 |
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przemo81
A1
Dołączył: 08 Maj 2013
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 8:57, 16 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
No to zaglądnąłem pod siedzenie. Jest odcięty kabelek od pinu 23 w większej kostce. Tak więc jeśli ktoś chce sobie zrobić taki tuning do L2 i zaoszczędzić 300 zł - to już wiadomo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MotorKat
Motonita
Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Poznań/Paryż
|
Wysłany: Czw 12:34, 16 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Dzięki . Zagądnę. Można to zrobić tak żeby móc to włożyć w razie czego z powrotem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przemo81
A1
Dołączył: 08 Maj 2013
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 12:42, 16 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Kabelek jest po prostu przecięty. Myślę że odwrócenie polega na dyskretnym zlutowaniu, naciągnięciu osłonki i podgrzaniu. Jeśli druga mapa wtrysku jest dopracowana i nie jest szkodliwa oraz nie odbije się to na zbyt wysokiej konsumpcji paliwa - to modyfikacja chyba godna polecenia.
Na pewno miesza w silniku bo dźwięk jest zauważalnie inny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skalar
Motocyklista
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 13:02, 16 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Ja w L1 po odcięciu wyprowadziłem sobie obydwa końce przewodu w malutkie gniazdo waflowe MLX 2pin, ktore umieściłem pod paskiem trzymającym akumulator. Przygotowałem też wtyczkę MLX ze zworką i teraz mogę przełączać mapę z której korzystam, a bez dokładnego przyjrzenia się nie widać tej modyfikacji.
Jak będą zainteresowani to mogę wieczorem zrobić zdjęcia poglądowe jak to wygląda.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przemo81
A1
Dołączył: 08 Maj 2013
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 13:06, 16 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Fajne rozwiązanie - i na pewno pozwala zobaczyć łatwo różnice między obiema mapami. Długo na tym jeździsz? Co ze spalaniem na MS1?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MotorKat
Motonita
Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Poznań/Paryż
|
Wysłany: Czw 13:22, 16 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
skalar napisał: | Ja w L1 po odcięciu wyprowadziłem sobie obydwa końce przewodu w malutkie gniazdo waflowe MLX 2pin, ktore umieściłem pod paskiem trzymającym akumulator. Przygotowałem też wtyczkę MLX ze zworką i teraz mogę przełączać mapę z której korzystam, a bez dokładnego przyjrzenia się nie widać tej modyfikacji.
Jak będą zainteresowani to mogę wieczorem zrobić zdjęcia poglądowe jak to wygląda. |
Chętnie bym to mobejrzał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dober
DeTox nie pomoże
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pobiedziska/Poznań
|
Wysłany: Czw 13:30, 16 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Skalar-proponuje wrzucic opis i fotki jako osobny watek z zaznaczeniem L2
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MotorKat
Motonita
Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Poznań/Paryż
|
Wysłany: Czw 13:35, 16 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Dober napisał: | Skalar-proponuje wrzucic opis i fotki jako osobny watek z zaznaczeniem L2  |
A my z Doberkiem przyjżymy się mojemu L2 i na nim zrobimy operację - co ty na to Dober?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dober
DeTox nie pomoże
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pobiedziska/Poznań
|
Wysłany: Czw 13:43, 16 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Pierwsze sliwki robaczywki
Jesli pacjent przezyje, to moj bedzie nastepny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MotorKat
Motonita
Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Poznań/Paryż
|
Wysłany: Czw 13:45, 16 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Dzięki Dober - dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dober
DeTox nie pomoże
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pobiedziska/Poznań
|
Wysłany: Czw 13:55, 16 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
No co? Pomoc-pomoge;-)
Dodatkowo czegos sie naucze;-)
A najlepsza nauka jest nauka na bledach innych ))
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MotorKat
Motonita
Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Poznań/Paryż
|
Wysłany: Czw 14:00, 16 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
W takim razie wyciągamy kombinerki jutro o 9-ej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dober
DeTox nie pomoże
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pobiedziska/Poznań
|
Wysłany: Czw 15:43, 16 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
MotorKat napisał: | W takim razie wyciągamy kombinerki jutro o 9-ej  |
mam zabrac, czy bedziesz juz przygotowany?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maroski
A2
Dołączył: 26 Lip 2012
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Praszka
|
Wysłany: Pią 15:49, 17 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Pacjent: DL650 K8 z USA
Operacja: udana - wyciągnięty pin 24
Powikłania: ciężko zauważalne (KM na pewno nie przybyło ) - wydaje się, że lepiej sobie radzi na niskich obrotach, na 3-4 biegu można bez szarpania ciągnąć od 2-2,5tys obrotów. Delikatnie mniej wibruje na 5 biegu przy 110-130km/h.
