|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lasooch
Motonita
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Czw 14:23, 06 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
No i właśnie wyświetlacz Soldiego pobiera sygnał napięciowy z GPS, czyli tak jak piętro wyżej napisał Roadruner
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
reno
A1
Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 10:35, 21 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Wyświetlacz od Soldyego koncepcyjnie jest może na wyzszym poziomie
ale jakość już nie. U mnie po czterech miesiącach działania i dwóch
programowaniach przestał być widoczny w dzień - można z niego
korzystać tylko po zmierzchu. Kolega Soldy nie odbiera PW, nie odpowiada
na maile , sms, itp. Kompletna olewka. Porażka, nie polecam a wręcz
przestrzegam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rommel
Motocyklista
Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Sob 15:29, 01 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam pytanko -
Cytat: | Możliwość wyłączenia ograniczenia maksymalnej prędkości dla motocykli: GSX-R1000 i GSX1300R (2001-...), M109R i DL1000. |
Czy ja dobrze rozumiem, czy DL 1000 ma ograniczenie prędkości maksymalnej?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szuja
DeTox nie pomoże
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa
|
Wysłany: Sob 15:56, 01 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
tak, zostal zdlawiony do ok. 220 km/h (licznikowe) z 270 km/h (licznikowe), bo w nim siedzi silnik od sportowej TL1000, ktory trzeba bylo ulagodzic
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Szuja dnia Sob 15:56, 01 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rommel
Motocyklista
Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Sob 20:58, 01 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Mój DL na 5tym biegu zamyka licznik przy 9 tys obrotów, a do dyspozycji jest jeszcze pare tys i 6tka Czyli mam rozumieć że jest odblokowany, czy bawić sie w odblokowanie?
Wiem że jest slinik z TLa, tylko tamten miał 130 kucy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szuja
DeTox nie pomoże
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa
|
Wysłany: Sob 21:38, 01 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
to ten sam silnik tylko zdlawiony, zeby rowniej oddawal moc w wiekszym zakresie obrotow. A reszta to juz konsekwencja tego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rommel
Motocyklista
Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Nie 22:26, 24 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Czy ktoś wmontował/wie jak w małym DLu zrobić zwykłą diodę, która symbolizuje ostatni biegu? Wystarczy zrobić czujnik, który włacza diodę, gdy na kablu biegnie odpowiednie napięcie?? Czyli 6th 4,55V ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Johny
A
Dołączył: 23 Sie 2011
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Radzymin
|
Wysłany: Nie 22:43, 24 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Wczoraj to widziałem na greckim forum [link widoczny dla zalogowanych] , jest tam link do schematu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rommel
Motocyklista
Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Nie 22:51, 24 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
haha, nic z tych krzaczków nie rozumiem, ale link na imageshack znalazłem, wielkie dzięki!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Johny
A
Dołączył: 23 Sie 2011
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Radzymin
|
Wysłany: Nie 22:54, 24 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
wklej adres w tłumacza google i będzie łatwiej
Wstrzeliłeś się z tym tematem bo wczoraj mi się to rzuciło w oko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Raptor
Motonita
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 523
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: śląskie
|
Wysłany: Sob 22:22, 29 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Pojeździłem trochę z wyświetlaczem MGI /500km/, a raczej mini komputerem, bo chociaż wielokość typowa dla samego wyświetlacza biegów , to ma kilka funkcji i ...jest dobrze. Nie myli się , pokazuje zapiety bieg szybko, nawet na postoju i czego inni nie mają, oprócz aktulnego biegu pokazuje równocześnie obroty w formie słupków, rzut oka i wszystko jasne. Szybko i łatwo przełączanie innych wskazań, np wyświetlanie prędkości , i to realnej , bo programuję się ją pod moto, temp , napięcie w instalacji, 3 dytanse/km, programujesz sobie przypominanie o smarowaniu, wymianie oleju. Dobrze widoczny wyświetlacz w słońcu i w nocy/ można zamówić różne kolory , ale u nas najlepiej bursztynowy /. Ogólnie taka mała popierdółka ,ale daje radę ...i nawet za dużo , sie w nią gapię . Urządzenie ma byc wodoodporne i tak też wygląda ,mi się trafił niewielki deszcz ,więc pod tym kątem nieprzetestowane. Firma sprzedająca , też przyjaźnie nastawiona ,przynajmniej do mnie..he he, wskazałem im 2 błedy w opisie , i za to chcieli mi wymienić na najdroższy model z przypominaniem o OC i przeglądach tech i cos tam jeszcze.
