|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DLuk
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2008
Posty: 497
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 22:33, 19 Sie 2009 Temat postu: układ odblokowujący 5 i 6 bieg w DL 1000 ? |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
wie Ktoś o co chodzi? czy to tylko zwykły rezystor "oszukujący" komputer zaniżając parametry żeby więcej "dawał" mocy (np. przyspeszając zapłon i zwiększając dawkę paliwa) ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pietia
Motonita
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 742
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 22:59, 19 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
znalazlem dyskusje na ten temat
[link widoczny dla zalogowanych]
niestety obcojezyczna .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KLV 1000
A1
Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Leżajsk
|
Wysłany: Nie 19:24, 04 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Wszędzie tylko po Angielsku, jak ktoś kuma to niech przetłumaczy...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KLV 1000 dnia Pon 19:55, 05 Paź 2009, w całości zmieniany 7 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KLV 1000
A1
Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Leżajsk
|
Wysłany: Nie 20:00, 04 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Mam jeszcze coś, do samego stwórcy (olaboga) - TRE-002
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KLV 1000 dnia Pon 19:56, 05 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Xondz
Motocyklista
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Tarchomin
|
Wysłany: Pon 23:41, 05 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Tak z grubsza streszczając:
TRE jest urządzeniem pozwalającym na uzyskanie znacznie lepszej reakcji motocykla na gaz na pierwszych czterech biegach we wszystkich motocyklach sportowych Suzuki zasilanych wtryskiem EFI. Producent wyposażył motocykle w różne mapy zapłonu dla poszczególnych biegów. Zrobiono tak dla większego bezpieczeństwa i/lub kontroli emisji spalin. Jednak ogranicza to moc silnika i płynność z jaką przyspiesza Wasz motocykl podczas używania 1/2 obrotu rolgazu na biegach od 1 do 4.
Generalenie urządzonko oszukuje ECU i zapodaje mu info (oporność) dla biegu 4-tego, wiec ECU myśli że jest zapięta 4-ka. Daje to ponoć pełną moc na wszystkich biegach. Nie ma też ogranicznika prędkości na 6 biegu, nie świeci się też lampa overdrive.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KLV 1000
A1
Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Leżajsk
|
Wysłany: Wto 20:06, 06 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Ma to ktoś zamontowane????
Ja bym się chciał załapać na to ustrojstwo, pod warunkiem że ma się to ok do zużycia paliwa. Osiągi osiągami, lecz nie wyobrażam sobie jakby miał mi spalić więcej.
Nie ukrywam też że chciałbym przekroczyć tą magiczna granicę 200 km/h
bo 1000 stać na duuużo więcej...
pozdrawiam i dzięki za info Xondz!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cyryl DL1000
Motocyklista
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Wto 22:27, 06 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
KLV 1000 napisał: | Nie ukrywam też że chciałbym przekroczyć tą magiczna granicę 200 km/h |
Masz na myśli licznikowe 200 czy mierzone np. GPS’em?
Bo licznikowe to mój K4 ze standardowym wydechem i zmienionym filtrem leci bez najmniejszego zająknięcia
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez cyryl DL1000 dnia Wto 22:28, 06 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 23:33, 06 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
moja 650 tez leci licznikowe 200, ale gps mowi ze to 178kmh
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KLV 1000
A1
Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Leżajsk
|
Wysłany: Śro 17:31, 07 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Moja maszyna robi licznikowe 210 km/h, na oryginalnych wydechach i ze zmienionym filtrem... nie sprawdzałem z gps-em bo wiem że jest wolniej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gogo
A2
Dołączył: 12 Cze 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 13:11, 11 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Moja tylko do 189 km/h się odkręca.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Xondz
Motocyklista
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Tarchomin
|
Wysłany: Nie 19:54, 11 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Błąd licznika w DL650 jest spory, generalnie nie przekracza 10%, prędkościomierz pokazuje o 10 % więcej niż jest w rzeczywistości.
