 |
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Konio
Maniak motocyklowy
Dołączył: 24 Lis 2010
Posty: 1420
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Londyn
|
Wysłany: Śro 7:40, 05 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
a miało być tak fajnie....
a tu zonk!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Świder
A1
Dołączył: 23 Mar 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wschowa
|
Wysłany: Pon 9:56, 28 Mar 2011 Temat postu: w temacie sprzęgła.... |
|
|
Witam
jako że jestem "świeży i zielony" zarówno jako posiadacz Vstroma jak i tu na Forum niejeden z bardziej doświadczonych kolegów pewnie się lekko lub bardziej uśmiechnie ale od czegoś trzeba zacząć....
zabieram się właśnie za regenerację uszczelki przy pompce sprzęgła...u mnie akurat uszczelka osłaniająca była ale jakoś nie zdała egzaminu.Moto kupiłem w lipcu zeszłego roku i na jesień wymieniłem olej, filtry i płyn w sprzęgle. Po pierwszej wiosennej przejażdżce w garażu znalazłem plamę płynu a zbiorniczek był pusty.Zdemontowałem pompkę (a że nie mam podnóżka centralnego) "wyjechał" mi olej(około100-150ml)...po zapachu to przekładniowy.Teraz moje pytanie.czy mogę dolać (nie wiem jaki tam był)czy wymienić całkiem - jeśli tak to ile i jaki najlepszy. Będę wdzięczny za info.
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 10:14, 28 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Zapraszam do przywitalni, napisz tam coś o sobie.
Taki zwyczaj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Floydoo
Motonita
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Świder
A1
Dołączył: 23 Mar 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wschowa
|
Wysłany: Pon 12:37, 04 Kwi 2011 Temat postu: Dobry patent |
|
|
Jak w temacie. ..bardzo dobry patent.tym bardziej że czeka mnie wymiana łańcucha.
pozdrawiam i dzięki za nowinkę...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Basmanek
Motocyklista
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa, Jelonki
|
Wysłany: Wto 15:02, 05 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
@ Floydoo Jakiej długości i średnicy jest ta rurka?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Coliniak
Motonita
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: in the middle of nowhere
|
Wysłany: Wto 19:33, 05 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Basmanek napisał: | @ Floydoo Jakiej długości i średnicy jest ta rurka? |
popychacz jest chyba 6tka wiec rurka musi miec ze 7 minimum w srodku i tyle, mysle, ze moze byc rownie dobrze z PCV
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Basmanek
Motocyklista
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa, Jelonki
|
Wysłany: Wto 19:45, 05 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
a długość? Idąc na parking chce byc przygotowany w 100% Chyba zrobie to z długopisu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Floydoo
Motonita
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000
|
Wysłany: Wto 20:20, 05 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
dlugopis, to raczej bedzie kicha, bo moze ci uszkodzic uszczelniacz, lepiej jest gdy jest to rurak wiekszej srednicy.
Moja to miedziana rurka o srednicy 10mm i dlugodci ok 35 - 36mm zalozylem na probe do nastepnego czyszczenia.
Lepiej jednak bedzie zalozyc rurke z tworzywa o wiekszej srednicy, by opierala sie na brzegach uszczelniacza, moze byc nawet sztywna guma, cos co bedzie lepiej przylegalo i nie odbijalo sie na uszczelniaczu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zlociutki
A2
Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pią 6:28, 15 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
ja zrobiłem to samo tyle że z wężyka od paliwa, niestety nie mierzyłem długości skracałem wężyk metodą prób i błędu do momentu braku nacisku na plastikowa osłonę zębatki, Dodatkowo mam nowy tłoczek z aluminium utwardzanego z dodatkowym oringiem od strony zębatki. Jeśli patent będzie skuteczny porobię fotki i opisze......
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tmk30
A1
Dołączył: 08 Paź 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław okolice
|
Wysłany: Czw 9:43, 05 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
A ja panowie mam problem tego typu.Mianowicie od pewnego czasu puszcza mi płyn spod dekla zbiorniczka.Jak go uszczelniłem to zaczęło puszczać dołem przy siłowniku.Jakby za duże ciśnienie robiło.Czy to też będzie wina zabrudzenia i wystarczy uszczelniacze wymienić ????Muszę dolewać płynu raz na jakieś 300km
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lasooch
Motonita
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Czw 13:39, 05 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Jak w ogóle musisz dolewać płyn, to widocznie cieknie Ci wysprzęglik -> uszczelka do wymiany. W założeniach układ powinien być szczelny, więc płynu nie powinno ubywać.
