|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamil.Olkusz
Motonita
Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 1066
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: Pią 21:44, 08 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Chyba o tego mu chodziło
Adamar możesz wrzucić zdjęcia swojego wyświetlacza, jak masz zamocowany, jak wyglada na żywo. Bo zastanawiam się poważnie nad kupnem takiego samego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kalina
Motonita
Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 819
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Malbork
|
Wysłany: Sob 20:35, 09 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
mnie interesuje taki jaki ma tomo , bracie płocki zapodaj gdzie kupiłeś to cudeńko.....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rhaaziel
A1
Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Tychy
|
Wysłany: Sob 23:20, 09 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Hej,
Ja kupiłem i zamontowałem Gipro/Atre model S04.
Sprzęt nie jest tani (479zł) ale działa znakomicie (mam na myśli wyświetlanie biegów). Podczas krótkich testów 26 grudnia nie zauważyłem najmniejszych nieprawidłowości w wyświetlaniu, nie ma też żadnych opóźnień.
Funkcji ATRE nie testowałem, bo stan nawierzchni na to nie pozwalał ale zrobię to na pewno jak tylko będzie sucho, zobaczymy czy są jakieś różnice w sposobie oddawania mocy i reakcji na gaz. Nie ukrywam, że nie liczę na wiele ale może będę zaskoczony
Pzdr.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rhaaziel dnia Sob 23:21, 09 Sty 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
j23j23j23
Maniak motocyklowy
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Nie 1:09, 10 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
kalina napisał: | mnie interesuje taki jaki ma tomo , bracie płocki zapodaj gdzie kupiłeś to cudeńko..... |
tomo ma chyba jeden z tych: [link widoczny dla zalogowanych] Ogólnie polecam ten sklep b. profesjonalna i szybka obsługa.
PZdr.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jscoolg
Motocyklista
Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 15:38, 10 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Mam tutaj pare informacji o TRE ze strony wynalazcy
[link widoczny dla zalogowanych]
The TRE is a direct "plug in" installation to your bike - no cutting or splicing
The TRE has no effect at full throttle (except ZX-14) - warto to podkreślić - jak dajecie na maxa poweru nie zyskuje
The TRE does have an effect from closed throttle up to half throttle in gears 1 through 4 at ANY rpm
Czyli działa od zamknięcia do połowy manetki na biegach 1-4
The TRE will disable the speed limiter on these Suzuki models:
2001 thru 2008 GSXR1000 and
2001 thru 2008 GSX1300R
2006 thru 2008 M109R
2008 B-King
The TRE will disable the speed power limiter and high rpm horsepower/timing retarder on Suzuki V-Strom models only
To chyba dotyczy 1000 czki bo nie zauważylem ogranicznika w dl650
The TRE does NOT affect full throttle horsepower on all models (except ZX-14) Czyli mocy więcel nie daje przy maksymalnym pałowaniu
This has been verified on the dyno as well as on the road under controlled conditions
Our TRE has also been tested by Sport Rider Magazine, with rave reviews
The TRE is for "race use only"
The TRE does not comply with your warranty
The TRE does not comply with federal emission and/or safety laws.
The TRE will not allow your speedometer to read higher than the black box will allow it to.
Z kolei na stronie GIPRO twierdzą że zwiększa power przy pelnym odkrecenie w niższych zakresach obrotów
[link widoczny dla zalogowanych]
Sa nawet wykresy mocy i widać ze w scigaczu daje kilka koni i nm w całym zakresie obrotów. Ciekawy jestem jak to wygląda w DL-u ? Zależy to od map - nie spodziewam się jednak zeby w takim osoiołku jak Dl 650 mocno scinali na niskich biegach
Trzeba kupić i shamować chama
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jscoolg dnia Nie 20:02, 10 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DICTUS
A
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 19:07, 10 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Panowie
Opóźnienie, o którym pisałem w wyświetlaczu za 150 zeta (czerwony) jest niczym mrugnięcie oka, widziałem ten drogi (Gipro firmy Healtech Electronics) w akcji.... wybaczcie nie zauważyłem różnicy, też ma minimalne opóźnienie ale to moja subiektywna ocena.
Dlatego też zakupiłem za 150 zeta i jestem bardzo zadowolony....!!!!