Jeżeli chcemy znać dokładną prędkość, a nie mamy GPS,o wiele dokładniejsze jest podzielenie obrotów na 6. biegu przez 50 lub przemnożenie pierwszej cyfry przez 20. I tak przy 6 tys. obr. na biegu jedziemy 120 km/h itd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kaliw
A1
Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: szczecin
|
Wysłany: Pią 11:29, 16 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Witam, zamontowałem TRE ale z własnej konstrukcji.Owszem sa odczuwalne większe osiągi, czy większe zużycie paliwa? nie wiem.Ogólnie mam zrobiony przełącznik, więc mam wybór sterowania ECU
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ologc
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1620
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Monachium/Gdańsk
|
Wysłany: Pią 12:56, 16 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
kaliw napisał: | Witam, zamontowałem TRE ale z własnej konstrukcji.Owszem sa odczuwalne większe osiągi, czy większe zużycie paliwa? nie wiem.Ogólnie mam zrobiony przełącznik, więc mam wybór sterowania ECU |
to ja poproszę artykuł w 'patentach i usprawnieniach', pochwal się
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jakubdl1000
Motonita
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pon 14:45, 19 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
ja mysle ze ten patent jest tyle wart co sccotoiler na ten przykład, mamy coś ale nie wiadomo po co, takie patent montuje sie w sportowych motocyklach a nie w turystycznych dalekodystansowcach takich jak DL1000. jak ktoś chce jechac DLem 220 to niech zdejmie szybe schyli sie i czeka az zobaczy 220 a za te 600zł to lepiej sobie wlać dobrego paliwka i gdzies pojechać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Basmanek
Motocyklista
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa, Jelonki
|
Wysłany: Pon 17:04, 19 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Ja za to mam nadzieje, że to ustrojstwo może pozytywnie wpłynąć na dziurwę/czkawkę i kichanie na 5-6 biegu @3800-4200. Na 3-4 biegu praktycznie nie ma takich kłopotow. Tak wiec osobiście jestem zainteresowany takim PC dla ubogich.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jakubdl1000
Motonita
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pon 17:07, 19 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
jesli ci coś kicha na 5 i 6 biegu, pewnie masz na mysli lekkie szarpnięcia na niżeszych biegach, to udaj sie do serwisu lepiej. na 5 i 6 nie powinno byc szarpnięć, ja przynajmniej nie mam w K3
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adamar
Maniak motocyklowy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: CK
|
Wysłany: Pon 23:43, 19 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
No dobra a czy takie coś jest do 650 k7, a jak jest, to ile kucyków daje ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Basmanek
Motocyklista
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa, Jelonki
|
Wysłany: Wto 13:31, 20 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Nie mam problemów na na niższych biegach tylko 5 i 6 i z tego co temat był wałkowany to w litrze powszechna jest ta dziura spowodwana zbyt ubogą mieszanką, a ponieważ mam wolne kominy Leo to zjawisko jest powiększone. Wniosek ze jesli uda sie nie kastrować zasilania tak jak na 3i 4 biegu to powinno być miodzio a czy tak jest w praktyce... czekam niecierpliwie na publikacje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KLV 1000
A1
Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Leżajsk
|
Wysłany: Czw 18:08, 22 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
no właśnie, ja mam taką przypadłość jadąc z zapiętą szóstką bądź nawet i piątką, przy obciążeniu silnika - wiadomo niższe obroty ok 4 - 5 tyś..... i wyciągając go z dołu przy niezbyt gwałtownym odkręceniu, jest jakby spaprana dostawa mieszanki paliwa i moto ma moment tzw. czterotaktowania jak w dwusuwach. Normalnie trzeba mu przyj.... to działa prawidłowo. lol.
Może macie co na to? A ten TRE to by coś zmienił???
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KLV 1000 dnia Czw 19:34, 22 Paź 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GrzesiekK
Motonita
Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 523
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Czę100chowa
|
Wysłany: Pon 22:25, 19 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Wczoraj testowałem tego TRE i jedyną zmianą jaką zauważyłem jest nasilenie vibracji przy 3,5 tysia obrotów . Nie działa kontrolka 6 biegu , Minimalnie więcej spalił . Kostka była przy moto - więc na próbę podłączyłem , gdyby kupować - szkoda kaski
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez GrzesiekK dnia Pon 22:35, 19 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jenes
A2
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: podkarpackie
|
Wysłany: Wto 10:53, 20 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
ale wynalazki, u mnie jest prostszy-ja to zowie PCommander dla ubogich (wersja USA ) czyli brak górnej przepustnicy w każdej gardzieli i dołożyłem KN zamiast papieru. Nie wiem czy coś to robi, ale testowałem w niedziele z kumplem na zmiane, on ma PC+KN+LeoVince (moto od bartkaDL100 z forum) czyli wypaśna opcja. Wrażenie jakie odniosłem po przesiadce to mój jakoś lepiej reaguje na gaz, czuć że ciągnie inaczejm bardziej żwawo, kumpel stwierdził podobnie, i mówi że u mnie dół jest lepszy. Odjazd podobny, ale wrażenia z pracy silnika całkiem różne. Chyba że przebieg ma tak duże znaczenie, bo ma około 50k a ja 25kkm. Lepsze testy przeprowadzimy jeszcze jak zmienie gumy na nowe bo te są stresujące i ograniczają mi psychike
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jakubdl1000
Motonita
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Wto 12:53, 20 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
ja tez mam jakies ustojstwo pod maska i leovince, rózanica z seryjnym dl bardzo wyraźna. sam nie wiem co to dokładnie ja mysle ze jakis powercomander, moze zrobie fotki.
ogólnie tysiac lubi mocne pociągniecia rollgazem, jest wtedy bardzo żwawy.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jakubdl1000 dnia Wto 12:56, 20 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jenes
A2
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: podkarpackie
|
Wysłany: Wto 15:13, 20 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
jakubdl1000 napisał: | ja tez mam jakies ustojstwo pod maska i leovince, rózanica z seryjnym dl bardzo wyraźna. sam nie wiem co to dokładnie ja mysle ze jakis powercomander, moze zrobie fotki.
ogólnie tysiac lubi mocne pociągniecia rollgazem, jest wtedy bardzo żwawy. |
Ale mój jest seryjny, tylko bez 2 blaszek w gardzieli i idzie lepiej niż full wypas na PC to jest coś podejrzane , chyba że kumpla maszyna coś niedomaga
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GrzesiekK
Motonita
Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 523
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Czę100chowa
|
Wysłany: Sob 22:17, 18 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Jenes napisał: | Lepsze testy przeprowadzimy jeszcze jak zmienie gumy na nowe bo te są stresujące i ograniczają mi psychike |
No i jak się sprawy mają ????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|