Zmiany wydają się na tyle małe, że moje odczucia mogą być kwestią autosugestii
Będzie czas, to zamontuję przełącznik i podczas jazdy przetestuję.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marmat11
A2
Dołączył: 12 Wrz 2012
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany: Pon 15:36, 20 Maj 2013 Temat postu: odblokowanie |
|
|
Tak więc reasumując czy K4 da się polepszyć przecinając 25 cz to nie ma sensu,bo niby francuz napisał że można ale czy ktoś to przetestował na w/w modelu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
A
Dołączył: 13 Wrz 2007
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Nie 14:24, 23 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Dolaczam do pytania, czy w K4 warto jeszcze majstrowac?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
artuxx
A2
Dołączył: 22 Mar 2012
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Stolyca
|
Wysłany: Nie 19:33, 23 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
tez mam K4 na srebrnej ramie i ponoc warto aleee , na allegro pojawil sie taki kabelek
[link widoczny dla zalogowanych]
, ciekawe czy to jest to samo co ciachniecie kabla.
A w K4 to ponoc inny kabelek chyba czarny z białym paskiem
I Pytanie do Tuningowcow czy po cieciu kabla trzeba podpiac komputer i cos kasowac ????
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez artuxx dnia Nie 19:36, 23 Cze 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Haart
Motocyklista
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Nie 21:04, 23 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Nooo.... w końcu mógłbym ominąć ograniczenie do 300 km/h... A więc tego mi brakuje w małym DLu ...
Ale wieczysta gwarancja jest
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Haart dnia Nie 21:06, 23 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamil.Olkusz
Motonita
Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 1066
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: Nie 22:26, 23 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Tryb TRE, a modyfikacja którą opisana jest w poście, to dwie różne rzeczy. Z doświadczenia tryb TRE dużo nie daje, o tyle przecięcie kabla daje wiele! Od modelu K7 tylko będzie możliwa zabawa z przecinaniem kabla, tryb TRE w każdym roczniku. Na forum każdy z tematów był dokładnie opisany i wszystko zostało już powiedziane w tym temacie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
artuxx
A2
Dołączył: 22 Mar 2012
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Stolyca
|
Wysłany: Nie 22:51, 23 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
a kto powiedzial ze od K7 ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamil.Olkusz
Motonita
Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 1066
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: Pon 0:22, 24 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
artuxx napisał: | a kto powiedzial ze od K7 ??? | JA Od modelu K7 Suzuki wprowadziło ograniczenie z emisją spalin, aby spełniało normy Euro. Dlatego jest dodatkowa świeca na cylinder. Czyli wniosek, 2 świece na cylinder, można odblokować, 1 nie. Dlatego wymagało to wprowadzenia zmian z mapie wtryskowe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
prostyelektryk
Motonita
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 741
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pon 13:35, 24 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Jakieś wnioski dot. L2 po tej modyfikacji? Moc, zużycie paliwa, szarpanie na niższych obrotach?