Polecam
Mimo, że nie mam z tego tytułu żadnej prowizji.... niestety
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Nie 20:59, 10 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
tomo203 napisał: | Ja kupiłem GiPro GS, podłączyłem pod gniazdo servisowe, opóźnienia też mam ok 2-3 sekundy |
Jak widzicie opóźnienia ma nie tylko ten za 150zł ale i te "trochę" droższe.
Ja mam też ten za 150zł i działa fajnie jedynie przy szybkim redukowaniu biegów w dół czasem lubi się potracić ,ale to na chwilke i pochwili wraca do normy.
Moim zdaniem do jazdy turystycznej na co dzień wystarcza w zupełności.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rhaaziel
A1
Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Tychy
|
Wysłany: Nie 23:53, 10 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Hej,
Ja osobiście bardzo długo (z pół roku hehehe) zastanawiałem się czy wybrać ten wyświetlacz z allegro za 150zł czy jednak szarpnąć się na Gipro.
Miałem okazje zobaczyć jak sprawdza się ten za 150zł i... prawie go kupiłem! Miałem zamiar go nabyć gdyż opóźnienie w wyświetlaniu było tak małe, że w niczym zupełnie nie przeszkadzało. W moim przypadku poza jednym małym wyjątkiem wyświetlacz pokazywał też prawidłowo zapinane biegi.
Może się to wydać śmieszne ale o zakupie Gipro zdecydował wygląd zewnętrzny Ten wyświetlacz za 150 zwyczajnie nie przypadł mi do gustu i zdecydowałem się n a Gipro.
Wrażenia z jazdy:
Moim zdaniem w Gipro opóźnienie nie występuje, owszem da się zauważyć coś jakby wolniejszą reakcję jak zmieniam biegi gdy moto jest na stojaku a silnik nie pracuje. W czasie jazdy jednak wszystko dzieje się tak szybko, że nie zauważyłem żadnych 'lagów'. Ponadto podczas 60 km zimowej przejażdżki uprzędzenie ani razu nie pogubiło się, nie było sytuacji której pokazywałoby inny bieg niż aktualnie wbity.
Pzdr.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rhaaziel dnia Nie 23:55, 10 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
j23j23j23
Maniak motocyklowy
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Wto 0:27, 12 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Mam pytanie do tych którzy instalowali Gipro DS albo ATRE. Tam jest wtyczka z trzema pinami zajętymi i trzema wolnymi. To ustrojstwo się podłącza tutaj? ->
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Boję się coś spaprać. Sorki za bzdury.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szuja
DeTox nie pomoże
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa
|
Wysłany: Wto 1:22, 12 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
przylaczam sie do pytania, chociaz z wczesniejszych postow wynika, ze to jakos centralnie pod zbiornikiem paliwa jest oryginalny wtyk do grzanych minetek i to pod niego mozna polaczyc wlasnie minetki, gniazdo zapalniczki i wyswietlacz biegow
EDITED:
a chyba w tym wtyku mozna zewrzec dwa kable i na zegarach pokazuje sie tryb serwisowy, tzn. bledy czy cos takiego
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Szuja dnia Wto 2:00, 12 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
j23j23j23
Maniak motocyklowy
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Wto 12:32, 12 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Dla zainteresowanych [link widoczny dla zalogowanych] sposób montażu Gear Indicatora z TRE - ma on zupełnie inne wtyczki bo włącza się go przez dostarczoną przelotkę. Sposób podłączania Gipro DS z wtyczką 6-pinową w dalszym ciągu jest dla mnie zagadką.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Biały
Motonita
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1031
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: Wto 18:52, 12 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Szuja napisał: | przylaczam sie do pytania, chociaz z wczesniejszych postow wynika, ze to jakos centralnie pod zbiornikiem paliwa jest oryginalny wtyk do grzanych minetek i to pod niego mozna polaczyc wlasnie minetki, gniazdo zapalniczki i wyswietlacz biegow
|
Szuja pod zbiornikiem jest gniazdo zasilające manetek, które mozna po rozgałęzieniu wykorzystac tez do zasilenia innych urządzeń natomiast do wyświetlacza potrzeba jeszcze kabel sygnałowy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adamar
Maniak motocyklowy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: CK
|
Wysłany: Sob 0:25, 23 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Kamil.Olkusz napisał: | http://allegro.pl/item874866870_wyswietlacz_biegu_biegow.html
Chyba o tego mu chodziło
Adamar możesz wrzucić zdjęcia swojego wyświetlacza, jak masz zamocowany, jak wyglada na żywo. Bo zastanawiam się poważnie nad kupnem takiego samego. |
Mam identycznie zamontowany (to jest ten sam, Gipro) jak tu:
[link widoczny dla zalogowanych]
Też do zbiorniczka płyny hamulcowego, identycznie !! Na rzep który dali w komplecie. I na tym zdjęciu też chyba jest na ten rzep, można zmieniać kąt mocowania urządzenia, jak znajdziesz właściwy to można na taśmę dwustronną na stałe przykleić, ale to dopiero na wiosnę, jak troszkę pojeżdżę
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Adamar dnia Sob 0:33, 23 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Sob 12:09, 23 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Witam,
jestem użytkownikiem GIPRO-S04 od września 2009.