Teraz wady , ale skromne, brak automtycznego dopasowania podświetlenia do otoczenia realizowanego np za pomocą fotorezystor/,ale jest tryb ręczny 10ustawień jasności, i kojeny , duży błąd we wskazaniu napięcia w instalacji ok 1V, /doczytałem instrukcji że to w granicach błedu /, i jeżeli to jest stały błąd ,to da się z tym żyć.
Podłączyc może każdy, korzystając z doąłczonej instrukcji i podpowiedzi z forum/ dzieki kolegom za opisy kolorów wiązki pod zegarami/
Tak wiem, doświadczeni i najlepsi motocykliści zawsze wiedzą , na jakim biegu lecą ich wewetrzny zegar w jądrach jest niezawodny , a ich moszna inforumje o pozostałych parametrach
Edit
Dołożyłem zdjęcie , bo jakoś tak łyso było
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Raptor dnia Wto 22:02, 06 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Artbea
A2
Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 17:28, 06 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
czy ten mityczny wskaźnik biegów za 150 zł to jest jeszcze gdzieś do kupienia?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Raptor
Motonita
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 523
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: śląskie
|
Wysłany: Wto 21:42, 06 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Nie , chyba ze któryś z kolegów odsprzeda, bo w końcowych seriach siadła jakość , a raczej padła
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marek445
A2
Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Szadek
|
Wysłany: Czw 11:01, 26 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Witam.
Odświeżę trochę temat. Czy wyświetlacz Gipro S01 będzie pasował do DL 650 z 2008 r?
Może inaczej, czy da rade go jakoś podłączyć żeby prawidłowo działał?
Wiem że ten wyświetlacz nie jest dedykowany do Dl 650, ale myślę że ze względu na niepasujące kostki.
Tak sobie kombinuję że jakbym polutował na stałe przewody to może by wskazania były prawidłowe.
Z góry dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam Marek.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Marek445 dnia Pią 10:54, 27 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Konrad
A1
Dołączył: 10 Mar 2014
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 23:34, 01 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Koledzy,
odświeżę temat. Znalazłem na allegro wyświetlacz od Robgie-go. Ten wysawiony na aukcji nie pasuje do naszych sprzętów ale Robgie napisał "Do DL mam inny. ponieważ tam juz jest przerobiony czujnik luzu i ma rezystory w środku. Mam taki który sie lutuje bezpośrednio do pinów bez ciecia kabli i wyrzucania rezystorów.
Jestem w trakcie tworzenia instrukcji do niego i bedzie wystawiony lada dzien". Może ktoś zna człowieka i wie coś więcej na temat jego patentów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jelonek
A2
Dołączył: 13 Kwi 2014
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Nie 0:22, 04 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
a ja niedługo za ok 2 tygodnie bede sie rozstawal z moim GIPRO (dl-1000) ,bo zamowilem MGI,wiec pewnie kiepsko bedzie wygladal jak bedzie mi lezal na polce w garazu prawda?....
jak ktos bedzie chetny to pogadamy w Wiezycy 16 maja...