Warto?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marmat11
A2
Dołączył: 12 Wrz 2012
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany: Wto 7:40, 25 Cze 2013 Temat postu: tre |
|
|
Jak ktoś z W-wy ma K4 bez przeróbek to możemy się namówić,ja się do tego obcięcia przymierzyłem ale się okazało że już jest przecięty,nie mam porównania ze standardem,jakbyśmy się spotkali trzeba tylko wykonać jazdę próbną i wtedy wszystko będzie jasne,rozwiejemy wszelakie wąty do K4.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
artuxx
A2
Dołączył: 22 Mar 2012
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Stolyca
|
Wysłany: Wto 16:57, 25 Cze 2013 Temat postu: Re: tre |
|
|
marmat11 napisał: | Jak ktoś z W-wy ma K4 bez przeróbek to możemy się namówić,ja się do tego obcięcia przymierzyłem ale się okazało że już jest przecięty,nie mam porównania ze standardem,jakbyśmy się spotkali trzeba tylko wykonać jazdę próbną i wtedy wszystko będzie jasne,rozwiejemy wszelakie wąty do K4. |
ja mam ja mam mnie wybierz , gdzie stacjonujesz ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
A
Dołączył: 13 Wrz 2007
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Wto 23:35, 25 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
to jak porównacie to dajcie znać, ja mam bez przeróbki i ciekawy jestem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marmat11
A2
Dołączył: 12 Wrz 2012
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany: Śro 12:26, 26 Cze 2013 Temat postu: tre |
|
|
Ok dałem namiary zobaczymy,chwilkę to potrwa bo w chwili obecnej mam moto poza zasiegiem ale mysle że jak z kolegą się dogadamy to kwestia paru dni i przetestujemy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marmat11
A2
Dołączył: 12 Wrz 2012
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany: Wto 18:02, 16 Lip 2013 Temat postu: odblokowanie |
|
|
W dniu dzisiejszym odbyła się wizja lokalna optycznie elektryczna,Artuxx nie chciał wsiąść na mój sprzęt i porównać powera,miał przykre doświadczenia zresztą sami wiecie jak to jest na obcym moto.Poleciał więc co tchu rżnąć-przewód,za niedługi czas się okaże jakie są fakty i czy to daję efekt.O następstwach niezwłocznie powiadomię.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
artuxx
A2
Dołączył: 22 Mar 2012
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Stolyca
|
Wysłany: Wto 19:34, 16 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
operacja udana , pacjent oddycha i to lepiej (tak sie wydaje) , duzo lepiej wkreca sie na obroty i jest bardziej elastyczny.
Dzieki marmat11.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marmat11
A2
Dołączył: 12 Wrz 2012
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany: Śro 14:15, 17 Lip 2013 Temat postu: odblokowanie |
|
|
Aha zapomniałem dopisać że ta operacja pod tytułem (odblokowanie lub zmiana mapy) w serwisach kosztuje ok.300 PLN więc wniosek nasuwa się sam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez marmat11 dnia Śro 14:25, 17 Lip 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
drago44
A1
Dołączył: 18 Lis 2012
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: Czw 21:30, 18 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj przeciąłem przewód z PIN 24 . Powiem tak, żałuję że nie zrobiłem tego wcześniej. Moto zwija się dużo lepiej, ECU nie pokazuje żadnego błędu, a moto dopiero teraz dostało kopa. Co do spalania to się okaże. Dla mnie super.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez drago44 dnia Czw 21:32, 18 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Haart
Motocyklista
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Czw 22:19, 18 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
A w roczniku 2006, jak to w końcu jest? Który kabel należy przeciąć?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tchlad
A1
Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 7:58, 19 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Wczoraj, po analizie wpisu skalara (str. 1) oraz zdjęć na portalu wskazanym przez Kamil.Olkusz (str. 1), po ok. 20 minutach dokonałem stosownej modyfikacji. Zaznaczę, że nie przecinałem przewodu a demontowałem pin. Moto zupełnie inaczej pracuje, lepiej oddaję moc (bez mulenia) w dolnym zakresie obrotów. Dziękuję wszystkim za wskazówki i sugestie zawarte w tym poście.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marmat11
