 |
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jaro
A2
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 15:02, 23 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
letko napisał: | Ddziękuję.
Usuwa się wszystko do końca czy tylko tą część stożkową?
Odpinaliście linkę gazu czy robiliście to na kierownicy? |
Usuwałem tylko część stożkową, dalej były małe zaczepy trzymające oryginalną gumę (te też usunąłem). O ile dobrze pamiętam, dalej było "zgrubienie" na którym ostatecznie zatrzymała się manetka oxforda.
Stożkowy kołnierz trudno będzie usunąć na kierownicy - jest dość gruby Rollgaz lepiej zdemontować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Wto 16:14, 23 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Ok mradom zrobiłem tak jak Ty. Tylko jeszcze dodatkowo przesunąłem cały rolgaz do zbiorniczka płynu hamulcowego i teraz jest OK
Gdyby jeszcze ktoś po kazał fotkę jak zamocował i w jakim miejscu sterowanie to byłoby całkiem jasne kto co i jak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mradom
Motocyklista
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa\Pruszków
|
Wysłany: Wto 16:25, 23 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Ja chyba tez musialem troche rolgaz odsunac do srodka kierownicy.
Sterownik umiescilem na uchwycie od kompletu. Odgialem tylko fabryczny kat i przymocowalem do lewego uchwytu lusterka (uchwyt sterownika i mocowanie lusterka dokrecone poprzez dluzsza srube - pomiedzy uchwyt mocowania lusterka i uchwyt sterownika dalem tylko mala tulejke - dlugosci jakies 8mm zeby calosc dobrze sie ulorzyla lacznie z kablami, ktore do sterownika musza dochodzic) .
Ladnie, wygodnie i pod reka jest sterowanie.
/mr/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Wto 17:29, 23 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Letko, daj kable od manetek do dołu i za kierę!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jscoolg
Motocyklista
Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 20:20, 24 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
jscoolg napisał: |
EDT:
A i jeszcze jedno- jak je włączam bez odpalonego silnika - miga niebieska dioda i się nie właczaja. Po odpaleniu silnika zaczynają grzać, potem można wyłaczyc silnik i nadal grzeją
|
Naładowałem aku (chyba było słabe) i teraz właczają się nawet na wyłaczonym silniku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 22:48, 24 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
mradom napisał: | Ja chyba tez musialem troche rolgaz odsunac do srodka kierownicy.
Sterownik umiescilem na uchwycie od kompletu. ...
/mr/ |
Mógłbym ktoś wkleić zdjęcie z przymocowanym sterownikiem. Ja też nieco kombinowałem i przymocowałem go - o ile pamiętam - gdzieś tam przy oczku trzymającym kable idące do dołu, takie ucho, które trzyma linki hamulców itd. Ale dobrze nie pamiętam. W każdem bądź razie wolałbym mieć go gdzieś bardziej pod rękę, abym nie musiał tak daleko sięgać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Oliwnik
Motocyklista
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 11:41, 25 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja przykręciłem tę blaszkę do dolnej śruby obejmy mocującej lusterko. Nie wiem jak w 1000 jest mocowane lusterko.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Oliwnik dnia Czw 11:42, 25 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mradom
Motocyklista
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa\Pruszków
|
Wysłany: Czw 11:55, 25 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Dokladnie, mam zrobione identycznie.