taki sam, wtyki plug&play
(czerwony)
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kizashi
Motocyklista
Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 306
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Mazury
|
Wysłany: Śro 0:39, 28 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Znalazłem instrukcję montażu po angielsku, ale może komuś się też przyda: [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GryzliGT
Maniak motocyklowy
Dołączył: 27 Sie 2013
Posty: 2389
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Aleksandrów, obok którego leży Biłgoraj
|
Wysłany: Śro 1:13, 28 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
A tu po Polsku:
GIpro w/ATRE –Elektroniczny Wyświetlacz Biegów z nowoczesnym Eliminatorem Opóźniania Czasu - Pasuje do podłączenia w motocykla Suzuki EFI : GSX-R600 (2001+), GSX-R750 (1998+), GSX-R1000 (2001+), GSX1300R (1999+), GSX1400 (2001+), DL650 (2004+), DL1000 (2002+), SV650 (2003+), SV1000 (2003+), TL1000R/S (1997+), M109R / M1800R (2006+), GSF1250 Bandit (2007+) Wskazówki dla użytkowników
1.Wstęp Gratulujemy zakupu produktu GIpro. GIpro firmy HealTech-Electronics Ltd jest nie tylko najlepszym wyświetlaczem biegów dostępnym na rynku , ale także najlepszym urządzeniem TRE dla motocykli Suzuki. Urządzenie pasuje do wszystkich motocykli Suzuki wyposażonych w Czujnik Mechanizmu Położenia (GPS). Motocykle Suzuki z elektronicznym wtryskiem paliwa (EFI) zazwyczaj są wyposażone w GPS. Urządzenie można także montować w motocyklach Suzuki wyposażonych w seryjny wyświetlacz biegów, żeby wykorzystać funkcje TRE. GIpro daje możliwość podglądu wybranej funkcji TRE. Urządzenie jest typu Plug-n-Go - dostarczany z zestawem kabli, montaż jest prosty i szybki. Przy zmianie motocykla wystarczy tylko przełożyć kable.
2. Gwarancja Aby zapewnić bezproblemowe działanie, wszystkie urządzenie GIPro są dokładnie sprawdzane i testowane przed wysyłką. Okres gwarancji wynosi 2-lata licząc od dnia sprzedaży. (Urządzenie nie może być uszkodzone oraz nie może być narażone na za wysokie napięcia.) W celu reklamacji prosimy o kontakt: [link widoczny dla zalogowanych]
3. Specyfikacja elektryczna - Akceptowane napięcie: +9V do +16V - Pobór prądu na wyłączonej stacyjce: 3.6 mA - 12V - Maksymalny pobór prądu: 85 mA – 12V - Zabezpieczenie przed zwrotnym napięciem 4. Lista cech: Szybki i dokładny Szybkie i dokładne wskazanie urządzenia dla zapewnienia bezpieczeństwa i lepszej kontroli jazdy. Szybka instalacja Plug-n-go kabel elektryczny prosty do podłączenia. Kompletna instalacja zajmuje 10 minut dla niektórych motocykli Suzuki. Wbudowany zaawansowany układ TRE Motocykle Suzuki wyposażone w EFI używają różnych map zapłonu na różnych biegach w celu dopasowania do przepisów hałasu i emisji spalin. W rezultacie, czas zapłonu jest opóźniany. Z uaktywnioną funkcją TRE (Timing Retard Eliminator/Eliminator opóźniania czasu zapłonu) przyśpieszenie motocykla jest lepsze na biegach 1 do 4. Poza tym ograniczenie maksymalnej prędkości będzie wyłączone dla motocykli: GSXR1000, GSX1300R, DL1000 i M109R (Uwaga: Funkcja TRE nie zwiększa mocy motocykla.) Nawet jeżeli funkcja TRE jest aktywowana, to przy biegu neutralnym automatycznie się wyłącza. Przez wciśnięcie przycisku zamontowanego na wyświetlaczu GIPro, użytkownik może natychmiast przełączać sie między czterema trybami: Wyłączenie, Mapa biegu 4, Mapa biegu 5 i Mapa biegu 6. Wybór wybranego trybu zostanie wyświetlony na wyświetlaczu. Jeżeli GIPro zostanie zainstalowana w motocyklu wyposażonym w seryjny wyświetlacz biegów, wyświetlacz motocykla staje się bezużyteczny. Jednak, urządzenie GIpro będzie wyświetlać dany bieg niezależnie czy funkcja TRE jest uaktywniona bądź nie. W celu przestrzegania przepisów zaleca sie nieaktywowanie funkcji TRE na publicznych drogach. Duży, czytelny wyświetlacz 1-calowy, jaskrawy wyświetlacz, w zwartej obudowie. Łatwy, pojedynczy przycisk operacyjny Wszystkie dostępne funkcje wybierane są za pomocą przycisku zamontowanego pod wyświetlaczem. Zbędne jest podłączenie programów lub kluczy za pomocą specjalnych kabli. Automatycznie regulowana jasność Jasność wyświetlacza zmienia sie automatycznie wraz z intensywnością światła otoczenia. Nagłe i szybkie zmiany intensywności światła otoczenia są ignorowane po to, by nie dopuścić do migania wyświetlacza podczas jazdy. Funkcja automatycznego uczenia Urządzenie jest programowalne automatyczne żeby dopasować się do motocykla Suzuki GSXR. Urządzenie jest kompatybilne z wszystkimi motocyklami Suzuki EFI. Auto Stand-by Ta funkcja umożliwia proste podłączenie bezpośrednio do + (plusa) akumulatora. Przy odłączanej stacyjce GiPro zużywa bardzo mały pobór prądu, tylko 3mA.
