|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Czw 20:11, 13 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Saito II mają sterownik z potencjometrem, ale same manetki są słabej jakości i szybko się psują. Poza tym nie ma już tych manetek w ofercie, jak znajdziesz to ew. jakieś z wyprzedaży...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Czw 20:14, 13 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
djfender
A2
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Czw 0:07, 24 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
problem,
mam zamontowane Oxfordy (z 3ma przyciskami) - na razie bezp. pod aku.
grzeja OK. na 100% wyłączyłem je, ale po kilku tyg. od montazu moto juz nie odpalilo (rozrusznik raz zakrecil ale bezskutecznie). nie mierzylem napiecia, ale swiatla swiecily, manetki grzaly po wlaczeniu. aku z 2006r.
czy to moze wskazywac na problem z aku czy manetkami? bede wdzieczny za jakies scenariusze dalszych testow.
PS
po podladowaniu aku zapalil bez problemu (na razie odlaczylem manetki od aku) i za kilka dni odpale ponownie.
PS2
kiedys zostawilem niechcacy moto na zablokowanej kierownicy z wlaczonymi swiatlami pozycyjnymi - gora 2h - potem juz nie odpalil.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez djfender dnia Czw 0:12, 24 Mar 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Czw 1:23, 24 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Problem jest raczej z samym aku, po prostu jest stare ma małą sprawność i traci ładunek z czasem. Ja zmieniam aku średnio co 2 lata...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 1:53, 24 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Jeszcze może dochodzić alarm do kompletu.
I on prąd zużywa;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dziki
A
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Czw 10:01, 24 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
W moim DL-ku jest fabryczny alarm , grzane manetki itp - Od 15.01.11 stał sobie grzecznie aż do 10.03.11. Ku mojemu zdziwieniu zakręcił i odpalił za pierwszym razem ,muszę dodać ze w tym roku stał biedny w nieogrzewanym garażu. Reasumując -jak bateryja dobra to nie ma bata coby nie odpalił.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: Czw 7:53, 12 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Prosba do kolegów w temacie grzanych manetek .
Prosze wyslijcie do mnie instrukcje montazu manetek orginalnych suzuki do wtyczki za wentylatorem .Podaje adres e mail [link widoczny dla zalogowanych]
Acha - czym szlifujecie rolgaz ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KD
Motocyklista
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Czw 8:10, 12 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Cześć, wysłałem ci instrukcję. Co do szlifowania rolgazu to nie pamiętam czym to robiłem, ale na 100% całość na klej założyłem żeby się nie ślizgała rączka. Pewnie papierkiem ściernym delikatnie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KD dnia Czw 8:12, 12 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: Czw 8:28, 12 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Dzieki za instrukje , otrzymałem .
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Otzi
Moderator
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 12:07, 12 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Pilniczkiem bardzo ładnie idzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: Czw 14:40, 12 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
W sobote rozbieram moto , ale uparłem sie na orginał gniazdo , kabelek dokupiłem .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Pią 8:24, 13 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
ANDRZEJ napisał: | W sobote rozbieram moto , ale uparłem sie na orginał gniazdo , kabelek dokupiłem . |
Ja tez się uparlem na przyłączenie do oryginalnego gniazda (6 godzin w garażu, zdjęte gmole, wszystkie plastiki i bak) tyle, że po prostu oblutowalem końcówki kabelka dużyłowego i wetknąłem w oryginalne gniazdo (zielono-pomarańczowy to plus), a całość zawinąłem szczelnie taśmą izolacyjna.
Kabel wyprowadziłem pod kanapę i teraz mam sterowanie do wszytkich dodatkowych odbiorników (w tej chwili: manetki Oxforda i zasilanie do nawigacji; w przyszłości przez przekaźnik dodatkowe lampy).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez express dnia Pią 8:28, 13 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: Czw 11:17, 02 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Prosba o pomoc - zamaontowałem daytony ,lewa okey , prawa jest za długa,jest juz poklejona ,a kiedy chcę załozyc handbara to dystans wchodzi do manetki i przy skreceniu sruba razem z ciezarkiem kierownicy blokuje rolgaz ,---
Czy można skróćic prawa manetke o ten garb na koncu , tam jest około 3-5mm gumy .
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Czw 15:12, 02 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
ANDRZEJ napisał: |
Czy można skróćic prawa manetke o ten garb na koncu , tam jest około 3-5mm gumy .
|
Oxforda obciąłem. Zadnych problemow.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mikmac
A
Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 16:05, 02 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
daytone mozna obcinac do tej obwijki papierowej - jakies 5mm bez stresu. Jak bys dobrze nei dopychal i tak bedzie wystawac, a przesunac sie nie da calego zestawu bo tam jest bolec pozycjonujacy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Otzi
Moderator
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 18:16, 02 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Bolec można spiłować tak jak zrobiłem to u siebie. Przesunąłem wszystko w lewo i manetka weszła bez cięcia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: Czw 21:51, 02 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Dzieki za info , daytona prawa jest za długa ,skalpelem skróciłem do owijki papierowej około 4-5mm , fakt była to sama guma . Papierkiem ściernym wyrównałem i wszystko weszło okey .Rolgaz chodzi leciutko ,handbar zamontowany i poskręcany .
