejsze - mozna wystroci motocykl na hamowni, a pozniej gwgrac gotowa wystrojona mape na ECU bez dodatkowych piggi boxow typu PCIII - czysto i na gotowo:)

Fajnie by bylo gdybysmy rozpoczeli dyskusje na ten temat - z checia odpowiem na pytania wszelkiech masci bo zalezy mi zeby kazdy wiedzial co to jest i po co:)

Ponizej modele ktore obsługuje, stroje, przerabiam, wylaczam bledy, robie cuda wianki:)

Suzuki
GSX1300R (Hayabusa) 2002 - 2014
GSX-R 600 2004 - 2014
GSX-R 750 2004 - 2014
GSX-R 1000 2003 - 2014
GSX1300BK (B-King) 2007 - 2012
GSR 750 2011 - 2014
GSR 600 2006 - 2010
SV 1000 2005 - 2008
GSF 1250 (Bandit) 2007 - 2010
GSF 650 (Bandit) 2007 - 2010
M109R 2006 - 2010
SV 650 2007 - 2010
SFV 650 SV 650S (Gladius) 2009 - 2015

Kawasaki
ZX10R 2004 - 2014
ZX14R / ZZR1400 2012 - 2014
ZX14 / ZZR1400 2006 - 2011
ZX6R 2005 - 2014
ZX6RR 2005 - 2006
Z1000 2010 - 2015
Z1000SX / Ninja 1000 2011 - 2015
Z800 2012 - 2014
ER-6n 2006 - 2014
EX650 - Ninja 650 2006 - 2014
EX250R / Ninja 250 2013 - 2014
EX300 - Ninja 300 2013 - 2014
1400 GTR / ZG 1400 / Concours 14 2008 - 2014


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Carry dnia Pon 11:00, 06 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czesterbb
Motocyklista



Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 300
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bielsko Biała

PostWysłany: Pon 11:25, 06 Mar 2017    Temat postu:

W jakich cenach kształtują się takie modyfikacje ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Carry
A2



Dołączył: 05 Mar 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 11:40, 06 Mar 2017    Temat postu:

W zaleznosci od modelu jest kilka wariantow:

1. 500 zł - zdjecie wszelkich restrykcji z modulu (w tym TRE) oraz nagranie mapy paliwa predefiniowanej z PCIII

2. 750 - to samo tylko nagranie mapy paliwa z strojenia na drodze lub nahamowni ktore sam robilem (sa dokladniejsze)

3. 1000 - strojenie na hamowni pod AFR i wrzucenie wszystkiego na ECU

4. 1250 - strojenie na drodze pod AFR ze wszystkim powyzszym + pomiar na hamowni - w zaleznosci od modelu bo nie wszystkie mozna tak modzic.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fryderyk
A2



Dołączył: 10 Paź 2015
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 12:03, 06 Mar 2017    Temat postu:

Rozumiem, że "Twoją" mapę można wgrać jako jedną z dwóch, w związku z czym można się później przełączać między oryginalną a modyfikowaną?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Carry
A2



Dołączył: 05 Mar 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 12:08, 06 Mar 2017    Temat postu:

Dokladnie tak. Dostęp jest i do MS0 i do MS1 więc można modyfikować obie lub tylko jedną a potem wybór następuje przez odpowiednie "zmasowanie" pinu odpowiadającego za mode select switch

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Inspektor
Maniak motocyklowy



Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Pon 20:05, 06 Mar 2017    Temat postu:

Dużo otrzymujemy w zamian?
Tylko tak "po ludzku" napisz Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bacaoca
Motonita



Dołączył: 05 Lut 2015
Posty: 541
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 23:32, 06 Mar 2017    Temat postu:

A jak z V-Strom'em 650 rocznik 2016? Podobno zmienił się producent ECU i ciężko go otworzyć, tak bynajmniej twierdzi mój lokalny tuner. Założyłem niedawno kompletny wydech i może bym się pokusił o jakieś strojenie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Carry
A2