Solidna konstrukcja - nieprzemakalna obudowa - Wbudowana pamięć Flash, która zapisuje wszystkie ustawienia także przy odłączeniu zasilania. - W przypadku zwarcia albo przerwania obwodu elektrycznego, urządzenie powraca do trybu normalnego po usunięciu usterki. - Do produkcji zostały użyte materiały najwyższej jakości.
5.1. Aktywacja wyświetlacza Kiedy stacyjna jest wyłączona Off, przełącz stacyjne na pozycje RUN i ustaw nóżkę w pozycji pionowej, wyświetlacz będzie wskazywał aktualnie wybrany bieg.
5.2. Przeglądanie i zmiana trybu TRE 1. Uaktywnij wyświetlacz (patrz punkt 5.1) 2. Wciśnij i zwolnij przycisk. Aktualny tryb TRE będzie wyświetlany (migając) przez 3 sekundy. Urządzenie będzie wyświetlać jeden z tych znaków: - : Tryb normalny, TRE nie jest aktywowany 4 : Mapa biegu 4 - jest realizowany kiedy skrzynia biegów jest w pozycji nie neutralnej polecany dla motocykli: DL1000 i M109R / M1800R 5 : Mapa biegu 5 jest realizowany kiedy skrzynia biegów jest w pozycji nie neutralnej polecany dla motocykli: GSXR1000, GSX1300R, GSF1250 6 : Mapa biegu 6 - jest realizowany kiedy skrzynia biegów jest w pozycji nie neutralnej polecany dla pozostałych motocykli Suzuki 7 : Tryb specjalny wyłączający ograniczenie prędkości 180 km/h polecany dla motocykli Suzuki sprzedawanych w Japonii (np. GSX1400) 3.a. Jeżeli nie chcemy wybrać żadnego trybu, czekamy aż wyświetlacz przestanie mrugać (3 sekundy). Wyświetlacz wróci do normalnego działania. 3.b. Jeżeli chcemy zmienić ustawienia, wciśnij i zwolnij przycisk aż wyświetlacz zacznie mrugać. Wybór trybu TRE uzyskamy przez krótkie naciśnięcie przełącznika Kiedy żądany tryb mruga na wyświetlaczu, czekamy 3 sekundy aby zatwierdzić ustawienie. Urządzenie będzie pracować zgodnie z wybranym trybem TRE , a wyświetlacz wróci do normalnego działania. Uwaga: - Dla waszego własnego bezpieczeństwa, nie powinno się przeglądać i zmieniać trybów TRE podczas jazdy.
5.3. Rozpoczęcie automatycznego uczenia Jeżeli urządzenie wyświetla wybrany bieg nieprawidłowo, rozpocznij automatyczne uczenie: 1. Jeżeli posiadasz stojak, postaw motocykl na stojaku. W innym przypadku usiądź na motocyklu. 2. Aktywuj wyświetlacz (patrz punkt 5.1). Upewnij się, że nóżka boczna jest złożona silnik jest wyłączony, stacyjka w pozycji RUN. Nie uruchamiaj silnika. 3. Wybierz pozycję dźwigni biegów na neutralny. 4. Wciśnij przełącznik i trzymaj tak długo aż na wyświetlaczu pojawi sie: “L” (uczenie). 5. Puść przycisk. Jeżeli skrzynia biegów jest w pozycji neutralnej , “L” rozpoczynie się mruganie i automatyczne uczenie urządzenia. 6. Po upływie kilku sekund, następuje wyświetlenie i mruganie wyświetlacza (1, 2, 3, 4, 5 do 6). Wybierz bieg, który jest wskazany na wyświetlaczu. Po to żeby łatwo zmienić bieg na wyłączonym silniku, można kręcić tylnym kołem do przodu lub do tyłu. “L” miga podczas uczenia danego biegu. Powtarzaj ten punkt dopóki wszystkie biegi zostaną nauczone. Jeżeli jest potrzeba wykonania procesu jeszcze raz, wciśnij raz przycisk i przejdź do kroku 3. 7. Jeżeli wszystkie sześć biegów zostało nauczone, na wyświetlaczu pojawi się: “U” (zaktualizowane) migając kilka sekund. Jeżeli Wasz motocykl posiada mniej niż 6 biegów, wciśnij i puść przycisk. Urządzenie zapisze nowe ustawienia na pamięci Flash, potem wyświetlacz wraca do normalnego działania.
5.4. Resetowanie urządzenia Reset spowoduje wyczyszczenie wszystkich danych oraz powrót do ustawień fabrycznych: - zapisaną pozycje biegów - TRE (zostanie tryb normalny, a tryb TRE będzie wyłączony) - Automatyczna czułość jasności wyświetlacza (poziom 4) 1. Aktywuj wyświetlacz (patrz punkt 5.1). 2. Wciśnij przełącznik i trzymaj tak długo aż na wyświetlaczu pojawi sie: “L” (uczenie). 3. Ponownie wciśnij przełącznik i trzymaj, żeby zakończyć automatyczne uczenie, aż pojawi się “U” (zaktualizowane) migając kilka sekund . Fabryczne ustawienia zostaną przywrócone. Uwaga: Urządzenie przechowuje wszystkie dane nawet jeżeli zasilanie zostanie odłączone.
5.5. Sprawdzanie ustawień (domyślnych) albo wybranego trybu TRE Odłącz i podłącz zasilanie urządzenia z akumulatora. Na wyświetlaczu pokaże się “d” (domyślne) albo numer wybranego trybu, po jednej sekundzie, pojawi sie aktualny bieg.
5.6. Sprawdzanie i ustawianie automatycznej czułości jasności wyświetlacza Czułość może być regulowana w 10 poziomach, od 0 do 9. Domyślnie czułość ustawione jest na poziom 4. Jeżeli czułość zostanie ustawiona na poziom 9, automatyczny czujnik jasności będzie wyłączony i jasność będzie zawsze maksymalna, niezależnie od intensywności światła. 1. Wybierz neutral i ustaw kluczyk stacyjki na OFF. Wyświetlacz jest pusty. 2. Wciśnij przycisk i przekręć stacyjkę na ON. 3. Puść przycisk po upływie 3 sekund, na wyświetlaczu pojawi się “A”. 4. Aktualny poziom czułości zostanie wyświetlony (mruganie). 5.a. Jeżeli nie chcesz zmieniać poziomu czułości, poczekać aż wyświetlacz przestanie mrugać. Po upływie 3 sekund, wyświetlacz powróci do normalnego działania. 5.b. Jeżeli chcesz zmienić ustawienia, wciśnij i puść przycisk podczas mrugania wyświetlacza. Przez naciskanie przycisku będzie sie zmieniał poziom czułości. Kiedy żądany poziom czułości został wyświetlony na urządzeniu, odczekaj 3 sekundy. Urządzenie wróci do normalnego działania, i nowy poziom czułości zostanie zapamiętany.
5.7. Czyszczenie wyświetlacza Wyświetlacz Led wykonany jest Plexiglas oraz filtrującego elementu. Wycierać delikatną i wilgotną tkaniną. Aby uniknąć zdrapania elementu filtrującego, nie wycieraj suchą tkaniną. Urządzenie jest wodoodporne, jednak należy unikać bezpośredniego strumienia wody na wyświetlacz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marszal
A2
Dołączył: 21 Wrz 2013
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: z wielkopolski :)
|
Wysłany: Śro 14:13, 28 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Czy ktoś może rozjaśnić co daje w TRE mapa 4 a co 6?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez marszal dnia Śro 14:41, 28 Paź 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bendeer
A2
Dołączył: 17 Kwi 2013
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 16:53, 02 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
TRE 4 ma lekko zmniejszoną moc i moment na początku obrotów
TRE 6 ma ograniczenie obrotów
Z tego co pamiętam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|