A2
Dołączył: 12 Wrz 2012
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany: Pią 22:54, 19 Lip 2013 Temat postu: odblokowanie |
|
|
W tym celu portal istnieje, żeby nie tylko gadać na różne tematy, ale również sobie pomagać na wzajem i wymieniać doświadczenia a wszyscy będą happy(chyba)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wiktor07
A2
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 8:07, 20 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
No to w końcu Artuxx będzie mógł mnie dogonić-od świateł do świateł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marmat11
A2
Dołączył: 12 Wrz 2012
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany: Pon 13:09, 29 Lip 2013 Temat postu: odblokowani |
|
|
Czekam na info od Artuxxa i innych kolegów jak się ma sprawa spalania po amputacji,bardzo mnie to ciekawi czy większa (moc)poprawia też spalanie,podobno tak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Artbea
A2
Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 16:42, 06 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Witam serdecznie. Prawdopodobnie wyjdę na dyletanta, ale cóż. Od kilku lat jeżdżę dl-em 650 z 2008 roku. Sprawdziłem posiadaną dokumentację motocykla (posiadam komplet z salonu) i nigdzie nie znalazłem informacji, którym "K" jest mój sprzęt. Podpowiedzcie proszę jak to sprawdzić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
scalmar
Motonita
Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Wto 17:06, 06 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
U mnie w książce serwisowej jest wpisane ( BTW moto kupione w styczniu 2009 a model K7 ).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Artbea
A2
Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 11:10, 09 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Dobrałem się do ECU i tu pewne zaskoczenie, jak określić który to PIN24 (nie ma żadnych opisów na obudowie). Wiem że chodzi o czarno biały kabelek, ale w tym kolorze są co najmniej 2.
Na francuskich zdjęciach ze strony 1, jest pokazane że facet wciska śrubokręt w jakąś dziurkę, ale wolałbym mieć jakieś inne potwierdzenie, właściwego PINu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skalar
Motocyklista
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 16:28, 09 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Service manual prawdę Ci powie
Zajrzyj w linki - tam jest odnośnik żebyś mógł ściągnąć jeżeli jeszcze nie masz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marmat11
A2
Dołączył: 12 Wrz 2012
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany: Pią 12:51, 16 Sie 2013 Temat postu: ecu |
|
|
Nie ma takiej możliwości aby nie było numerów pinów na kości do ECU,są albo od spodu wtyczki do ecu albo od góry od strony przewodów trzeba się naprawdę dobrze przyjrzeć a potem sobie odliczyć w przód lub w tył to nie jest skomplikowane bo numery są chyba co cztery lub trzy piny(wtyki).Weź lupę a na pewno obaczysz,jeżeli brak to znaczy że kość(wtyczka)do ecu jest na 100% nie oryginalna,jeżeli tak napisz to Ci pomogę na piechotę policzę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
drago44
A1
Dołączył: 18 Lis 2012
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: Sob 20:57, 17 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Wtyczka wygląda tak. Czerwona strzałka to nr. pierwszego pinu w kolejnym rzędzie tj. pin nr.18.
Zielona to pin 24 licząc od 18-ego w prawo.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marmat11
A2
Dołączył: 12 Wrz 2012
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany: Nie 22:16, 18 Sie 2013 Temat postu: odblokowanie |
|
|
Wychodzi na to że to ten pin ale twoja kość wygląda nieco inaczej niż moja u mnie jest to chyba trzeci lub czwarty pin z prawej,nie mam pewności na 100%ale zawsze możesz się pomęczyć i wyciągnąć pin z kostki, lub przeciąć przewód tak abyś w razie czego mógł zlutować,ryzyk fizyk.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MichaelloEs
A
Dołączył: 07 Maj 2013
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bieruń
|
Wysłany: Czw 19:26, 05 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Z dużym zaciekawieniem czytałem ten temat od początku i powiem Wam, że dość ładnie sie zapowiada. Jutro po pracy lecę do garażu zobaczyć jak to u mnie z tym kabelkiem... Jest możliwosć wyciagniecia kabelka czy trzeba ciąć??