Oliwnik, sterownik masz 3-przyciskowy? Na czym polega jego nowa wersja, ja mam z 2 przyciskami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Czw 11:57, 25 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Ten jakby z boku po prawj stronie to ON/OFF, 2 pozostałe służą do regulacji +/- tak jak w starszej wersji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 12:19, 25 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Oliwnik napisał: | [link widoczny dla zalogowanych]
Ja przykręciłem tę blaszkę do dolnej śruby obejmy mocującej lusterko. Nie wiem jak w 1000 jest mocowane lusterko. |
Wielkie dzięki, próbowałem tam przymocować to u siebie i nie wiem dlaczego odpuściłem . Pójdę jeszcze pokombinować. Jeszcze raz dzięki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Oliwnik
Motocyklista
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 12:31, 25 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Dokładnie tak, jak Roadrunner pisze. Środkowy to włącznik, dwa po lewej to '+' i '-'. Po prawej stronie są diody wskazujące na ile % manetki grzeją. W czasie jazdy 40% jest już dużo. Zwykle mam włączone na 30%. Fakt, że nie jeździłem przy ekstremalnie niskich temperaturach. Można je włączyć na 30, 40, 75 i 100%. Przy 75% parzą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Czw 15:17, 25 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Oliwnik musiałeś zmieniać śrubę mocującą lusterko na dłuższą czy podkręciłeś pod tą samą? Blaszkę trzeba chyba trochę podoginać ? Jeszcze jedno pytanie manetki już masz przyklejone i czym kleiłeś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mradom
Motocyklista
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa\Pruszków
|
Wysłany: Czw 15:48, 25 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
ja mocowalem na butapren, chyba jakis w wersji STRONG
/mr/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Oliwnik
Motocyklista
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 15:57, 25 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Letko, śruba chyba jest oryginał. Blaszkę rozgiąłem. Prawej manetki nie trzeba kleić. U mnie weszła z dość dużym oporem. Co prawda nie szlifowałem rollgazu. Te wypustki to ściąłem nożem a manetkę na wcisk. Lewej nie przykleiłem bo początkowo kombinowałem z kablem a później nie miałem czasu (w sensie nie chciało mi się). W czasie jazdy obracająca się manetka nie przeszkadza. Ale jak już będzie cieplej, to przykleję.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Czw 19:38, 25 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Kurde nie mogłeś tego wcześniej napisać że nie szlifowałeś prawej manetki? Mnie po oszlifowaniu manetka lata jak przysłowiowa "kryka w kiblu" Teraz muszę to czymś wypełnić.
Panowie PRZESTROGA!! nie szlifujcie zbyt pochopnie tych wypustek na oryginalnym rolgazie bo może być ......
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Czw 20:52, 25 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Ja musiałem troszkę zeszlifować bo żadną siłą nie chciało wejść a kleiłem na butapren dosyć obficie nałożony. Po wyschnięciu trzymało się jak ta lala!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Oliwnik
Motocyklista
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 20:56, 25 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Letko, nie szlifowałem bo nie miałem papieru ściernego. Uznałem, że ścięcie też wypustek powinno wystarczyć. Wiedzę o montażu czerpałem z naszego forum. Gdybym miał papier ścierny, to tez bym szlifował.
Co to jest "kryka"? Co do wypełnienia, to proponuję owinąć rollgaz parę razy taśmą izolacyjną a przed założeniem (wciśnięciem manetki) trysnąć lekko klejem silikonowym w spray'u.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Czw 22:08, 25 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
"Kryka" to jest po Śląsku laska, kij do podpierania . To jest taka przenośnia jaki jest luz jak machasz kryką w kiblu, a kibel to wiadro nie sraczyk ( chociaż też tak się nazywa).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jaro
A2
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 0:15, 26 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Czy ktoś z Was kupował w PolandPosition oryginalną suzukowską wtyczkę do grzanych manetek (36852-06G00) ? Interesuje mnie czy wiedzą o co chodzi i jakiej ceny mam się spodziewać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Złoty
Motocyklista
Dołączył: 11 Wrz 2008
Posty: 379
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Jabłonna
|
Wysłany: Pią 0:20, 26 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
kupowałem u Jaskłowskiego a koszt to 52 PLn- oczekiwanie 1,5 tygodnia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szuja
DeTox nie pomoże
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa
|
Wysłany: Pią 1:18, 26 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
heh, raczej nieoplacalna sprawa za taki 'adapter', najlepiej obciac ten wtyk, ktory jest fabrycznie w moto do manetek i majac dwa kabelki '+' i '-' zrobic sobie samemu polaczenie z grzanymi manetkami, navi czy gniazdem zapalniczki - mozna do tego wykorzystac szybkozlaczki czy tez gniazda i wtyki zakupione w hipermarketach z elektryka (praktiker, brico depot, leroy merlin, obi) lub rozbierasz stary nieuzywany komputer typu PC i w srodku znajdujesz kupe przydatnych czesci + tasma izolacyjna do elektryki - groszowe sprawy, a i tytulu inzyniera elektroniki nie potrzeba zeby sobie z tym poradzic.