Dołączył: 05 Mar 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 0:27, 07 Mar 2017    Temat postu:

Inspektor napisał:
Dużo otrzymujemy w zamian?
Tylko tak "po ludzku" napisz Smile


Ciężko mi mówić akurat o V-stromie bo teamt jak widzisz dopier osię rodzi:) Typowo ze strojeń czy na hamowni czy na drodze jest poprawa w każdym zakresie (im niższy zakres obrotów i TPS tym większa poprawa) a zazwyczaj max moment i moc o około 5%. Moto zdecydowanie bardziej narowistości dostaje przy otwarciu STP za to:)


bacaoca napisał:
A jak z V-Strom'em 650 rocznik 2016? Podobno zmienił się producent ECU i ciężko go otworzyć, tak bynajmniej twierdzi mój lokalny tuner. Założyłem niedawno kompletny wydech i może bym się pokusił o jakieś strojenie.


Podrzuć zdjęcie modułu to przynajmniej póki co optyczne zweryfikuje:) [link widoczny dla zalogowanych] Potrzebuje zdjęcie od góry z grawerami i z przodu kostek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Carry
A2



Dołączył: 05 Mar 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 1:33, 07 Mar 2017    Temat postu:

Ciekawostka:

tak oto działa TRE w DL 650 2003-2006:

[link widoczny dla zalogowanych]

Niebieskie to przyspieszenie a czerwone opóźnienie zapłonu. im większe nasilenie koloru tym większa zmiana względem oryginalnej mapy. Tutaj jest pokazane jaka jest różnica po narzuceniu na siebie grupy zapłonowej dla biegu 5 i 6 na pozostałe biegi


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Carry dnia Wto 1:33, 07 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Carry
A2



Dołączył: 05 Mar 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 21:35, 07 Mar 2017    Temat postu:

Update:

dokończyłem definicje w modelu po 2007 roku, dla przykładu TRE:

[link widoczny dla zalogowanych]

oraz mapa drugich przepustnic:

[link widoczny dla zalogowanych]

Warto zauwazyć że mapa STP na 2 i 3 biegu jest zdławiona przy max TPS


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ce Zar
A2



Dołączył: 20 Cze 2016
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 11:12, 11 Mar 2017    Temat postu:

Nadal nie ogarniam technicznie tych tabelek...ale mam nadzieję na poprawę odczucia w trakcie jazdy Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mar111cin
Motonita



Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 856
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: FSW

PostWysłany: Sob 23:12, 11 Mar 2017    Temat postu:

Jak się patrzę na te tabelki, to na język mi się nasuwa od razu bardzo popularne stwierdzenie - "kłamstwo, większe kłamstwo i statystyka"

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Carry
A2



Dołączył: 05 Mar 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 10:49, 12 Mar 2017    Temat postu:

mar111cin napisał:
Jak się patrzę na te tabelki, to na język mi się nasuwa od razu bardzo popularne stwierdzenie - "kłamstwo, większe kłamstwo i statystyka"


Nie bardzo rozumiem wypowiedź - można jaśniej?


Ce Zar napisał:
Nadal nie ogarniam technicznie tych tabelek...ale mam nadzieję na poprawę odczucia w trakcie jazdy


No to pytaj śmiałoSmile Wrzucam to po to żeby można było więcej się dowiedzieć.

Pierwsza tabela to mapa 3D apłonu po zrobieniu TRE. oś X to % otwarcia przepustnicy TPS a oś Y obroty. Wypełnienie tabeli to kąt wyprzedzenia zapłonu BTDC czyli przed górnym położeniem tłoka. Z zasady przyśpieszony zapłon generuje więcej momentu do pewnego momentu. Niebieskie komórki to miejsca gdzie zapłon względem oryginalnej mapy został przyśpieszony a czerwony opóźniony. Nałożona została mapa dla biegów 5-6 na mapę biegu 1-2-3-4. Więc widzicie na bazie tego jak przyśpieszany jest zapłon poprzez TRE

