|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mlody
Motonita
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 11:32, 14 Wrz 2010 Temat postu: Grzane manetki Oxford - coś z nimi nie bandla. |
|
|
Na wiosnę kupiłem manetki Oxford, dokładnie takie:
Od kilku dni mam niestety z nimi problem. Po włączeniu automatycznie przeskakują na moc 40% i nic się już z tym nie da zrobić. Raz na kilkanaście prób udaję się zwiększyć moc a jeszcze rzadziej zmniejszyć. Co się mogło stać? Coś z przyciskami czy tą centralką? A może ta druga centralka padła? Ma ktoś pomysł jak to wogóle sprawdzić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szuja
DeTox nie pomoże
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa
|
Wysłany: Wto 11:42, 14 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
hmm, mam podobne objawy w swoich /identycznych/, ale uzywalem ich tylko chyba ze 5 razy i jakos zapominalem potem o problemie. Podlaczam sie do pytania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibop
Maniak motocyklowy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 12:03, 14 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
mam to samo tylko w sytuacji kiedy zostawie je wlaczone, zgasze silnik i pozniej odpalam, ustawia sie standardowo na 30% i nie da sie zwiekszyc... pomaga wylaczenie i wlaczenie.
Kilka razy mialem sytuacje, ze jak stalem dluzsza chwile z wlaczonym silnikiem, ktory chodzil na jalowym to z 75% przeskakiwalo na 30% i sie wieszalo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szuja
DeTox nie pomoże
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa
|
Wysłany: Wto 12:15, 14 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
chinska technika, nawet CTRL + ALT + DEL nie pomoze...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
denver
A
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: RZESZÓW
|
Wysłany: Wto 14:31, 14 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
U mnie utkneło na 30% i finito, wyłączanie nic nie daje, napewno manetki do wymiany, szmelc jakich mało.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Złoty
Motocyklista
Dołączył: 11 Wrz 2008
Posty: 379
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Jabłonna
|
Wysłany: Wto 14:39, 14 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
wasze przynajmniej "działają" w moich mrugnie tylko niebieska diota i tyle:(
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mlody
Motonita
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 14:55, 14 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Jeżeli mruga to znaczy, że jest za niskie napięcie - może połączenie manetki-aku zaśniedziało - przeczyść. Spróbuj podłączyć bezpośrednio do akumulatora, najlepiej przy włączonym silniku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Złoty
Motocyklista
Dołączył: 11 Wrz 2008
Posty: 379
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Jabłonna
|
Wysłany: Wto 14:59, 14 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
sprawdzałem napięcie jest ok i nic nie zaśniedziało od samego początku tak sobie działało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibop
Maniak motocyklowy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 15:27, 14 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
u mnie tez tak sie czasami dzieje (mruga na 30%) jak odpale moto po dluzszym postoju. Na aku mam napiecie powyzej 12V. Jak sie chwile przejedzie i "zresetuje" jednostke centralna to dziala normalnie.
rozumiem, ze wszyscy mamy podlaczone manetki przez gniazdo "dedykowane"... moze tu tkwi problem? Co prawda nie powinno to wplywac na dziwne dzialanie bo to pewnie idzie przez przekaznik, ale hgw jak to jest zrobione?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bibop dnia Wto 15:28, 14 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mlody
Motonita
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 16:16, 14 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Ja mam przez przekaźnik nie przez dedykowane gniazdo. Podłączyłem bezpośrednio do akumulatora ale g** to dało.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lasooch
Motonita
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Wto 18:24, 14 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
No to w moich oxfordach było jeszcze inaczej Na panelu sterowania nie świeciła się żadna dioda, nie włączałem manetek, a same z siebie zaczęły grzać Po rozebraniu centralki (nie tej z diodami i przyciskami, tylko tej drugiej kostki) okazało się, że złapała wilgoć i wszystko co miedziane zakwitło na zielono. Po wyczyszczeniu, osuszeniu i szczelnym zamknięciu problem się skończył
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lasooch dnia Wto 18:25, 14 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mlody
Motonita
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 18:30, 14 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Między bugiem a prawdą nie mam nic do stracenia. Wezmę się za to dzisiaj i rozbiorę obie centralki w pizdziec. Ma ktoś pomysł jedynie czym je po wszystkim zalać, żeby były szczelne?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Wto 19:36, 14 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Te nowe sterowniki oxforda są niestety gówno warte!
Chłopaki, już mówiłem, jak się ogarnę z częściami to zrobię nowe sterowniki, wszystkim którzy będą chcieli. W liście (cierpliwie) oczekujących, na razie, jest Złoty, Konra.dzik już dostał, używa sterownik "made by roadrunner" i nie narzeka. Jeszcze chwila cierpliwości, nie mogę się na ten cholerny Wolumen wybrać...[/list]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Wto 19:41, 14 Wrz 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mlody
Motonita
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 20:46, 14 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Roadrunner a można prosić o jakieś foto Twojego sterownika? Jest szansa, żebyś "upchał" go w obudowie Oxforda?
Rozebrałem ten przy kierownicy - w środku sucho i czysto, nie sądzę żeby w nim coś zfiksowało. A to tego drugiego nie chciało mi się dzisiaj rozbieriać 1/2 moto. W piątek się za niego zabiorę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lasooch
Motonita
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Wto 21:26, 14 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Ja po wszystkim zalałem dość obficie gorącym klejem z pistoletu. Jeżdżę w każdą pogodę, ostatnio jakoś głównie w deszcz i jak na razie (odpukać) jest dobrze
Co do tego, że oxfordy się sypią, to u mnie na forum SV 2 kolejnych kolegów też narzeka. Jednemu w czasie jazdy nagle spada moc na 40%, drugiemu w ogóle manetki przestały grzać, mimo że centralka świeci pięknie niczym choinka w grudniu ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Śro 0:57, 15 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Mlody napisał: | Roadrunner a można prosić o jakieś foto Twojego sterownika? Jest szansa, żebyś "upchał" go w obudowie Oxforda?