Natomiast jeśli płyn wylatuje ze zbiorniczka wyrównawczego, to może po prostu zbyt wiele lejesz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tmk30
A1
Dołączył: 08 Paź 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław okolice
|
Wysłany: Czw 14:15, 05 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
zdaje mi się że tworzy się za duże ciśnienie.Dla próby zakleiłem silikonem z góry zbiorniczek to zaczęło siłownika z dołu dawać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tmk30
A1
Dołączył: 08 Paź 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław okolice
|
Wysłany: Sob 7:07, 14 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Panowie potrzebny uszczelniacz tłoczka jak najszybciej.We Wrocławiu trzeba czekać koło tygodnia aż dostaną mnie juz nosi.Może u Was mają na miejscu.Jakby co to dajcie jakiś namiar
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lasooch
Motonita
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Sob 13:39, 14 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
ASO suzuki w Piasecznie i Free&Fun w Sękocinie powinny mieć od ręki. Niedawno słyszałem też, że te uszczelki pojawiły się w larssonie. Jak potrzebujesz doraźnie naprawić, to na tłoczek pod uszczelką nawiń kilka zwojów taśmy teflonowej do uszczelniania hydrauliki czy chociażby pasek izolacji. Ja tak kiedyś reanimowałem izolacją pompę hamulcową w trasie, spokojnie dojechałem do domu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tmk30
A1
Dołączył: 08 Paź 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław okolice
|
Wysłany: Pon 14:11, 16 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Zamówione w ASO suzuki w Piasecznie.Za parę dni powino być u mnie.Mam tylko nadzieje że uszczelniacz pomoze bo pompevzka jest juz lekko wytarta ale papier wodny działa cuda.dzięki lasooch za pomoc.pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomano
Motocyklista
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 478
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: zza biurka
|
Wysłany: Czw 7:54, 21 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
A ja mam pytanie
Czy mogę wsadzić do DL1000 siłownik sprzęgła od SV1000?
Czy ktoś już to robił?
Czy to na 100% pasuje?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ElViajero
Motocyklista
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 8:23, 21 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Według katalogu numery części są te same więc powinien pasować.
nr: 23160-06G02
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Coliniak
Motonita
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: in the middle of nowhere
|
Wysłany: Czw 13:16, 21 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
zamowilem dzis uszczelke 23163-06B00 w serwisie w Toruniu..k. koszt 30PLNow i wysylaja jak nie mozna odebrac osobiscie..... wilmat.pl jakby ktos szukal kontaktu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lasooch
Motonita
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Czw 14:42, 21 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
tomano napisał: | A ja mam pytanie
Czy mogę wsadzić do DL1000 siłownik sprzęgła od SV1000?
Czy ktoś już to robił?
Czy to na 100% pasuje? |
Pasuje zamiennie od DL1000/TL1000/SV1000
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rodman
A
Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa / Kutno
|
Wysłany: Śro 23:07, 05 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Zauważyłem że mój DL zaczął się pocić w okolicy siłownika sprzęgła.
Najprawdopodobniej niedługo będzie mnie czekała wymiana uszczelki tłoczka siłownika.
Rozumiem ze numery którymi mogę się posłużyć przy zamówieniu to:
uszczelka tłoczka 23163-06B00
grzybek ochronny to 23166-02F20 ?
czy mógłby ktoś z Was dopisac jeszcze do tego mini manuala w jaki sposób to wszystko poźniej złożyć do kupy. Tzn. w jaki sposób, przy jaim ustawieniu tloczka,klamki instalować siłownik do obudowy silnika. Nie chciałbym się tak załatwić jak Gość z postu
http://www.vstromclub.fora.pl/motocykle-dl,32/tulejki-dystansowe-tylnej-zebatki,379.html
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marlon777
Motonita
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 1164
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rybnik, Chwałęcice
|
Wysłany: Czw 1:24, 06 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
No cóż nie ma co tu za wiele pisać.
Nasmarowany (dot-4) tłok wciskasz ile się da do pompy, nakładasz grzybek i skręcasz dwoma śrubami. Przy czym jedna idzie przez tulejkę dystansową i trzeba sobie dobrze ją ustawić.
Napuszczasz płyn do zbiorniczka i zaczynasz mozolne odpowietrzanie mechanizmu.
Montaż + odpowietrzanie to około 10 minut
Na trasie już 2 razy wymieniałem uszczelnienie z powodu mocno wytartej pompy i cały proces zamykam w około 30 - 40 minutach.
Dźwigni sprzęgłą nie ruszałem przy całej operacji. No dopiero przy odpowietrzaniu.
Banał - spróbuj a sam przekonasz się
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marek445
A2
Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Szadek
|
Wysłany: Śro 10:31, 04 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Witam, czy ten zestaw naprawczy siłownika będzie pasował do naszych Dl-i 1000?
[link widoczny dla zalogowanych]
Z góry dzięki za odp.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Marek445 dnia Śro 10:32, 04 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Floydoo
Motonita
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000
|
Wysłany: Śro 14:12, 04 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
niesprawdzalem po nomerach ale raczje nie, moze uda sie wcisnac uszczelniacz tloczka, ale oslona cylinderka jest calkiem inna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marek445
A2
Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Szadek
|
Wysłany: Czw 9:13, 05 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Koledzy gdzie mogę kupić tą uszczelkę na tłoczek i ewentualnie tą przeciwpyłkową na cylinderek?
Szykuje mi się wyjazd i chce wziąć zapasową, bo cylinderek już raz polerowałem, ale uszczelkę mam starą. Narazie nic nie cieknie jest wszystko ok nawet kropelka się nie uroni, tylko przeważnie jest tak że w najmniej nieoczekiwanym momencie coś złego się dzieje.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lasooch
Motonita
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Czw 9:34, 05 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
28zł w ASO za uszczelkę tłoczka, np. w Piasecznie. Przypadkiem nie u Jaskłowskiego, bo za ten sam element krzyczą prawie 60 Nie wiem ile kosztuje przeciwpyłowa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marek445
A2
Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Szadek
|
Wysłany: Czw 9:55, 05 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Dzięki za szybką odpowiedź. Dzwoniłem tam ale nie mogę się dodzwonić nikt nie odbiera tel na serwisie.
A nie wiesz przypadkiem czy wysłali by mi tą uszczelkę bo do nich mam prawie 200 km drogi?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Coliniak
Motonita
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: in the middle of nowhere
|
Wysłany: Czw 10:03, 05 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
wysylaja na 100% z serwisu z Torunia
kontakty tutaj:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Łuki
A1
Dołączył: 12 Mar 2013
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: Wto 18:41, 07 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Panowie a jak zdemontuje obudowę tłoczka bez jego wyciągania z cylinderka zostawię tłoczek po prostu w cylinderku to trzeba odpowietrzać układ po montażu? Muszę zdemontować obudowę tłoczka bo chcę wyczyścić całą komorę zębatki zdawczej a tłoczka nie mam zamiaru wyciągać bo niema takiej potrzeby.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skov
A
Dołączył: 07 Kwi 2012
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ciechanów
|
Wysłany: Wto 19:54, 07 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
nie trzeba odpowietrzać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Łuki
A1
Dołączył: 12 Mar 2013
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: Wto 21:42, 07 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
A powiedz mi Skov jak zdemontuje obudowę tłoczka to tam powinno być generalnie sucho? no chyba że jest wyciek przez uszczelkę tłoczka? Kurde pytam bo wcześniej miałem trampka i nie było tam sprzęgła hydraulicznego a tu normalnie czarna magia no nic będę walczyć. Człowiek uczy się na błędach
Pozdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Floydoo
Motonita
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000
|
Wysłany: Wto 23:17, 07 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Nie wiem co masz na mysli piszac ''obudowa tloczka'', bo jezeli chodzi ci o cylinderek to po kolei:
odkrecasz cylinderek, nie musisz wyciagac tloczka jezeli wiesz ze nie cieknie, jak juz zdejmiesz cylinderek to sprawdz gumke ktora jest miedzy cylinderkiem (silownikiem), a obudowa zebatki, jezeli tam jest sucho to poczysc i jest oki. potem dobierzesz sie do oslony zebatki, tej plastikowej obudowy, i do syfu pod nia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Łuki
A1
Dołączył: 12 Mar 2013
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: Śro 9:36, 08 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
No właśnie chodzi mi o cylinderek nic będę działać już teraz wiem co i jak dzięki Panowie za pomoc!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seku
A2
Dołączył: 07 Paź 2010
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 15:20, 24 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Mam takie pytanie czy wymienialiście też uszczelniacz który znajduje sie w silniku przez który przechodzi popychacz (bolec) od sprzęgła? Pytam ponieważ wymieniałem napęd i jest to wszystko zdjęte,a gdzieś z tamtych okolic cieknie trochę olej(a ciężko dokładnie stwierdzić ponieważ tam jest wszystko uwalone).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez seku dnia Pon 15:25, 24 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
geniusz
Motocyklista
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 22:23, 24 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Powiem tak.