Druga tabela to uchylanie drugich przepustnic. Rozdziałka jest ta sama. wypełnienie tabeli to % otwarcia drugich przepustnic. dla biegu 2 i 3 mapa jest abrdziej przymknięta niż dla pozostałych biegów przy TPS 100%


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Carry dnia Nie 10:49, 12 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ce Zar
A2



Dołączył: 20 Cze 2016
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 13:18, 12 Mar 2017    Temat postu:

Tiaaaa....a po polsku to znaczy, że zwiększa się moment/przyspieszenie na pierwszych biegach ?
Generalnie to chodzi o to, aby lepioej dostosować mapy do użytkowania, z pominięciem norm eco, wydobyć to co można z silnika ( z pozytywnym wpływem na niego ), spowodować większy uśmiech na twarzy ?
Tak to rozumiem Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ce Zar dnia Nie 13:19, 12 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Carry
A2



Dołączył: 05 Mar 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 13:59, 12 Mar 2017    Temat postu:

Ce Zar napisał:
Tiaaaa....a po polsku to znaczy, że zwiększa się moment/przyspieszenie na pierwszych biegach ?
Generalnie to chodzi o to, aby lepioej dostosować mapy do użytkowania, z pominięciem norm eco, wydobyć to co można z silnika ( z pozytywnym wpływem na niego ), spowodować większy uśmiech na twarzy ?
Tak to rozumiem Smile


W dużym uproszczeniu - tak:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irek1970
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lower Silesia

PostWysłany: Nie 18:58, 12 Mar 2017    Temat postu:

No, wydobyć to co można z silnika i portfela użytkownika, który wierzy w cuda na kiju.
To coś jak podstawki pod kable do głośników dla audiofili.
Podobno jest więcej sopranu w sopranie Very Happy
No, ale klient nasz pannnn.
Może na torze, dla uzyskania lepszego czasu ma to sens, nie przeczę.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Irek1970 dnia Nie 19:01, 12 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Carry
A2



Dołączył: 05 Mar 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 19:25, 12 Mar 2017    Temat postu:

Irek1970 napisał:
No, wydobyć to co można z silnika i portfela użytkownika, który wierzy w cuda na kiju.
To coś jak podstawki pod kable do głośników dla audiofili.
Podobno jest więcej sopranu w sopranie Very Happy
No, ale klient nasz pannnn.
Może na torze, dla uzyskania lepszego czasu ma to sens, nie przeczę.


Wynika z tego że firmy pokroju Baazaz, HealTech i DynoJet powinny być dawno temu zamknięte;)

Nie rozumiem, czemu uważasz to za cuda na kiju? Rozumiem, że zmiana dawki paliwa czy też ustawienie drugich przepustnic wg ciebie nie ma żadnego znaczenia na osiągi i charakterystykę samego motocykla?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Nie 19:52, 12 Mar 2017    Temat postu:

Irek1970 napisał:
No, wydobyć to co można z silnika i portfela użytkownika,


Pitu pitu. ;P
W 1000 czuć wyraźną zmianę po założeniu aTRE.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ce Zar
A2



Dołączył: 20 Cze 2016
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 21:48, 12 Mar 2017    Temat postu:

Irek1970 napisał:

To coś jak podstawki pod kable do głośników dla audiofili.
Podobno jest więcej sopranu w sopranie Very Happy


Znaczy, że placebo takie....hmmm.
Z tego co wiem, to autor tematu jest na rynku już jakiś czas...
A skoro tak, w dzisiejszych czasach prawa popyt/podaż coś jednak musi w tym być.
Mam świadomość, że są silniki, w których różnice są znaczące i takie, gdzie jest to bardziej subtelne.
I mam świadomość, że mały DL zalicza się do tych drugich.
Natomiast liczę na to, co w prostych słowach opisałem.
Zależy mi na lepszej dynamice na pierwszych biegach, lepszym zestrojeniu dawek, przepustnic, zestrojeniu tego wszystkiego w jedno z tłumikiem od Edka. Jeśli to będzie, to i uśmiech będzie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Carry
A2