Rozebrałem ten przy kierownicy - w środku sucho i czysto, nie sądzę żeby w nim coś zfiksowało. A to tego drugiego nie chciało mi się dzisiaj rozbieriać 1/2 moto. W piątek się za niego zabiorę. |
Mój sterownik jak i sterownik który ma Konra.dzik są właśnie w obudowie oxforda, więc nie ma problemu...
Jedna uwaga, wszystki następne sterowniki będą z potencjometrem, bo sterowanie uswitch-ami i choinką diód niepotrzebnie komplikuje konstrukcję.
Elektronikę najlepiej zalać silikonem sanitarnym lub żywicą epoksydową.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Śro 1:00, 15 Wrz 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tombenz
A1
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Nie 21:43, 19 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
witam miałem ten sam problem z manetkami oxford w suzuki gsxr niestety chinska technologia tu się kłania to z niskiego napięcia robią się takie jaja po 10 min jazdy idzie normalnie zmieniać
motor sprzedany wraz z manetkami
teraz suzuki dl 1000 dostało manetki saito II rewelacja na pokrętle niezawodne
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 0:59, 20 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Ja potwierdzam słowa Roadrunnera, ten sterownik który mi zrobił działa dobrze i nie narzekam, jako żem zmarźkuch to cały czas prawie go uzywam a choćby teraz w chłodniejsze dni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mradom
Motocyklista
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa\Pruszków
|
Wysłany: Pon 13:01, 20 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Mi wczoraj padly manetki Oxforda.
Zero reakcji - nie zalaczaja sie.
Panowie, jaki jest stan formumowy rozwiazania tego problemu, bo chyba nie ja jeden sie z nim spotykam.
ps. Sprobuje dzisiaj cos poczyscic na stykach ew. sprawdzic zasilanie, choc watpie czy tam cos nie tak dziala.
Dzieki za jakiekolwiek rady\porady\rozwiazania.
/mr/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miccal
Motocyklista
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: tk kielce
|
Wysłany: Pią 8:40, 01 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
MANETKI OXFORD A Z ELEKTRONICZNYM STEROWANIEM TO WIELKA CHAŁA!!
to dla potomnych co by ich do reki nawet oglądać nie brali..u mnie na 100%padła centralka sterującą, po pierwszym deszczu,, z dala od domu w perspektywie dluuugiej wycieczki
roadrunner, ile twa pomoc kosztuje ? będę chyba trzecim w kolejce..
a może ma ktoś paragona do skserowania i podesłania do nich, mój sie zawieruszył
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Nie 19:18, 03 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Jak zrobię 10 szt. podliczę koszty i wystawię cenę, teraz trudno mi powiedzieć.. Nie ma problemu, jesteś trzeci.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sit
A2
Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Roztocze, Irlandia
|
Wysłany: Śro 21:50, 13 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Qurrr mam ten sam problem, diody w przekażniku świecą, ale manetki niestety nie grzeją. Podłączłem bezpośrednio do aku i to samo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adamar
Maniak motocyklowy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: CK
|
Wysłany: Śro 21:51, 13 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Miałem ten sam problem z przełączaniem jak Młody i Szuja, po wymianie klawiatury jest OK. Nie mogłem zwiększyć grzania (raz na 5 prób się udawało), a w dół przełącznik działał dobrze.
Podjechałem do serwisu (tam gdzie kupiłem) powiedziano mi że trzeba zdemontować cały komplet i oddać na reklamację, po lekkich przepychankach wymienili mi wyłącznik, manetki miałem jeszcze na gwarancji, z tymi nowymi Oxfordami jest coś nie tak (pier...... chińszczyzna).
Wszystkim którzy zdecydują się na zakup tych manetek polecam: zakup i montaż w serwisie, żeby nie było problemu z ewentualną wymianą. Prawidłowo działające manetki zachowują się następująco. Po włączeniu zapłonu/kluczyka (przy włączonych manetkach) mamy 30% i nie zwiększymy, dopiero po odpaleniu silnika, jak napięcie wzrośnie, działa przełącznik do góry.
Wszystkim którzy kupili i mają jeszcze gwarancję doradzam szybka reklamację.
Choć jak mi powiedzieli żeby oddać im komplet to lekko się wk..... połowy moto nie będę rozbierał (centralkę mam pod zbiornikiem) ale dopiąłem swego. Jak jeszcze raz padnie to kupię inne i po zawodach, za 200 zł nie będę się denerwował.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Adamar dnia Śro 21:53, 13 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Biały
Motonita
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1031
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: Śro 22:18, 13 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Ooo, padły też moje Akurat teraz gdy najbardziej potrzebne.
Tak się składa, że dzień wcześniej byłem na myjni...ale jeszcze jeden dzień działały...więc kto żyw i jeszcze mu działają niech wyjmie sterownik i go porządnie uszczelni
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DICTUS
A
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 22:32, 13 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Oooooo....
Moje niestety również świrują... a było tak miło, znaczy ciepło...
Wytrzymały 9824km.... i out.
Niestety po ulewach odmówił współpracy wyświetlacz biegów zakupiony na allegro i manetki oxford`a
Do bani
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Biały
Motonita
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1031
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: Nie 22:33, 24 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Zmarznięte ręce zmotywowały mnie w końcu do zajrzenia do instalacji manetek okazało się, że prawdopodobnie do wtyczki łączącej panel sterowania z modułem (tej okrągłej) dostało się nieco wilgoci i nie kontaktowała dobrze- teraz znowu będę miał ciepło w łapki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|