|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzegorz-d
A1
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Leżajsk
|
Wysłany: Sob 17:14, 26 Maj 2012 Temat postu: Wymiana termostatu! |
|
|
Witam, mam taki problem jak byłem w zeszłym roku w albani z kumplami (Viadro 1000 i TDM 850) mój Dl 1000 K2 grzał się najbardziej! W mieście miałem na wskaźniku 4 kreski na pięć możliwych! U nas w polsce jeżdżąc po mieście w ciepłe dni czasem mam 3 kreski. Podejrzewam, że termostat się nie otwiera do końca. Bo moto w miarę szybko łapie swoją temp. jednak jak już wspomniałem czase ma tą większą temp. Pytanie jest takie:
1) gdzie się znajduje termostat w DL'u?
2) wjakiej temp ma pełne otwarcie?
3) jaka u was utrzymuje się temp latem jeżdżąc po mieście?
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel257
Motocyklista
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Pon 18:18, 28 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Nie wiem jak jest w 1000 ale u mnie 3 kreski to norma czy ciepło czy zimno.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gregorio
Motocyklista
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 499
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Pon 18:42, 28 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Grzegorz, a jak to porównałeś do Viadra i TDM, że stwierdziłeś największe nagrzewanie się DL-a? Inny system wskaźnikowy będzie dawał inne wskazania, chyba, że będą wyskalowane w s topniach. Zresztą i tak nie było by to wiarygodne bo informację o temperaturze daje wskaźnik który może oszukiwać w dól lub w górę kilka stopni. Mi do dwóch kresek spada jak jeżdżę łagodnie i przy niskich temperaturach powietrza, najczęściej pokazuje trzy a jak wolniej, albo dużo pod górę czy w wysokich tem. powietrza to 4 kreski wskakują i uważam to za normalną pracę. Silnik przecież powinien mieć odpowiednią temperaturę pracy, źle by na niego wpływało zbyt mocne chłodzenie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzegorz-d
A1
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Leżajsk
|
Wysłany: Wto 0:12, 29 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Witam, dzięki za odpowiedzi. Mianowicie porównując do Viadra i TDM'a to miałem na myśli to że jeżdżąc latem w wysokich temp(jak to na bałkanach bywa) co jakiś kródki postój lub jazda na 2-3 biegu to wentylator przez cały czas pracował i temp to 4 kreski! A u kumpli to przez całą wyprawę może ze dwa razy się wentylatory włączyły.
Dla Viaderka jest moze usprawiedliwienie bo ma 2 chłodnice i znajdują sią po bokach owiewek a u nas to centralnie i to przed pierwszym garem i nad kolankiem co dodatkowo wpływa na to ze będzie słabsze chłodzenie przy wolnej jeździe. A co do temp to czytałem w książce obsługi, że normalna temp pracy silnika to 2 kreski!!! i tak torchę się obawiam. Inną sprawą było że zaczoł mi się pocić(tylko przy wysokich temp), czego wcześniej nie doświadczyłem (zalany olej to Motul 7100 10W40 -100% syntetyk.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|