Dołączył: 05 Mar 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 22:22, 12 Mar 2017    Temat postu:

Tak w sumie zadam pytanie dodatkowe:

Czy ktoś z Was rozmawiał z osobami, które robiły u mnie ECU lub czytał opinie na forach (gixxer, gsxr-forum, hayka.pl itp)?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Nie 22:49, 12 Mar 2017    Temat postu:

Carry , musisz wziac pod uwage ze forum V Stroma jest troche inne.
DL to motocykl z zalozenia turystyczny a maly raczej grzeczno-turystyczny.
Tak, da sie tez nim pogonic z GS/KTM -ami w Alpach ( tu raczej hamulce przeszkadzaja ) , ale duzo userow rozni sie mentalnoscia od typowego gixxera.
Tu dla wielu jest wazniejsze zeby nie wialo albo ile pali niz zeby bylo troche szybciej do setki.
Ale fajnie ze tu jestes, ja bym sie do Ciebie zglosil.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Carry
A2



Dołączył: 05 Mar 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 23:52, 12 Mar 2017    Temat postu:

jotes napisał:
Carry , musisz wziac pod uwage ze forum V Stroma jest troche inne.
DL to motocykl z zalozenia turystyczny a maly raczej grzeczno-turystyczny.
Tak, da sie tez nim pogonic z GS/KTM -ami w Alpach ( tu raczej hamulce przeszkadzaja ) , ale duzo userow rozni sie mentalnoscia od typowego gixxera.
Tu dla wielu jest wazniejsze zeby nie wialo albo ile pali niz zeby bylo troche szybciej do setki.
Ale fajnie ze tu jestes, ja bym sie do Ciebie zglosil.


Zdaje sobie z tego sprawęSmile

Robiłem kilka Bandziorów dużych właśnie przed wyjazdem w góry - więc też znam podejście;)

Dzięki za miłe słowo - rozpocząłem poszukiwanie kompa do DL na testy żeby ruszyć z tematem:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irek1970
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lower Silesia

PostWysłany: Pon 7:13, 13 Mar 2017    Temat postu:

Carry, Robisz dobrą robotę i pewnie wiele czasu zajęło nauczenie się tego wszystkiego
, ale jak napisał Jotes, nam to jak psu na budę.
W przypadku małego, to jak spoiler na dachu w małym fiacie.
Oczywiście także się cieszę, że tu Jesteś u nas, bo w wielu wątkach zapewne Będziesz
pomocnym fachowcem.
Uśmiech będzie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Carry
A2



Dołączył: 05 Mar 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 8:56, 13 Mar 2017    Temat postu:

Irek1970 napisał:
Carry, Robisz dobrą robotę i pewnie wiele czasu zajęło nauczenie się tego wszystkiego
, ale jak napisał Jotes, nam to jak psu na budę.
W przypadku małego, to jak spoiler na dachu w małym fiacie.
Oczywiście także się cieszę, że tu Jesteś u nas, bo w wielu wątkach zapewne Będziesz
pomocnym fachowcem.
Uśmiech będzie Smile


Hehe - no i teraz zrozumiałem xD

Chce się przekonać właśnie co można zrobić z małym DL. Zobaczymy jak czy faktycznie będzie lipa;)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irek1970
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lower Silesia

PostWysłany: Pon 9:01, 13 Mar 2017    Temat postu:

Czekam z niecierpliwością na jakieś wiadomości.
Masz już jakąś ofiarę do przeprowadzenia sekcji ? Very Happy

Ps.
A może, jak napisał Jotes, trzeba iść w kierunku zmniejszenia spalania bez utraty mocy ?
To by zapewne wielu interesowało, bo my przeważnie centusie jesteśmy.....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Carry
A2



Dołączył: 05 Mar 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 9:58, 13 Mar 2017    Temat postu:

Wszystko się da jak jest dostęp do mapy paliwa:)

Wszystko zależy od targetowego AFR - jeśli celujemy w 13.2 to chcemy generować więcej mocy i momentu. Jeśli w 14.7 to chcemy mieć idealną dawkę na przepał.