Sterownik zamontowany do lewego lusterka na obejmę orginalną która była w zestawie .Jutro podłaczam wg schematu do orginalnego gniazdka manetek . W K8 jest to czarna kostka z przodu filtra powietrza .
Dziękuje wszystkim raz jeszcze .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: Pią 18:56, 03 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Jestem świeżo po zamontowaniu manetek daytony pod orginalne złacze suzuki , wszystko działa ,manetki grzeją jeśli mogę komuś pomóc przy montażu to bardzo proszę pisać .
Chetnie pomoge .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
djfender
A2
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Pią 23:49, 19 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
mam zamontowane Oxfordy (z 3ma przyciskami) przez serwis Suzuki - podpiete pod oryginalna kostke (dzialaja dopiero po wlaczeniu stacyjki).
przez pare miesiecy dzialalo to swietnie. dzis zauwazylem ze niemilosiernie grzeja (na full), mimo ze nie sa wlaczone. musialem na chwile sie zatrzymac bo w letnich rekawicach nie szlo jechac. ponowne uruchomienie silnika, wlaczenie i wylaczenie manetek nie pomoglo - grzeja jak diabli nawet jak sa OFF.
po wycagnieciu kluczyka przestaly grzac.
bede wdzieczny za sugestie. serwus
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Sob 0:11, 20 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Padł sterownik i tranzystor mocy ma zwarcie, czyli standard. Jeżeli nie uda Ci się kupić jakiejś używki to odezwij się pod koniec września, może uda mi się sklecić ze 3 sztuki...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
djfender
A2
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Wto 0:32, 23 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
czesc roadrunner, dzieki za sugestie.
dobralem sie do tego sterownika. jego wodoszczelnosc polega na tym, ze jak juz dostala sie woda (jeden z dwoch przewodow byl mizernie zabezpieczony) to juz tam zostala.
proba wysuszenia, wyczyszczenia i podlutowania nie rozwiazala problemu (jestem amatorem). czypodeslanie zdjec cos by pomoglo w ew. dalszych wskazowkach? moze wystarczy wymiana konkretnego elementu tylko?
jesli nie, to chetnie skorzystam z Twojej oferty, ale zalezaloby mi na wczesniejszych terminach, abym mogl miec je sprawne na nasz jesienny zlot we wrzesniu. da sie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Wto 10:27, 23 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
No niestety leżę w szpitalu więc nie mam szansy wziąć się za to nawet żebym chciał. Mam już wstępne zamówienia na 3 sztuki i te też odłożyłem na wrzesień z racji przeprowadzki i innych "manewrów".
Możesz oczywiście spróbować wymienić sam tranzystor mocy, to jest tranzystor MOSFET, może być BUZ 11 lub jakiś zamiennik. Jednak nie gwarantuję że sama wymiana tranzystora pomoże, poza tym płytka sterownika wykonana jest metodą druku powierzchniowego SMD i wylutowanie a potem wlutowanie nowego tranzystora to nie jest prosta sprawa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
djfender
A2
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Śro 22:03, 24 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
przede wszystkim zdrowia i szybkiego powrotu do domu!
poczekam na profesjonalny sterownik zatem
zakladam ze pasuje do Oxfordow z 3-przyciskowym sterowaniem v7 (30, 40, 75 i 100%)
mam tylko pytanie - czy do tego czasu moge jezdzic na tym uszkodzonym sterowniku bez ryzyka awarii motoru (mimo ze grzeje na maxa)?
na razie rozlaczylem manetki od sterownika i jezdze "normalnie".
