 |
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bajer
A2
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pyrlandia
|
Wysłany: Pią 16:24, 27 Sty 2012 Temat postu: Zmiana: mile na kaem-y |
|
|
Nie wiem czy w DL-ach jest to możliwe, jeżeli kupię moto które ma licznik w milach, to czy jest możliwość zmiany na km-y?
W BMW jest taka możliwość po podjechaniu na komputer do serwisu i wgraniu nowego softu na km-y. A jak to wygląda w Suzi?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
max39
A
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: lidzbark warmiński
|
Wysłany: Pią 18:19, 27 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Kolego poszukaj na forum bo gdzieś widzialem ten temat
ale z tego co tam koledzy pisali to niestety nie ma takiej mozliwosci w dl-u
chyba ze kupisz zegary europejskie ale wtedy przebieg nie twój.......
ja mam anglika i tarcze sobie przerobilem na kilometry ale licznik zostal , powiem Ci ze po pewnym czasie juz mi to nie przeszkadza.
Tu masz linka jakys chciał zerknąć:
http://www.vstromclub.fora.pl/ring-wolny,20/co-dzis-zrobilem-przy-swojej-maszynie,3457-1075.html
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GrzesiekK
Motonita
Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 523
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Czę100chowa
|
Wysłany: Pią 18:22, 27 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Tańsza wersja
[link widoczny dla zalogowanych]
Droższa to wymiana licznika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jasio
A
Dołączył: 29 Paź 2009
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 20:40, 27 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Też chciałem - nie da się
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adam
Motocyklista
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Pią 22:50, 27 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Też chciałem wymienić ale się przyzwyczaiłem i jest ok. nic nie kosztowało!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DARKOM
Motonita
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: IŁAWA
|
Wysłany: Pią 21:55, 02 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
czy jest wiele problemów z wymiana tych tarczek ? (bo dzis zamówiłem to [link widoczny dla zalogowanych] tylko z niebieska podziałką) jest jakis problem potem z wyskalowaniem ,czy cos w tym stylu ? wskazówki predkosci i obrotów pokazują rzeczywiste wartosci ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
karku
A1
Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 17:33, 01 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Trochę czasu to zajmuje, ale jest proste. Po wykręceniu licznika, odkręcasz wszystkie śrubki z tył (biały plastik) i rozdzielasz obie części.
Potem podważasz delikatnie płaskim śrubokrętem wskazówki, żeby je wyjąć. Delikatnie, z wyczuciem i jak najbliżej osi mocowania. Jak będziesz robił to za bardzo po bokach to urwiesz czarne kółeczko, które jest na początku wskazówki (ja je urwałem i sklepiłem na kropelkę).
Odkręcasz stare tarczki i montujesz nowe.
Montujesz wskazówki i podłączasz licznik do kostki, żeby zobaczyć czy wskazówki jak dostaną prąd to opadną później na zero czy na inna pozycję. Jak na inna to je odczepiasz i przekręcasz na właściwą pozycję. Jeszcze raz podłączasz licznik do prądu, żeby upewnić się, że wskazówki są dobrze zamontowane.
Jeśli tak to skręcasz całe ustrojstwo do kupy:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fanwee
A
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Brzesko
|
Wysłany: Sob 6:27, 03 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
karku napisał: | ...podważasz delikatnie płaskim śrubokrętem wskazówki, żeby je wyjąć. ... |
Polecam użyć dwóch małych łyżeczek - mniejsze ryzyko uszkodzenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
j23a
Motonita
Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 987
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Sob 14:17, 03 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
fanwee napisał: | karku napisał: | ...podważasz delikatnie płaskim śrubokrętem wskazówki, żeby je wyjąć. ... |
Polecam użyć dwóch małych łyżeczek - mniejsze ryzyko uszkodzenia. |
I działa .........
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jelonek
A2
Dołączył: 13 Kwi 2014
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Nie 0:07, 04 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
a ja mysle ,ze kwestia przepisania softu z europejczyka,ustawienie przebiegu i po sprawie....
mam tysiączka z 04/05r i w takim moge pomoc jak wyslecie mi licznik (lub przywieziecie)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vstrom1000k7
A1
Dołączył: 11 Gru 2017
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 0:24, 18 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
A może podrzuciłbyś wsad EU ze swojego na maila?
Z tego co wyczytałem licznik siedzi ten sam w modelach 03-09.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|