Strojąc na hamowni stroi siępod AFR właśnie (na drodze również) więc celując w inny poziom inaczej dobiera się mieszankę a co za tym idzie inne spalanie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
prebenny
A2



Dołączył: 28 Sty 2017
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 9:59, 13 Mar 2017    Temat postu:

A ja tak samo jak na drugim forum powiem, że chętnie bym skorzystał. W samochodzie nauczyłem się pierwszego prawa motoryzacji - mocy nigdy za mało Wink I bynajmniej nie chodzi o szaleństwa czy gonienie małym DLem gixerów - ale przy wyprzedzaniu można się zdziwić. Bo nasz kraj taki piękny, że wyprzedzasz jadącego na prostej drodze z ograniczeniem 60 km/h golfa 3 a po 2 km jedziesz z nim 'łeb w łeb' ale 120... Pomijam, że za takie coś powinni prawko zabierać i wieszać wiadomo za co ale 'co mi zrobisz jak mnie złapiesz'?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Carry
A2



Dołączył: 05 Mar 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 10:36, 13 Mar 2017    Temat postu:

To sprawdź numer ECU swojego i mi podeślij - wtedy zobaczymy jakie są opcje:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
prebenny
A2



Dołączył: 28 Sty 2017
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 10:45, 13 Mar 2017    Temat postu:

Carry ja mam DLa z 2016 gdzie pisałeś, że jeszcze nie jest ogarnięty sterownik Wink
Ale spoko - przypomne się latem Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
magrafb
Motocyklista



Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 459
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pon 11:17, 13 Mar 2017    Temat postu:

Gdzieś mi zalega sterownik od 1000 z 2002 roku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Carry
A2



Dołączył: 05 Mar 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 18:00, 13 Mar 2017    Temat postu:

DL 1000 nie ruszam póki co - najpierw chce skończyć 650:)

Ok to sterownik do nowszego najpierw zgram i możemy działać

Zanabyłem droga kupna moduł o numerze 27G00 więc Novy może zrobić test


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
novy
Motonita



Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Busko-Zdrój

PostWysłany: Pon 20:07, 13 Mar 2017    Temat postu:

Kto mnie wkręcił w królika doświadczalnego ? No ale dobra jak mus to mus mogę potestować , co mi tam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Carry
A2



Dołączył: 05 Mar 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 20:44, 13 Mar 2017    Temat postu:

Póki co dzisiaj odbyły się pierwsze testy tego samego rozwiązania w małej SV z tego samego rocznika co twój DL. Wszystko śmiga więc czekamy na obszerniejszy opis jak wyszło. Póki co moto się nie rozleciałoWink

Moduły są takie same jak w SV, mapy podobne a moduł kupiłem testowy taki jak twój więc będzie szybciej;)

Tak mówiłeś o tym gdybaniu i padło na ciebie xD


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
novy
Motonita



Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Busko-Zdrój

PostWysłany: Pon 21:04, 13 Mar 2017    Temat postu:

Niech będzie i tak Wink Tak mi jeszcze przyszło na myśl ... wszyscy mówią że nowy mały jest bardziej elastyczny od starego , lepiej oddaje moc itp ... może to kwestia tylko innych map w ECU ? bo chyba znacznych zmian w silniku nie było ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Carry
A2



Dołączył: 05 Mar 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 9:09, 14 Mar 2017    Temat postu:

Z tego co wiem to nie, ewentualnie kwestie dolotów itp

mogę porównać strukturę map w nowszym i starszym i coś podziałać ale to na później - najpierw prosty test wgrania wsadu i weryfikacji czy wszystko funkcjonuje prawidłowo:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Carry
A2



Dołączył: 05 Mar 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 19:03, 15 Mar 2017    Temat postu:

