|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cornmencita
A1
Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: USTKA
|
Wysłany: Sob 11:32, 19 Lut 2011 Temat postu: Modyfikacja czujnika podciśnienia IAP |
|
|
Witam!
Napisze troche o jednym z usprawnień zrobionych w moim moto.
Ale najpierw troche musze wyjasnic .W silnikach naszych motocykli ilościa/czasem wtrysku oraz momentem zapłonu steruje ECU(komputer silnika).
Gdy silnik pracuje na wolnych obrotach(i przy częściowym obciążeniu) ECU oblicza wtrysk i zapłon w oparciu o dane z czujników.
Przy pełnym obciążeniu komputer oblicza dawkę wtrysku i zapłon na podstawie sygnału z czujnika wychylenia przepustnicy i prędkości obrotowej silnika.
Tak więc przy małym obciązeniu na pracę silnika mają wpływ czujniki m.in. IAP (Intake Air Pressure -czujnik cisnienia w kolektorze ssącym)
Fotka czujnika:
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak widac na fotce czujnik jest podłączony do wężyka a wężyk jest połączony do przepustnicy przedniego cylindra.Pomiędzy czujnikiem a przepustnicą na wężyku jest zamontowany zbiorniczek kompensujący,Fotka oryginalnego podłączenia wężyka czujnika AIP z przepustnicą:
[link widoczny dla zalogowanych]
Z tego co do tej pory napisałem wynika,że ECU odczytuje wartość podciśnienia tylko z przedniego cylindra(poprzez IAP).Wiemy że podciśnienie w przepustnicach silnika może sie różnić.Więc jest możliwe że tylko przedni cylinder bedzie miał właściwe warunki pracy a tylny-nie.Modyfikacja polega na podłączeniu poprzez trójnik obu przepustnic z czujnikiem IAP.
Fotka trójnika:
[link widoczny dla zalogowanych]
Przepustnice posiadają mosiężne''nyple''.Dwia tylne są zaślepione gumowymi kapturkami,foto:
[link widoczny dla zalogowanych]
Jeden z przednich nypelków jest zaślepiony kapturkiem a do drugiego z nich przyłączony jest wężyk czujnika IAP.Foto:
[link widoczny dla zalogowanych]
Jest to pierwsza z modyfikacji mających usprawnić pracę silnika na wolnych obrotach oraz przy częściowym obciążeniu.W kolejnych dniach postaram sie zrobic posty z fotami na temat jak podłączyć i wyprowadzić wężyki do synchronizacji przepustnic (TBS) oraz jak wyeliminować system dopalania spalin PAIR.
Polecam i zapraszam na mój profil:
http://www.vstromclub.fora.pl/moj-dl,24/dl-1000-slupsk-rafal-stromtrooper,2801.html
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez cornmencita dnia Śro 19:04, 23 Lut 2011, w całości zmieniany 5 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
micek
Motocyklista
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gorzów Wlkp
|
Wysłany: Sob 12:08, 19 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Bardzo ciekawe, a co w praktyce to zmieniło? Przestał na przykład strzelać z tłumika jak się powoli jedzie? Albo gasnąc nagle po zamknięciu przepustnicy i wciśnięciu sprzęgła?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pietia
Motonita
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 742
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 13:18, 19 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
cornmencita,super,czekam na dalszą część, bo jak na razie to tematy techniczne strasznie kuleją na forum.
Dzięki.
ps.jakby się dało coś z tymi zdjęciami zrobić ,było by lux.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pietia dnia Sob 13:20, 19 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cornmencita
A1
Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: USTKA
|
Wysłany: Sob 17:41, 19 Lut 2011 Temat postu: Modyfikacja czujnika podciśnienia AIP. |
|
|
Micek,silnik w moim moto miał objawy opisywane często tu na forum.
Na wolnych obrotach,rozgrzany czy zimny,co kilka sekund na jednym cylindrze zanikał zapłon,trwało to oczywiscie ułamek sekundy i silnik nie gasł a tylko na chwile jakby "przerywał".
W czasie wolnej jazdy takim powolnym toczeniu sie,tez to występowało,wtedy moto na ułamek sekundy tak jakby chcialo zgasnąć,oczywiscie w następnej chwili silnik znów zaskakiwal i tak do nastepnego razu.
Baaaardzo wkurzające.Zwłąszcza gdy jedziesz z posażerką i w czasie takiego "stęknięcia" uderza cie ona kaskiem w twój kask.
Pietia,napisz mi na prw o co by miało chodzić z tymi fotkami?Wiesz trudno zrobić na dużym zbliżeniu ostre foty, Zwłaszcza że to co chcesz uchwycić nie jest na pierwszym planie a wewnątrz plątaniny kabli,rurek i wsporników.
Wklejam miniaturki odsyłające do strony uploadowej bo tak jest wygodniej.
Po zrobieniu tej modyfikacji i usunięciu systemu PAIR silnik pracuje plynnie,a wolne obroty można ustawić na 850 RPM i nie gaśnie (oczywiście z prawidlowymi luzami zaworowymi i zsynchronizowaniu przepustnic na tą prędkość).
Wkrutce napisze posta o systemie PAIR i synchronizacji przepustnic.
Pozdro,RAF
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
micek
Motocyklista
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gorzów Wlkp
|
Wysłany: Sob 18:04, 19 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
cornmencita: czekam z niecierpliwością!!!! Dawaj dalej, naprawdę ciekawe rzeczy piszesz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mater
A1
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wiskitki/k Żyrardowa
|
Wysłany: Pon 11:43, 21 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
ciekawe ciekawe czekam na więcej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
andy250
A1
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Namysłów/Wrocław
|
Wysłany: Pon 19:45, 21 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Czy możesz jeszcze podrzucić fotkę podłączenia tego wężyka do tylnego cylindra ? Tzn. skoro tam były dwa zaślepione nyple, to do którego ten wężyk należy podłączyć ?
Pozdrawiam
EDIT: jakiej średnicy jest ten wężyk ?
Czekam z niecierpliwością na fotki z TBS
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez andy250 dnia Pon 19:47, 21 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bezdomny
A1
Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 23:04, 21 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
wtrącę się i ja. Odnośnie poprawienia fabryki i modernizacji czujnika IAP jestem ZA. Generalnie zasada jest taka aby uśrednić wartości podciśnienia na pierwszym i drugim cylindrze, po czym ECU za pomocą IAP czyta średnia wartość. Modyfikacja jest banalnie prosta ale efekty są zaskakujące. Ta zasada jest od lat stosowna, i dla niedowiarków powiem,że w znaczący sposób poprawia kulturę pracy silnika. Nie słychać charakterystycznych strzałów czy "wypadania" zapłonów z kominów. Faktem jest to,że silnik dostaję lepszą dawkę i co najważniejsze taką sama na oba garnki. A jeżeli chodzi o sam czujnik IAP to cytując słowa "Przy pełnym obciążeniu komputer oblicza dawkę wtrysku i zapłon na podstawie sygnału z czujnika wychylenia przepustnicy i prędkości obrotowej silnika" kolegi cornmencita muszę powiedzieć,że się pomylił. Iap inaczej MAP Sensor na bieżąco czyta wartości podcienień i jest jednym z ważniejszych czujników w układnie. Na jego podstawie ECU sugeruje się w jakim stopniu silnik jest obciążony i w miarę spadania wartości podciśnienia zwiększa nie dawkę bo ona jest stała ale czas wtrysku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cornmencita
A1
Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: USTKA
|
Wysłany: Wto 0:19, 22 Lut 2011 Temat postu: Odpowiedz. |
|
|
Nie pisze postów żeby sie przechwalać wiedzą.Piszę na korzyść klubowiczów bo nie każdy ma możliwość dokopać sie do informacji.A skoro ja spędziłem czas na odkopaniu wiedzy(nie mojej) to sie z chęcią podziele.
I tak:być może wziąłem wybiórczo z manuala suzuki ale w takim razie to nie pomyłka:
Cyt. kol.Bezdomny"A jeżeli chodzi o sam czujnik IAP to cytując słowa "Przy pełnym obciążeniu komputer oblicza dawkę wtrysku i zapłon na podstawie sygnału z czujnika wychylenia przepustnicy i prędkości obrotowej silnika" kolegi cornmencita muszę powiedzieć,że się pomylił"
Skan z manuala rozdzial 4 fuel injection:
Całkowita ilość paliwa dostarczonego do spalania-to iloczyn wydatku wtryskiwacza i czasu trwania wtrysku.A manual podaje volume oraz injection time zamiennie.Więc wszyscy wiemy o czym mówimy.Również w polsce w języku mechaników operuje sie terminem- wielkość dawki paliwowej.Znowu skan z manuala v-stroma:
Bez urazy nie bawmy tu sie w szkołę bo w końcu i tak nie ważne kto miał rację.Specem od motocykli nigdy nie będe.Ale nikt mi nie pomógł na forum z moimi problemami,więc ze swojej strony chciałem sie podzielić tym co byłem w stanie wykopać.Jak ktoś ma coś ciekawego,prosze pisać na pewno ogół skorzysta.
Pozdro,Rafał
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez cornmencita dnia Wto 0:23, 22 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bezdomny
A1
Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 21:19, 22 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
cornmencita ma rację nie ma co sie wymądrzać, trzeba działać i dogadywać sie między sobą nie stwarzając problemów. a swoja drogą to cornmencita, masz zaje..ście duża wiedzę. SZACUN bo to na 100 % przyda Ci się !!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pietia
Motonita
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 742
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 21:55, 22 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Rafał ,tak trzymaj,do tego służy to forum ja bardzo chętnie i z przyjemnością czytam co piszesz, bo akurat to mnie bardzo interesuje.Swoje też wiem, ale zawsze dobrze się dowiedzieć czegoś nowego. Od dłuższego czasu nikt niestety nie pisze ciekawych info z tego tematu.
Pzdr.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skalar
Motocyklista
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 12:30, 23 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Ja chciałbym zgłosić tylko jedną uwagę.
DL 650 od modelu K7 posiada już 2 czujniki IAP (po 1 na cylinder) więc takich maszyn powyższa porada nie dotyczy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cornmencita
A1
Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: USTKA
|
Wysłany: Śro 18:51, 23 Lut 2011 Temat postu: Jaki wąż i kostka? |
|
|
andy250,
W dobrze zaopatrzonych sklepach dla samochodziarzy dostaniesz gumowy wąż paliwowy zbrojony włóknem syntetycznym.Średnica wewnętrzna 4mm.Jest tani jak barszcz.Do wyprowadzenia węża do synchronizacji przepustnic-metr powinien wystarczyć.Ja mam końcówki pociągnięte az pod siodło,pod tylny wspornik zbiornika paliwa.Wtedy metr może być mało.Lepiej kupić więcej i łądnie go poprowadzić z innymi przewodami (tak jakby profesjonalnie )
Sposób przyłączania. Patrz foto No.4(czwarte od góry)To widok z prawej strony,musisz patrzeć przez trójkątne "okno" wspornika .Po drugiej(lewej) stronie w dl 1000 jest w tym oknie zamocowany wkręt od regulacji wolnych obrotów.Jest obojętnie który nypel wykorzystamy do TBS(synchronizacji przepustnic) a który do czujnika IAP,jak nam będzie lepiej pasowało.
W sumie największa bieda polega na znalezieniu trójnika o średnicy rurek około 4.5-5mm.I nie może być on ze zwykego plastiku.Latem jest między cylindrami piekło i sie stopi.Ja zrobiłem go z aluminiowej kostki i trzech odcinków miedzianej rurki 5mm.W kostce wierciłem otworki wiertłem 4,8 i montaż na wcisk w imadełku.Tu widok na trójnik od prawej strony:
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam!
Rafał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
andy250
A1
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Namysłów/Wrocław
|
Wysłany: Czw 9:42, 24 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Wielkie dzięki za info. Teraz tylko czekać aż temperatura powietrza pozwoli spędzić parę godzin w garażu
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kaliw
A1
Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: szczecin
|
Wysłany: Czw 12:32, 24 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Witam
A co myślicie na temat usunięcia górnych przepustnic??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zlociutki
A2
Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Śro 21:07, 02 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
W najbliższym czasie też spróbuję, musze tylko ten trójnik zdobyc.............
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
andy250
A1
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Namysłów/Wrocław
|
Wysłany: Czw 19:35, 03 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Wbrew zapowiedziom Rafała trójnik wcale nie jest taki trudny do zdobycia, dostałem porządny trójnik 5mm z nierdzewki w dobrze zaopatrzonym sklepie samochodowym we Wrocławiu. A najbliższy weekend spędzam właśnie w garażu przy moto - po weekendzie dam znać jak mi poszło i może wrzucę jakieś foto-story.
Co do usuwania górnych przepustnic - na forach zagranicznych bardzo wiele osób pisze, że pomaga. Niektórzy pokusili się o zamontowanie ich z powrotem i wyregulowanie (tak aby każda z przepustnic była tak samo nachylona względem kanału) - po tej operacji stwierdzono znaczną poprawę kultury pracy silnika w niższym zakresie. Link [link widoczny dla zalogowanych]. Chyba też spróbuję.
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Coliniak
Motonita
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: in the middle of nowhere
|
Wysłany: Pon 11:29, 18 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
nie wiem czy mi tylko czy poprostu fotki z pierwszgo postu sie skaszanily... mozesz poprawic, please?
juz wiem ocokaman.... w IT, sorki
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Coliniak dnia Pon 12:41, 18 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Otzi
Moderator
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 11:40, 18 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
U mnie są
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Coliniak
Motonita
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: in the middle of nowhere
|
Wysłany: Wto 18:22, 19 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
mam pytanie odnosnie tych wezykow do synchro przepustnic: czy wystarczy pociagnacpo jednym od kazdej przepustnicy (od wolnego nypla) i zakanczajac pod siedzeniem, oczywiscie zaslepiajac je?
knock knock...anybody home?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Coliniak dnia Śro 11:53, 20 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Coliniak
Motonita
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: in the middle of nowhere
|
Wysłany: Wto 20:34, 26 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
nikt sie nie kwapil, zeby sie odezwac w temacie wiec dzis zrobilem po swojemu to usrednienie podcisnienia z dwoch kolektorow. W polaczeniu z inspekcja dolotow i zaslepieniem PAIRow efekt jest niezly... FI mi sie nie zapala, moto duzo lepiej pracuje na wolnych obrotach. Podejrzewam, ze do pelni szczesci potrzebowalbym synchronizacji przepustnic. wyprowadzilem wezyki pod siodlo, skoro juz mialem dostep do przepustnic.
zrobilem jazde testowa wokol komina, silnik pracuje bez zadlawien w okolicy 3tys obrotow... jutro po powrocie z pracy pewnie bede mial wiecej informacji.
pozdrowienia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rodman
A
Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa / Kutno
|
Wysłany: Pią 10:54, 29 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Podpowiedzcie proszę czy ta modyfikacja z czujnikiem podciśnienia ma zastosowanie w DL 1000 z 2004 r. Czy może po lifcie wsadzali już dwa IAP?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Coliniak
Motonita
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: in the middle of nowhere
|
Wysłany: Pią 11:23, 29 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
wloz reke pomiedzy cylindry i zobacz co masz podlaczone do kroccow wychodzacych z cylindrow, aczkolwiek nie sadze czy cos sie zmienilo w nowszych modelach, niech sie ich posiadacze wypowiedza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gregorio
Motocyklista
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 499
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Pią 12:25, 29 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
ja mam DL1000 z 2005 i czujnik jest podpięty tylko pod przednia przepustnicę, właśnie przeczytałem watek, będę szukał trójnika i jak znajdę to zrobię to uśrednienie, wyprowadzenie do synchronizacji przepustnic i przyrząd już zrobione mam ale to inny wątek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rodman
A
Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa / Kutno
|
Wysłany: Pią 13:22, 29 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Dzięki za info.
Niestety organoleptycznie sprawdzić nie mogłem bo moto daleko a serwisówki do wersji po lifcie jeszcze nie udało mi się znaleźć.
Czy taki trójnik 5 mm będzie ok? czy może trzeba szukać mniejszego?
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gregorio
Motocyklista
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 499
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Pią 18:35, 29 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
na moje oko ten powinien być idealny, niestety okaże się dopiero jak dotkniesz [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rodman
A
Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa / Kutno
|
Wysłany: Sob 19:36, 06 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Czy aby podłączyć ten trójnik, trzeba zdjąć zbiornik i air box?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gregorio
Motocyklista
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 499
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Nie 13:27, 07 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
zbiornik tak, airbox nie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rodman
A
Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa / Kutno
|
Wysłany: Wto 15:55, 16 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
jeszcze jedno pytanie muszę zadać
nigdzie nie mogę natrafić na wąż gumowy wzmacniany włóknem syntetycznym o średnicy 4-5mm w związku z tym mam pytanie:
Czy takie przewody będą odpowiednie do podłączenia drugiej przepustnicy pod czujnik IAP?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
p.s. nie chodzi mi o srednicę tylko czy materiał i rodzaj przewodu da radę pracować poprawnie między cylindrami
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rodman dnia Wto 16:17, 16 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gregorio
Motocyklista
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 499
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Wto 17:53, 16 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
z opisu wygląda, że powinny dać radę, ja kupiłem taki i nim będę łączył [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amigogpz
A1
Dołączył: 29 Lis 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: Wto 21:42, 03 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Ma ktoś te foty z pierwszego posta? Bo nie trybią, chyba że nie umie się do nich dokopać i czy przy synchronizacji przepustnic trójnik o którym mowa wyżej ma zostać połączony czy nie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amigogpz
A1
Dołączył: 29 Lis 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: Sob 19:28, 07 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
już wszystko jasne, IAP zmodyfikowany a przy okazji filtr wymieniłem, wyciągnąłem wężyki do synchronizacji pod siodło no i same synchro zrobione
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mario38
A1
Dołączył: 13 Gru 2011
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Węgierska Górka
|
Wysłany: Czw 11:58, 16 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
amigogpz, na pw przesłałem Ci wiadomość. Będę wdzięczny za odpowiedź!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Setniew
A
Dołączył: 07 Kwi 2014
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 23:32, 06 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Wiem że odgrzebuję starego kotleta ale z chęcią bym sobie dłubnął taką modyfikację.
Ma ktoś foto-relacje co z czym spinać?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|