Tylko sam nie wiem czy sie za to zabierac bo jedni piszą, że od K7 (mam K6), następni, ze na K4 poszlo... Niech ktos wrescie napisze konkrety i o spalaniu takze:D
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MichaelloEs dnia Czw 19:26, 05 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wiktor07
A2
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 20:53, 05 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Spalanie w/g mnie bez znacznych zmian.
W weekend byłem na Mazurach przy dużym wietrze i prędkościami 130-170km/h spalił mi 5,3-5,4
to chyba oki?
W mieście bez oszczędzania 5,7-5,8,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MichaelloEs
A
Dołączył: 07 Maj 2013
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bieruń
|
Wysłany: Pią 13:31, 06 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Ale wiktor07 widze takze masz K6, odciąłeś ten kabel o którym mowa?? 25 pin? Jaki kolor?
Jest roznica odczuwalna czy tylko od K7 jest inaczej??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Remigiusz
Motocyklista
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 461
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chester
|
Wysłany: Pią 3:02, 13 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
A ja z innej beczki- zmieniłem wydech i w serwisie mi powiedzieli ze trzeba zmienić mapy zaplonu,czy to prawda? I czy sam moge to zrobic jeśli to potrzeba zrobic -koszt w Anglii to 70£
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Artbea
A2
Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 10:16, 17 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Jakiś czas temu, zgodnie z Waszymi radami, dokonałem zmiany mapy poprzez usunięcie przewodu. Wszystko się udało i działa. Ale ostatnio oddawałem robiłem przegląd po 24 tysiącach u Michała Szramy (mechanika który wśród warszawskich forumnowiczów cieszy się dużym szacunkiem) i zwrócił mi uwagę, że usuwając kabel powinienem zaślepić gniazdo (najlepiej oryginalną zatyczką, którą na szczęście miał). W przeciwnym wypadku w tym miejscu będzie wchodzić wilgoć i z czasem zakłócać elektronikę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
novy
Motonita
Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Busko-Zdrój
|
Wysłany: Pon 14:59, 06 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Dla mnie dalej to jest niejasne - który pin w końcu ? 24 czy 25 ?
Czy działa zasada o której ktoś pisał wcześniej :
K4,K5, K6 przewód 25
a K7 przewód 24
Oraz druga sprawa czy działa to na modelach przed k7 ?
Może ktoś się wypowie co to robił ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
joonathan
A
Dołączył: 10 Lut 2013
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki
|
Wysłany: Pon 17:11, 20 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
ktoś wyraźnie się rozpisał, że działa tylko od K7 w górę...
a ja tak zupełnie w innej sprawie - jeśli chodzi o elektrykę jestem laikiem, czy jak ktoś będzie tą operację przeprowadzał u siebie może nagrać to kamerką i wrzucić na yt ? na pewno przyda się wszystkim niezdecydowanym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Czw 21:46, 03 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Parafrazując...
- MaG zaoszczędził dziś 300 PLN!!
- A konkretnie to na czym?
- Jakiś "pipin" czy coś...
Dzięki szybkiej infolinii u Kamila (dziękuję!) operacja przebiegła sprawnie i szybko, PIN24 zlokalizowany, biało-czarny kabel przecięty i zaizolowany, pacjent oddycha, jutro i w weekend plan na jakieś 800 km to w niedzielę wieczorem podzielę się wrażeniami. Dodam, że mam wydech Dominatora, więc tym ciekawsze będą obserwację jak on gra z pierowotną mapą wtrysku... W garażu brzmiał "smooth", błędów nie wyświetlał, a obroty w fazie "ssania" mniej pływały.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|