Mam włączony TRE w trybie 6.
Moje obserwacje:
1) Nie zauważyłem znaczącej zmiany w płynności jazdy przy mniejszych prędkościach obrotowych. Efekt jest bardzo nieznaczny.
2) Nie zauważyłem żadnego zmniejszenia zużycia paliwa
3) Odgłos silnika stał się ciut bardziej basowy. Kwestia gustu - mnie to nie przeszkadza.
4) Z wielu miejsc instalacji urządzenia, które testowałem, wybrałem takie, które jest widoczne bez odrywania wzroku od drogi.
Oto jak to wygląda u mnie... Konstrukcja wykonana z płaskownika aluminiowego 25 x 2 mm pomalowanego na czarno.
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 13:19, 23 Sty 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamil.Olkusz
Motonita
Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 1066
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: Śro 22:35, 03 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
A mam pytanie, czy plus z wyswietlacza nalezy podlaczyc bezposrednio pod akumulator, moze przez jakis bezpiecznik, albo wpiac sie gdzies po plusie po stacyjce? Czy tez tak macie ze po podlaczeniu wyskakuje P odwrotnie, a pozniej juz jest oki? Mam Gipro/Atre model S04.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adamar
Maniak motocyklowy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: CK
|
Wysłany: Czw 0:03, 04 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Kamil.Olkusz napisał: | A mam pytanie, czy plus z wyswietlacza nalezy podlaczyc bezposrednio pod akumulator, moze przez jakis bezpiecznik, albo wpiac sie gdzies po plusie po stacyjce? Czy tez tak macie ze po podlaczeniu wyskakuje P odwrotnie, a pozniej juz jest oki? Mam Gipro/Atre model S04. |
Pod akumulator, oczywiście też pod bezpiecznik (dla bezpieczeństwa, przetarcie przewodu czy inne nieprzewidziane zwarcie ) musi być zasilany bo "zgubi" ustawiania. Pobiera minimalny prąd (nie pamiętam, wszystko masz napisane w instrukcji)
No i jakie miejsce wybrałeś do instalacji ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 9:19, 04 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Adamar napisał: | musi być zasilany bo "zgubi" ustawiania. |
Ustawienia raczej nie zostaną zgubione, nawet w przypadku braku zasilania, gdyż są zapisywane w tzw. pamięci EPROM.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamil.Olkusz
Motonita
Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 1066
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: Wto 23:25, 16 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
A jaki nalezy załozyc najlepiej bezpiecznik bo musze sie wkoncu zabrac za montaż
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Iron
Motocyklista
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Górnośląskie SD
|
Wysłany: Śro 0:41, 17 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Najlepszy będzie płytkowy , 2A będzie z zapasem ( mniejszych i tak chyba się nie dostanie ) + do tego gniazdo .
Coś jak na tej aukcji [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Johnny_Eleven_Fingers
A2
Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa-Aluzyjna
|
Wysłany: Pią 16:34, 26 Lut 2010 Temat postu: Problem 7. biegu |
|
|
Problem 7. rozwiązałem poprzez zmniejszenie tylnej zębatki o 3 zęby 47->44.
Wymagało to więcej zachodu niż początkowo myślałem, bo dodatkowo należało skrócić łańcuch o jedno ogniwo.
W prawdzie traci się trochę mocy na przełożeniu, ale przy okazji sam rozwiązał się problem biegu numer 1.5, który to przydałby się w trakcie poruszania w ulicznym korku.