serwus, DJ
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pc
A2
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 22:59, 22 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Mam maly problem z Oxford-ami . Jak wsiadam na moto zimne to moge manipulowac polozeniami natezenia ciepla w manetkach od 25 do 100, ale po przejechaniu ok 5 min nie mozna zmienic polozenia jest na takim jakie bylo ustawione od razu olbo moge obnizyc cieplote , ale do gory ni huhu. Czy ktos z kolegow mial taka przypadlosc u siebie?. Co to moze byc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lasooch
Motonita
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Pią 2:06, 23 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Zgniły sterownik, jak zwykle. Psują się dość finezyjnie, każdemu inaczej Jak rozkręcisz czarne pudełko (nie to z przyciskami do regulacji, to drugie, bez przycisków), to pewnie wewnątrz będzie mokro i zielono...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pc
A2
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 2:40, 23 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
dzieki za podpowiedz , ten sterownik to do wymiany czy mozna to jakos uratowac?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Pią 8:48, 23 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
lasooch napisał: | Zgniły sterownik, jak zwykle. Psują się dość finezyjnie, każdemu inaczej Jak rozkręcisz czarne pudełko (nie to z przyciskami do regulacji, to drugie, bez przycisków), to pewnie wewnątrz będzie mokro i zielono... |
Gdzie montujecie sterowniki, że tak wam gnija?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lasooch
Motonita
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Pią 11:56, 23 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Pod owiewkami, w miejscu bardzo dobrze osłoniętym od wody U siebie to jeszcze rozumiem, bo motocykl jeździ w każdych warunkach pogodowych, jest parkowany pod chmurką itd. Ale z kolei mój kumpel brzydzi się deszczem, moto trzyma w cieplutkim garażu i tak samo oxford zakwitł na zielono.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Pią 16:14, 23 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
lasooch napisał: | Pod owiewkami, w miejscu bardzo dobrze osłoniętym od wody |
Ja wpakowalem pod siedzenie w okolicy akumulatora - tam jest sucho i ciepło.
Fakt, żeby przeciągnąć wszytskie przewody rozebrałem pół motocykla.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez express dnia Pią 16:15, 23 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lasooch
Motonita
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Pią 18:54, 23 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Nad akumulatorem miałem zamontowane w poprzednim motocyklu. Też padły, ale już nie za mojej kadencji, tylko nowej właścicielce...
Nie martw się, wszystkie oxfordy prędzej czy później padną
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miccal
Motocyklista
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: tk kielce
|
Wysłany: Wto 9:18, 04 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
takie jedno zdanie, może wydawać sie śmieszne, ale ,,
montując manetki przed klejeniem tak ustawcie je , by z boku kable które odchodzą i ten płaski plastik był zdala od kciuka!
niby szczegół ale mnie podczas małego szlifu na lewa stronę najbardziej bolał kciuk, uwaga prawy,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pc
A2
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 14:38, 09 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
No i pozegnalem sie z oxford-ami,tak nawiasem mowiac to ktos formalnie powiniem ostrzegac przed tym badziewiem. Tym razem zastamawiam sienad tymi od suzuki, czy ktos moze mi napisac jaka jest ich zywotnosc i czy sterownik moze byz zamontowany po prawej stronie? Dzieki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Nie 17:46, 09 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Lepiej poszukaj Saito, są o połowe tańsze od Suzuki i równie dobre jeżeli nie lepsze...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pc
A2
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 2:46, 14 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
A jakiej produkcji sa te saito, bo moge je znalesc tylko na brytyjskich stronach. Jezeli to nastepna chinszczyzna to podziekuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fanwee
A
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Brzesko
|
Wysłany: Pią 6:31, 14 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
są jeszcze Daytony produkcji japońskiej i Puig też oferuje grzane manetki.
Zajrzyj na motorus.pl tam jest bogata oferta i rabaty dla naszego forum
pozdr.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
scalmar
Motonita
Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pią 9:13, 14 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Moje Oxfordy - też padły i chyba nie warto ich reanimować ( no chyba,że jest szansa na ten sterownik od -roadrunner ).,
Zastanawiam się nad tymi Saito
[link widoczny dla zalogowanych]
albo tymi Daytona
[link widoczny dla zalogowanych]
Jakie macie z nimi doświadczenia, które byście polecili ?
Pozdrawiam Kuba
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez scalmar dnia Pią 9:19, 14 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 11:20, 14 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Poczekaj, jeśli w najbliższym czasie nie zamierzasz jeździć, aż roadrunner będzie w stanie złożyć ci sterownik. Nie pamiętam ile ale dużo nie zapłaciłem. A kolejne dwie stówki warto zainwestować w co innego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Pią 12:28, 14 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Panowie obiecuję że się wezmę jak będę w stanie doczołgać się do piwnicy, no chyba że któryś mnie zniesie... Ze wstępnych kalkulacji wynika że mam zamówienie na 4 szt.
Jak się za to zabiorę to w ciągu tygodnia powinienem zrobić. Jeszcze trochę cierepliwości...
To: [link widoczny dla zalogowanych] są bardzo porządne manetki, sam mam takie. Generalnie ja robię sterowniki właśnie na ich bazie, tylko inne koponenty używam. B. proste, żadnej wyszukanej elektroniki, nie ma co się zapsuć, no chyba że ktoś zwarcie zrobi albo je utopi.
Te Daytony lepiej sobie darować...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Coliniak
Motonita
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: in the middle of nowhere
|
Wysłany: Pią 13:09, 14 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
w louis.de jest promocja na Saito 2 --- 40euro
[link widoczny dla zalogowanych]
sam mam Oxfordy teraz bedzie 3 sezon i zastanawiam sie kiedy padna,,,jak padna bede nastepny w kolejce po sterownik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
scalmar
Motonita
Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pią 20:45, 14 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
roadrunner -to dopisz mnie do zamówienia ( na piąty sterownik) fakt faktem - 200 zawsze można przeznaczyć na coś w płynie ( nie koniecznie na paliwo do DL-a )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 21:45, 14 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
roadrunner napisał: | Ze wstępnych kalkulacji wynika że mam zamówienie na 4 szt. |
To masz 6 sztuk. W bandicie mi padło. Oxford 3 przyciski
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
djfender
A2
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Pią 21:56, 14 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
te Oxfordy wk..ly juz zbyt wiele osob. Trzeba cos z tym zrobic! Moze troche postraszyc importera i/lub producenta, ze jak nam nie wymienia to zrobimy bojkot na wszelkich forach ich badziewnego produktu.
serwus
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Sob 0:55, 15 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
konra.dzik napisał: | roadrunner napisał: | Ze wstępnych kalkulacji wynika że mam zamówienie na 4 szt. |
To masz 6 sztuk. W bandicie mi padło. Oxford 3 przyciski |
Ufffff... OK.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nieprosty
Motonita
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 3:06, 15 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
roadrunner napisał: | konra.dzik napisał: | roadrunner napisał: | Ze wstępnych kalkulacji wynika że mam zamówienie na 4 szt. |
To masz 6 sztuk. W bandicie mi padło. Oxford 3 przyciski |
Ufffff... OK. |
No widzisz roadrunner jak forum pomaga wrócić do zdrowia, teraz już nie masz wymówek by się obijać w łóżku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gregorio
Motocyklista
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 499
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Sob 8:40, 15 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Coliniak napisał: | w louis.de jest promocja na Saito 2 --- 40euro
[link widoczny dla zalogowanych]
|
właśnie skorzystałem z tego linka, dzięki mam nadzieję, że to lepszy wybór niż Oxfordy, teraz pozostaje mi czekać na paczkę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Sob 10:13, 15 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
gregorio napisał: | Coliniak napisał: | w louis.de jest promocja na Saito 2 --- 40euro
[link widoczny dla zalogowanych]
|
właśnie skorzystałem z tego linka, dzięki mam nadzieję, że to lepszy wybór niż Oxfordy, teraz pozostaje mi czekać na paczkę |
Zapewniam Cię że dużo lepszy!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gregorio
Motocyklista
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 499
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Sob 10:17, 15 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
No to się cieszę, że dobrze wybrałem, ciekawe ile trzeba czekać na paczkę z Niemiec
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
djfender
A2
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Sob 14:21, 15 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
gregorio napisał: | No to się cieszę, że dobrze wybrałem, ciekawe ile trzeba czekać na paczkę z Niemiec |
do ZG dociera w 4-5 dni robocze od zamowienia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Sob 17:54, 15 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Te manetki:
[link widoczny dla zalogowanych]
też są godne uwagi. Jest tego sporo ofert na jebaju, tylko przesyłka droga...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maras wroclaw
A2
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 13:59, 18 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Przyznam, że po przeanalizowaniu za i przeciw, i dzięki podpowiedzią na forum wybór padł na Saito II, kupione w moto-akcesoria (trochę droższe niż w necie ale ja chciałem "na już"). W tym okresie jak najbardziej przydatne:) Żałuję tylko ,że tak późno się zdecydowałem na jakiekolwiek podgrzewane manetki. Komfort nie do opisania. Używam dopiero parę dni, i raczej w chłodne momenty dnia (rano i wieczorem), wybieram z trzech stopni grzania opcję high (opcja low to chyba w chłodne wieczory latem), a nawet często kusi opcja start (wtedy grzeje poważnie), której to producent nie zaleca używać dłużej niż 5 min (ja świadomie grzeszę i przedłużam:)). A może ktoś wie z doświadczenia, że jednak można używać opcji strat dłużej przy temperaturach około 0 stopni.
Tak się chciałem podzielić tym szczęściem:) z żoną, że już prawie kupowałem takie maty (na manetki w qadach) i chciałem zamontować na "rączki do trzymania " pasażera, ale wybiła mi to z głowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Wto 14:04, 18 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Opcji "start" nie polecam używać zbyt długo, chyba że jest faktycznie zimno. Tranzystor się grzeje i grzałki można spalić. Są takie podgrzewane "opaski" na manetki z rzepami, to się idealnie sprawdza jako "podgrzewane uchwyty" dla plecaczka...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Wto 14:06, 18 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|