 |
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamil.Olkusz
Motonita
Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 1066
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: Pią 11:47, 04 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Dobrze że mogłem pomóc Dla mnie różnica była odczuwalna. Szkoda tylko, że po tygodniu lub dwóch, masz wrażenie że coś się zepsuło, że chyba kabelek sam się zlutował Poprostu do dobrego człowiek szybko się przyzwyczaja...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Pią 22:39, 04 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj tylko po mieście, głównie w korkach i co jest zauważalne to wyraźnie stabilniejsza praca na najniższych obrotach - dzisiaj zdecydowanie mniej musiałem pracować sprzęgłem przy przeciskaniu się w korkach, bardzo płynnie jeździ na wolnych obrotach.
Poza tym odczucia jak kiedyś po odblokowaniu mojego poprzedniego DL-a, tylko teraz dochodzi satysfakcja z zaoszczędzenia 300 PLN:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszb
A2
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 15:31, 16 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Napiszcie proszę więcej - jak wam się jeździ, jak spalanie? Czy są tylko + czy są jakieś - ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek666
A
Dołączył: 02 Lip 2014
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie 19:00, 13 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Ja przeciąłem kabelek jakieś 1000 km temu.Raz go podłączałem raz odłączałem żeby wyłapać różnice.Z moich odczuć motocykl jest żwawszy,silnik ma fajniejszy dźwięk(bardziej basowy).Ale ogólnie jest to niewielka różnica.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszb
A2
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 13:21, 14 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Jak spalanie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Pon 22:21, 14 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Jeżeli jest różnica w spalaniu to niezauważalna - nie prowadzę jak niektórzy koledzy "dziennika tankowań" ale przebiegi od tankowania do tankowania wydają mi się takie same jak przed.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek666
A
Dołączył: 02 Lip 2014
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto 9:16, 15 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Ja również nie zauważyłem różnicy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszb
A2
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 15:12, 15 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Dzięki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
luzikseba
Motonita
Dołączył: 11 Sie 2014
Posty: 618
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków, IV
|
Wysłany: Pon 17:34, 08 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Witajcie ja mam świeżo ściągniętego ze Szwajcarii DL 650 K4 i jutro postaram się zrobić zabieg, dam znać co i jak. Dzisiaj jeździłem na Transalpie 650 2001r i w porównaniu do mojego DL 650 to wymiatał. Mam nadzieje, że coś ten zabieg pomoże.
PS a myślałem, że w dowodzie rejestracyjnym popełniono błąd wpisując mi 25 KW :p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
novy
Motonita
Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Busko-Zdrój
|
Wysłany: Pon 18:04, 08 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
W k4 dziabiesz 25pin. Ja u siebie w k5 też udziabałem ale większej różnicy nie widzę, może trochę żwawszy na dole i lepiej reaguje na gaz, a może to tylko złudzenie
Edit:
Po ostatniej przejażdżce autostradą stwierdzam, że jednak dużo lepiej osiąga wyższe prędkości
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez novy dnia Śro 14:50, 10 Wrz 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
igel
A1
Dołączył: 03 Kwi 2012
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Mrągowo
|
Wysłany: Śro 14:32, 10 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Witam Kolegów.
Przez przypadek znalazłem ten wątek i jak się okazało, była to dobra okoliczność.
Zazwyczaj jeżdżę (myślę jak spora część) prawie kodeksowo i w zasadzie nie chodziło mi po głowie, że mój rumak może więcej. Ostatni "przymus" jazdy autostradą odsłonił mi jednak mankament, polegający na tym, że jazda na obrotach powyżej 6 tys. jest, używając eufemizmu, mało komfortowa, żeby nie rzec, na (pod)granicy możliwości moich uszu i silnika. Zatem, nie wiele myśląc, w ciągu kilku minut, po bajecznie prostym zabiegu "dziabnięcia" 24 pina, dokonałem przejażdżki, śmiem twierdzić, innym, lepszym motocyklem. Przede wszystkim, jak już inni pisali, praca silnika wydaje się stabilniejsza, dźwięk bardziej rasowy, szczególnie na wyższych obrotach, które pojawiają się na lekki (dużo bardziej niż poprzednio) ruch nadgarstka, prawie jak w przecinaku. Jestem, przynajmniej przed wnioskami dot. spalania, pod dużym wrażeniem efektu, jaki może przynieść jedno małe chlaśnięcie...
Duże dzięki Panowie Scalar i inni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michau90
A1
Dołączył: 06 Lut 2015
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 19:08, 06 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Ja mam następujący problem ze swoim dl 650 k4 sprowadzonym z francji.
Ma 34 kuce i nie ma siły jechać, doszedłem do tego że trzeba przegryźć kabelek ten czarno biały.
Nic to nie dało i nadal nie jechał więc magik z suzuki stwierdził że moduł zapłonowy jest zablokowany na sztywno i cięcie kabla nic nie da. Dokopałem się więc do modułu który na bank jest ok bo pochodzi z rozbitego biedactwa które miało pełną moc a mój osiołek dalej nie ma siły jechać.
Czy miał ktoś już taką sytuację a jeśli tak to co z tym zrobił...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jargus2
Motocyklista
Dołączył: 16 Lis 2014
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Podlaskie
|
Wysłany: Pią 21:42, 06 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
witaj
a na pewno odpowiedni kabelek przeciąłeś ?
coś mi się zdaje że powinien być brązowy )chyba
jutro sprawdzę u siebie i dam znać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
novy
Motonita
Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Busko-Zdrój
|
Wysłany: Pią 22:06, 06 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
nie patrzcie na kolory tylko na liczby na kostce - w k4 powinien to być 25 pin
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michau90
A1
Dołączył: 06 Lut 2015
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 17:43, 08 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
No u mnie jest to czarno biały i tak jest to pin 25, z nowym modułem zaobserwowałem że wolne obroty mu się zmniejszyły.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jargus2
Motocyklista
Dołączył: 16 Lis 2014
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Podlaskie
|
Wysłany: Śro 10:22, 11 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Sprawdzone na dwóch DL 650 k5, pin 25 ,kabelek czarno -brązowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kasin
Motocyklista
Dołączył: 21 Lis 2014
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Piastów/Zalewo
|
Wysłany: Śro 16:23, 11 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Skoro taki patent jest możliwy z wersją L2, to z AL3 pewnie też ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
LUQ-u
A2
Dołączył: 10 Sie 2014
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: Śro 18:01, 13 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Witam.
Mam pytanie - mam V-Stroma AL2 moja kostka wygląda następująco
Czy aby zmienić mapę mam przeciąć kabelek numer 23 - czarno brązowy ?
Robił ktoś z was to w modelu AL2 ?
Prosze o info. Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez LUQ-u dnia Śro 18:02, 13 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek666
A
Dołączył: 02 Lip 2014
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łódź
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Staszek
Motonita
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 1004
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Północna Polska
|
Wysłany: Wto 18:01, 09 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Słynny tuning dokonany! Na razie nie jeździłem więc nie wiem co się zmieniło.
...ale odczułem ulgę, gdy po przecięciu kabelka normalnie odpalił To już jest nieźle.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
CATE
Motocyklista
Dołączył: 10 Wrz 2014
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubliniec
|
Wysłany: Wto 19:59, 09 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
mam pytanie do użytkowników którzy przelatali bez kabelka już ponad 30tyś km: czy nic się nie pindoli? tps nie wariuje? nie ma jakiś dziwnych objawów przy wysokich obrotach?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotes
DeTox nie pomoże
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Düsseldorf / Gdynia
|
Wysłany: Wto 20:48, 09 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
CATE napisał: | mam pytanie do użytkowników którzy przelatali bez kabelka już ponad 30tyś km: czy nic się nie pindoli? tps nie wariuje? nie ma jakiś dziwnych objawów przy wysokich obrotach? |
Nic sie nie dzieje. Chodzi jak 4 lata temu
Jedynie przy badaniu czystosci spalin osiagal gorna granice tolerancji,
ale nie wiem czy to wina kabelka czy "troszke" przelotowego wydechu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
podes
A2
Dołączył: 26 Mar 2015
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Pon 19:13, 21 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Odświeżyłbym temat.
Śledząc wątek, usuniecie przewodu nr 23 w nowym modelu powoduje zmianę mapy, przynajmniej tak jest kilka postów wyżej (AL2).
U mnie w AL5 tam gdzie powinien być kabelek czarno-biały jest zaślepka i nie ma już żadnego przewodu.
Czy ktoś z Szanownych Forumowiczów orientuje się, czy w nowych modelach jest możliwe przełączanie map w taki prosty sposób jak w starych?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fantomas164
A1
Dołączył: 13 Maj 2016
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: Pon 11:53, 30 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Ja również szukam informacji na ten temat, czy ktoś wie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
psikor
A
Dołączył: 08 Lip 2015
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Konin
|
Wysłany: Czw 10:28, 02 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Skusiłem się. U mnie to wygląda tak:
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie wiem, czy wyczułbym jakąś różnicę, gdyby nie Wasze wcześniejsze wypowiedzi... Tzn. moto jeździ fajnie, ale nie jestem pewien, czy to nie dlatego, że po tej zmianie podświadomie śmielej odkręcam...
Docelowo planuję założyć na ten kabel włącznik, ale nie wiem, czy coś takiego, jak wymyśliłem w ogóle istnieje. Muszę odwiedzić lokalny sklep z takimi gadżetami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
siekieramotyka
A
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 8:39, 03 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
I ja w moim K6 zrobiłem, moto jest zdecydowanie bardziej płynne i po prostu lepiej się jeździ. Polecam !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Irek1970
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lower Silesia
|
Wysłany: Pon 12:14, 04 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Kabelek przecięty każdy ma
Mam i ja !
AL1 , co się zmieniło:
Dźwięk wydechu bardziej basowy, jak dla mnie ok.
Lepiej się zbiera na 2, 3 biegu.
Dupy jednak mi nie urwało, różnice minimalne.
Zostawiam przecięty i idę na browara, zarobiłem przecież 300 zł !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Irek1970
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lower Silesia
|
Wysłany: Pon 15:47, 04 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Pyxis gryź kabela jak tylko amorka wymienisz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pyxis
Motonita
Dołączył: 14 Maj 2016
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Strzegom (dolnośląskie)
|
Wysłany: Pon 16:12, 04 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Wiesz przeciez, ze przegryze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pyxis
Motonita
Dołączył: 14 Maj 2016
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Strzegom (dolnośląskie)
|
Wysłany: Pon 23:22, 04 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Przekomarzam sie tylko.
Wracajac do tematu watku: Jak uporam sie z naprawa amortyzatora, to zrobie filmik porownawczy z cylku "before and after" jesli chodzi o odglosy pracy motocykla.
Sila autosugestii jest ogromna (i nie ma w tym nic zlego, bo to przeciez zabawa).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pyxis dnia Pon 23:23, 04 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
centrino
Motocyklista
Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: DLU
|
Wysłany: Pon 23:34, 04 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Fajnie, nakręć filmik bo jestem sam ciekawy efektu.
Swoją drogą jadę za 3 tygodnie w trasę Lubin -> BiałkaTatrzańska to może sprawdzę spalanie i prowadzenie w jedną stronę z wyciągniętym kablem a w drugą z włożonym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Wto 21:05, 05 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
<pokiwanie palcem>
Trzymać się tematu, o zyskach/oszczędnościach możecie pogadać gdzieś indziej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pyxis
Motonita
Dołączył: 14 Maj 2016
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Strzegom (dolnośląskie)
|
Wysłany: Sob 1:27, 09 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Kabelek trachniety. Filmik nagrany, ale nie ma kompletnie roznicy w brzmieniu pracujacego silnika na wolnych obrotach, wiec nie ma chyba co prezentowac.
Podczas jazdy motung wydaje sie nieco dynamiczniejszy (albo ja zwawiej odkrecam manetke) i nieco glosniejszy.
Po "operacji" przewiozlem sie 140km w kolo komina. Srednie spalanie z 4,2 [l/100km] wzroslo do 4,7 [l/100km], co moze byc rownie dobrze spowodowane wieksza dynamika jazdy.
Podsumowujac: Funfactor nieco wzrosl, wiec tak "okaleczonego" zostawiam.
Pojezdze i sprawdze w dluzszym okresie zuzycie paliwa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pyxis
Motonita
Dołączył: 14 Maj 2016
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Strzegom (dolnośląskie)
|
Wysłany: Sob 22:14, 09 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj pojechalem troszke w gorki i spalanie 4,8 [l/100km] (na dystansie 230km), ale teraz juz widze wyraznie roznice w pracy silnika. Zupelnie inaczej sie jechalo. No i ten dzwiek przy wchodzeniu na obroty... nie ma opcji zlutowania kabelka
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pyxis dnia Sob 22:14, 09 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vorenus
Maniak motocyklowy
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 1310
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Wwy
|
Wysłany: Sob 23:13, 09 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Rozumiem, że taka "zabawa" skutkuje utratą gwarancji (nizależnie od tego czy jest wykonywana w ASO, czy własnoręcznie)?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pyxis
Motonita
Dołączył: 14 Maj 2016
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Strzegom (dolnośląskie)
|
Wysłany: Sob 23:34, 09 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Nie rozwazalem tego pod tym katem, bo mnie ew. roszczenia gwarancyjne nie dotycza.
Zawsze mozna pina wydlubac z wtyczki bez ciecia kabelka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Irek1970
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lower Silesia
|
Wysłany: Nie 7:46, 10 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
No, to spalanie wzrosło sporo.
Normalnie powinno być około 4,0- 4,1
Dzisiaj sprawdzimy na dwa motongi, będzie bardziej wiarygodny wynik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
U-boot
Motocyklista
Dołączył: 06 Maj 2015
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 9:01, 10 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
No to czekam na raporcik. Może też sobie ciach?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pyxis
Motonita
Dołączył: 14 Maj 2016
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Strzegom (dolnośląskie)
|
Wysłany: Nie 17:23, 10 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Srednia z 260km to 4,6 [l/100km]. Gorki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Remol71
Motocyklista
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wwa
|
Wysłany: Nie 18:36, 10 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Czy to "ciach" dotyczy wszystkich modeli, czy tylko ekokastratów z 2 świecami na cylinder ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Irek1970
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lower Silesia
|
Wysłany: Nie 20:12, 10 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Potwierdzam 4,6 byłem z pixsisem -tylko na moim liczniku wyskoczyło 262 km.
Masz zepsuty motor.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pyxis
Motonita
Dołączył: 14 Maj 2016
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Strzegom (dolnośląskie)
|
Wysłany: Nie 23:54, 10 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
@Irek1970: Zepsuty to ja juz mialem.
@Remol71: "Ciach" dotyczy chyba modeli od 2006, ale musial bys doczytac w watku. Jest o tym na poczatku z tego co pamietam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
novy
Motonita
Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Busko-Zdrój
|
Wysłany: Pon 7:02, 11 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
dot. modeli od 2004
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Irek1970
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lower Silesia
|
Wysłany: Pon 8:06, 11 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Dodam jeszcze, że efektem ciachnięcia jest piękne dudnienie basem po puszczeniu manetki gazu. Piękne niskie buuuuuu.
Poezja dla moich uszu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ce Zar
A2
Dołączył: 20 Cze 2016
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 20:36, 12 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Witam, po wczytaniu się w temat postanowiłem i ja ciachnąć....
Pin 23, kabelek czarny z brązem, na lewo od pomarańczowego. No i nie chciał odpalić błąd wywaliło...
Musiałem podlutować ponownie.
650, L2 i co źle doczytałem ?
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vorenus
Maniak motocyklowy
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 1310
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Wwy
|
Wysłany: Wto 20:53, 12 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Może ktoś zrobić zdjęcie/zdjęcia (z bliska i perspektywa) tego co należy "ciachnąć" W ten sposób unikniemy (mam nadzieję) pomyłek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Irek1970
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lower Silesia
|
Wysłany: Wto 21:21, 12 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
CeZar jak podlutowałeś pali ?
Coś nie tak zrobiłeś, po 2012 kabelek 23 i powinno ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ce Zar
A2
Dołączył: 20 Cze 2016
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 21:30, 12 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Jak podlutowałem to pali.
Po przecięciu przekręcałem stacyjkę, dopiero przy rozruszniku zapalała się kontrolka F1 i nie zapalał.
Chyba, że po przecięciu należy jeszcze coś zrobić, zdjąć klemę, fikołka, albo cóś....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pyxis
Motonita
Dołączył: 14 Maj 2016
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Strzegom (dolnośląskie)
|
Wysłany: Wto 22:02, 12 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Wlasnie zlapalem za aprat i chcialem fotki machnac, ale zdalem sobie sprawe juz na schodach, ze monung u mechanika
Zrob fotke tego co tam ciales, to zweryfikujemy moze w ten sposob.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bado
A2
Dołączył: 28 Lut 2015
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Cz-Dz
|
Wysłany: Śro 7:34, 13 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Ce Zar, zrobiłem przedwczoraj operację dokładnie taką jak Ty w AL2 2012 - wszystko śmiga jak należy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|