Zastanawiałem się nad wskaźnikiem numeru biegu, ale szczerze mówiąc ten klocek jest urokliwy niczym Renata Beger.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szuja
DeTox nie pomoże
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa
|
Wysłany: Sob 6:41, 27 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
kupilem ten wyswietlacz oferowany za 150 zl, cos z nim bylo nie halo na poczatku i odeslalem go z powrotem do producenta, teraz juz go mam po serwisowaniu i niestety odwidzialo sie mi instalowanie tego ustrojstwa - doszedlem do wniosku, ze jest brzydki jak kupa, na zegarach i tak widac, ze 6tka zapieta, a w sumie podczas jazdy to i tak patrze sie na obroty a nie, na ktorym biegu jade... . Gipro wydaje sie duzo ladniejszy, ale jak za prawie niepotrzebny gadzet to troche za duzo siana kosztuje jak dla mnie. Szkoda, ze sieczke z instalacji w moto zrobilem przygotowywujac kable na wyswietlacz...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamil.Olkusz
Motonita
Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 1066
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: Wto 11:06, 23 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
A mam pytanie do tych co posiadają Gipro/Atre model S04, jaki tryb TRE macie ustawiony 4 czy 6? Czy musieliście programować biegi czy nie było takiej potrzeby?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adamar
Maniak motocyklowy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: CK
|
Wysłany: Wto 21:54, 13 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Kamil.Olkusz napisał: | A mam pytanie do tych co posiadają Gipro/Atre model S04, jaki tryb TRE macie ustawiony 4 czy 6? Czy musieliście programować biegi czy nie było takiej potrzeby? |
Trzeba programować, nie pamiętam jaki tryb ustawił mi mechanik, jeśli dobrze pamiętam jest tylko jeden dla DL 650 (samemu nie chciało mi się montować, przy okazji przeglądu w listopadzie ubiegłego roku)
Wydaję mi się że moto jest ciut mocniejszy (założyłem też filtr K&N)
Ze znajomym zrobiliśmy próbę przyśpieszenia, od około 20 km do 180, on ma DL 1000, nie zostałem ani metra
Nie wiem czy on nie odkręcał do końca, czy ten jego 1000 tak chodzi, ale mnie się dobrze przyśpiesza od 100 do 140 na 4-ce. A o to mi chodziło
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Adamar dnia Śro 15:28, 14 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nemezis
A1
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 0:17, 29 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Hej
Ktoś montował Gipro/Atre we Wrocławiu lub okolicy??
Zamierzam zakupić ustrojstwo ale dwie lewy łapy wykluczają samodzielny montaż.
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szuja
DeTox nie pomoże
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa
|
Wysłany: Czw 1:17, 29 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
hmm, a tego gipro nie podlacza sie normalnie gniazdkami? o ile dobrze pamietam to nie trzeba ciac instalacji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fanwee
A
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Brzesko
|
Wysłany: Czw 5:56, 29 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Szuja napisał: | hmm, a tego gipro nie podlacza sie normalnie gniazdkami? o ile dobrze pamietam to nie trzeba ciac instalacji
|
dokładnie tak jak mówisz.
rozpina się złącze od sensora położenia dźwigni zmiany biegów i wpina się Gipro. Do tego troszkę zabawy z przeciągnięciem przewodu.
pozdr.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nemezis
A1
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 21:57, 13 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Brzydki ten Gipro, wielki jak cholera: ktoś wie może gdzie można kupić taki wyświetlacz o którym pisze Ologc w pierwszym poście?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
j23j23j23
Maniak motocyklowy
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Czw 22:59, 13 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Gipro DS jest mały i fajny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 23:31, 13 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Znalazłem dwa fajne patenty na umieszczenie wskaźnika biegów. Jednakże obydwa tyczą się 1000'ca sprzed 2004. Ale myślę, że i w nowszych dałoby się coś wykombinować. Pierwsze rozwiązanie jest dla mnie w sumie zagadką... --> http://www.youtube.com/watch?v=hPq7soS4KtI
Drugie bardziej przejrzyste:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nemezis
A1
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 7:42, 21 Maj 2010 Temat postu: Re: wskaznik biegow po raz kolejny |
|
|
ologc napisał: | nie moge znalezc pierwszego postu wiec to co znalazlem wyladuje tu
[link widoczny dla zalogowanych] |
Hej
Mam pytanie do Ciebie:nie wiesz przypadkiem co to jest za urządzenie(jakiej firmy, bo chyba nie Gipro), którego montaż pokazujesz?
Będę wdzięczny za odpowiedz
pozdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Otzi
Moderator
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 12:24, 21 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Ja też jestem ciekaw co to za wyświetlacz. Sam skusiłbym się na montaż w ten sposób bo nie podoba mi się ta wielkie czerwone pudło zapałek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Izzy
A2
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: WY
|
Wysłany: Pon 17:31, 02 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
j23j23j23 napisał: | Gipro DS jest mały i fajny. |
Dzis instaluje DSa w 650-tce.
