|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Carry
A2
Dołączył: 05 Mar 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 10:52, 06 Mar 2017 Temat postu: ECU hacking by Carry |
|
|
Witajcie,
Od 5 lat siedze w temacie hackowania i flashowania fabrycznych sterowników Suzuki Kawasaki i Yamahy. Na różnych forach można znaleźć sporo informacji na temat mojej pracy - jak byłby ktoś zainteresowany to moge podesłać linki lub przekleić.
Obecnie pracuje nad DL i SV status jest taki:
SV 1000 - mogę robić od 2005 w górę
SV 650 i gladiusy - mogę robić od 2003 w górę
DL 650 - mogę robić 2007-2010 - jestem w trakcie weryfikacji definicji
Poszukuję sterowników do zgrania wsadu abym mógł uruchomić pozostałe roczniki DL - z nowszym nie ma problemu bo mam dogadany. Potrzebuje nadal sterownika z rocznika 2003-2006. Sterownik potrzebny jest mi na chwile - musze się podłączyć przez główną kostkę i przegrać pamięć procesora - wtedy mogę zacząć robić definicje do tego modelu i wprowadzać zmiany.
Co to daje?
Można zminić mapy paliwa - np nagrać mapy z PCIII na fabryczną mapę i mieć efekt jak by się zakupiło PC i wgrało predefiniowaną mapę ze strony pod wydech.
Można przestawić odcinkę
Mozna zrobic TRE - czyli czysta podmiana map zaplonowych na biegach bez ingerencji w pozostale mapy modulu
Mozna przestawic otwarcia STP czyli drugich przepustnic ktore w silnikach V2 bardzo mocno ograniczaja doznania szczegolnie na dolnych obrotach
I to najwazniejsze - mozna wystroci motocykl na hamowni, a pozniej gwgrac gotowa wystrojona mape na ECU bez dodatkowych piggi boxow typu PCIII - czysto i na gotowo:)
Fajnie by bylo gdybysmy rozpoczeli dyskusje na ten temat - z checia odpowiem na pytania wszelkiech masci bo zalezy mi zeby kazdy wiedzial co to jest i po co:)
Ponizej modele ktore obsługuje, stroje, przerabiam, wylaczam bledy, robie cuda wianki:)
Suzuki
GSX1300R (Hayabusa) 2002 - 2014
GSX-R 600 2004 - 2014
GSX-R 750 2004 - 2014
GSX-R 1000 2003 - 2014
GSX1300BK (B-King) 2007 - 2012
GSR 750 2011 - 2014
GSR 600 2006 - 2010
SV 1000 2005 - 2008
GSF 1250 (Bandit) 2007 - 2010
GSF 650 (Bandit) 2007 - 2010
M109R 2006 - 2010
SV 650 2007 - 2010
SFV 650 SV 650S (Gladius) 2009 - 2015
Kawasaki
ZX10R 2004 - 2014
ZX14R / ZZR1400 2012 - 2014
ZX14 / ZZR1400 2006 - 2011
ZX6R 2005 - 2014
ZX6RR 2005 - 2006
Z1000 2010 - 2015
Z1000SX / Ninja 1000 2011 - 2015
Z800 2012 - 2014
ER-6n 2006 - 2014
EX650 - Ninja 650 2006 - 2014
EX250R / Ninja 250 2013 - 2014
EX300 - Ninja 300 2013 - 2014
1400 GTR / ZG 1400 / Concours 14 2008 - 2014
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Carry dnia Pon 11:00, 06 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czesterbb
Motocyklista
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 300
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bielsko Biała
|
Wysłany: Pon 11:25, 06 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
W jakich cenach kształtują się takie modyfikacje ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Carry
A2
Dołączył: 05 Mar 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 11:40, 06 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
W zaleznosci od modelu jest kilka wariantow:
1. 500 zł - zdjecie wszelkich restrykcji z modulu (w tym TRE) oraz nagranie mapy paliwa predefiniowanej z PCIII
2. 750 - to samo tylko nagranie mapy paliwa z strojenia na drodze lub nahamowni ktore sam robilem (sa dokladniejsze)
3. 1000 - strojenie na hamowni pod AFR i wrzucenie wszystkiego na ECU
4. 1250 - strojenie na drodze pod AFR ze wszystkim powyzszym + pomiar na hamowni - w zaleznosci od modelu bo nie wszystkie mozna tak modzic.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fryderyk
A2
Dołączył: 10 Paź 2015
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 12:03, 06 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Rozumiem, że "Twoją" mapę można wgrać jako jedną z dwóch, w związku z czym można się później przełączać między oryginalną a modyfikowaną?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Carry
A2
Dołączył: 05 Mar 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 12:08, 06 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Dokladnie tak. Dostęp jest i do MS0 i do MS1 więc można modyfikować obie lub tylko jedną a potem wybór następuje przez odpowiednie "zmasowanie" pinu odpowiadającego za mode select switch
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Inspektor
Maniak motocyklowy
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Pon 20:05, 06 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Dużo otrzymujemy w zamian?
Tylko tak "po ludzku" napisz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bacaoca
Motonita
Dołączył: 05 Lut 2015
Posty: 541
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 23:32, 06 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
A jak z V-Strom'em 650 rocznik 2016? Podobno zmienił się producent ECU i ciężko go otworzyć, tak bynajmniej twierdzi mój lokalny tuner. Założyłem niedawno kompletny wydech i może bym się pokusił o jakieś strojenie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Carry
A2
Dołączył: 05 Mar 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 0:27, 07 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Inspektor napisał: | Dużo otrzymujemy w zamian?
Tylko tak "po ludzku" napisz |
Ciężko mi mówić akurat o V-stromie bo teamt jak widzisz dopier osię rodzi:) Typowo ze strojeń czy na hamowni czy na drodze jest poprawa w każdym zakresie (im niższy zakres obrotów i TPS tym większa poprawa) a zazwyczaj max moment i moc o około 5%. Moto zdecydowanie bardziej narowistości dostaje przy otwarciu STP za to:)
bacaoca napisał: | A jak z V-Strom'em 650 rocznik 2016? Podobno zmienił się producent ECU i ciężko go otworzyć, tak bynajmniej twierdzi mój lokalny tuner. Założyłem niedawno kompletny wydech i może bym się pokusił o jakieś strojenie. |
Podrzuć zdjęcie modułu to przynajmniej póki co optyczne zweryfikuje:) [link widoczny dla zalogowanych] Potrzebuje zdjęcie od góry z grawerami i z przodu kostek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Carry
A2
Dołączył: 05 Mar 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 1:33, 07 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Ciekawostka:
tak oto działa TRE w DL 650 2003-2006:
[link widoczny dla zalogowanych]
Niebieskie to przyspieszenie a czerwone opóźnienie zapłonu. im większe nasilenie koloru tym większa zmiana względem oryginalnej mapy. Tutaj jest pokazane jaka jest różnica po narzuceniu na siebie grupy zapłonowej dla biegu 5 i 6 na pozostałe biegi
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Carry dnia Wto 1:33, 07 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Carry
A2
Dołączył: 05 Mar 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 21:35, 07 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Update:
dokończyłem definicje w modelu po 2007 roku, dla przykładu TRE:
[link widoczny dla zalogowanych]
oraz mapa drugich przepustnic:
[link widoczny dla zalogowanych]
Warto zauwazyć że mapa STP na 2 i 3 biegu jest zdławiona przy max TPS
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ce Zar
A2
Dołączył: 20 Cze 2016
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 11:12, 11 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Nadal nie ogarniam technicznie tych tabelek...ale mam nadzieję na poprawę odczucia w trakcie jazdy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mar111cin
Motonita
Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 856
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: FSW
|
Wysłany: Sob 23:12, 11 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Jak się patrzę na te tabelki, to na język mi się nasuwa od razu bardzo popularne stwierdzenie - "kłamstwo, większe kłamstwo i statystyka"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Carry
A2
Dołączył: 05 Mar 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 10:49, 12 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
mar111cin napisał: | Jak się patrzę na te tabelki, to na język mi się nasuwa od razu bardzo popularne stwierdzenie - "kłamstwo, większe kłamstwo i statystyka" |
Nie bardzo rozumiem wypowiedź - można jaśniej?
Ce Zar napisał: | Nadal nie ogarniam technicznie tych tabelek...ale mam nadzieję na poprawę odczucia w trakcie jazdy |
No to pytaj śmiało Wrzucam to po to żeby można było więcej się dowiedzieć.
Pierwsza tabela to mapa 3D apłonu po zrobieniu TRE. oś X to % otwarcia przepustnicy TPS a oś Y obroty. Wypełnienie tabeli to kąt wyprzedzenia zapłonu BTDC czyli przed górnym położeniem tłoka. Z zasady przyśpieszony zapłon generuje więcej momentu do pewnego momentu. Niebieskie komórki to miejsca gdzie zapłon względem oryginalnej mapy został przyśpieszony a czerwony opóźniony. Nałożona została mapa dla biegów 5-6 na mapę biegu 1-2-3-4. Więc widzicie na bazie tego jak przyśpieszany jest zapłon poprzez TRE
Druga tabela to uchylanie drugich przepustnic. Rozdziałka jest ta sama. wypełnienie tabeli to % otwarcia drugich przepustnic. dla biegu 2 i 3 mapa jest abrdziej przymknięta niż dla pozostałych biegów przy TPS 100%
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Carry dnia Nie 10:49, 12 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ce Zar
A2
Dołączył: 20 Cze 2016
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 13:18, 12 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Tiaaaa....a po polsku to znaczy, że zwiększa się moment/przyspieszenie na pierwszych biegach ?
Generalnie to chodzi o to, aby lepioej dostosować mapy do użytkowania, z pominięciem norm eco, wydobyć to co można z silnika ( z pozytywnym wpływem na niego ), spowodować większy uśmiech na twarzy ?
Tak to rozumiem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ce Zar dnia Nie 13:19, 12 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Carry
A2
Dołączył: 05 Mar 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 13:59, 12 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Ce Zar napisał: | Tiaaaa....a po polsku to znaczy, że zwiększa się moment/przyspieszenie na pierwszych biegach ?
Generalnie to chodzi o to, aby lepioej dostosować mapy do użytkowania, z pominięciem norm eco, wydobyć to co można z silnika ( z pozytywnym wpływem na niego ), spowodować większy uśmiech na twarzy ?
Tak to rozumiem |
W dużym uproszczeniu - tak:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Irek1970
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lower Silesia
|
Wysłany: Nie 18:58, 12 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
No, wydobyć to co można z silnika i portfela użytkownika, który wierzy w cuda na kiju.
To coś jak podstawki pod kable do głośników dla audiofili.
Podobno jest więcej sopranu w sopranie
No, ale klient nasz pannnn.
Może na torze, dla uzyskania lepszego czasu ma to sens, nie przeczę.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Irek1970 dnia Nie 19:01, 12 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Carry
A2
Dołączył: 05 Mar 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 19:25, 12 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Irek1970 napisał: | No, wydobyć to co można z silnika i portfela użytkownika, który wierzy w cuda na kiju.
To coś jak podstawki pod kable do głośników dla audiofili.
Podobno jest więcej sopranu w sopranie
No, ale klient nasz pannnn.
Może na torze, dla uzyskania lepszego czasu ma to sens, nie przeczę. |
Wynika z tego że firmy pokroju Baazaz, HealTech i DynoJet powinny być dawno temu zamknięte;)
Nie rozumiem, czemu uważasz to za cuda na kiju? Rozumiem, że zmiana dawki paliwa czy też ustawienie drugich przepustnic wg ciebie nie ma żadnego znaczenia na osiągi i charakterystykę samego motocykla?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Nie 19:52, 12 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Irek1970 napisał: | No, wydobyć to co można z silnika i portfela użytkownika, |
Pitu pitu. ;P
W 1000 czuć wyraźną zmianę po założeniu aTRE.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ce Zar
A2
Dołączył: 20 Cze 2016
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 21:48, 12 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Irek1970 napisał: |
To coś jak podstawki pod kable do głośników dla audiofili.
Podobno jest więcej sopranu w sopranie
|
Znaczy, że placebo takie....hmmm.
Z tego co wiem, to autor tematu jest na rynku już jakiś czas...
A skoro tak, w dzisiejszych czasach prawa popyt/podaż coś jednak musi w tym być.
Mam świadomość, że są silniki, w których różnice są znaczące i takie, gdzie jest to bardziej subtelne.
I mam świadomość, że mały DL zalicza się do tych drugich.
Natomiast liczę na to, co w prostych słowach opisałem.
Zależy mi na lepszej dynamice na pierwszych biegach, lepszym zestrojeniu dawek, przepustnic, zestrojeniu tego wszystkiego w jedno z tłumikiem od Edka. Jeśli to będzie, to i uśmiech będzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Carry
A2
Dołączył: 05 Mar 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 22:22, 12 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Tak w sumie zadam pytanie dodatkowe:
Czy ktoś z Was rozmawiał z osobami, które robiły u mnie ECU lub czytał opinie na forach (gixxer, gsxr-forum, hayka.pl itp)?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotes
DeTox nie pomoże
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Düsseldorf / Gdynia
|
Wysłany: Nie 22:49, 12 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Carry , musisz wziac pod uwage ze forum V Stroma jest troche inne.
DL to motocykl z zalozenia turystyczny a maly raczej grzeczno-turystyczny.
Tak, da sie tez nim pogonic z GS/KTM -ami w Alpach ( tu raczej hamulce przeszkadzaja ) , ale duzo userow rozni sie mentalnoscia od typowego gixxera.
Tu dla wielu jest wazniejsze zeby nie wialo albo ile pali niz zeby bylo troche szybciej do setki.
Ale fajnie ze tu jestes, ja bym sie do Ciebie zglosil.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Carry
A2
Dołączył: 05 Mar 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 23:52, 12 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
jotes napisał: | Carry , musisz wziac pod uwage ze forum V Stroma jest troche inne.
DL to motocykl z zalozenia turystyczny a maly raczej grzeczno-turystyczny.
Tak, da sie tez nim pogonic z GS/KTM -ami w Alpach ( tu raczej hamulce przeszkadzaja ) , ale duzo userow rozni sie mentalnoscia od typowego gixxera.
Tu dla wielu jest wazniejsze zeby nie wialo albo ile pali niz zeby bylo troche szybciej do setki.
Ale fajnie ze tu jestes, ja bym sie do Ciebie zglosil. |
Zdaje sobie z tego sprawę
Robiłem kilka Bandziorów dużych właśnie przed wyjazdem w góry - więc też znam podejście;)
Dzięki za miłe słowo - rozpocząłem poszukiwanie kompa do DL na testy żeby ruszyć z tematem:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Irek1970
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lower Silesia
|
Wysłany: Pon 7:13, 13 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Carry, Robisz dobrą robotę i pewnie wiele czasu zajęło nauczenie się tego wszystkiego
, ale jak napisał Jotes, nam to jak psu na budę.
W przypadku małego, to jak spoiler na dachu w małym fiacie.
Oczywiście także się cieszę, że tu Jesteś u nas, bo w wielu wątkach zapewne Będziesz
pomocnym fachowcem.
Uśmiech będzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Carry
A2
Dołączył: 05 Mar 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 8:56, 13 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Irek1970 napisał: | Carry, Robisz dobrą robotę i pewnie wiele czasu zajęło nauczenie się tego wszystkiego
, ale jak napisał Jotes, nam to jak psu na budę.
W przypadku małego, to jak spoiler na dachu w małym fiacie.
Oczywiście także się cieszę, że tu Jesteś u nas, bo w wielu wątkach zapewne Będziesz
pomocnym fachowcem.
Uśmiech będzie |
Hehe - no i teraz zrozumiałem xD
Chce się przekonać właśnie co można zrobić z małym DL. Zobaczymy jak czy faktycznie będzie lipa;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Irek1970
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lower Silesia
|
Wysłany: Pon 9:01, 13 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Czekam z niecierpliwością na jakieś wiadomości.
Masz już jakąś ofiarę do przeprowadzenia sekcji ?
Ps.
A może, jak napisał Jotes, trzeba iść w kierunku zmniejszenia spalania bez utraty mocy ?
To by zapewne wielu interesowało, bo my przeważnie centusie jesteśmy.....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Carry
A2
Dołączył: 05 Mar 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 9:58, 13 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Wszystko się da jak jest dostęp do mapy paliwa:)
Wszystko zależy od targetowego AFR - jeśli celujemy w 13.2 to chcemy generować więcej mocy i momentu. Jeśli w 14.7 to chcemy mieć idealną dawkę na przepał.
Strojąc na hamowni stroi siępod AFR właśnie (na drodze również) więc celując w inny poziom inaczej dobiera się mieszankę a co za tym idzie inne spalanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
prebenny
A2
Dołączył: 28 Sty 2017
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 9:59, 13 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
A ja tak samo jak na drugim forum powiem, że chętnie bym skorzystał. W samochodzie nauczyłem się pierwszego prawa motoryzacji - mocy nigdy za mało I bynajmniej nie chodzi o szaleństwa czy gonienie małym DLem gixerów - ale przy wyprzedzaniu można się zdziwić. Bo nasz kraj taki piękny, że wyprzedzasz jadącego na prostej drodze z ograniczeniem 60 km/h golfa 3 a po 2 km jedziesz z nim 'łeb w łeb' ale 120... Pomijam, że za takie coś powinni prawko zabierać i wieszać wiadomo za co ale 'co mi zrobisz jak mnie złapiesz'?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Carry
A2
Dołączył: 05 Mar 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 10:36, 13 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
To sprawdź numer ECU swojego i mi podeślij - wtedy zobaczymy jakie są opcje:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
prebenny
A2
Dołączył: 28 Sty 2017
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 10:45, 13 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Carry ja mam DLa z 2016 gdzie pisałeś, że jeszcze nie jest ogarnięty sterownik
Ale spoko - przypomne się latem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
magrafb
Motocyklista
Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 459
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pon 11:17, 13 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Gdzieś mi zalega sterownik od 1000 z 2002 roku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Carry
A2
Dołączył: 05 Mar 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 18:00, 13 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
DL 1000 nie ruszam póki co - najpierw chce skończyć 650:)
Ok to sterownik do nowszego najpierw zgram i możemy działać
Zanabyłem droga kupna moduł o numerze 27G00 więc Novy może zrobić test
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
novy
Motonita
Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Busko-Zdrój
|
Wysłany: Pon 20:07, 13 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Kto mnie wkręcił w królika doświadczalnego ? No ale dobra jak mus to mus mogę potestować , co mi tam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Carry
A2
Dołączył: 05 Mar 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 20:44, 13 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Póki co dzisiaj odbyły się pierwsze testy tego samego rozwiązania w małej SV z tego samego rocznika co twój DL. Wszystko śmiga więc czekamy na obszerniejszy opis jak wyszło. Póki co moto się nie rozleciało
Moduły są takie same jak w SV, mapy podobne a moduł kupiłem testowy taki jak twój więc będzie szybciej;)
Tak mówiłeś o tym gdybaniu i padło na ciebie xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
novy
Motonita
Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Busko-Zdrój
|
Wysłany: Pon 21:04, 13 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Niech będzie i tak Tak mi jeszcze przyszło na myśl ... wszyscy mówią że nowy mały jest bardziej elastyczny od starego , lepiej oddaje moc itp ... może to kwestia tylko innych map w ECU ? bo chyba znacznych zmian w silniku nie było ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Carry
A2
Dołączył: 05 Mar 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 9:09, 14 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Z tego co wiem to nie, ewentualnie kwestie dolotów itp
mogę porównać strukturę map w nowszym i starszym i coś podziałać ale to na później - najpierw prosty test wgrania wsadu i weryfikacji czy wszystko funkcjonuje prawidłowo:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Carry
A2
Dołączył: 05 Mar 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 19:03, 15 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Testy SV 650 z komentarzem użytkownika. Jednego kompa przerobiłem ja, drugiego ma standardowego, oba o tym samym numerze. Poniżej komentarz z forum SV:
malkers87 napisał: | Witam! Jestem po pierwszych testach kompa od carrego, tre+nowa mapa paliwa. Moje moto to sv650n 2006 k&n + wydech delkevic 350mm. Zrobiłem pare km na standardowym kompie i tą samą traske na kompie od carrego więc miałem porównanie. Moto wyraźnie lepiej zbiera się z każdych obrotów, reakcja na gaz jest bardziej bezpośrednia a charakterystyka bardziej równomierna, na 1i2 czuć że koło chętniej odrywa się od ziemi przy ostrym przyśpieszaniu więc same plusy. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
novy
Motonita
Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Busko-Zdrój
|
Wysłany: Śro 21:11, 15 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
No to czekamy aż skończysz kompa do DL'a , mam nadzieję że wyjdzie równie fajnie jak ten do SV, chociaż silnik SV ma trochę inną charakterystykę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Carry
A2
Dołączył: 05 Mar 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 7:33, 16 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Kmpa już mam, w poniedziałek wysyłam do ciebie na testy. Postaram się go zrobićna podobnym zasadach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ce Zar
A2
Dołączył: 20 Cze 2016
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 17:53, 16 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
A kiedy ja ?
Pisaliśmy na forum Sv....
Musimy się obrobić finalnie w kwietniu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Carry
A2
Dołączył: 05 Mar 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 19:58, 16 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Pamiętam o tobie i twoim module:) Tak naprawdę to w przyzsłym tygodniu moge go pożyczyć już
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kalinago
Motocyklista
Dołączył: 25 Cze 2015
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Czw 20:02, 16 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Nie wiem czy po zmianach, nie będziecie mieli problemów z nabyciem opon o odpowiednio wysokim indeksie prędkości
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
novy
Motonita
Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Busko-Zdrój
|
Wysłany: Pią 7:49, 17 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Raczej trzeba będzie kupić szersze żeby jako tako ruszyć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
staszek_s
Motonita
Dołączył: 06 Wrz 2015
Posty: 803
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Radlin, Śląsk
|
Wysłany: Pią 10:10, 17 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
e tam, z trójki się ruszy jakoś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Irek1970
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lower Silesia
|
Wysłany: Pią 10:19, 17 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Mam już przygotowane rozwiązanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
novy
Motonita
Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Busko-Zdrój
|
Wysłany: Pią 10:49, 17 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Obawiam się tylko, że po zatankowaniu do pełna paliwa starczy tylko na wyjechanie z garażu na podjazd
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Carry
A2
Dołączył: 05 Mar 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 2:36, 19 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Komputer gotowy, wysyłam w poniedziałek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
novy
Motonita
Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Busko-Zdrój
|
Wysłany: Wto 21:14, 21 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Komp dotarł , jutro jak tylko pogoda pozwoli (nie będzie padać) to postaram się przeprowadzić testy. Jak ktoś z okolicy chce się dołączyć to zapraszam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ce Zar
A2
Dołączył: 20 Cze 2016
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 23:44, 21 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Bardzo jestem ciekaw
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
geniusz
Motocyklista
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 23:21, 22 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Czekam na modyfikacje 1000-ca bo mam TRE i nie wyświetla mi się zapięty 6 bieg a chciałbym mieć pełną moc i aby był jak oryginał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Carry
A2
Dołączył: 05 Mar 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 9:18, 23 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
To nie będzie takie proste niestety z tego co widziałem ale zaczałem już zbierać informacje:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|