 |
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pc
A2
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 19:49, 24 Wrz 2011 Temat postu: stojan 340 W |
|
|
grzane manetki . nawi, halogeny, pc , auto tune, scot oler, jak to wszystko pracuje to bateria siada w pol godz. podobno nasze alternatory maja 310W - niestety tylko w serwisowce tak naprawde to jest 280 .
znalazlem stojan dedykowany do dl generujacy 340W. Cz krorys z kolegow przeprowadzal taki eksperyment ,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mlody
Motonita
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 20:07, 24 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
A gdzie taki dorwałeś? Czy jest wogóle szansa na zrobienie w/w części o jeszcze większej mocy? Powiedzmy 450W? Co na takie przeróbki powie regulator napięcia? Chyba też by wypadało wymienić czy nie ma to znaczenia?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pc
A2
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 22:02, 24 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
nie wiem czy robia na zamowienie mociejsze jednostki, electrosport.com tu znalazlem to ustrojstwo. Pisza ze oem regulator napiecia poradzi sobie bez problemu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
magrafb
Motocyklista
Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Sob 22:08, 24 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Ja podobnie do ciebie obciażam alternator tylko zamiast halognow odziez grzewcza 60W i nigdy nie mialm problemow z brakiem prądu.
Trzeba pamietać z alternator pełna moc ma na 5000tys obrotow. Jak na wolnych po miescie sie lata to faktycznie łatwo o wyczerpnie aku.
Regulator nie powinien sie stopic- uszkodzic ( to tylko 10% róznicy czyli mysle ze w zakresie tolerancji).
Jak mało Tobie prądu to może prościej i taniej pokombinować coś z żarowkami ksenony, ledy itd
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lasooch
Motonita
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Nie 18:32, 25 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Alternator ma szczytową moc przy 5tys obr/min, ale na szczęście ma bardzo płaską charakterystykę. W praktyce już przy 1,5tys obr/min dysponuje prawie pełną mocą. Mam u siebie zamontowany wskaźnik napięcia ładowania, więc widzę przy jakich obrotach co się dzieje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Nie 23:54, 25 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Obawiam się że alternator ma ok. 250W, szczytowo 300 ale obciążanie go taką mocą może doprowadzić do stopienia izolacji i zwarcia uzwojeń.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pc
A2
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 13:00, 27 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Mimo wszystko sprobuje, niestety nie moge utrzymac rpm na poziomie 5k
nawet przez 10 min a co dopiero godzinami. Co mi zostalo? Zamowilem juz xenony i ledy do wszystkich swialet , jak to nie pomoze to zapodem ten stojan
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|