Pierwszy i na razie jedyny problem to znalezienie "6-pinowej meskiej diagnostycznej wtyczki" (tej bialej). Nie chce wywazac otwartych drzwi stad prosba o pomoc. Przy odrobinie szczescia moze foto?
Gdzie to ustrojstwo znalezc?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Izzy
A2
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: WY
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
j23j23j23
Maniak motocyklowy
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Pon 10:48, 09 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Izzy - następnym razem pisz na PW - przeoczyłem twoje pytanie. Sorki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ketiw
A1
Dołączył: 09 Sie 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 15:13, 28 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Odświerzam temat, jesli pozwolicie.
Po nabyciu DLa uzupełniam parę rzeczy, w tym również wyświetlacz.
Z tego co dogrzebałem, jest ich kilka rodzajów:
- GIPRO
- wyświetlacz pokazujący również obroty, dzienne prebiegi, kalendarz i różne inne (taki minikomputer)
- inne
- jakiś mityczny za 150 zł, którym się w większości zachwycacie, ale nie podajecie jego nazwy ani nazwy usera z Allegro, który tym handluje. Zaciekawiliście mnie tymże egzemplarzem. Ma ktos może namiary na sprzedawcę?
Pozdrowienia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PETER
Motocyklista
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: PRUSZKÓW
|
Wysłany: Wto 19:31, 28 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
jak jesteś zainteresowany tm wielofunkcyjnym {minikomputer} to pisz na pw
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lasooch
Motonita
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Nie 17:08, 03 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Na [link widoczny dla zalogowanych] jeden z kolegów produkuje wyświetlacze po ok 100zł. Sterowane napięciem z czujnika biegów, z fotorezystorem, który dostosowuje jasność świecenia oraz z TRE. Jak ktoś chce bez fotorezystora lub TRE, to też można, będzie ciut taniej. Mam jego wyświetlacz w swoim DL'u i działa. Ostatnio coś zaczął wariować, ale pewnie muszę go zaprogramować od nowa i znowu będzie ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ketiw
A1
Dołączył: 09 Sie 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 16:30, 09 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Dzięki wielkie za podpowiedzi.
Wielofunkcyjny jest dla mnie za duży i zbyt wielofunkcyjny, a z istotnych rzeczy daje de facto tylko termometr.
Chyba pokombinuję z tym z SV forum
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ketiw
A1
Dołączył: 09 Sie 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 17:05, 09 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Chyba jednak nie.
Gość wytwarza je ręcznie i jeszcze z pół roku mu zejdzie zanim zrobi dla już zapisanych
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Otzi
Moderator
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 15:52, 01 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Co sądzicie o tym wyświetlaczu? Będzie on banglał?
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MarqSz
A
Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 16:23, 01 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Moim zdaniem małe wyświetlacze są do d*py. No chyba że jeździsz już na DLu długie lata i wyświetlacz potrzebujesz dla ozdoby.
Pojeździłem trochę z całkiem sporym wyświetlaczem Datatool http://www.vstromclub.fora.pl/akcesoria-elektroniczne-i-elektryczne,44/wyswietlacz-biegow-datatool,3936.html a następnie zmieniłem na GiPro z ATRE, który jest jeszcze większy. Po prostu jest okrutnie czytelny nawet kątem oka, nie trzeba odrywać wzroku od drogi. Wyświetlacz doceniam w mieście, na trasie tylko unikam szukania siódmego biegu.W mieście redukując biegi przed skrzyżowaniem łowienie wzrokiem jednocentymetrowego wyświetlacza to nie jest dobry pomysł. W każdym razie dla mnie.
Otzi, sprzedający pisze tylko o czujniku luzu. Nie znam się na tym, wiem że większość "uniwersalnych" (jak wspomniany DataTool) nie korzysta z DLowego GPS (gear position sensor) tylko z licznika obrotów koła.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MarqSz dnia Sob 16:26, 01 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Otzi
Moderator
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 16:38, 01 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Szukam małego wskaźnika bo chcę go wpasować w zegary, np umieścić na cyferblacie obrotomierza. Te duże mi się nie podobają, poza tym nie chcę przeładować kierownicy - i tak mam już tych bambetli naczepiane. Facet coś pisze o przerabianiu czujnika luzu. Wiem natomiast, że słynne czerwone cegły brały sygnał właśnie z różowego przewodu sygnałowego owego sensora.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Sob 16:53, 01 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
A ja właśnie, jeżeli już, zamonował bym jakiś mały, taki który zmieścił by się na tarczy obrotomierza. Gość piszę o czujniku luzu, ale chodzi z całą pewnością o czujnik zapiętego biegu i ten sposób podłączenia jest dużo lepszy, bo wyklucza ew. błędy wyświetlacza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adamar
Maniak motocyklowy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: CK
|
Wysłany: Nie 14:58, 02 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Mały wyświetlacz spowoduje dłuższy czas odrywania wzroku od drogi, absorbowania uwagi i tyle. Dla mnie Gipro SO4 jest optymalnym wyświetlaczem, o gustach się nie dyskutuje, mnie osobiście podoba się przyklejony do zbiorniczka płynu hamulcowego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Otzi
Moderator
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 15:31, 02 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
ten Gipro jeszcze ujdzie w tłoku jeśli chodzi o rozmiary, ale jego cena jak dla mnie przewyższa apekt niezbędności takiego urządzenia w moim motocyklu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adamar
Maniak motocyklowy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: CK
|
Wysłany: Pon 0:03, 03 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Otzi Ludzie kupują dużo rzeczy nie patrząc na ten aspekt Na 100% i Tobie się to zdarzyło, przypomnij sobie dobrze a pewnie przyznasz mi rację
Generalnie gadżety kupujemy dla przyjemności, a wyświetlacz to jak tam kto woli bardziej lub mniej potrzebny. Ale gadżet
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Izzy
A2
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: WY
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lasooch
Motonita
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Śro 20:14, 05 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Otzi napisał: | Co sądzicie o tym wyświetlaczu? Będzie on banglał?
[link widoczny dla zalogowanych] |
Ten wyświetlacz nie nadaje się do v-stroma. Pasuje np. do gaźnikowej sv650, gdzie czujnik zapiętego biegu można przerobić bez żadnych konsekwencji. Trzeba w niego wbić 4 gwoździe i przylutować kable. Jedyne, co się wtedy zmieni, to że na 2 i 3 biegu motocykl będzie miał nieco więcej wigoru.
Niestety we wtryskowej SV i v-stromie sprawny czujnik jest niezbędny, bo podaje sygnał napięciowy do komputera na wszystkich biegach i jego przeróbka jest niemożliwa. Z resztą pisałem już o tym kiedyś do twórcy tych wyświetlaczy, wyjaśniłem mu łopatologicznie co i jak, ale dalej próbował wciskać ludziom wyświetlacze nie pasujące do ich motocykli Teraz chociaż w aukcji jest wyraźnie napisane, że pasuje jedynie do gaźnikowych suzuki.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lasooch dnia Śro 20:17, 05 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Śro 21:43, 05 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
lasooch napisał: | Otzi napisał: | Co sądzicie o tym wyświetlaczu? Będzie on banglał?
[link widoczny dla zalogowanych] |
Ten wyświetlacz nie nadaje się do v-stroma. Pasuje np. do gaźnikowej sv650, gdzie czujnik zapiętego biegu można przerobić bez żadnych konsekwencji. Trzeba w niego wbić 4 gwoździe i przylutować kable. Jedyne, co się wtedy zmieni, to że na 2 i 3 biegu motocykl będzie miał nieco więcej wigoru.
Niestety we wtryskowej SV i v-stromie sprawny czujnik jest niezbędny, bo podaje sygnał napięciowy do komputera na wszystkich biegach i jego przeróbka jest niemożliwa. Z resztą pisałem już o tym kiedyś do twórcy tych wyświetlaczy, wyjaśniłem mu łopatologicznie co i jak, ale dalej próbował wciskać ludziom wyświetlacze nie pasujące do ich motocykli Teraz chociaż w aukcji jest wyraźnie napisane, że pasuje jedynie do gaźnikowych suzuki. |
Przerobić sensora w skrzyni się nie da i nie trzeba, można wykorzystać podawany przez niego sygnał tak jak jest to zrobione w gipro...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Otzi
Moderator
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 21:54, 05 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Widziałem ten opis przeróbki w necie. Faktycznie chodziło o nabijanie czujnika gwoździami. Wyświetlacz zamówiłem o soldyy'ego z forum SV.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|