Jeśli tam masz mokro to sprawdź zbiorniczek bo na na 100 procent masz już wyciek z tego uszczelniacza jak membrana będzie wyciągnięta a poziom opadnie to kup zestaw naprawczy i obie gumki wymienisz sobie.
A co do tej drugiej to warto też bo od płynu się rozciąga i trudno ją wsadzić na miejsce.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Coliniak
Motonita
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: in the middle of nowhere
|
Wysłany: Wto 22:20, 08 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
tu ladnie Kolega pokazuje stepbystep jak temat ogarnac:
http://www.youtube.com/watch?v=4w03xQ0K5iM
....u mnie tez maintenance zrobiony...alez tam syfu bylo
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Coliniak dnia Pią 21:49, 11 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Coliniak
Motonita
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: in the middle of nowhere
|
Wysłany: Śro 15:23, 30 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
zadalem pytanie serwisowi z Torunia o ceny uszczelniacza i dust covera
23166-02f20 – 51,97zł dust cover
23163-06b00 – 29,31zł
52 zeta troche sporawo czy to promocyjna cena czy normalna, wie ktos moze?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marudi
A2
Dołączył: 02 Mar 2014
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: z miasta łodzi się pochodzi
|
Wysłany: Czw 14:06, 26 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Witam. Własnie taki przegląd tego siłownika zrobiłem noi po wyczszczeniu cłego tego syfu ujawnił się następny problem a mianowicie jest wyciek oleu z pod popychacza sprzęgła. Czy może ktoś z was wymieniał ten uszczelniacz.
Wdzięczny bym był za podpowiedz bo w sobote wyjazd na wakacyjny szlak.
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marek445
A2
Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Szadek
|
Wysłany: Czw 15:44, 26 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Witam, czy siłownik od Gsxr 1000 K7 i K8 będzie pasował do Dl 1000?
Ogólnie wygląda identycznie jak ten od Dl 1000.
Z góry dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marek445
A2
Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Szadek
|
Wysłany: Wto 17:40, 01 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Marek445 napisał: | Witam, czy siłownik od Gsxr 1000 K7 i K8 będzie pasował do Dl 1000?
Ogólnie wygląda identycznie jak ten od Dl 1000.
Z góry dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam. |
Mogę już śmiało potwierdzić że siłownik od gsxr 1000 K7 i K8 pasuje idealnie do dl 1000. Wystarczy wyciągnąć ten trzpień który wchodzi podczas montażu w wpust z siłownika od dl 1000 i przełożyć do siłownika z gsxr 1000.
Można nie raz bardzo tanio kupić ten siłownik w bardzo dobrym stanie. Najwidoczniej w gsxr 1000 jest lepiej zabezpieczony przed tym całym syfem który leci z łańcucha.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kaciu
A1
Dołączył: 29 Gru 2013
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 1:13, 12 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Przy zmianie uszczelnienia tłoczka sprzęgła dodatkowo wsadziłem w osłonę popychacz/wodzik wykonaną z rurki zbrojonej ( sztywniejsza i łatwiej ją ustawić ) Odległośc między osłona plastikową a uszczelniaczem olejowym wynosi dokładnie 4 cm ... Ja zrobiłem rurkę osłonową na 4.2, żeby dokładnie było mocniej na końcach dociśnięte i przez to szczelniejsze. Wodzik ma 6m średnicy więc rurka jest na 8 mm.
Dodatkowy grzybek uczelniający tłoczek kupiłem w ASO bo fabrycznie go nie było niestety. Mam nadzieje, że po wyczyszczeniu i spolerowaniu drobnych wżerów więcej tam nie będę zaglądał.
Ułatwieniem jest zalewanie płynem DOT4 przez strzykawkę "90" podłączoną do odpowietrznika ( pamiętać o lekkim odkręceniu). Unikniemy tym samym konieczności odpowietrzania układu zalewając go od dołu....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
polopim
A2
Dołączył: 06 Lis 2012
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 10:57, 13 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Zastosowałem metodę z honowaniem. Używałem drobniejszego papieru. Uszczelka w Lublinie ASO 30zł. Przeciwbrudową miałem. Wreszcie sucho!
Po tygodniu okazało sie że uszczelniacz wyciskacza cieknie. Koszt ASO lublin 70 . Już wymieniony.
Dla lepszej ochrony przed brudem zastosowałem gumowy przewód paliwowy 40mm. o średnicy wew. 6,3mm. Dobrze jest zrobić fazkę wewnętrzna od strony silnika żeby rurka nie naciskała na wargę uszczelniacza. Przewód gumowy wewnątrz trzeba nasmarować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Coliniak
Motonita
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: in the middle of nowhere
|
Wysłany: Pon 17:38, 13 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
marudi napisał: | Witam. Własnie taki przegląd tego siłownika zrobiłem noi po wyczszczeniu cłego tego syfu ujawnił się następny problem a mianowicie jest wyciek oleu z pod popychacza sprzęgła. Czy może ktoś z was wymieniał ten uszczelniacz.
Wdzięczny bym był za podpowiedz bo w sobote wyjazd na wakacyjny szlak.
Pozdro |
zdaje mi sie, ze zebatke bedziesz musial zdjac, gdyz uszczelniacz w bloku jest docisniety za pomoca blaszanej podkladki.... potem uszczelniacz trzeba wydostac,,, wyczyscic i nabic lekko nowy...
widze, ze temat stary i pewnie juz jestes po robocie ale dla potomnych
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nasser
A1
Dołączył: 13 Maj 2015
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Krakow
|
Wysłany: Czw 16:22, 14 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Bardzo fachowo opisane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
patryk
Motocyklista
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Głogów
|
Wysłany: Sob 19:34, 18 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
może się przydać pytającym o problemy z wrzuceniem biegu jałowego.
U mnie pojawił się znowu po 2 miesiącach od zmiany zestawu napędowego. Przez ten czas miałem spokój.
Postanowiłem zrobić najprostszą chyba rzecz - odpowietrzyć układ hydrauliczny sprzęgła.
Efekt - wszystkie biegi wskakują perfekcyjnie, jałowy wrzucany zarówno z jedynki jak i z dwójki jest bardzo łatwo wyczuwalny i wchodzi zawsze.
Jednocześnie mam pytanie.
Jak wysoko powinno łapać sprzęgło? Inaczej mówiąc w jakim położeniu klamki sprzęgła motocykl powinien ruszać?
U mnie w tej chwili łapie pod koniec (ok 70 % puszczonej klamki).
Czy to normalne, czy może to początki końca sprzęgła?
Nie czuję żadnego ślizgania się sprzęgła ani na niskich, ani wysokich biegach.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez patryk dnia Sob 19:38, 18 Lip 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
patryk
Motocyklista
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Głogów
|
Wysłany: Czw 8:42, 30 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Panowie i Panie, napiszcie kilka słów w temacie opisanym przeze mnie powyżej, bo nie wiem czego się spodziewać po moim sprzęgle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Wto 18:48, 06 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Żeby nie zakładać nowego tematu odgrzebię ten bogaty w porady...
Mogę oficjalnie potwierdzić, że Suzuki niczego nie poprawiło w temacie wysprzęglika w nowym DL1000 względem starego (przynajmniej w roczniku 2013 nie było to poprawione). Już przy poprzednim przeglądzie wysprzęglik był podejrzany, bo trzeba było uzupełnić płyn w zbiorniczku, ale nie widać było wyraźnych objawów wycieku, więc po oczyszczeniu został na miejscu.
W sobotę na przejażdżce po Podlasiu szlag trafił uszczelkę i płyn uciekał w zatraszającym tempie i ostatnie kilkadziesiąt km wracaliśmy z żoną bez sprzęgła - doświadczenie może i wzbogacające technikę jazdy, ale dość stresujące, szczególnie w mieście...
Diagnoza - wysprzęglik, idzie do wymiany komplet, podobno jest nowa wersja "lepsza"
Przebieg 44 tys km, z czego 20tys jako DEMO.
Zaglądajcie częściej do wysprzęglika niż ja to robiłem...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Coliniak
Motonita
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: in the middle of nowhere
|
Wysłany: Wto 22:54, 06 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Mag, a czy jest w nowym modelu ten dustcover czy tak samo jak w starym nieosłonięty siłownik?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Czw 16:06, 08 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
U mnie nie było.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|