a co do oxfordow, z rollgazu tez tylko scialem kolnierz zewnetrzny, fakt faktem na poczatku troche sie spocilem, bo manetka weszla na 3/4 i dalej ni chu chu, a klej przeciez juz rozpoczal proces schniecia , ale chwila relaxu i ponowne podejscie wystarczylo do nalozenia gumki . Lewa manetka po sklejeniu i wyschnieciu niestety obracala sie, co prawda dopiero wtedy, gdy ja mocna staralem sie obrocic ale zawsze - wiadomo, czlek dazy do doskonalosci , zdjalem ja, wyczyscilem gume od srodka, kiere, nalozylem solidna dawke kleju dostarczonego przez producenta manetek i wciagnalem gume. Juz jest ok.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Szuja dnia Pią 1:29, 26 Lut 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jaro
A2
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 10:54, 26 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Dzięki za info w sprawie konektora.
Zgadzam się, że wpięcie w instalację z pominięciem oryginalnej wtyczki to pikuś, ale póki co mam moto na gwarancji i nie chcę "aż tak" ingerować w elektrykę. Żeby w razie czego można było zdemontować dodatkową instalację, aby w serwisie nie powiedzieli, że uszkodzenie silniczka ABS za 6000PLN spowodowane jest wpięciem manetek na krótko
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jaro dnia Pon 13:56, 01 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jscoolg
Motocyklista
Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 0:50, 27 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
jaro napisał: | Czy ktoś z Was kupował w PolandPosition oryginalną suzukowską wtyczkę do grzanych manetek (36852-06G00) ? Interesuje mnie czy wiedzą o co chodzi i jakiej ceny mam się spodziewać. |
W PP nie wiedzą - podaj symbol to sciągną - jak spytasz o wtyk do manetek usłuszysz że nie ma (nota bene jest to wytyk do dodatkowego klaksonu
Wtyk generalnie polecam bo nie trzeba rozbierać pół moto żeby go wetknąć
Jak masz małą dłoń wpechniesz nawet bez zdejmowania baku
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jscoolg dnia Sob 0:51, 27 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Biały
Motonita
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1031
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: Sob 0:55, 27 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
jscoolg napisał: | W PP nie wiedzą(...) |
Oj, dyskuowałbym- w tym wątku chyba już było, że ktoś chciał zamówić i nie wiedzieli ale się dokształcili
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jaro
A2
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 18:00, 27 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Byłem dzisiaj w PP. Oczywiście nie wiedzieli o jaki konektor chodzi, ale nie było problemów z zamówieniem kiedy podałem numer katalogowy
51 PLN z groszami i 3 dni realizacji zamówienia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zlociutki
A2
Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Czw 22:56, 18 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Dziś montowałem OXFORDY, lewa manetka weszła ciasno bo na kierownicy został mi klej po seryjnej manetce, przy prawej musiałem sciąć nożem ten plastikowy pierścień zewnętrzny na rolgazie, po kilku przymiarkach półokrągłym pilnikiem zaokrągliłem wewnętrzną cześć manetki , a następnie pilnikiem starłem około połowy tego pierścienia stożkowego na rolgazie żeby manetka weszła głębiej i zmniejszyła się ta szczelina, trochę kleju od producenta i manetka ani drgnie. Przewody puściłem przez handbary za klamkami i prawie nic nie widać, sterownik zamocowałem na dostarczonej blaszce na prawym mocowaniu lusterka-otwory pasowały musiałem tylko na początku podgiąć tą blaszkę a ona sama pod naciskiem śrub dopasowała się do mocowania lusterka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibop
Maniak motocyklowy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 10:24, 19 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
na manetki to juz troche za cieplo dzisiaj jechalem bez ogrzewania i bylo w sam raz... a w podpinkach sie spocilem
prawe mocowanie lusterka to to przy rolgazie? jak tak to troche lipna bedzie zmiana ustawien w czasie jazdy bo raczej nie zrobisz tego nie odrywajac reki od kiery, poza tym nawet jak bedziesz probowal to masz duza szanse najpierw wylaczyc te manetki bo on/off zdaje sie jest z prawej strony...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zlociutki
A2
Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Wto 8:40, 23 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Jeszcze z nimi nie jeżdziłem wiec sie nie wypowiem, ale padło mi auto i muszę czymś smignąć do centrum po cześci jak wrócę to napisze jak sie spisują manetki....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 21:44, 02 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Moje oxfordy właśnie się zesrały...
Pomijając bezpiecznik który urwał sie przy montażu, najpierw walczyłem ze stale rozłączającą się wtyczką tą czarną 9-cio pinową, ale sobie poradziłem, potem jakoś w lutym przestał działać przycisk "minus" a teraz już i "plus" nie hula. Śmietnik...
Zasilanie jest bo się włączają ale tylko na "niebiesko".
Sprzedający mnie osrał jak dzwoniłem w sprawie przycisku "minus"twierdząc że musiały się zalać(??!!) a tego gwarancja nie obejmuje a jak dziś się mu przypomniałem to podtrzymał diagnozę o zalaniu i powiedział że naprawa będzie kosztowała 160 pln...
Czyli nowe...
albo to straszne gówno albo trafiłem na ciulowy egzemplarz, chociaż po necie krąży kilka takich opinii że się rozpieprzają po 2-3 miesiącach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Pią 23:31, 02 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
konra.dzik napisał: | Moje oxfordy właśnie się zesrały... |
Chcesz nowy sterownik?
Z potencjometrem?
Na mikroswitch-ach?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 23:46, 02 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
och jak oczwkiwałem takiej odpowiedzi
jasne ze tak, powiedz yle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Sob 0:01, 03 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Dogadamy się... Pomożesz mi zreanimować stop w kufrze
Obecnie dostępny mam na przyciskach i to nawet w orginalnej obudowie, jak chcesz z potencjometrem musisz trochę poczekać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 0:38, 03 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
moze być z przyciskami
spoko żaden stop nie bedzie mi tu mrygać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Złoty
Motocyklista
Dołączył: 11 Wrz 2008
Posty: 379
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Jabłonna
|
Wysłany: Sob 10:32, 03 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
roadrunner napisał: | Dogadamy się... Pomożesz mi zreanimować stop w kufrze
Obecnie dostępny mam na przyciskach i to nawet w orginalnej obudowie, jak chcesz z potencjometrem musisz trochę poczekać. |
masz jakiś dostęp do sterowników bo mój też poszedł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Sob 13:25, 03 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Mogę Ci zrobić ale dopiero jak się na Wolumen po części wybiorę.
Ostatnio jakoś nie mam czasu niestety...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Złoty
Motocyklista
Dołączył: 11 Wrz 2008
Posty: 379
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Jabłonna
|
Wysłany: Sob 15:23, 03 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
będę wdzieczny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Sob 15:47, 03 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Nie ma problemu. Do wyjazdu pewnie Ci zrobię
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sit
A2
Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Roztocze, Irlandia
|
Wysłany: Sob 21:40, 03 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Moje manetki przestały działac,zaraz po tym jak kupiłem motocykl,to było wczoraj Sprawdziłem dziś wszystkie przewody i okazało się, ze jeden czarny kabelek wypadł z kostki,myśle sobie pewnie to jest przyczyną Podłaczyłem go ....no i nic manetki dale nie grzeją, choć przełącznik działa bez zarzutu Ma ktoś pmysła co robić dalej Bo elektryk ze mnie żaden Aha manetki made in Oxford.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sit dnia Sob 21:41, 03 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Sob 22:19, 03 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Po czym wnioskujesz że przełącznik działa i jaki masz sterownik?
Z 2-ma przyciskami, 3-ma czy z potencjometrem?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Sob 22:22, 03 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sit
A2
Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Roztocze, Irlandia
|
Wysłany: Sob 22:41, 03 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
To się chyba potencjometr zwie,tzn mam ustawianie grzania procentowe(30%,45% itd) A no wnioskuje tylko po świecących diodach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Sob 22:48, 03 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Nie, masz sterownik elektroniczny tylko są 2 rodzaje z 2 lub 3 przyciskami.
Potencjometr to pokrętło jak w starym radio od głośności.
Ale jeżeli diody się świecą, sterownik prawdopdobnie jest dobry.Trzeba sprawdzić połączenia przewodów między sterownikiem a manetkami, może złączki zaśniedziały...
Albo poproś kogoś kto się zna i ma czym żeby sprawdził Ci napięcie na wyjściu sterownika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sit
A2
Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Roztocze, Irlandia
|
Wysłany: Sob 22:54, 03 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Gra "muzyka" Poruszałem kablami, któryś nie łaczył
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sit dnia Nie 3:34, 04 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Śro 23:54, 07 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
No i dobrze... Aby uniknąć podobnych "niespodzianek" w przyszłości, proponuję Ci obciąć te badziewne wtyczki i polutować przewody a jeżeli nie to nawet poskręcać "na ryja" i porządnie zaizolować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibop
Maniak motocyklowy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 21:58, 23 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
odswieze bo dzisiaj zapomnialem wylaczyc i chodzily sobie przez 8h na 45% (Oxford)... efekt... aku dead... co ciekawe zabezpieczenie przed rozladowaniem aku nie zadzialalo bo mimo ze rozrusznik nie krecil to power na sterowniku swiecil ladnie na zielono... probowalismy odpalic na pych, ale nie udalo sie, pomogly kable i aku samochodowe...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
denver
A
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: RZESZÓW
|
Wysłany: Pią 23:16, 23 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Jeśli chodzi o OXFORD'y to niestety mam same złe wspomnienia, najpierw jak u poprzednika aku down, potem przy jeździe przy -5 stopniach wysiadła regulacja stopni grzania i grzeje tylko na 30 % a dodatkowo nie wiem jak u Was, manetki grzeją dwoma paskami na długości manetki co oznacza że przy złapaniu całą dłonią nie grzeje Ci palców. Nie wiem czy to akurat przypadłość mojego modelu czy ogólnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adamar
Maniak motocyklowy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: CK
|
Wysłany: Sob 10:19, 24 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Ja mam OXFORD OF693 (3 przyciski) i działają wyśmienicie, przynajmniej jak dla mnie, są to moje pierwsze grzane manetki, więc nie mogę się odnieść, regulacja jest wystarczająca (nie potrzeba płynnej) grzeją całe i raczej równo, jedna jak i druga strona. Do zeszłego roku jeździłem bez (stara szkoła może myślałem po co mi ), ale w tym roku przy 5 st. sprawdzały się rewelacyjnie, nawet jak jest koło 10 to i tak włączam sobie na 25%. Podłączone są pod oryginalną kostkę do manetek w DL-u, nie ma więc mowy o rozładowaniu aku. Po włączeniu lub wyłączeniu stacyjki, manetki albo się włączają lub wyłączają i po sprawie, jeśli się nie chce to je wyłączasz ON/OFF, jak ktoś nie ma to naprawdę polecam, te 180 zł to naprawdę żadna kasa do tego co dają w zamian w zimne dni
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DICTUS
A
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 13:44, 24 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Adamar podziel się wiedzą gdzie jest oryginalna kostka do podłaczenia grzanych manetek ???
Mam DL 650 z 2009 roku.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibop
Maniak motocyklowy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 16:26, 24 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
zrobcie foty tej kostki
co do grzania to nie moge powiedziec zlego slowa... palce zawsze beda marznac bardziej bo czesciej nimi operujesz na manetkach, poza tym jest w nich malo krwi i nie sa specjalnie wazne dla organizmu czlowieka, co potwierdza sie przy hipotermii
regulacje bym zmienil... roznica miedzy drugim a trzecim % jest za mocno odczuwalna jak dla mnie... na trzecim ustawieniu (75%) czasami jest za cieplo, a na poziom nizej za zimno... na 100% to jezdzilem tylko przy temp. 0* i nizej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Biały
Motonita
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1031
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: Sob 16:59, 24 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
DICTUS napisał: | gdzie jest oryginalna kostka do podłaczenia grzanych manetek ??? |
DICTUS, przeczytaj mój post na 6 stronie tego wątku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pszczurkow
A2
Dołączył: 28 Lut 2010
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Czw 19:50, 13 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Panowie, które manetki oryginalnie od producenta są z potencjometrem? Chodzi mi o płynną regulacje temperatury grzania.. Znalazłem coś takiego: [link widoczny dla zalogowanych] i jestem ciekawy jak jest z jakością.. Może ktoś ma używa tych manetek?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pszczurkow dnia Czw 19:51, 13 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|