 |
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Otzi
Moderator
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 18:28, 15 Sty 2011 Temat postu: Wskaźnik biegów, montaż |
|
|
Już długi czas szukałem wyświetlacza, który spełni wszystkie moje oczekiwania. Miał być mały i bez obudowy, żeby zmieścił się w zegary.
Wyświetlacz wykonał kolega Soldyy z forum SV (jak będą chętni na jego produkt to napewno się tu pojawi). Jest to trochę zmodyfikowana wersja, mianowicie zażyczyłem sobie konkretny model wyświetlacza bez obudowy. Jego wymiary pozwalają idealnie zmieścić się na tarczy obrotomierza. Oprócz tego posiada fotorezystor i TRE.
Tak wygląda komplet
Dzięki płaskiej taśmie wszystko mieści się po skręceniu zegarów
Po odkręceniu czterech większych śrub mamy zegary w ręku. Potem tylko sześć (lub osiem) śrubek po obwodzie puszki i mamy tarcze na wierzchu. Trzeba sobie pomóc płaskim śrubokrętem aby ułożyć taśmę. Plecy wyświetlacza warto zalać cienką warstwę kleju na gorąco. Orginalnie tam jest jakiś miękki klej i nie bardzo chce to się trzymać taśmy dwustronnej. Wybieramy miejsce montażu, układamy taśmę tak by możnabyło spokojnie zamknąć zegary. Nic nie odstaje i nic nie pęka
Między ramką zegarów a plastikiem wypełnienia fabryka przewidziała idealne miejsce na montaż fotorezystora
Nie będę pisał o podłączeniu bo każdy kto potrafi przeczytać dołączoną instrukcję, posiada podstawowe zdolności manualne i umie lutować da sobie radę. Generalnie podłączamy pod przewody wychodzące z wtyczki pod bakiem. Jedyny problem jest taki, że instrukcja pisana jest do SV. W DLu przewody idą chyba inaczej. Wystarczy zamienić miejscami przewody od TRE i sygnałowy i gitara. Wyświetlacz przetestowany i powiem Wam, że efekt przerósł moje oczekiwania. Gipro niech się schowa
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Otzi dnia Pon 21:06, 17 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Oliwnik
Motocyklista
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 0:41, 16 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Wow!
jestem pod wrażeniem. Też chcę taki. Jaki jest kolor cyferki?
Czy sam wyświetlacz jest odłączalny od całości? Tzn czy w przysłości można wymontować zegary nie rozbierając połowy motocykla?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Oliwnik dnia Nie 0:48, 16 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Nie 0:46, 16 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Czerwony, ale generalnie może być dowolny...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marcin.BB
A
Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Pon 13:45, 17 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Super pokazałeś jak zmontować wyświetlacz ale nic nie wspomniałeś o samej konstrukcji urządzenia. Sam ją zrobiłeś czy jest to kupione gotowe urządzenie?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Marcin.BB dnia Pon 13:47, 17 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jacaw
Motocyklista
Dołączył: 20 Wrz 2009
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wawa - Wola DL 650
|
Wysłany: Pon 16:35, 17 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Super to wygląda ale nie ma żadnego opisu krok po kroku włącznie z podpięciem ..
gdzie można zakupić taki wyświetlacz ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Otzi
Moderator
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 21:09, 17 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Post został przeniesiony z innego działu więc nie płaczcie, że nie ma szczegółów Już wyedytowałem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
avaloon
Motocyklista
Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Wto 11:59, 18 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Super zamontowany-jaka cena za to cudo i gdzie nabyć można?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
soldyy
A2
Dołączył: 17 Sty 2011
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Lublina
|
Wysłany: Wto 17:14, 18 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Otóż tak się sprawa ma.
Mogę wykonać dowolną ilość tego typu wyświetlaczy, kto chce musi określić się co do:
-koloru wyświetlacza (czerwony/pomarańczowy/zielony/niebieski),
-wielkości wyświetlacza (typowe: 9mm/13mm/14mm/20mm/25mm),
-fotorezystor (dostosowuje jasność wyśw do aktualnych warunków) lub bez,
-TRE (eliminuje opóźnienie zapłonu na niższych biegach) lub bez,
-czy ma być w obudowie, czy bez - montowany w zegary (jak u Lasoocha czy Otziego).
Podłączamy tak jak pisał Otzi do wtyczki pod bakiem (2 przewody dla wersji bez TRE, 4 z TRE). Jest dołączona instrukcja montażu i programowania. Kontakt na pw, gg:9964220 lub maila: soldyy(at)gmail(dot)com. Cena w zależności od wersji od 60 do 95zł + przesyłka.
zapisy http://www.vstromclub.fora.pl/gielda,19/wyswietlacz-biegow,4319.html#57615
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szafers
A1
Dołączył: 16 Gru 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Czw 19:33, 20 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
panowie jak dokladny jest ten wskaznik biegow? bo chcialbym sobie zamowic taki wynalazek, czy po zaprogramowaniu spokojnie pracuje czy myli sie i gubi biegi?
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Otzi
Moderator
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 19:38, 20 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Wyświetlacz pokazuje zapięty bieg w czasie rzeczywistym, nie ma żadnych opóźnień. Podczas szybkich redukcji nie ma możliwości, żeby się zgubił.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kaliw
A1
Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: szczecin
|
Wysłany: Czw 20:24, 20 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
polecam poczytac watek w tym temacie na forum sv, jest wsio wyjasnione. Mnie wystarczyło to że bierze sygnały z gps-a od biegów.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kaliw dnia Czw 20:33, 20 Sty 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fredi
Motocyklista
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 21:26, 20 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Mam takie pytanko. Mniejszy DL ma kontrolke OD (overdrive) ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Otzi
Moderator
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 21:52, 20 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Nie ma. Tzn sama kontrolka jest na wyświetlaczu, ale się nie zapala.
O! Widzę, że Młody mnie ubiegł
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Otzi dnia Czw 21:58, 20 Sty 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mlody
Motonita
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 21:52, 20 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Kontrolka jest w zegarach (sam wyświetlacz jest ten sam co w 1000), ale nie DL650 nie ma nadbiegu, więc kontrolka nie zapala się. Można by w sumie jakoś pomyśleć, żeby się załączała przy zapiętym 6 biegu coby 7'ki nie szukać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
soldyy
A2
Dołączył: 17 Sty 2011
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Lublina
|
Wysłany: Czw 22:09, 20 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Jako, że zamówień jest więcej niż się spodzewałem, zrobimy listę. Kto będzie chciał, po prostu dopisze się.
Tutaj odnośnik do tematu:
http://www.vstromclub.fora.pl/gielda,19/wyswietlacz-biegow,4319.html#57615
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez soldyy dnia Czw 22:18, 20 Sty 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kaliw
A1
Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: szczecin
|
Wysłany: Czw 22:13, 20 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
soldyy, tylko pamiętaj że w dl, oraz klv biegiem otwartym jest bieg czwarty - to sprostowanie co do TRE
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maciek D.
Motocyklista
Dołączył: 04 Lis 2010
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: Czw 22:17, 20 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Wszystko fajnie, ja się tylko zastanawiam nad celowością montowania takiego wskaźnika, a raczej informacji, które można odczytać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Otzi
Moderator
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 22:18, 20 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Pojeździsz, parę razy się zamotasz, będziesz chciał wrzucać 7kę, wchodzić w zakręt na 4ce to też założysz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nieprosty
Motonita
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 22:19, 20 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Mlody napisał: | Kontrolka jest w zegarach (sam wyświetlacz jest ten sam co w 1000), ale nie DL650 nie ma nadbiegu, więc kontrolka nie zapala się. Można by w sumie jakoś pomyśleć, żeby się załączała przy zapiętym 6 biegu coby 7'ki nie szukać  |
W DL650 ta kontrolka jest wykorzystywana do ABS'u pewnie dlatego nie ma kontrolki nadbiegu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Otzi
Moderator
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 22:43, 20 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Chyba nie. Od ABSu jest oddzielna na dole tarczy prędkościomierza. Kontrolka OD powinna pojawiać się na wyświetlaczu pod FI.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miccal
Motocyklista
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: tk kielce
|
Wysłany: Pią 11:56, 21 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Otzi ile ty czasu straciłeś s na montaż tego wskaźnika w zegary? wygląda przyzwoicie, ale nie wiem czy nie machnę rekom i nie kupie z obudową,,
poświęciłem nie co czasu na forum sv ale nadal nie rozumiem sens i zasadę działania tego tre, ktoś mi napisze w 2 słowach co to a ustrojstwo i czy to mam brać?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
avaloon
Motocyklista
Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Katowice
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maciek D.
Motocyklista
Dołączył: 04 Lis 2010
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: Pią 12:40, 21 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Otzi napisał: | Pojeździsz, parę razy się zamotasz, będziesz chciał wrzucać 7kę, wchodzić w zakręt na 4ce to też założysz  |
Więc może kiedyś
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Maciek D. dnia Pią 13:26, 21 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kalina
Motonita
Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 819
Przeczytał: 15 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Malbork
|
Wysłany: Pią 16:21, 21 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
to jak jest wersja obudowana czy nie ? jesli tak to skolka ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
soldyy
A2
Dołączył: 17 Sty 2011
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Lublina
|
Wysłany: Pią 22:40, 21 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Cena zależy od wersji elektroniki (fotorezystor, TRE), w obudowie czy bez - wsio radno. Wyświetlacz z "pełnym wyposażeniem" to 95zł + 10zł wysyłka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jacoos
A1
Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Warszawy
|
Wysłany: Sob 15:42, 22 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Jedno pytanko, jakiej wielkości jest ten zamontowany przez Otziego?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiek87
A1
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 18:05, 22 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
no właśnie, Otzi pochwal się jaką masz wielkość, bo niewiemy jakie zamawiać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Otzi
Moderator
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 18:12, 22 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jacoos
A1
Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Warszawy
|
Wysłany: Sob 18:27, 22 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Dzięki za super dokładne info.
Jeszcze jedno, jak myślisz 9mm będzie słabo widoczny?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lasooch
Motonita
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Sob 19:43, 22 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Ja mam u siebie 9mm, wciśnięty pomiędzy kontrolki. Fakt, jest mały, ale nie trzeba wytężać wzroku, by sprawdzić bieg. Wyżej mam woltomierz z 3 wyświetlaczy 14mm, te już są naprawdę duże.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marlon777
Motonita
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 1164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rybnik, Chwałęcice
|
Wysłany: Nie 1:05, 23 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
ja już też wpisałem się ale mam małe pytanko: Przeglądając i szukając Gipro zauważyłem że różnią się symbolami do 650 czy też 1000 lub też innych marek.
Czy to akurat cudeńko jest uniwersalne?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fredi
Motocyklista
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 22:27, 23 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Heh, to was rozbawie bo sam chcialem zamowic ten wyswietlacz ale nie mam kasy juz. Jak bedzie 2 edycja albo zostanie cos pozniej to sie skusze bo lubie takie gadzety
Dla mnie tylko opcja 9mm do zabudowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marlon777
Motonita
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 1164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rybnik, Chwałęcice
|
Wysłany: Nie 22:36, 23 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Fredi napisał: | Heh, to was rozbawie bo sam chcialem zamowic ten wyswietlacz ale nie mam kasy juz. Jak bedzie 2 edycja albo zostanie cos pozniej to sie skusze bo lubie takie gadzety
Dla mnie tylko opcja 9mm do zabudowy |
sądzisz że 13 u nas się nie zmieści?? Musi być 9??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fredi
Motocyklista
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 22:57, 23 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Lasooch wrzucil fotke z 9mm wyswietlaczem i chyba jest na styk. Trzeba by zmierzyc dokladnie. Moze by sie dalo kontrolke OD wywalic i wstawic tam?
Sorry za bledy, pisze z telefonu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marlon777
Motonita
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 1164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rybnik, Chwałęcice
|
Wysłany: Nie 23:57, 23 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Lasooch - jak sądzisz wejdzie 13 mm?? Pewnie lekko zasłoni kontrolki. Po bokach luzu i drogowych a górą też przybierze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lasooch
Motonita
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Pon 1:22, 24 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Tam, gdzie ja mam wyświetlacz, nic większego już nie wejdzie. 9mm jest bardzo na styk, bo z obu boków ograniczają go plastikowe "tunele" od kontrolek. Nie mam za to bladego pojęcia, jak od środka wyglądają zegary po lifcie.
Co do przydatności takiego wyświetlacza... Faktycznie w DL jest kontrolka 6 biegu i to mocno ułatwia sprawę, ale zdarzyło mi się nie raz i nie dwa razy zamotać na niskich biegach. Np. święcie przekonany, że jadę na trójce zbijam w dół i nagle wrzucam luz Każdy ma swoje zdanie, ale też przed wypisywaniem swoich opinii warto by było wpierw samemu spróbować, z czym to się je. Ładnie poprosić kolegę na zlocie, może pożyczy motocykl na 5 minut? Wielu już było pesymistów, którzy przejechali się cudzym motocyklem z wyświetlaczem, a później oczy jak 5zł i tekst "o k!@#a, jakie to fajne!". Urządzenie kosztuje grosze, a jeśli chodzi o zasadę działania, to wg mnie bije na głowę większość markowych.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lasooch dnia Pon 1:23, 24 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marlon777
Motonita
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 1164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rybnik, Chwałęcice
|
Wysłany: Pon 1:32, 24 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
lasooch napisał: | Tam, gdzie ja mam wyświetlacz, nic większego już nie wejdzie. 9mm jest bardzo na styk, bo z obu boków ograniczają go plastikowe "tunele" od kontrolek. Nie mam za to bladego pojęcia, jak od środka wyglądają zegary po lifcie.
Co do przydatności takiego wyświetlacza... Faktycznie w DL jest kontrolka 6 biegu i to mocno ułatwia sprawę, ale zdarzyło mi się nie raz i nie dwa razy zamotać na niskich biegach. Np. święcie przekonany, że jadę na trójce zbijam w dół i nagle wrzucam luz Każdy ma swoje zdanie, ale też przed wypisywaniem swoich opinii warto by było wpierw samemu spróbować, z czym to się je. Ładnie poprosić kolegę na zlocie, może pożyczy motocykl na 5 minut? Wielu już było pesymistów, którzy przejechali się cudzym motocyklem z wyświetlaczem, a później oczy jak 5zł i tekst "o k!@#a, jakie to fajne!". Urządzenie kosztuje grosze, a jeśli chodzi o zasadę działania, to wg mnie bije na głowę większość markowych. |
dzięki - ja też mam k2 więc zakładam 9mm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ryu
A2
Dołączył: 17 Wrz 2010
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Pią 20:11, 11 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
TRE ma dwa przewody w kolorach: czerwony i czarny, który idzie do kabla( czyli z prawej strony motocykla), a ktory od strony wtyczki?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kwachu
A1
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 12:55, 12 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ryu
A2
Dołączył: 17 Wrz 2010
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Sob 16:28, 12 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Już wszystko jasne, tak jak w instrukcji.
Czarny TRE do czarnego we wtyczce
Czerwony TRE do różowego (końca idącego do ECU czyli do tyłu motocykla)
Czerwony GPS do różowego (końca idącego do silnika)
Czarny N do niebieskiego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciejza
A
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Olsztyn, warmińsko-mazurskie
|
Wysłany: Sob 20:15, 12 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
jako że w wątku mamy same szczegóły montażu wyświetlacza w zegarach, chciałem dla tych co nie odkręcali jeszcze nic przedstawić kilka fotek, że to nie jest trudne, ani straszne
Pierwsza rzecz. Żeby wyciągnąć zegary należy pozbyć się dwóch zatrzasków (należy wcisnąć ich środek, a następnie wyciągnąć całość za kołnierz):
druga rzecz, to wypięcie z kołków-zatrzasków, panelu z zegarami. Strzałkami zaznaczyłem kierunek w którym się je wypina.
Teraz należy wcisnąć łapę z wkrętaczkiem i odłączyć wtyczkę, naciskając zatrzask.
Tutaj lepiej widać w co celować :
Mamy wyciągnięty panel z zegarami.
Do środka zegarów dobieramy się odkręcając śrubki oznaczone na zielono. Otrzymamy dostęp taki jak pokazane w pierwszym poscie.
U siebie odkręciłem też śrubki oznaczone na czerwono, aby puścić przewód od wyświetlacza pod zegarami, a przewody przy kostce.
Jak już umieścicie wszystko pod zegarami i poskłądacie, to szukacie kostki z różowym przewodem. Jest pod lewym boczkiem.
Podłączenie przewodów tak jak w instrukcji. Cudów tu nie ma, pilnować trzeba tylko kolorów kabli.
Po wsztystkim powinniscie otrzymać taki efekt:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 21:48, 12 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Pięknie:) dziękujemy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ryu
A2
Dołączył: 17 Wrz 2010
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Nie 0:26, 13 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Tez dzis zakonczylem montaz wyswietlacza i mam kilka spostrzezen, moze ktos skorzysta:
- mogą być problemy z przyklejeniem wyświetlacza siedmiosegmentowego do tarczy zegarów ( połączenia lutowane wyświetlacza są zabezpieczone chyba silikonem i klej na gorąco nie bardzo się tego łapie ). Dałem więcej kleju, tak, żeby 'szybka' zegarów docisnęła wyświetlacz do tarczy;
- podłaczenie '+' do brązowego przewodu wychodzącego ze stacyjki, '-' na masę;
- montaż sterownika szetlokami do stelaża metalowego lampy ( są tam 3 otworki, przez które łatwo można przepleść szetloki ) pod zegarami;
- przewody ze sterownika do wtyczki są cieniuchne, daltego warto je zabezpieczyć przed przetarciem; ja wrzuciłem je parami ( tzn. TRE osobno i GPS i N osobno ) do koszulek termokulczliwych, można zamiast tego zabezpieczyć taśmą izolacyjną;
- fotorezystor wrzucilem obok wyświetlacza ( zeby zrobić tak jak Otzi musiałbym nawiercić otwór w obudowie zegarów, a tego ze wg na wilgoć wolałbym uniknąć );
- centralkę warto zabezpieczyć przed wilgocią, np. taśmą izolacyjną
Czas montażu: ok. 6h
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ryu dnia Nie 2:37, 13 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Valdidoc
Motocyklista
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon 0:05, 14 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
maciejza - piękna instrukcja, pięknie dziękuję
A przy okazji zobaczyłem na Twoim moto (z USA?) najfajniejszy pałąk do GPS jaki widziałem Jeżeli pozwolisz to sobie też taki zrobię - a może parę wskazówek technicznych??? Pozdrawiam!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciejza
A
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Olsztyn, warmińsko-mazurskie
|
Wysłany: Pon 10:10, 14 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Valdidoc napisał: |
A przy okazji zobaczyłem na Twoim moto (z USA?) najfajniejszy pałąk do GPS jaki widziałem Jeżeli pozwolisz to sobie też taki zrobię - a może parę wskazówek technicznych??? Pozdrawiam! |
moto jest UK. Aby wykonac uchwyt GPS potrzebujemy:
- 2 kolanka z instalacji hydraulicznej PCV
- 2 zatyczki rurek (kapsle) , jw.
- rurka (krzywa) do mijanki rur jw.
- klej to laczenia instalacji jw.
- trochę czarnej matowej farby.
- min. 1 browar i 30min wolnego czasu
jako ze post GPSowy, to może mo(r)derator przeniesie odpowienie wpisy do wł. wątku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
endrju
A
Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław, Tyniec Mały
|
Wysłany: Pon 13:07, 14 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
maciejza i ryu
dzięki za zdjęcia i uwagi
mnie na pewno się przydadzą
nie rozkręcałem jeszcze nic w moim moto
endrju
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Valdidoc
Motocyklista
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon 20:37, 14 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
maciejza - ale jak ten piękny pałąk zamocowałeś do wsporników szyby? Wypuściłeś z zaślepek-kapsli śruby?
Ale z tym browarem to przesadziłeś, ja bez czteropaku nie wchodzę do garażu
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Valdidoc dnia Pon 20:41, 14 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciejza
A
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Olsztyn, warmińsko-mazurskie
|
Wysłany: Pon 20:53, 14 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
jakbys mial nieogrzewany to po 4 bys nie wyszedl
no fakt, zapomnialem dodac ze potrzebne jeszcze 2 srubki, nakretki i podkladki
W kapsach robisz dziure, przewlekasz przez to srubke i mocujesz do niewykorzystywanych otworów wspornika szyby.
-- edit
wracajac do wyswietlacza. Swojego niczym nie przyklejalem do tarczy.
tasma od wyswietlacza jest na tyle sztywna i krótka ze nie ma mowy o jakimkolwiek lataniu. Na wysokosc szybka przytrzymuje wyswietlacz wiec tez testy poligonowe przeszlo pozytywnie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez maciejza dnia Pon 20:56, 14 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Valdidoc
Motocyklista
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon 21:16, 14 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
A nie telepie się ten pałąk na wertepach, podstawa kapsli jest wystarczająco przylegająca do wsporników szyby? Ale męczę co?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciejza
A
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Olsztyn, warmińsko-mazurskie
|
Wysłany: Pon 22:16, 14 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
nie ma prawa sie telepac, bo scislo przylega i dobrze skręcone. Jutro strzele jakąś fotę to na PW puszcze linka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|