Testy SV 650 z komentarzem użytkownika. Jednego kompa przerobiłem ja, drugiego ma standardowego, oba o tym samym numerze. Poniżej komentarz z forum SV:

malkers87 napisał:
Witam! Jestem po pierwszych testach kompa od carrego, tre+nowa mapa paliwa. Moje moto to sv650n 2006 k&n + wydech delkevic 350mm. Zrobiłem pare km na standardowym kompie i tą samą traske na kompie od carrego więc miałem porównanie. Moto wyraźnie lepiej zbiera się z każdych obrotów, reakcja na gaz jest bardziej bezpośrednia a charakterystyka bardziej równomierna, na 1i2 czuć że koło chętniej odrywa się od ziemi przy ostrym przyśpieszaniu więc same plusy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
novy
Motonita



Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Busko-Zdrój

PostWysłany: Śro 21:11, 15 Mar 2017    Temat postu:

No to czekamy aż skończysz kompa do DL'a , mam nadzieję że wyjdzie równie fajnie jak ten do SV, chociaż silnik SV ma trochę inną charakterystykę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Carry
A2



Dołączył: 05 Mar 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 7:33, 16 Mar 2017    Temat postu:

Kmpa już mam, w poniedziałek wysyłam do ciebie na testy. Postaram się go zrobićna podobnym zasadach

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ce Zar
A2



Dołączył: 20 Cze 2016
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 17:53, 16 Mar 2017    Temat postu:

A kiedy ja ?
Pisaliśmy na forum Sv....
Musimy się obrobić finalnie w kwietniu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Carry
A2



Dołączył: 05 Mar 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 19:58, 16 Mar 2017    Temat postu:

Pamiętam o tobie i twoim module:) Tak naprawdę to w przyzsłym tygodniu moge go pożyczyć jużSmile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kalinago
Motocyklista



Dołączył: 25 Cze 2015
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Czw 20:02, 16 Mar 2017    Temat postu:

Nie wiem czy po zmianach, nie będziecie mieli problemów z nabyciem opon o odpowiednio wysokim indeksie prędkości Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
novy
Motonita



Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Busko-Zdrój

PostWysłany: Pią 7:49, 17 Mar 2017    Temat postu:

Raczej trzeba będzie kupić szersze żeby jako tako ruszyć Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
staszek_s
Motonita



Dołączył: 06 Wrz 2015
Posty: 803
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Radlin, Śląsk

PostWysłany: Pią 10:10, 17 Mar 2017    Temat postu:

e tam, z trójki się ruszy jakoś Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irek1970
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lower Silesia

PostWysłany: Pią 10:19, 17 Mar 2017    Temat postu:

Mam już przygotowane rozwiązanie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
novy
Motonita



Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Busko-Zdrój

PostWysłany: Pią 10:49, 17 Mar 2017    Temat postu:

Obawiam się tylko, że po zatankowaniu do pełna paliwa starczy tylko na wyjechanie z garażu na podjazd Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Carry
A2



Dołączył: 05 Mar 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 2:36, 19 Mar 2017    Temat postu:

Komputer gotowy, wysyłam w poniedziałek

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
novy
Motonita



Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Busko-Zdrój

PostWysłany: Wto 21:14, 21 Mar 2017    Temat postu:

Komp dotarł , jutro jak tylko pogoda pozwoli (nie będzie padać) to postaram się przeprowadzić testy. Jak ktoś z okolicy chce się dołączyć to zapraszam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ce Zar
A2



Dołączył: 20 Cze 2016
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 23:44, 21 Mar 2017    Temat postu:

Bardzo jestem ciekaw Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
geniusz
Motocyklista



Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 23:21, 22 Mar 2017    Temat postu:

Czekam na modyfikacje 1000-ca bo mam TRE i nie wyświetla mi się zapięty 6 bieg a chciałbym mieć pełną moc i aby był jak oryginał

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Carry
A2



Dołączył: 05 Mar 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 9:18, 23 Mar 2017    Temat postu:

To nie będzie takie proste niestety z tego co widziałem ale zaczałem już zbierać informacje:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Patenty i usprawnienia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin