Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Modyfikacja czujnika podciśnienia IAP

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Patenty i usprawnienia / Patenty elektryczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cornmencita
A1



Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: USTKA

PostWysłany: Sob 11:32, 19 Lut 2011    Temat postu: Modyfikacja czujnika podciśnienia IAP

Witam!
Napisze troche o jednym z usprawnień zrobionych w moim moto.

Ale najpierw troche musze wyjasnic .W silnikach naszych motocykli ilościa/czasem wtrysku oraz momentem zapłonu steruje ECU(komputer silnika).
Gdy silnik pracuje na wolnych obrotach(i przy częściowym obciążeniu) ECU oblicza wtrysk i zapłon w oparciu o dane z czujników.
Przy pełnym obciążeniu komputer oblicza dawkę wtrysku i zapłon na podstawie sygnału z czujnika wychylenia przepustnicy i prędkości obrotowej silnika.
Tak więc przy małym obciązeniu na pracę silnika mają wpływ czujniki m.in. IAP (Intake Air Pressure -czujnik cisnienia w kolektorze ssącym)
Fotka czujnika:
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak widac na fotce czujnik jest podłączony do wężyka a wężyk jest połączony do przepustnicy przedniego cylindra.Pomiędzy czujnikiem a przepustnicą na wężyku jest zamontowany zbiorniczek kompensujący,Fotka oryginalnego podłączenia wężyka czujnika AIP z przepustnicą:
[link widoczny dla zalogowanych]
Z tego co do tej pory napisałem wynika,że ECU odczytuje wartość podciśnienia tylko z przedniego cylindra(poprzez IAP).Wiemy że podciśnienie w przepustnicach silnika może sie różnić.Więc jest możliwe że tylko przedni cylinder bedzie miał właściwe warunki pracy a tylny-nie.Modyfikacja polega na podłączeniu poprzez trójnik obu przepustnic z czujnikiem IAP.
Fotka trójnika:
[link widoczny dla zalogowanych]
Przepustnice posiadają mosiężne''nyple''.Dwia tylne są zaślepione gumowymi kapturkami,foto:
[link widoczny dla zalogowanych]
Jeden z przednich nypelków jest zaślepiony kapturkiem a do drugiego z nich przyłączony jest wężyk czujnika IAP.Foto:
[link widoczny dla zalogowanych]
Jest to pierwsza z modyfikacji mających usprawnić pracę silnika na wolnych obrotach oraz przy częściowym obciążeniu.W kolejnych dniach postaram sie zrobic posty z fotami na temat jak podłączyć i wyprowadzić wężyki do synchronizacji przepustnic (TBS) oraz jak wyeliminować system dopalania spalin PAIR.
Polecam i zapraszam na mój profil:
http://www.vstromclub.fora.pl/moj-dl,24/dl-1000-slupsk-rafal-stromtrooper,2801.html


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez cornmencita dnia Śro 19:04, 23 Lut 2011, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
micek
Motocyklista



Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gorzów Wlkp

PostWysłany: Sob 12:08, 19 Lut 2011    Temat postu:

Bardzo ciekawe, a co w praktyce to zmieniło? Przestał na przykład strzelać z tłumika jak się powoli jedzie? Albo gasnąc nagle po zamknięciu przepustnicy i wciśnięciu sprzęgła?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pietia
Motonita



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 742
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 13:18, 19 Lut 2011    Temat postu:

cornmencita,super,czekam na dalszą część, bo jak na razie to tematy techniczne strasznie kuleją na forum.
Dzięki.
ps.jakby się dało coś z tymi zdjęciami zrobić ,było by lux.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pietia dnia Sob 13:20, 19 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cornmencita
A1



Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: USTKA

PostWysłany: Sob 17:41, 19 Lut 2011    Temat postu: Modyfikacja czujnika podciśnienia AIP.

Micek,silnik w moim moto miał objawy opisywane często tu na forum.
Na wolnych obrotach,rozgrzany czy zimny,co kilka sekund na jednym cylindrze zanikał zapłon,trwało to oczywiscie ułamek sekundy i silnik nie gasł a tylko na chwile jakby "przerywał".
W czasie wolnej jazdy takim powolnym toczeniu sie,tez to występowało,wtedy moto na ułamek sekundy tak jakby chcialo zgasnąć,oczywiscie w następnej chwili silnik znów zaskakiwal i tak do nastepnego razu.
Baaaardzo wkurzające.Zwłąszcza gdy jedziesz z posażerką i w czasie takiego "stęknięcia" uderza cie ona kaskiem w twój kask.
Pietia,napisz mi na prw o co by miało chodzić z tymi fotkami?Wiesz trudno zrobić na dużym zbliżeniu ostre foty, Zwłaszcza że to co chcesz uchwycić nie jest na pierwszym planie a wewnątrz plątaniny kabli,rurek i wsporników.
Wklejam miniaturki odsyłające do strony uploadowej bo tak jest wygodniej.
Po zrobieniu tej modyfikacji i usunięciu systemu PAIR silnik pracuje plynnie,a wolne obroty można ustawić na 850 RPM i nie gaśnie (oczywiście z prawidlowymi luzami zaworowymi i zsynchronizowaniu przepustnic na tą prędkość).
Wkrutce napisze posta o systemie PAIR i synchronizacji przepustnic.
Pozdro,RAF


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
micek
Motocyklista



Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gorzów Wlkp

PostWysłany: Sob 18:04, 19 Lut 2011    Temat postu:

cornmencita: czekam z niecierpliwością!!!! Dawaj dalej, naprawdę ciekawe rzeczy piszesz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mater
A1



Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wiskitki/k Żyrardowa

PostWysłany: Pon 11:43, 21 Lut 2011    Temat postu:

ciekawe ciekawe czekam na więcej Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
andy250
A1



Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Namysłów/Wrocław

PostWysłany: Pon 19:45, 21 Lut 2011    Temat postu:

Czy możesz jeszcze podrzucić fotkę podłączenia tego wężyka do tylnego cylindra ? Tzn. skoro tam były dwa zaślepione nyple, to do którego ten wężyk należy podłączyć ?

Pozdrawiam

EDIT: jakiej średnicy jest ten wężyk ?

Czekam z niecierpliwością na fotki z TBS Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez andy250 dnia Pon 19:47, 21 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bezdomny
A1



Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 23:04, 21 Lut 2011    Temat postu:

wtrącę się i ja. Odnośnie poprawienia fabryki i modernizacji czujnika IAP jestem ZA. Generalnie zasada jest taka aby uśrednić wartości podciśnienia na pierwszym i drugim cylindrze, po czym ECU za pomocą IAP czyta średnia wartość. Modyfikacja jest banalnie prosta ale efekty są zaskakujące. Ta zasada jest od lat stosowna, i dla niedowiarków powiem,że w znaczący sposób poprawia kulturę pracy silnika. Nie słychać charakterystycznych strzałów czy "wypadania" zapłonów z kominów. Faktem jest to,że silnik dostaję lepszą dawkę i co najważniejsze taką sama na oba garnki. A jeżeli chodzi o sam czujnik IAP to cytując słowa "Przy pełnym obciążeniu komputer oblicza dawkę wtrysku i zapłon na podstawie sygnału z czujnika wychylenia przepustnicy i prędkości obrotowej silnika" kolegi cornmencita muszę powiedzieć,że się pomylił. Iap inaczej MAP Sensor na bieżąco czyta wartości podcienień i jest jednym z ważniejszych czujników w układnie. Na jego podstawie ECU sugeruje się w jakim stopniu silnik jest obciążony i w miarę spadania wartości podciśnienia zwiększa nie dawkę bo ona jest stała ale czas wtrysku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cornmencita
A1



Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: USTKA

PostWysłany: Wto 0:19, 22 Lut 2011    Temat postu: Odpowiedz.

Nie pisze postów żeby sie przechwalać wiedzą.Piszę na korzyść klubowiczów bo nie każdy ma możliwość dokopać sie do informacji.A skoro ja spędziłem czas na odkopaniu wiedzy(nie mojej) to sie z chęcią podziele.

I tak:być może wziąłem wybiórczo z manuala suzuki ale w takim razie to nie pomyłka:
Cyt. kol.Bezdomny"A jeżeli chodzi o sam czujnik IAP to cytując słowa "Przy pełnym obciążeniu komputer oblicza dawkę wtrysku i zapłon na podstawie sygnału z czujnika wychylenia przepustnicy i prędkości obrotowej silnika" kolegi cornmencita muszę powiedzieć,że się pomylił"
Skan z manuala rozdzial 4 fuel injection:



Całkowita ilość paliwa dostarczonego do spalania-to iloczyn wydatku wtryskiwacza i czasu trwania wtrysku.A manual podaje volume oraz injection time zamiennie.Więc wszyscy wiemy o czym mówimy.Również w polsce w języku mechaników operuje sie terminem- wielkość dawki paliwowej.Znowu skan z manuala v-stroma:

Bez urazy nie bawmy tu sie w szkołę bo w końcu i tak nie ważne kto miał rację.Specem od motocykli nigdy nie będe.Ale nikt mi nie pomógł na forum z moimi problemami,więc ze swojej strony chciałem sie podzielić tym co byłem w stanie wykopać.Jak ktoś ma coś ciekawego,prosze pisać na pewno ogół skorzysta.
Pozdro,Rafał


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez cornmencita dnia Wto 0:23, 22 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bezdomny
A1



Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 21:19, 22 Lut 2011    Temat postu:

cornmencita ma rację Smile nie ma co sie wymądrzać, trzeba działać i dogadywać sie między sobą nie stwarzając problemów. a swoja drogą to cornmencita, masz zaje..ście duża wiedzę. SZACUN bo to na 100 % przyda Ci się !!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pietia
Motonita



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 742
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 21:55, 22 Lut 2011    Temat postu:

Rafał ,tak trzymaj,do tego służy to forum ja bardzo chętnie i z przyjemnością czytam co piszesz, bo akurat to mnie bardzo interesuje.Swoje też wiem, ale zawsze dobrze się dowiedzieć czegoś nowego. Od dłuższego czasu nikt niestety nie pisze ciekawych info z tego tematu.
Pzdr.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skalar
Motocyklista



Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 12:30, 23 Lut 2011    Temat postu:

Ja chciałbym zgłosić tylko jedną uwagę.
DL 650 od modelu K7 posiada już 2 czujniki IAP (po 1 na cylinder) więc takich maszyn powyższa porada nie dotyczy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cornmencita
A1



Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: USTKA

PostWysłany: Śro 18:51, 23 Lut 2011    Temat postu: Jaki wąż i kostka?

andy250,
W dobrze zaopatrzonych sklepach dla samochodziarzy dostaniesz gumowy wąż paliwowy zbrojony włóknem syntetycznym.Średnica wewnętrzna 4mm.Jest tani jak barszcz.Do wyprowadzenia węża do synchronizacji przepustnic-metr powinien wystarczyć.Ja mam końcówki pociągnięte az pod siodło,pod tylny wspornik zbiornika paliwa.Wtedy metr może być mało.Lepiej kupić więcej i łądnie go poprowadzić z innymi przewodami (tak jakby profesjonalnie Laughing )
Sposób przyłączania. Patrz foto No.4(czwarte od góry)To widok z prawej strony,musisz patrzeć przez trójkątne "okno" wspornika .Po drugiej(lewej) stronie w dl 1000 jest w tym oknie zamocowany wkręt od regulacji wolnych obrotów.Jest obojętnie który nypel wykorzystamy do TBS(synchronizacji przepustnic) a który do czujnika IAP,jak nam będzie lepiej pasowało.
W sumie największa bieda polega na znalezieniu trójnika o średnicy rurek około 4.5-5mm.I nie może być on ze zwykego plastiku.Latem jest między cylindrami piekło i sie stopi.Ja zrobiłem go z aluminiowej kostki i trzech odcinków miedzianej rurki 5mm.W kostce wierciłem otworki wiertłem 4,8 i montaż na wcisk w imadełku.Tu widok na trójnik od prawej strony:
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam!
Rafał


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
andy250
A1



Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Namysłów/Wrocław

PostWysłany: Czw 9:42, 24 Lut 2011    Temat postu:

Wielkie dzięki za info. Teraz tylko czekać aż temperatura powietrza pozwoli spędzić parę godzin w garażu Smile

Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kaliw
A1



Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: szczecin

PostWysłany: Czw 12:32, 24 Lut 2011    Temat postu:

Witam
A co myślicie na temat usunięcia górnych przepustnic??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zlociutki
A2



Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kielce

PostWysłany: Śro 21:07, 02 Mar 2011    Temat postu:

W najbliższym czasie też spróbuję, musze tylko ten trójnik zdobyc.............

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
andy250
A1



Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Namysłów/Wrocław

PostWysłany: Czw 19:35, 03 Mar 2011    Temat postu:

Wbrew zapowiedziom Rafała trójnik wcale nie jest taki trudny do zdobycia, dostałem porządny trójnik 5mm z nierdzewki w dobrze zaopatrzonym sklepie samochodowym we Wrocławiu. A najbliższy weekend spędzam właśnie w garażu przy moto - po weekendzie dam znać jak mi poszło i może wrzucę jakieś foto-story.

Co do usuwania górnych przepustnic - na forach zagranicznych bardzo wiele osób pisze, że pomaga. Niektórzy pokusili się o zamontowanie ich z powrotem i wyregulowanie (tak aby każda z przepustnic była tak samo nachylona względem kanału) - po tej operacji stwierdzono znaczną poprawę kultury pracy silnika w niższym zakresie. Link Arrow [link widoczny dla zalogowanych]. Chyba też spróbuję.

Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Coliniak
Motonita



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere

PostWysłany: Pon 11:29, 18 Kwi 2011    Temat postu:

nie wiem czy mi tylko czy poprostu fotki z pierwszgo postu sie skaszanily... mozesz poprawic, please?


juz wiem ocokaman.... w IT, sorki


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Coliniak dnia Pon 12:41, 18 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Otzi
Moderator



Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 11:40, 18 Kwi 2011    Temat postu:

U mnie są

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Coliniak
Motonita



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere

PostWysłany: Wto 18:22, 19 Kwi 2011    Temat postu:

mam pytanie odnosnie tych wezykow do synchro przepustnic: czy wystarczy pociagnacpo jednym od kazdej przepustnicy (od wolnego nypla) i zakanczajac pod siedzeniem, oczywiscie zaslepiajac je?

knock knock...anybody home? Laughing Laughing


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Coliniak dnia Śro 11:53, 20 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Coliniak
Motonita



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere

PostWysłany: Wto 20:34, 26 Kwi 2011    Temat postu:

nikt sie nie kwapil, zeby sie odezwac w temacie wiec dzis zrobilem po swojemu to usrednienie podcisnienia z dwoch kolektorow. W polaczeniu z inspekcja dolotow i zaslepieniem PAIRow efekt jest niezly... FI mi sie nie zapala, moto duzo lepiej pracuje na wolnych obrotach. Podejrzewam, ze do pelni szczesci potrzebowalbym synchronizacji przepustnic. wyprowadzilem wezyki pod siodlo, skoro juz mialem dostep do przepustnic.

zrobilem jazde testowa wokol komina, silnik pracuje bez zadlawien w okolicy 3tys obrotow... jutro po powrocie z pracy pewnie bede mial wiecej informacji.

pozdrowienia


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rodman
A



Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa / Kutno

PostWysłany: Pią 10:54, 29 Lip 2011    Temat postu:

Podpowiedzcie proszę czy ta modyfikacja z czujnikiem podciśnienia ma zastosowanie w DL 1000 z 2004 r. Czy może po lifcie wsadzali już dwa IAP?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Coliniak
Motonita



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere

PostWysłany: Pią 11:23, 29 Lip 2011    Temat postu:

wloz reke pomiedzy cylindry i zobacz co masz podlaczone do kroccow wychodzacych z cylindrow, aczkolwiek nie sadze czy cos sie zmienilo w nowszych modelach, niech sie ich posiadacze wypowiedza

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gregorio
Motocyklista



Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 499
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Pią 12:25, 29 Lip 2011    Temat postu:

ja mam DL1000 z 2005 i czujnik jest podpięty tylko pod przednia przepustnicę, właśnie przeczytałem watek, będę szukał trójnika i jak znajdę to zrobię to uśrednienie, wyprowadzenie do synchronizacji przepustnic i przyrząd już zrobione mam ale to inny wątek.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rodman
A



Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa / Kutno

PostWysłany: Pią 13:22, 29 Lip 2011    Temat postu:

Dzięki za info.
Niestety organoleptycznie sprawdzić nie mogłem bo moto daleko a serwisówki do wersji po lifcie jeszcze nie udało mi się znaleźć.

Czy taki trójnik 5 mm będzie ok? czy może trzeba szukać mniejszego?
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gregorio
Motocyklista



Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 499
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Pią 18:35, 29 Lip 2011    Temat postu:

na moje oko ten powinien być idealny, niestety okaże się dopiero jak dotkniesz Wink [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rodman
A



Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa / Kutno

PostWysłany: Sob 19:36, 06 Sie 2011    Temat postu:

Czy aby podłączyć ten trójnik, trzeba zdjąć zbiornik i air box?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gregorio
Motocyklista



Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 499
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Nie 13:27, 07 Sie 2011    Temat postu:

zbiornik tak, airbox nie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rodman
A



Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa / Kutno

PostWysłany: Wto 15:55, 16 Sie 2011    Temat postu:

jeszcze jedno pytanie muszę zadać Smile

nigdzie nie mogę natrafić na wąż gumowy wzmacniany włóknem syntetycznym o średnicy 4-5mm w związku z tym mam pytanie:
Czy takie przewody będą odpowiednie do podłączenia drugiej przepustnicy pod czujnik IAP?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

p.s. nie chodzi mi o srednicę tylko czy materiał i rodzaj przewodu da radę pracować poprawnie między cylindrami Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rodman dnia Wto 16:17, 16 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gregorio
Motocyklista



Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 499
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Wto 17:53, 16 Sie 2011    Temat postu:

z opisu wygląda, że powinny dać radę, ja kupiłem taki i nim będę łączył [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amigogpz
A1



Dołączył: 29 Lis 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tarnowskie Góry

PostWysłany: Wto 21:42, 03 Sty 2012    Temat postu:

Ma ktoś te foty z pierwszego posta? Bo nie trybią, chyba że nie umie się do nich dokopać i czy przy synchronizacji przepustnic trójnik o którym mowa wyżej ma zostać połączony czy nie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amigogpz
A1



Dołączył: 29 Lis 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tarnowskie Góry

PostWysłany: Sob 19:28, 07 Sty 2012    Temat postu:

już wszystko jasne, IAP zmodyfikowany a przy okazji filtr wymieniłem, wyciągnąłem wężyki do synchronizacji pod siodło no i same synchro zrobione

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mario38
A1



Dołączył: 13 Gru 2011
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Węgierska Górka

PostWysłany: Czw 11:58, 16 Lut 2012    Temat postu:

amigogpz, na pw przesłałem Ci wiadomość. Będę wdzięczny za odpowiedź!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Setniew
A



Dołączył: 07 Kwi 2014
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 23:32, 06 Lip 2014    Temat postu:

Wiem że odgrzebuję starego kotleta ale z chęcią bym sobie dłubnął taką modyfikację.

Ma ktoś foto-relacje co z czym spinać?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Coliniak
Motonita



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere

PostWysłany: Wto 20:00, 08 Lip 2014    Temat postu:

to chyba powinno Ci pomoc troche:
http://www.vstromclub.fora.pl/patenty-i-usprawnienia,28/pair-z-czym-to-zjesc-zaszkodzi-czy-pomoze,4648.html


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Patenty i usprawnienia / Patenty elektryczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin